Citroen xsara picasso pitanje
(prestaro za odgovor)
bodul69
2011-09-02 19:26:44 UTC
ovako,nakon 9 god ispraznio se orginalni akumulator,izvadim ga van stavim
puniti i sad pitanje...kako zakljucati zadnja vrata kad nema akum???
bunker se zatvori kad se vrata zatvore,prednja s kljucem..ali zadnja nemaju
nikakav sistem
hvala svima
KoSi
2011-09-02 21:02:18 UTC
"bodul69" wrote in message news:110paqquqycb3$.1ql3dpaz6molt$***@40tude.net...

[...]
----

Nakon 9 godina možeš akumulatoru kupiti grobno mjesto i nabaviti novi.
Za zadnja vrata nemam pojma :)
bodul69
2011-09-02 21:58:59 UTC
naravno,da ide novi...samo probam napuniti da mogu otici kupiti novi...
Kef
2011-09-02 21:08:58 UTC
Post by bodul69
[...]
a kakav sistem je potreban za zakljucavanje? zatvoris ih i amen. ako nema
akua nedaju se otvorit\otkljucat, a ne zatvorit\zakljucat.
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
bodul69
2011-09-02 22:02:32 UTC
Post by Kef
Post by bodul69
[...]
e da je tako nebi pitao...akua nema ,struje nema...vrata nisu zakljucana...
zatvorim..amen..kvaka ..otvorena
prednja na bravu..mehanicki sa kljucem..ali zadnja stalno otvorena..na
vratioma nema nikakve poluge da ih zakljucam npr iznutra pa onda zakljucam
prednja...
uglavnom auto se neda zakljucati ako nema aku...jasnije?
orcon
poserem se na vrancusku tehniku...
bodul69
2011-09-03 05:28:55 UTC
Post by orcon
poserem se na vrancusku tehniku...
i ja na logiku...tehniku bas i ne..jer jos sve sljaka bez i jedne
greskice...9 god...ja zadovoljan ;)
The_Ja
Ne mozes iznutra, mehanicki zakljucat vrata?? Prvi put cujem...
Vedr@n
2011-09-03 06:38:40 UTC
Post by Kef
Post by bodul69
[...]
Brava?
Post by Kef
zatvoris ih i amen. ako nema
akua nedaju se otvorit\otkljucat, a ne zatvorit\zakljucat.
Otvara se mehanicki, preko poluge, ali nema brave za zakljucati ako
nema struje.
bodul69
2011-09-03 11:56:42 UTC
Post by ***@n
Otvara se mehanicki, preko poluge, ali nema brave za zakljucati ako
nema struje.
e to bas i ja kazem,prije nisam isao za tim...
zadnja vrata bez struje nemozes zakljucati...
ok,stvaio sam novi akum..sve radi,ali i dalje mi je
upitnik iznad glave...ili sam ja corav i glup pa nemogu skuziti sitem.....
:)
miha
2011-09-03 13:47:45 UTC
Post by bodul69
Post by ***@n
[...]
A zar ne može ovako, otvoriš haubu od motora, zaključaš auto, izvadiš
akumulator i onda zatvoriš haubu. Poklopci motora se uvijek kod ove
klase zatvaraju običnom mehanikoma. Struja za bravu je potrebna samo za
zaključati ili odključati ne i za držati postignuto stanje. Ako je
suprotno onda je opako blesavo.
stylex
2011-09-04 19:06:26 UTC
A zar ne moze ovako, otvoris haubu od motora, zakljucas auto, izvadis
akumulator i onda zatvoris haubu. Poklopci motora se uvijek kod ove klase
zatvaraju obicnom mehanikoma. Struja za bravu je potrebna samo za
zakljucati ili odkljucati ne i za drzati postignuto stanje. Ako je
suprotno onda je opako blesavo.
Opako je to sto akumulator nije pod haubom nego ispod vozacevog sjedala. :)
Vedr@n
2011-09-03 14:26:51 UTC
Post by bodul69
Post by ***@n
[...]
Nisi ni glup ni corav. Proizvodac ne ocekuje da ce auto biti bez
akumulatora.

Nije ni prvi ni posljednji koji danas nema bravu na vratima.
M.P.
koliko sam ja skuzio, on ima bravu na vratima...
Kef
2011-09-03 16:50:26 UTC
Post by ***@n
Post by bodul69
[...]
koji to jos auto nema bravu na vratima? ;)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Vedr@n
2011-09-04 06:14:04 UTC
Post by Kef
Post by ***@n
Post by bodul69
[...]
Govorimo o prtljaznim vratima.

P206. P407.
Audi nije imao bravu na prtljazniku. On je imao drugi problem kojega
spominjes. Bez struje se nije dao otvoriti.

Mnogi zapravo nemaju. Neki nemaju ni na suvozackim, sto je donekle
prihvatljivo.
Kef
2011-09-04 15:23:40 UTC
Post by ***@n
Post by Kef
Post by ***@n
Nije ni prvi ni posljednji koji danas nema bravu na vratima.
koji to jos auto nema bravu na vratima? ;)
Govorimo o prtljaznim vratima.
mozda ti, ali pisac i ja govorimo o straznjim vratima koja on
zove *zadnja vrata* ;)
Vedr@n
Cini se. :-)
Kef
2011-09-03 16:49:29 UTC
Post by ***@n
Post by Kef
zatvoris ih i amen. ako nema
akua nedaju se otvorit\otkljucat, a ne zatvorit\zakljucat.
Otvara se mehanicki, preko poluge, ali nema brave za zakljucati ako
nema struje.
ma zabrijal sam posteno, jer sam pomesal straznja vrata s vratima za
gepek. mislil sam da se o njima radi :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Vedr@n
O vratima prtljaznika je rijec.
Kef
2011-09-04 15:21:12 UTC
On 4.9.2011. 8:14, ***@n wrote:
.
Post by ***@n
Post by Kef
ma zabrijal sam posteno, jer sam pomesal straznja vrata s vratima za
gepek. mislil sam da se o njima radi :)
O vratima prtljaznika je rijec.
jok, to sam i ja mislil pa sam zabrijal ali vidi kak on pise u
uvodnom postu:

"kako zakljucati zadnja vrata kad nema akum???
bunker se zatvori kad se vrata zatvore,prednja s kljucem...
ali zadnja nemaju"

dakle ima *prednja vrata*, *zadnja vrata* i *bunker*,
a jebu ga zadnja vrata, a ne bunker ;)
bodul69
2011-09-04 21:56:01 UTC
Post by Kef
dakle ima *prednja vrata*, *zadnja vrata* i *bunker*,
a jebu ga zadnja vrata, a ne bunker ;)
OK;vidim da moram paziti tocno sta pisem :)
akumulator je promjenjen i sve je ok;problem je bio i jos me zanima
rijesenje;jer akumulator je smjesten ispod vozacevog sjedista tako da su
vrata otvorena u trenutku odspajanja a prednja vrata i vozaceva i suvozaca
imaju bravu za kljuc gdje se mogu kljucem zakljucati a vrata prtljaznika se
zakljucaju samim zatvaranjem a straznja vrata nemaju izvana a ni iznutra
nikakav sistem zakljucavanja mehanicki jer nema struje dok nema akumulatora
Kef
2011-09-04 22:17:59 UTC
Post by bodul69
Post by Kef
dakle ima *prednja vrata*, *zadnja vrata* i *bunker*,
a jebu ga zadnja vrata, a ne bunker ;)
OK;vidim da moram paziti tocno sta pisem :)
jebiga, kad imas vrata ko kenje :)
Post by bodul69
[...]
sljedeci put prvo zakljucaj sva vrata pa vadi aku kroz prtljaznik ;)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
PiN
2011-09-05 05:46:45 UTC
Post by Kef
Post by bodul69
[...]
Postupak:
1. Udjes u auto i zakljucas kroz prozor sva vrata
2. Zatvoris prozor
3. Prebacis se na suvozacko mesto i dignes vozacko sediste
4. Raskacis aku
5. Otvoris vrata koja mozes kljucem da zakljucas
6. Izadjes, zatvoris vrata i zakljucas kljucem.

Izgledaces malo kao Mr. Bean, ali sta je tu je.

Pozdrav.
Vedr@n
2011-09-05 06:48:34 UTC
Post by PiN
Post by Kef
Post by bodul69
[...]
Dovoljno je sve zatvoriti i zakljucati centralno preko gumba za
zakljucavanje i onda nastaviti redosljedom kako navodis.
Post by PiN
[...]
:-)))

Ocito je poanta u tome da se vrata zakljucaju dok jos ima struje, a
kako kazes, vozacka ili suvozacka se mehanicki otvaraju, zatvaraju i
zakljucavaju.
PiN
2011-09-05 07:53:28 UTC
Post by ***@n
Ocito je poanta u tome da se vrata zakljucaju dok jos ima struje, a
kako kazes, vozacka ili suvozacka se mehanicki otvaraju, zatvaraju i
zakljucavaju.
Ja sam u Opelu imao slicnu stvar (svojom krivicom) kad sam menjao aku.
Otvorim haubu skinem aku i skontam da sam zaboravio sve da zakljucam.
Proverim i shvatim da ne mogu kljucem da zakljucam gepek (iako ima
bravu). Popizdim - otvaranje auta, ponovo hauba, vracaj aku, zatvaraj
auto, zakljucaj sve na dugme, ponovo skidaj aku, zatvaraj haubu i teraj
se kuci :):):)

Tako da uvek kad ti se zuri posao od 10 minuta bude 20 minuta...

Pozdrav.
bodul69
2011-09-05 21:25:41 UTC
Post by PiN
Post by ***@n
[...]
e sad znam i ja za drugi put....
"drugi puta cu pametnije"...
nekako mi se cini da cu sa kabelima i dva aku...necu ni odspajati
odmah ide novi unutra...
hehe bio sam bolji od MR.Beana nisam zakljucao izvana vrata lokotom nego
iznutra zavezao vrata konopom jedna za druga :)
ipak nije pametno preko noci otvoren auto nasred parkinga...
luka _traYHaRD
2023-02-15 20:20:37 UTC
Post by bodul69
Post by PiN
Post by ***@n
[...]
jeste li uspeli pronaci odgovor

PiN
2011-09-05 07:58:01 UTC
Post by ***@n
Post by PiN
1. Udjes u auto i zakljucas kroz prozor sva vrata
Dovoljno je sve zatvoriti i zakljucati centralno preko gumba za
zakljucavanje i onda nastaviti redosljedom kako navodis.
Ovo sam morao da ubacim, jer me podsetilo na Bean-a kad parkira na knap
mestu za mini moris, pa posto nema mesta za otvaranje vrata - izlazi iz
auta kroz prozor... :):):)

Inace ako nema razdvojen alarm od daljinskog zakljucavanja vrata, onda
automatski pali alarm pri zakljucavanju vrata - a to mu pravi problem
kad raskacinje akumulator, posto ce alarm poceti da se buni. Mora videti
kakva mu je situacija...

Pozdrav.