KIA PRIDE - problem(molim pomoć)
(prestaro za odgovor)
Marijana Majić
2016-02-16 14:43:14 UTC
Dakle, vlasnica sam Kie Pride (1999.god.), pa da krenem gdje je problem.
Prije cca tjedan dana ostao mi upaljen žmigavac, pa i štop svjetlo, pa naravno nakon nekoliko sati stajanja ispraznio se akumulator. Probali na guranac upaliti i ništa, pa na kleme sa drugog auta ništa.
Došao mehaničar, pregledao svjećice, valjaju, kablovi, valjaju,pumpa goriva valja, e sada posumnjao je na razvodnu kapu, mada je čudno da je auto sasvim uredno palio prije pražnjenja akumulatora...Po forumima sam doznala da je moguće da prilikom praženjanja akumulatora zakaže imobilizator(komp), tj. da ključevi "izgube" kod za paljenje, te sam dobila savjet da zovem Kia servis. Nazovem Kiu, dođe čovjek sa kompjuterom, spoji se i nikakvu grešku nije našao...Mada mi je rekao da zna biti problem kod Kia shume, Sephie i Pridea. No, to nije problem.
Dakle, do mehanike je.
Ima li neka treća mogućnost?
Hvala
Marijana Majić
2016-02-16 14:44:16 UTC
Auto vergla kao da će svaki čas upaliti, ali ništa.
Bruno Babic
2016-02-16 14:59:47 UTC
Post by Marijana Majić
Auto vergla kao da će svaki čas upaliti, ali ništa.
Ne znam tocno za Kia modele, ali korejski rodjak Hyundai to isto radi
kada ne detektira valjan kljuc. Vrtiti ce dok ne isprazni akumulator,
ali nece upaliti.

Treba provjeriti:
- da li svjecice bacaju iskru
- ima li goriva
- imas drugi kljuc? probaj s njim upaliti
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Marijana Majić
2016-02-16 15:40:48 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Marijana Majić
[...]
Bio je čovjek iz Kia servisa i provjerio to, rekao je da ključ nije izgubio kod, sve je u redu po tom pitanju...

Svećice bacaju iskru: provjerio mehaničar, goriva sam usula 200 kn dan prije nego će se ugasiti auto, drugog ključa nemam :(
Mehaničar je dao naslutiti da je možda razvodna kapa...Otvorili smo ju čini se sasvim ok, nije da je puknuta ili nešto... Jedino mi malo sumnjiv onaj grafit na sredini kape, kao da je istrošen :/
Parle
2016-02-16 17:03:37 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Bruno Babic
Post by Marijana Majić
[...]
ima li ta kia daljinsko zaključavanje?

ako ima treba zaključati pa otključati i trebao bi upaliti.

i ima još jeda EGI osigurač pod haubom (voli "zašmelcati")

bilo bi dobro ga izvući van i vratiti na mjesto.

..
Parle
2016-02-16 17:08:59 UTC
Post by Parle
Post by Marijana Majić
Post by Bruno Babic
Post by Marijana Majić
[...]
nisam uspio nigdje pročitati iz posta "auto vergla kao da će svaki ćas
upaliti" a da li pri tom verglanju smrdi gorivo?

ako ne smrdi onda je problem do releja pumpe koji je također pod haubom
ili je problem u samoj bravici.

malo kontakt spraya i trebala bi upaliti :)

sretno :)
nizz
2016-02-16 21:36:19 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Bruno Babic
Post by Marijana Majić
[...]
to kaj kljuc nije izgubil kôd ne mora nista znaciti. mozda ga antenica
ne ocitava, tak se dogadja(lo) na 2 moja hyundaia.
Dal postoji lampica na ploci sa oblikom kljuca? Ako postoji, onda ona se
mora ukljuciti dok se da kontakt(ugasi se nakon cca pola minute ako se
auto ne upali) i onda auto upali. Ako se ne upali mozes verglati do
sutra, tj. dok se akumulator ne isprazni...
Ako je to probaj malo potuckati s kljucem po bravi(ne ga nutra gurnuti)
i onda probati. I izmedju pokusaja svaki put izvaditi kljuc van i
ponovno nutra vratiti.
Tak je bar kod mene bilo, nekad par dana za redom zeza pa dugodugo nista
i onda opet... Za Accenta ta antenica kosta 900kn u ovlastenom servisu.
KoSi
2016-02-16 19:27:01 UTC
Post by Marijana Majić
[...]
Obzirom da nije još nitko napisao iako vjerujem da su se ljudi koji su
gledali auto toga sjetili.... natoči gorivo i to ne mislim posprdno nego se
to dogodi da se sve provjeri osim osnovne stvari...
nizz
pa je napisala da je natocila za 200kn...
vaso
2016-02-17 04:52:58 UTC
Post by nizz
Post by Marijana Majić
Dakle, vlasnica sam Kie Pride (1999.god.), pa da krenem gdje je
problem. Prije cca tjedan dana ostao mi upaljen Ÿmigavac, pa i ¹top
svjetlo, pa naravno nakon nekoliko sati stajanja ispraznio se
akumulator. Probali na guranac upaliti i ni¹ta, pa na kleme sa
drugog auta ni¹ta. Do¹ao mehanièar, pregledao svjeæice, valjaju,
kablovi, valjaju,pumpa
goriva valja, e sada posumnjao je na razvodnu kapu, mada je èudno da
je auto sasvim uredno palio prije praŸnjenja akumulatora...Po
forumima sam doznala da je moguæe da prilikom praŸenjanja
akumulatora zakaŸe imobilizator(komp), tj. da kljuèevi "izgube" kod
za paljenje, te sam dobila savjet da zovem Kia servis. Nazovem Kiu,
doðe èovjek sa kompjuterom, spoji se i nikakvu gre¹ku nije
na¹ao...Mada mi je rekao da zna biti problem kod Kia shume, Sephie i
Pridea. No, to nije
problem. Dakle, do mehanike je.
Ima li neka treæa moguænost?
Hvala
Obzirom da nije jo¹ nitko napisao iako vjerujem da su se ljudi koji
su gledali auto toga sjetili.... natoèi gorivo i to ne mislim
posprdno nego se to dogodi da se sve provjeri osim osnovne stvari...
pa je napisala da je natocila za 200kn...
Ako æemo u tom tonu:
Moj frend i frendica su isto natoèili gorivo....
isto auto nije htio upaliti....
bilo je i pol ure ¹lepanja po kvartu...
( dizel umjesto benzina)
palomas
2016-02-17 07:53:22 UTC
Nisam nigdje pročitao, što je na kraju bilo s akumulatorom?

Jeste li napunili taj akumulator, ili ste stavili novoga? Ja sam
sa starim akumulatorom imao vrlo sličan slučaj, motor vergla a neće
upaliti, ili pali vrlo otežano..

Kod injektion sistema (elektronsko ubrizgavanje) bitan je i napon
kojeg elektronika ima na raspolaganju. Anlaser će vrtjeti i na nižim
naponima od 12V, ali ubrizgavanje neće dobro raditi.

Svi moji problemi s paljenjem nestali su ugradnjom novog akumulatora.
Dado

Senzor radilice, prilicno cest problem upravo s ovakvim simptomima
Parle
2016-02-17 13:26:54 UTC
Post by Marijana Majić
[...]
moguće da je ali mi nije normalno da ako je bio lik sa laptopom nije
vidio grešku ... pa nije bila baba vračara ili vidoviti milan :)
Bruno Babic
2016-02-17 14:50:18 UTC
Post by Parle
Post by Dado
Senzor radilice, prilicno cest problem upravo s ovakvim simptomima
moguće da je ali mi nije normalno da ako je bio lik sa laptopom nije
vidio grešku ... pa nije bila baba vračara ili vidoviti milan :)
Koje su sanse da komp pokaze gresku za senzor radilice?
IMHO, skoro pa nikakve.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Moto Gurko
2016-02-17 15:38:03 UTC
Post by Bruno Babic
Koje su sanse da komp pokaze gresku za senzor radilice?
IMHO, skoro pa nikakve.
pa dijagnostièka komunikacija bi trebala odraditi "ping" prema senzorima,
osim ako je senzor zaglavio u nekakvom èudnom modu tipa OK za dijagnostiku,
ali NOK prilikom poku¹aja paljenja...

i sad da se opet ja ponovim u svom stilu....mehanika neka je sva OK,
zakazala elektronika i zbog jednog senzorèiæa bez kojeg se u pravilu moŸe,
auto neæe ni upaliti, a kamoli se maknuti sa mjesta....rezime; jebo
elektroniku u automobilima, ¹to manje elektronike, to manje ¹anse za dodatne
kvarove....

osobno oboŸavam elektroniku, ¹tovi¹e, radim u jednom servisu gdje radim sa
elektronikom, a imam i privatni servis u kojemu se primarno bavim
elektronikom, okruŸen sam elektronikom doslovno od malih nogu, ali na spomen
elektronike u autu, jeŸim se i bljuje mi se...

nekada je temelj svakog automobila bila MEHANIKA
danas je temelj svakog automobila prije svega SOFTWARE oliti FIRMWARE.....

dana¹nji automobil = tablet ili laptop na 4 kotaèa

jebo me pas ako kroz par godina se neæe poèeti dogaðati situacije gdje æe
èovjek sjesti u auto u nakani da ode na posao i na displayu æe mu izbaciti;
ENGINE CAN NOT BE STARTED - VIRUS ALERT : Trojan-EngineStoper has been found
in your system, please run antivirus program....bla,bla...
kobac
2016-02-17 16:01:50 UTC
Post by Bruno Babic
Koje su sanse da komp pokaze gresku za senzor radilice?
IMHO, skoro pa nikakve.
pa dijagnostička komunikacija bi trebala odraditi "ping" prema senzorima,
osim ako je senzor zaglavio u nekakvom čudnom modu tipa OK za dijagnostiku,
ali NOK prilikom pokušaja paljenja...
i sad da se opet ja ponovim u svom stilu....mehanika neka je sva OK,
zakazala elektronika i zbog jednog senzorčića bez kojeg se u pravilu može,
auto neće ni upaliti, a kamoli se maknuti sa mjesta....rezime; jebo
elektroniku u automobilima, što manje elektronike, to manje šanse za dodatne
kvarove....
osobno obožavam elektroniku, štoviše, radim u jednom servisu gdje radim sa
elektronikom, a imam i privatni servis u kojemu se primarno bavim
elektronikom, okružen sam elektronikom doslovno od malih nogu, ali na spomen
elektronike u autu, ježim se i bljuje mi se...
nekada je temelj svakog automobila bila MEHANIKA
danas je temelj svakog automobila prije svega SOFTWARE oliti FIRMWARE.....
današnji automobil = tablet ili laptop na 4 kotača
jebo me pas ako kroz par godina se neće početi događati situacije gdje će
čovjek sjesti u auto u nakani da ode na posao i na displayu će mu izbaciti;
ENGINE CAN NOT BE STARTED - VIRUS ALERT : Trojan-EngineStoper has been found
in your system, please run antivirus program....bla,bla...
Pih! Kakav primitivan malware. Pravi virus ce ti kod 80 km/h otkazati
kocnice, zablokirati gas u tom polozaju, odvrnuti radio na najglasnije i
klimu na najtoplije i ispisati na displayu kamo da uplatis lovu ako zelis
vratiti kontrolu nad vozilom.
Moto Gurko
2016-02-17 18:36:28 UTC
Post by kobac
[...]
pa iako se ¹alimo, nisi daleko od istine....prvog trenutka kada rad
automobila bude uvjetovan internet vezom, kreæe ova pretpostavljena prièa...
vaso
2016-02-17 20:55:15 UTC
Post by Moto Gurko
Post by kobac
[...]
Kao ona ideja da se hladnjak umreŸi i èim
je pri kraju neka namirnica, on sam online naruèi novo!
I onda ti stigne ¹leper BANANA!...LOL
Moto Gurko
2016-02-18 06:02:08 UTC
Upravo to :)))))
bRkiX_the Keymaster
2016-02-18 17:08:01 UTC
pa iako se šalimo, nisi daleko od istine....prvog trenutka kada rad
automobila bude uvjetovan internet vezom, kreće ova pretpostavljena priča...

poput tesle?
Moto Gurko
2016-02-18 17:15:29 UTC
Post by bRkiX_the Keymaster
poput tesle?
jedna lasta ne èini proljeæe.....saèekaj da se stvar omasovi pa gledaj ¹to
æe biti...
vaso
2016-02-19 02:37:22 UTC
Post by Moto Gurko
Post by bRkiX_the Keymaster
poput tesle?
jedna lasta ne èini proljeæe.....saèekaj da se stvar omasovi pa
gledaj ¹to æe biti...
Znamo, u kradju vozila se neæe iæi s
'provalnièkim' alatima, veæ s tabletom!:-)

Kao VEÆ danas s bankama, fondovima i firmama...
vaso
2016-02-17 17:45:05 UTC
Post by Moto Gurko
Post by Bruno Babic
[...]
Blizu smo toga!
GSM dojava lokacije, a onda je samo korak
do umrezavanje racunala vozila....
Ili poruka:
Probni period za kori¹tenje softvera je istekao!
Ili ga kupite, ili bri¹ite iz sustava!:-)
Marijana Majić
2016-02-17 19:21:01 UTC
Pozdrav svima! Hvala vam svima na odgovorima...Dakle!
Bio čovjek drugi mehaničar ...Zaključio je da od BOBINE do razvodne kape/razvnika baci samo jednu iskru, a ne da baca konstantno iskre što i inače! Kaže kvar je u bobini! Dobro, ja nabavim za probu bobinu spojimo ju danas, ništa ista stvar baca samo jednu iskru do razvodne kape. Ispitao je apsolutno sve! Ništa... one tri žice koje su kao MAIN za cijeli auto...ispitao sve valja... Od jednog čovjeka sam saznala ima Pola starog..rekao mi je da mu se ista stvar dogodila ispraznio se akumulator i da je uz pomoć REZERVNOG ključa bez problema upalio auto!
Dakle moje pitanje je sada, dali da odem fino do covjeka da mi izradi ključ
Parle
2016-02-17 19:44:10 UTC
Post by Marijana Majić
[...]
šta će ti rezervni ključ bez koda i kako ćeš njime upaliti auto?

ako ima iskre onda auto ne dobiva gorivo. i tu je problem najvjerojatnije
Marijana Majić
Baca gorivo provjereno apsolutno sve! Testirao je ono crijevo što ide do motora...Kada verglas izbacuje gorivo. Dakle od bobine do razvodne baci iskru samo jednom, a mehanicar kaze da bo trebalo konstantno bacati iskru da pokrene motor jednosatvno ne baci dovoljnpo. Ključ ima kod rekao ovaj iz kia servisa, spojio je auto na laptop...
Filip Lolic
2016-02-17 21:40:02 UTC
Post by Marijana Majić
Baca gorivo provjereno apsolutno sve! Testirao je ono crijevo što ide do
motora...Kada verglas izbacuje gorivo.
To znači da pumpa goriva radi, i ništa više. Treba provjeriti da li se
injektori otvaraju (a neće ako ECU nije prepoznao kod ključa).
Parle
2016-02-18 10:30:42 UTC
Post by Filip Lolic
Post by Marijana Majić
[...]
znači u autu ne smrdi gorivo od silnog verglanja

gorivo ima dobiva ga

iskru ima.

a radi li onaj ventil na rail letvi? koji je također spojen na komp jel
je on pustio gorivo na injektore?

Ima li mase na motoru uopće i to dovljno dobre?

nije li negdje pukla neka žica?

kako stoje konektori na svim senzorima jel to ok?

izvaditi kablove i probati vrtiti na suho pa vidjeti jel svječice imaju
solidnu iskru...

da li se glavni kabel od bobine dodiruje negdje s masom na motoru

da li je slučajno s kleme otpala kakva žica?
Marijana Majić
2016-02-18 11:04:07 UTC
Post by Parle
Post by Filip Lolic
Post by Marijana Majić
[...]
Senzora nema, to mi je jučer mehaničar i rekao da uopće nema senzora... Imaju te neke tri main žice na njemu kje pokreću apsolutno sve...(uslikam kasnije)... to je mehaničar jučer pogledao detaljno rade sve..imaju kao tri premosnice..
Evo isključila sam IMMO ima ispod volana, i nije se upalila naravno IMMO lampica, ali auto je opet verglao i ništa...
Parle oprosti malo su mi strani pojmovi ventil na rail letvi? Za mene je to sve nuklearna fizika.. Ali sam uspjela skužiti cijeli sustav paljenja koliko vec proucavam ...
Mehanicar izvadio sve kablove sve ih je testiraosvi bacaju iskru...Problem je jer od bobine do razvodne kape baci samo jednom iskru (bobinu promjneili opet ista stvar)..Nesto koči pri paljenju..
Sin&sha
2016-02-18 11:06:31 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Parle
Post by Filip Lolic
Post by Marijana Majić
[...]
Ako iskru baca i gorivo ide gdje i kako treba a moter ne pali onda je
problem vrlo vjerojatno u vremenu te iskre i ubrizgavanju benzina. Netko je
već spomenuo mogućnost pomaka "faze" zbog možebitno preskočenog zuba na
remenu pri guranju. Senzor položaja radilice ke moguć problem, ali kuda baš
da ode kad i akumulator? Ako iskra ili iskre nisu kako treba a bobina je OK
onda je do impulsa prije bobine.
Marijana Majić
E i to je testirano, dakle impuls prije bobine uredno baca struju konstantno, ispitano... Dakle, bobina bi trebala bacati iskru konstantno prilikom verglanja? Jer mi je mehaničar rekao da bi trebalo od bobine do kape bacati konstantno dok se ne pokrene motor... Ja sve više sumnjam u kod ključa, ali se opet bojim upuštati u rizik izrade kdoiranog ključa (trošak 350 kn) a da auto opet ne pali..A može biti da u servisu zbilja nisu nešto krivo dijagnosticirali ... Kolike su opet mogućnosti za to... Problem je dakle krenuo kada mi se ispraznio akumulator jer su ostala upaljena štop svjetla...
Sin&sha
2016-02-18 11:42:39 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Sin&sha
Dana četvrtak, 18. veljače 2016. u 11:30:43 UTC+1, korisnik Parle
napisao
Ovaj, a kako su štop lampe ostale upaljene? Jel' riješen taj problem?
Marijana Majić
Evo na najmoguće banalniji način...Brat posudio auto i kako je davao žmigavac za skretanje na parking tako mu je ostao upaljen žmigavac, a ujedno i štop svjetlo na autu. To je nakon nekoliko sati stajanja iscrpilo akumulator. Odmah smo akumulator napunili preko drugog auta, i drži dosta dugo to što ga napunimo preko klema od drugog auta...
vaso
2016-02-19 02:41:54 UTC
Dana èetvrtak, 18. veljaèe 2016. u 12:44:44 UTC+1, korisnik Sin&sha
Ovaj, a kako su ¹top lampe ostale upaljene? Jel' rije¹en taj problem?
Evo na najmoguæe banalniji naèin...Brat posudio auto i kako je davao
Ÿmigavac za skretanje na parking tako mu je ostao upaljen Ÿmigavac, a
ujedno i ¹top svjetlo na autu.
??? Koji su to projektantski trikovi?
To je nakon nekoliko sati stajanja
iscrpilo akumulator. Odmah smo akumulator napunili preko drugog auta,
i drŸi dosta dugo to ¹to ga napunimo preko klema od drugog auta...
Figu ste ga tako napunili!
Akumulatoru treba barem 5-6 sati da se napuni...
Mare
2016-02-19 05:17:55 UTC
Post by vaso
Post by Marijana Majić
Ovaj, a kako su ątop lampe ostale upaljene? Jel' rijeąen taj problem?
Evo na najmoguće banalniji način...Brat posudio auto i kako je davao
ľmigavac za skretanje na parking tako mu je ostao upaljen ľmigavac, a
ujedno i ątop svjetlo na autu.
Post by Marijana Majić
To je nakon nekoliko sati stajanja
iscrpilo akumulator. Odmah smo akumulator napunili preko drugog auta,
i drľi dosta dugo to ąto ga napunimo preko klema od drugog auta...
Vaso punili smo ga i 12 sati na punjaču van auta.
Sin&sha
2016-02-19 07:15:26 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Sin&sha
Post by Parle
Post by Filip Lolic
Post by Marijana Majić
[...]
Žmigavci su nastavili namigivati nakon gašenja motora? Hm, prije 30-ak
godina možda se ne bih čudio, ali sada mi zvuči nevjerojatno. A štop lampe
svijetle kada se stisne kočnica, a?
Mare
Da na tom smeću od auta ukoliko ti ostane žmigavac stavljen u polozaj prema desno ili ljevo nebitno, a ugasis auto ostanu ona svjetla goriti za signalizaciju prepostavljam. Tako je i na autu od starog Polo Classic, samo što pišti ko ludo ako ostaviš upaljeno.. Dakle, danas će mi susjed šlepat auto do autoelektričara koji će ga i spojiti na komp. Pričala sam jučer sa čovjekom koji ima istu kiu pride i ista mu se stvar dogodila ostala upaljena svjetla, iscrpilo akumulator napunio ga i isto neće palit, vergla ne pali. Kaže odnijeo tipu auto, spojio se resetirao komp auto upalio. Kaže to je opće poznato kod kia pridea... Eto danas ću sve znati
Sin&sha
2016-02-19 08:10:08 UTC
Post by Mare
Post by Sin&sha
Post by Marijana Majić
Post by Sin&sha
Dana četvrtak, 18. veljače 2016. u 12:08:36 UTC+1, korisnik Sin&sha
Post by Parle
Post by Filip Lolic
Post by Marijana Majić
[...]
Aa, radi se o parkirnim bočnim svjetlima, a ne štop lampama :) Imao sam
nekada i ja. Ali, akumulator bi trebao izdržati par sati dvije sijalice, zar
ne? Hm ....
Parle
2016-02-18 11:26:13 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Parle
Post by Filip Lolic
Post by Marijana Majić
[...]
pa okidač paljenja odnosno reci mu platine koje su u razvodniku paljenja
na kojem je razvodna kapa :)
dado
2016-02-17 21:38:56 UTC
Post by Marijana Majić
[...]
I dalje prisutni svi simptomi lošeg senzora radilice... a "majstori"
pametuju i beru :-)
Filip Lolic
2016-02-17 21:41:09 UTC
Post by dado
I dalje prisutni svi simptomi lošeg senzora radilice... a "majstori"
pametuju i beru :-)
Točno.
Marijana Majić
2016-02-17 19:38:23 UTC
Lapice se upale IMMO, za ulje, za akumulator sve kao i inače kada bih palila auto... IMMO (imobilizator se upali i ugasi kao i inače) ... lampica za kljuc se ne pali
dado
2016-02-17 21:33:20 UTC
Post by Marijana Majić
Lapice se upale IMMO, za ulje, za akumulator sve kao i inače kada bih
palila auto... IMMO (imobilizator se upali i ugasi kao i inače) ...
lampica za kljuc se ne pali
Zvucat ce grubo, ali mislim da za početak treba pronaći majstora/servis
koji nešto znaju o poslu
osim mijenjanja ulja i svijećica....
stuna
2016-02-18 07:04:41 UTC
da se ubacim ........ ja bih "prebrikao" imobilizator pa probao ......

imao mondea sa imobilizatorom sa 3 stupnja zastite - pumpa za gorivo,
bobina, i jos nesto (ne sjecam se) (ECU nije imao veze sa imobilizatoror -
zaseban sustav)
uglavnom krepalo jedno po jedno, i svaki put je auto verglao ko lud ali se
nije htio upaliti, dok meho nije prebrikao ..........
naknadno sam skuzio (slucajno) da postoji i nedokumentirani osigurac (u
kutiji sa osiguracima u kokpitu) koji iskljucuje imobilizator .......
i gle cuda - izvadio osigurac i mondeo pali iz prve !

a koliko se jecam KIA shuma je bila kopija mondea, mozda i kia pride ima
fordov imobilizator koji je znao praviti probleme.....
stuna
da se nadopunim - ono jos nesto kod imobilizatora - kontakt kljuc !
Sin&sha
Kia Shuma nije imala veze s Fordom. S Mazdom je imala veze.
Marijana Majić
Ja ne znam niti gdje se točno nalazi imobilizator, ispod haube nije nigdje, znam da kod nekih auta bude ispod haube. Meni je samo čudna stvar da je nakon pražnjenja akumulatora počeli ti problemi... One osigurače kojih ima nekoliko komada lijevo u autu smo ispitali sve i uredni su... Mislis da jednostavno izvadimo osigurac koji pokreće imobilizator? Kia pride je kopija Mazde 121 i ford festive... Negdje sam čitala da je tip isto imao Kiu Pride wagon (same shit) i upsio je upaliti ju tek sa isključenim imobilizatorom .. e sada kako ga isključiti na Kia prideu?? Osigurač izvaditi?
Marijana Majić
2016-02-18 10:04:04 UTC
žDado, majstori mi do sada nisu ništa uzeli jer nisu niti ništa napravili...A ja bih bila najsretnija da bilo koji majstor riješi problem.. Bili su i iz Kia servisa kako sam i navela i njihov laptop nije pronašao nikakvu grešku u bravi, ključu bilo čemu ... sve je uredno!
Dado
2016-02-18 10:28:49 UTC
"Marijana Maji?" wrote in message news:fad79fc3-dba7-4baa-b506-***@googlegroups.com...

[...]

Kompjuterska dijagnostika često odvede neiskusne u potpuno pogrešnu
stranu...
A uz sve ovo, oni pokušaji paljenja na guranac su mogli prouzročiti
preskakanje zupčastog remena te prouzročiti
ovakve probleme (taj zupčasti vjerojatno nije mijenjan nikad :-))...
Dakle, ponavljam, iskusni i dobar majstor ovo bi trebao moći riješiti u vrlo
kratkom vremenu...
Dado

U radioni, a ne na cesti :-)
Marijana Majić
Neiskusne? Došao je čovjek iz Kia servisa rekao mi je ovako da oni imaju često slučajeve sa Kia PRIDE, SEPHIA I SCHUMA.. kada im se akumulator isprazni ili pak kada ga mjenjaju immo se zezne i ključ izgubi kod... i oni u Kia servisu uspiju takve slucajeve riješiti u 20% slučajeva .. u 80% moras nositi immo električaru da skine blokadu taj kod.. i s autom vise nikad neces imati tih problema..eto tim riječima mi rekao .. Spojivši na moj komp od pridea rekao je da auto ima kod ali kodovi nisu izgubljeni... Zupčasti nije preskocio prilikom verglanja -.--provjereila tri mehaničara
Parle
2016-02-18 11:21:22 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Marijana Majić
[...]
to mi sad upućuje na krepavanje nekog kondenzatora... ili baterije u
samom kompjuteru što je posao za autoelektroničara ...
Parle
daj pozovi autoelektričara :)
Marijana Majić
Jelmoguće da je ta baterijica na samom kompu krepala baš i kada akumulator? Danas dobivam na probu od kolege kompletan razvodnik kao i kapu...Da testiramo..Jer jedan električar je rekao da kod Kia Pridea ili odu one tri premosnice koje su main za sve ili razvodnik kompletno..
Parle
2016-02-18 11:36:19 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Parle
Post by Marijana Majić
Post by Marijana Majić
[...]
ma moguće je ili je sam razvodnik. samo pazite kad to skidate kako je
ruka okrenuta jer se može okrenuti za 180 stupnjeva onda motor nikad
nećete upaliti :)

i zabilježi položaj starog kako je bio tako stavi i novi.

sretno.

i to hoće krepat od paljenja na kablove ako nije dobra masa na motoru
Dado
2016-02-18 11:16:02 UTC
Post by Marijana Majić
[...]

Kuda i šta nositi iz ovlaštenog servisa kod električara ?!? U pravom servisu
se rješava sve osim eventualno limarije i lakiranja...
BTW i u najovlaštenijim servisima se znaju naći i neiskusni i ne baš dobri
majstori, a i nažalost pokvarenjaci (iskustva iz prve ruke :-))
Sretno i javi rasplet događaja :-)
Marijana Majić
Javim sve definitivno :) Hvala na pomoći! :)
Parle
2016-02-18 11:39:54 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Marijana Majić
[...]
a koji to servis je u pitanju koje marke vozila ne zanimaju me detalji
nego samo marka i model vozila?
Marijana Majić
Parle, ovako to je Kia Pride 1,3 iz 1999. godine ..Hvala na savjetima za razvodnu ruku, upozorit ću mehaničara kda bude mjenjao da bude okrenuto onako kako je bilo .. Znam da i kablovi od svjećica do razvone moraju biti točno uštekane redosljedom..
Parle
2016-02-18 12:31:26 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Parle
[...]
Marijana sorry nisam tebe to pitao to si napisala na početku posta samo
sam htio pitati dotičnog gospodina iz prve ruke koji sije po servisima o
kojem se vozilu točno radilo.

A da rezimiramo (kad već gubim vrijeme)

Napunili ste akumulator preko kablova bez da ste ga vadili iz vozila

to znači da palite još uvijek na kablove ili je akumulator u dobrom
stanju znači stoji u autu nema pomoć preko kablova i sl.

Koliko znam to je kia vrlo slična i mojoj i sportage i sephii i jedna i
druga imaju problem ako se:

kod paljenja ne zaključa pa otključa vozilo zato što se imobilizator
automatski uključi. Imaju daljinsko centralno.

Znao sam imati problema sa glavnom kutijom osigurača ali ju na slikama
nigdje ne vidim.
Mare
2016-02-18 12:39:28 UTC
Post by Parle
Post by Marijana Majić
Post by Parle
[...]
Također i izvadioli iz vozila i napunili na punjač, auto vergla i bez drugog uta, napuni se akumulator. Nakon nekog vremena verglanja se naravno isprazni...Moja nema centralno... I to smo pokusali..
Glavna kutija osigurača ispitana, svi osigurači rade ...
Ovo je sada sve samo nagađanje u prazno, danas ćemo mjenjati razvodnik paljenja i vidjeti.. ako pak nije to ... Onda zovem baš električara da pregleda auto
Parle
2016-02-18 12:52:02 UTC
Post by Parle
a koji to servis je u pitanju koje marke vozila ne zanimaju me detalji
nego samo marka i model vozila?
Parle, ovako to je Kia Pride 1,3 iz 1999. godine ..Hvala na savjetima za razvodnu ruku, upozorit æu mehanièara kda bude mjenjao da bude okrenuto onako kako je bilo .. Znam da i kablovi od svjeæica do razvone moraju biti toèno u¹tekane redosljedom..
Marijana sorry nisam tebe to pitao to si napisala na poèetku posta samo
sam htio pitati dotiènog gospodina iz prve ruke koji sije po servisima o
kojem se vozilu toèno radilo.
A da rezimiramo (kad veæ gubim vrijeme)
Napunili ste akumulator preko kablova bez da ste ga vadili iz vozila
to znaèi da palite jo¹ uvijek na kablove ili je akumulator u dobrom
stanju znaèi stoji u autu nema pomoæ preko kablova i sl.
Koliko znam to je kia vrlo slièna i mojoj i sportage i sephii i jedna i
kod paljenja ne zakljuèa pa otkljuèa vozilo zato ¹to se imobilizator
automatski ukljuèi. Imaju daljinsko centralno.
Znao sam imati problema sa glavnom kutijom osiguraèa ali ju na slikama
nigdje ne vidim.
Takoðer i izvadioli iz vozila i napunili na punjaè, auto vergla i bez drugog uta, napuni se akumulator. Nakon nekog vremena verglanja se naravno isprazni...Moja nema centralno... I to smo pokusali..
Glavna kutija osiguraèa ispitana, svi osiguraèi rade ...
Ovo je sada sve samo nagaðanje u prazno, danas æemo mjenjati razvodnik paljenja i vidjeti.. ako pak nije to ... Onda zovem ba¹ elektrièara da pregleda auto
Parle
2016-02-18 12:55:04 UTC
Post by Mare
Post by Parle
Post by Marijana Majić
Post by Parle
[...]
eto ako ti je od pomoći sretno... upiši u google lokacija i ime tog
senzora i fizički nađi i krenite redom kao i svaki autoelektričar :) :)
još jednom sretno :) javi ishod
Dado
2016-02-18 12:49:14 UTC
Post by Marijana Majić
Post by Marijana Majić
[...]

Za ovu ovdje raspravu je to potpuno nebitno.
Na ovoj Kia-i se izredalo preko nekoliko ovlaštenih i neovlaštenih
"majstora" i
još nitko od njih ne zna u čemu je problem?!?
Pri tome se radi o vrlo jednostavnom motoru s rudimentarnom elektronikom, a
ne o svemirskom brodu :-).
Mare
Upravo to me i čudi jer tu ima minimalno elektronike ... Još sma pri kupnji automobila gledala da je što jednostavnije i eto mi :) Tko zna što ej tu koreanac sklepao .. Elktričar s kojim je mehaničar telefonski se čuo je rekao da definitivno je otišla ili cijeli razvodnik ili one navedene tri premosnice koje su pojene na nekakav MAIN konktor.. Evo Vam i fotka tog konektora "zaduženog za sve"(slaba mi kamera): http://postimg.org/image/g85lqz2ud/ff79aca2/
Parle
2016-02-18 13:21:13 UTC
Post by Parle
Dana èetvrtak, 18. veljaèe 2016. u 11:30:03 UTC+1, korisnik Dado napisao
ŸDado, majstori mi do sada nisu ni¹ta uzeli jer nisu niti ni¹ta
napravili...A ja bih bila najsretnija da bilo koji majstor rije¹i
problem..
Bili su i iz Kia servisa kako sam i navela i njihov laptop nije prona¹ao
nikakvu gre¹ku u bravi, kljuèu bilo èemu ... sve je uredno!
Kompjuterska dijagnostika èesto odvede neiskusne u potpuno pogre¹nu
stranu...
A uz sve ovo, oni poku¹aji paljenja na guranac su mogli prouzroèiti
preskakanje zupèastog remena te prouzroèiti
ovakve probleme (taj zupèasti vjerojatno nije mijenjan nikad :-))...
Dakle, ponavljam, iskusni i dobar majstor ovo bi trebao moæi rije¹iti
u vrlo
kratkom vremenu...
Neiskusne? Do¹ao je èovjek iz Kia servisa rekao mi je ovako da oni imaju
èesto sluèajeve sa Kia PRIDE, SEPHIA I SCHUMA.. kada im se akumulator
isprazni ili pak kada ga mjenjaju immo se zezne i kljuè izgubi kod... i
oni u Kia servisu uspiju takve slucajeve rije¹iti u 20% sluèajeva .. u
80% moras nositi immo elektrièaru da skine blokadu taj kod.. i s autom
vise nikad neces imati tih problema..eto tim rijeèima mi rekao ..
Spojiv¹i na moj komp od pridea rekao je da auto ima kod ali kodovi nisu
izgubljeni... Zupèasti nije preskocio prilikom verglanja -.--provjereila
tri mehanièara
Kuda i ¹ta nositi iz ovla¹tenog servisa kod elektrièara ?!? U pravom
servisu se rje¹ava sve osim eventualno limarije i lakiranja...
BTW i u najovla¹tenijim servisima se znaju naæi i neiskusni i ne ba¹
dobri majstori, a i naŸalost pokvarenjaci (iskustva iz prve ruke :-))
Sretno i javi rasplet dogaðaja :-)
a koji to servis je u pitanju koje marke vozila ne zanimaju me detalji
nego samo marka i model vozila?
Za ovu ovdje raspravu je to potpuno nebitno.
Na ovoj Kia-i se izredalo preko nekoliko ovla¹tenih i neovla¹tenih
"majstora" i
jo¹ nitko od njih ne zna u èemu je problem?!?
Upravo to me i èudi jer tu ima minimalno elektronike ... Jo¹ sma pri kupnji automobila gledala da je ¹to jednostavnije i eto mi :) Tko zna ¹to ej tu koreanac sklepao .. Elktrièar s kojim je mehanièar telefonski se èuo je rekao da definitivno je oti¹la ili cijeli razvodnik ili one navedene tri premosnice koje su pojene na nekakav MAIN konktor.. Evo Vam i fotka tog konektora "zaduŸenog za sve"(slaba mi kamera): http://postimg.org/image/g85lqz2ud/ff79aca2/
Parle
2016-02-18 13:39:48 UTC
[...]

iz ovog se vidi da je to sve zajedno spojedno i poslano nekud. Znači na
tom komadu plastike vam je SHEMA. treba izvaditi stopice van vidjeti da
nije pukla koja žica ili negdje nešto oštećeno i šta je uopće unutra i
naći kud putuje boja žica koja je spojena na main. i vidjeti da li tamo
ima neko napajanje ili nema a za to treba unimer i led lampica nije baš
pametno probirkom da ne ošteti komp :)
Mare
To je gledao i ovaj iz Kia servisa i ovaj mehaničar, imao je kao onaj ispitivač sa lampicom spojilo je na svaki od konektora kao i provjerio dali te žice provode struju i uredno provode. Ali ću također i predložiti da vidi gdje vode te žice.. Ja sam uspjela vidjeti da vode kroz rupu koja vodi u kabinu auta... A sada ajd ti nađi gdjekad ispod volana ima žica...
Parle
:) to je inače moj posao :)
Mare
Ako si iz Rijeke dodji pomagaj :)!!!
Parle
2016-02-18 14:26:44 UTC
Post by Mare
Post by Parle
Post by Mare
Post by Mare
[...]
nisam sorry malo si daleko. ako nešto još usput od kolega saznam javim
tu na grupu ako ne riješiš u međuvremenu :)
Mare
tnx a lot! :)
Sin&sha
O, iz Rijeke si? Onaj autoelektričar na Školjiću važio je za dobroga.
Mare
Da mislila sam njemu voditi, ali ću gore na Viškovo šlepat ga ... Htjela sma jučer Nikšiću voziti, ali nije radio ..
Sin&sha
2016-02-19 08:11:19 UTC
Post by Mare
Post by Sin&sha
Dana četvrtak, 18. veljače 2016. u 14:49:09 UTC+1, korisnik Parle
napisao
Ako se ne varam, nedavno si kupila auto?
Mare
2016-02-19 11:19:30 UTC
Post by Sin&sha
Post by Mare
Post by Sin&sha
Dana četvrtak, 18. veljače 2016. u 14:49:09 UTC+1, korisnik Parle
napisao
Post by Parle
Dana četvrtak, 18. veljače 2016. u 14:39:49 UTC+1, korisnik Parle
Noup.
Marijana Majić
2016-02-18 10:06:33 UTC
Stuna, ajd baš ću probat izvaditi jedan po jedan osigurač iz kokpita...I probati paliti auto .. Živo me zanima...:) Hvala na savjetu
stuna
2016-02-19 10:15:07 UTC
"Marijana Maji?" wrote in message news:67f3c88f-0ee9-4b7b-a00c-***@googlegroups.com...

Stuna, ajd baš ću probat izvaditi jedan po jedan osigurač iz kokpita...I
probati paliti auto .. Živo me zanima...:) Hvala na savjetu

tako je to kod mene na mondeu bilo....... 1994ggodiste 1.8i
---------
immobilizator je bio zasebni modul, tako da ga "kompjuter" nije ni mogao
detektirati, inace ecu je bio na jednoj strani pod haubom, dok je
imobilizator bio s druge strane ispod suvozaceve ladice .....
e sad me stvarno cudi da u kia servisu ne znaju iskljuciti, prebrikati
imobilizator
vaso
Ne smiju to napraviti po PS-u!?:-)
Marijana Majić
2016-02-18 11:11:17 UTC
Mislila sam reci prilikom guranca ... nije preskočio zupčasti..
Bruno Babic
2016-02-18 13:20:57 UTC
Post by Marijana Majić
Ima li neka treća mogućnost?
Pala mi je na pamet jos jedna, doduse nesretna, stvar.

Da niste slucajno prilikom spajanja kablova spalili nesto?

Naime, to i nije bas tako tesko napraviti, a krajnji rezultat bi mogao
biti slican ovome.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Mare
Da moguće je i to ... Ali to bi baš trebao utvrditi električar, koji će mi i doći pregledati auto ukoliko ne upali ova zadnja fora sa razvodnikom..
Moto Gurko
2016-02-19 06:23:25 UTC
"Marijana Majiæ" <***@gmail.com> wrote
Ima li neka treæa moguænost?

Kao papiga ¹to ponavljam, mrzim senzore i elektroniku u automobilima iako
sam nekakav qrèevi serviser elektronike pa mi ista nije strana.

ne znam gdje je koji senzor i èemu koji sluŸi, odnosno za¹to su ti senzori
toliko neophodni za rad motora u autu jer sam odrastao uz mehaniku stare
generacije u kojoj takve nebuloze od kvarova nisu bile moguæe niti u ludilu
sna...

uglavnom, ja paljenje kontroliram uz pomoæ stroboskopa.....jer to je
opipljivo mjerenje, tj vidljivo golim okom....a sva ova raèunalno-senzorska
isprdavanja su relativna....kao radi, ali ne radi...stroboskopom ili radi
kako treba, ne radi uopæe ili se vidi da je po¹emeren kut
paljenja.....AMEN...nema vi¹e pretpostavljanja i razmi¹ljanja jel se
dijagnostièko raèunalo prevarilo ili ne...

ako je problem sa gorivom, u usis zraka se ¹pricnulo malo benzina, veæ na
one benzinske pare koje bi usis uvukao u cilndre, prilikom anlasanja bi auto
morao makar zaka¹ljati kao poku¹aj paljenja....pri èemu smo odmah mogli
zakljuèiti jel stvar do goriva ili ne...

i to je to....sve ostalo vi¹e od toga je SF predrkavanje sa senzorima koji
su kao fol u sluŸbi ekologije, vi¹e snage, manje potro¹nje i slièno, a
realno, postoci su zanemarivi u odnosu na postotak cifre kada se dogodi kvar
istog takvog "savr¹enog modernog sustava"

s obzirom da vozi¹ taèku od Kie, prodaj to govno i kupi si radije konzervu
na 4 kotaèa Fiat Pandu iz 90tih godina....i garantiram ti da ako æe¹ i imati
kvarova, isti æe biti otklonivi u roku od par sati i cifre od najvi¹e
nekoliko stotina kuna....a èak i da crkne koji "senzor", auto æe¹ moæi
upaliti i prepeljati se hitno do kud treba¹....a ne ovakve nebuloze, po svim
mjerenjima auto kakti potpuno ispravan, a 7 dana ni da mrdne s
mjesta....¹tovi¹e, ni upaliti neæe,...i onda slu¹am tu ove debile sa grupe
kako zagovaraju implementacije raèunalno-senzorske tehnologije u
autima....idioti prve klase...jebla ih elektronika u ureðaju kao ¹to je
auto....

senzor nape, friŸidera, bojlera, peènice, ve¹ma¹ine, mobitela, telefona,
TV-a i inih kuæanskih pomagala i gadgeta u svakodnevici razumijem i
podrŸavam...ali auto....kao "ureðaj" koji se rabi u svim moguæim pa i
najgorim vremenskim uvjetima, koji je ionako podloŸan kvarovima zbog svog
radnog okruŸenja koje ga ni po èemu ne ¹tedi niti drŸi u kontroliranim
uvjetima rada....je totalni nonsens i porez na pomodne budale koje pate na
senzorizaciju i raèunalizaciju ureðaja kao ¹to je automobil kojemu je
primarna namjena pouzdanost u startanju motora i prevoŸenje od toèke A do
toèke B....

evo susjedu riknuo display na kontrolnoj tabli....qrca ne vidi....nemre niti
upaliti auto....ja sam sa VW Scirocco MK2, doslovno i¹èupao van cijelu
kontrolnu tablu i tako do¹ao iz Ogulina u Karlovac...aj danas to napravi na
nekom izsenzoriziranom autu....o¹ qrac....bude¹ sjeo i plakao èekajuæi ¹lep
sluŸbu...

a pred pola godine èuo za sliènu debilanu....èovjeku riknuo "senzor"
zatvorenosti tj otvorenosti vrata, svijetli mu na displayu upozorenje da su
vrata kao fol otvorena, a nisu....èovjek upali auto i èim poku¹a ubaciti u
1. brzinu, ZAP...motor se ugasi :))))))))))

svaka èast, oboŸavam takve aute....jebo ih senzor i onaj tko ih je
implementirao u aute, da Bog da im se djeca sa takvim senzorima u mozgu
raðala......brzo bi se mi vratili na klasiènu mehaniku...
Mare
2016-02-19 07:28:42 UTC
Post by Marijana Majić
Ima li neka treća mogućnost?
Kao papiga ąto ponavljam, mrzim senzore i elektroniku u automobilima iako
sam nekakav qrčevi serviser elektronike pa mi ista nije strana.
ne znam gdje je koji senzor i čemu koji sluľi, odnosno zaąto su ti senzori
toliko neophodni za rad motora u autu jer sam odrastao uz mehaniku stare
generacije u kojoj takve nebuloze od kvarova nisu bile moguće niti u ludilu
sna...
uglavnom, ja paljenje kontroliram uz pomoć stroboskopa.....jer to je
opipljivo mjerenje, tj vidljivo golim okom....a sva ova računalno-senzorska
isprdavanja su relativna....kao radi, ali ne radi...stroboskopom ili radi
kako treba, ne radi uopće ili se vidi da je poąemeren kut
paljenja.....AMEN...nema viąe pretpostavljanja i razmiąljanja jel se
dijagnostičko računalo prevarilo ili ne...
ako je problem sa gorivom, u usis zraka se ąpricnulo malo benzina, već na
one benzinske pare koje bi usis uvukao u cilndre, prilikom anlasanja bi auto
morao makar zakaąljati kao pokuąaj paljenja....pri čemu smo odmah mogli
zaključiti jel stvar do goriva ili ne...
i to je to....sve ostalo viąe od toga je SF predrkavanje sa senzorima koji
su kao fol u sluľbi ekologije, viąe snage, manje potroąnje i slično, a
realno, postoci su zanemarivi u odnosu na postotak cifre kada se dogodi kvar
istog takvog "savrąenog modernog sustava"
s obzirom da vozią tačku od Kie, prodaj to govno i kupi si radije konzervu
na 4 kotača Fiat Pandu iz 90tih godina....i garantiram ti da ako ćeą i imati
kvarova, isti će biti otklonivi u roku od par sati i cifre od najviąe
nekoliko stotina kuna....a čak i da crkne koji "senzor", auto ćeą moći
upaliti i prepeljati se hitno do kud trebaą....a ne ovakve nebuloze, po svim
mjerenjima auto kakti potpuno ispravan, a 7 dana ni da mrdne s
mjesta....ątoviąe, ni upaliti neće,...i onda sluąam tu ove debile sa grupe
kako zagovaraju implementacije računalno-senzorske tehnologije u
autima....idioti prve klase...jebla ih elektronika u uređaju kao ąto je
auto....
senzor nape, friľidera, bojlera, pečnice, veąmaąine, mobitela, telefona,
TV-a i inih kućanskih pomagala i gadgeta u svakodnevici razumijem i
podrľavam...ali auto....kao "uređaj" koji se rabi u svim mogućim pa i
najgorim vremenskim uvjetima, koji je ionako podloľan kvarovima zbog svog
radnog okruľenja koje ga ni po čemu ne ątedi niti drľi u kontroliranim
uvjetima rada....je totalni nonsens i porez na pomodne budale koje pate na
senzorizaciju i računalizaciju uređaja kao ąto je automobil kojemu je
primarna namjena pouzdanost u startanju motora i prevoľenje od točke A do
točke B....
evo susjedu riknuo display na kontrolnoj tabli....qrca ne vidi....nemre niti
upaliti auto....ja sam sa VW Scirocco MK2, doslovno iąčupao van cijelu
kontrolnu tablu i tako doąao iz Ogulina u Karlovac...aj danas to napravi na
nekom izsenzoriziranom autu....oą qrac....budeą sjeo i plakao čekajući ąlep
sluľbu...
a pred pola godine čuo za sličnu debilanu....čovjeku riknuo "senzor"
zatvorenosti tj otvorenosti vrata, svijetli mu na displayu upozorenje da su
vrata kao fol otvorena, a nisu....čovjek upali auto i čim pokuąa ubaciti u
1. brzinu, ZAP...motor se ugasi :))))))))))
svaka čast, oboľavam takve aute....jebo ih senzor i onaj tko ih je
implementirao u aute, da Bog da im se djeca sa takvim senzorima u mozgu
rađala......brzo bi se mi vratili na klasičnu mehaniku...
Moto gurko slažemse u potpunosti...Ali sam se najmanje nadala da ovaj auto će mi raditi probleme i da imam ikakav komp u sebi :) Ipak je auto 99. godi
Sin&sha
2016-02-19 07:39:57 UTC
Post by Marijana Majić
Ima li neka treća mogućnost?
Kao papiga što ponavljam, mrzim senzore i elektroniku u automobilima iako
sam nekakav qrčevi serviser elektronike pa mi ista nije strana.
ne znam gdje je koji senzor i čemu koji služi, odnosno zašto su ti senzori
[...]
računalno-senzorska isprdavanja su relativna....kao radi, ali ne
radi...stroboskopom ili radi kako treba, ne radi uopće ili se vidi da je
pošemeren kut paljenja.....AMEN...nema više pretpostavljanja i
razmišljanja jel se dijagnostičko računalo prevarilo ili ne...
ako je problem sa gorivom, u usis zraka se špricnulo malo benzina, već na
one benzinske pare koje bi usis uvukao u cilndre, prilikom anlasanja bi
auto morao makar zakašljati kao pokušaj paljenja....pri čemu smo odmah
mogli zaključiti jel stvar do goriva ili ne...
i to je to....sve ostalo više od toga je SF predrkavanje sa senzorima koji
su kao fol u službi ekologije, više snage, manje potrošnje i slično, a
realno, postoci su zanemarivi u odnosu na postotak cifre kada se dogodi
kvar istog takvog "savršenog modernog sustava"
s obzirom da voziš tačku od Kie, prodaj to govno i kupi si radije konzervu
na 4 kotača Fiat Pandu iz 90tih godina....i garantiram ti da ako ćeš i
imati kvarova, isti će biti otklonivi u roku od par sati i cifre od
najviše nekoliko stotina kuna....a čak i da crkne koji "senzor", auto ćeš
moći upaliti i prepeljati se hitno do kud trebaš....a ne ovakve nebuloze,
po svim mjerenjima auto kakti potpuno ispravan, a 7 dana ni da mrdne s
mjesta....štoviše, ni upaliti neće,...i onda slušam tu ove debile sa grupe
kako zagovaraju implementacije računalno-senzorske tehnologije u
autima....idioti prve klase...jebla ih elektronika u uređaju kao što je
auto....
senzor nape, frižidera, bojlera, pečnice, vešmašine, mobitela, telefona,
TV-a i inih kućanskih pomagala i gadgeta u svakodnevici razumijem i
podržavam...ali auto....kao "uređaj" koji se rabi u svim mogućim pa i
najgorim vremenskim uvjetima, koji je ionako podložan kvarovima zbog svog
radnog okruženja koje ga ni po čemu ne štedi niti drži u kontroliranim
uvjetima rada....je totalni nonsens i porez na pomodne budale koje pate na
senzorizaciju i računalizaciju uređaja kao što je automobil kojemu je
primarna namjena pouzdanost u startanju motora i prevoženje od točke A do
točke B....
evo susjedu riknuo display na kontrolnoj tabli....qrca ne vidi....nemre
niti upaliti auto....ja sam sa VW Scirocco MK2, doslovno iščupao van
cijelu kontrolnu tablu i tako došao iz Ogulina u Karlovac...aj danas to
napravi na nekom izsenzoriziranom autu....oš qrac....budeš sjeo i plakao
čekajući šlep službu...
a pred pola godine čuo za sličnu debilanu....čovjeku riknuo "senzor"
zatvorenosti tj otvorenosti vrata, svijetli mu na displayu upozorenje da
su vrata kao fol otvorena, a nisu....čovjek upali auto i čim pokuša
ubaciti u 1. brzinu, ZAP...motor se ugasi :))))))))))
svaka čast, obožavam takve aute....jebo ih senzor i onaj tko ih je
Kad god te pokušam čitati na pamet mi padne Mona i Let3.
Moto Gurko
2016-02-19 14:00:48 UTC
Kad god te poku¹am èitati na pamet mi padne Mona i Let3.
daklem, zvuèim lucidno i inspirativno....ne lo¹e, ne lo¹e :))))))))))))))))
Sin&sha
2016-02-19 14:03:12 UTC
Post by Sin&sha
Kad god te pokušam čitati na pamet mi padne Mona i Let3.
daklem, zvučim lucidno i inspirativno....ne loše, ne loše
:))))))))))))))))
Zapravo, ta mi pjesma pada na pamet zbog jednog upadnog stiha kojeg Mrle
izgovara u falsetu :)
Ma i pri nekim ostalim njuzerima se sjetim te pjesme :)
Moto Gurko
2016-02-19 16:08:04 UTC
Post by Sin&sha
Zapravo, ta mi pjesma pada na pamet zbog jednog upadnog stiha kojeg Mrle
izgovara u falsetu :)
Ma i pri nekim ostalim njuzerima se sjetim te pjesme :)
ma uopæe nije bitno tko te podsjeti i s kojim razlogom, bitno da te nasmije,
makar i u kontekstu; "ajme, koji idiot..." ¹to vjerujem da ja gotovo i
nemam premca :P

jel tako?!...aj priznaj :P
Parle
2016-02-19 09:17:23 UTC
Post by Marijana Majić
Ima li neka treæa moguænost?
Kao papiga ¹to ponavljam, mrzim senzore i elektroniku u automobilima iako
sam nekakav qrèevi serviser elektronike pa mi ista nije strana.
ne znam gdje je koji senzor i èemu koji slu¾i, odnosno za¹to su ti senzori
toliko neophodni za rad motora u autu jer sam odrastao uz mehaniku stare
generacije u kojoj takve nebuloze od kvarova nisu bile moguæe niti u ludilu
sna...
e zato što se neki prepametni ekolog nasrao u razvoju i rekao da bi to
baš bilo dobro zbog toga i toga toga i da bi iz auspuha uglavnom dobro
bilo da ide sam kisik
Post by Marijana Majić
[...]
možeš ga kontrolirati na starijim autima i probirkom ili ledicom ma
mogao si kako si htio a sad ako ne postoje oznake na radilici možeš
sjest i plakati doslovno... a to je tragično.
Post by Marijana Majić
[...]
nebi zakašljao jer postoji knok senzor koji služi za kliktanje motora
koji suži baš za odnosno protiv toga :)
Post by Marijana Majić
i to je to....sve ostalo vi¹e od toga je SF predrkavanje sa senzorima koji
su kao fol u slu¾bi ekologije, vi¹e snage, manje potro¹nje i slièno, a
realno, postoci su zanemarivi u odnosu na postotak cifre kada se dogodi kvar
istog takvog "savr¹enog modernog sustava"
istina ali kad krepa onda samo error i neki broj ili samo service
Post by Marijana Majić
[...]
Ma da kupi i fiata iz 2000 godine neće s njim imati nekih problema ili
recimo renaulta iz 2000 godine govorimo o malim autima ali nije ni kia
loš izbor samo je najlošiji izbor mehaničar iliti serviser jer nemožeš
reći znam a onda na kraju nemaš pojma. To što se njoj događa nije tak
nešto strašno ali treba znati, pitati, razmišljati.
Post by Marijana Majić
senzor nape, fri¾idera, bojlera, peènice, ve¹ma¹ine, mobitela, telefona,
TV-a i inih kuæanskih pomagala i gadgeta u svakodnevici razumijem i
podr¾avam...ali auto....kao "ureðaj" koji se rabi u svim moguæim pa i
najgorim vremenskim uvjetima, koji je ionako podlo¾an kvarovima zbog svog
radnog okru¾enja koje ga ni po èemu ne ¹tedi niti dr¾i u kontroliranim
uvjetima rada....je totalni nonsens i porez na pomodne budale koje pate na
senzorizaciju i raèunalizaciju ureðaja kao ¹to je automobil kojemu je
primarna namjena pouzdanost u startanju motora i prevo¾enje od toèke A do
[...]
slu¾bu...
Ma daj pa to je balkanizam. Odeš fino u skladište, uzmeš novo ugradiš, i
naplatiš eure, oni imaju plaću ti imaš plaću i svi sretni i zadovoljni
zato i krepava, treba na taj način razmišljati. Šta misliš da se ne može
napraviti savršeni auto? Može, ali rok trajanja je predviđen do isteka
garancije odnosno malo poslije taman da moraš platiti, a sve u svrhu
očuvanja proizvodnje i radnih mjesta.

Pogledaj Bube, vidiš da još voze, i neke su u savršenom stanju, i sada
opet majstori na njima imaju posla i opet netko proizvodi dijelove pakne
platine i sl za njih... kužiš.
Post by Marijana Majić
[...]
I dobro, nazovi servis oni dođu poprave, imaš kasko, plati odštetu i sl,
i tak dalje auti moraju biti sigurni,

a ja sam čuo isto da su roditelji dijete u zavoju izgubili zato što
vrata nisu bila dobro zatvorili :)
Post by Marijana Majić
svaka èast, obo¾avam takve aute....jebo ih senzor i onaj tko ih je
implementirao u aute, da Bog da im se djeca sa takvim senzorima u mozgu
raðala......brzo bi se mi vratili na klasiènu mehaniku...
Ja nebi nek ima senzora, i onih koji koče umjesto mene kad mi balavac iz
grabe istrči pred auto i skoči nazad po ledenoj cesti i ja zbog toga
slupam auto... eto to je samo moje iskustvo od oko milijon kilometara na
cesti i oko pola milje po gradu :)
Ali klinca nisam pogodio to je važno, išao sam 50 a mogao me je baciti i
u grabu gdje je i on bio sa hrpom balavaca...
Mare
A vidiš opet čitala sam da se veoma sličan problem javlja i sa renault cliom. Meni je kia pride super auto, malena potrošnja praktičan... Jedino eto otkud ću ja znati da se može to dogoditi kada ti akumulator se istroši :)
vaso
2016-02-20 05:42:58 UTC
Post by Marijana Majić
Ima li neka treæa moguænost?
Kao papiga ¹to ponavljam, mrzim senzore i elektroniku u automobilima
iako sam nekakav qrèevi serviser elektronike pa mi ista nije strana.
A kako æe¹ bez elektronike 'podesiti' kvalitetu ispu¹nih
plinova na tehnièkom pregledu!?..LOL
Moto Gurko
2016-02-20 07:07:39 UTC
¹erafcigerom...
vaso
2016-02-20 11:54:04 UTC
Post by Moto Gurko
Post by vaso
A kako æe¹ bez elektronike 'podesiti' kvalitetu ispu¹nih
plinova na tehnièkom pregledu!?..LOL
¹erafcigerom...
Zar nije ugodnije to obaviti preko laptopa,
a ne zavlaèiti se pod haubu ovih
hladnih dana!?:-)

flash
2016-02-19 11:56:17 UTC
Resetiranje kompjutera:
Skini minus klemu.
Pedalu koènice stisnuti dulje od 5 sekundi.
Spoji akumulator i probaj anlasati.
Dado
2016-02-19 13:15:37 UTC
"flash" wrote in message news:na6vsn$th6$***@ls237.t-com.hr...

Resetiranje kompjutera:
Skini minus klemu.
Pedalu kočnice stisnuti dulje od 5 sekundi.
Spoji akumulator i probaj anlasati.

Kompijukter se dovoljno puta već izresetirao, koliko su puta vadili i
stavljali akumulator :-)
flash
2016-02-19 18:33:52 UTC
Post by flash
Skini minus klemu.
Pedalu koènice stisnuti dulje od 5 sekundi.
Spoji akumulator i probaj anlasati.
Kompijukter se dovoljno puta veæ izresetirao, koliko su puta vadili i
stavljali akumulator :-)
Jo¹ 2 puta proèitaj moju poruku ¹to treba napraviti za reset.
Dado
2016-02-19 19:54:17 UTC
Post by flash
[...]
Joą 2 puta pročitaj moju poruku ąto treba napraviti za reset.
Prvo nemoj dijeliti savjete o stvarima koje ne razumijes, a drugo nije
dobro bahatiti se sa neznanjem...
Prouci cemu sluzi pritiskanje kocnice u ovoj situaciji pa ces razumijeti
flash
2016-02-19 20:44:08 UTC
Post by Dado
Prvo nemoj dijeliti savjete o stvarima koje ne razumijes, a drugo nije
dobro bahatiti se sa neznanjem...
Prouci cemu sluzi pritiskanje kocnice u ovoj situaciji pa ces razumijeti
sto sam napisao :-)
Sigurno znam vise od tebe, evo ti i dokaz:
Upucujes na kvar senzora radilice.
Taj motor nema senzora radilice.
Paljenje okida Hall senzor u razvodniku paljenja.
Hall senzor bi mogao biti problem.
Znas kako se testira Hall senzor, ja znam.
To je B3 Mazdin motor i prema servisnom knjizi
komp se resetira kako sam napisao.
Dado
2016-02-19 22:03:53 UTC
sto sam napisao :-)
[...]
Ovim si samo dokazao koliko si bahat i neznalica...
Sorry ali ovakva bahata prepucavanja i kurcenja nemaju smisla. EOD
Moto Gurko
2016-02-20 06:54:52 UTC
Post by flash
Znas kako se testira Hall senzor, ja znam.
odgovor samo jednom rijeèju æe biti i vi¹e no dovoljan, ko Boga te molim
samo nam reci koristi¹ li samo obièni analogni, eventualno digitalni
voltmetar, motometar ili neki napredniji sa moguæno¹æu osciloskopiranja tj
koristi¹ li osciloskop?!?

evo, da ti olak¹am jo¹ vi¹e kako bi odgovorio sa samo jednim slovom;

A - analogni motometar
B - digitalni multimetar
C - osciloskop