Manijaci u kružnom toku?
2011-08-19 20:13:54 UTC
Kako stati na kraj konjima i manijacima u kružnom toku koji, npr. u
rotoru u zg-u voze srednjom od tri trake, te se iz te iste trake
isključuju iz rotora oduzimajući prednost vozačima iz vanjske trake koji
ne izlaze na tom izlazu već nastavljaju kružiti do npr. idućeg izlaza?
Kef
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
nizz
No pa nek te napuca, ti njega posle napucas :)
Bartek
nemaš se kaj po vanjskoj vozit naokolo neg prvi izlaz van
miha
2011-08-19 22:45:50 UTC
nema¹ se kaj po vanjskoj vozit naokolo neg prvi izlaz van
pusti trolèinu na miru i nastoj ga ignorirati.

Naime po debilnom zakonu debilne drŸave u vanjskoj traci ko' zadnji kreten
moŸe¹ kruŸiti koliko god Ÿeli¹, a prije izalask mora¹ se prestrojiti u
vanjsku traku, ali ne mora¹ izaæi, ako nekim èudom nije drugaèije
(pametnije) ureðeno. To je bilo posve ok dok su cestom uglavnom vozili
fiæeki i puno konjskih zaprega, ali danas uz gust promet kakav je, takav
zastarjeli naèin ureðivanja prometa u rotoru je totalni debilizam i opirati
mu se moŸe jedino neiskusan ili notorno glup vozaè.

Naravno ove teme se rado laæaju i trolèine jer znaju za diskrepanciju meðu
zakonskim i stvarno potrebitim stanjem.
Mika
2011-08-19 22:56:12 UTC
Kako stati na kraj konjima i manijacima u kruŸnom toku koji, npr. u
rotoru u zg-u voze srednjom od tri trake, te se iz te iste trake
iskljuèuju iz rotora oduzimajuæi prednost vozaèima iz vanjske trake koji
ne izlaze na tom izlazu veæ nastavljaju kruŸiti do npr. iduæeg izlaza?
nema¹ se kaj po vanjskoj vozit naokolo neg prvi izlaz van
a sad si zamisli 20 auta u kruznom od kojih svi ne izlaze na prvom izlazu
nego se prestrojavaju u srednju traku, pa onda opet nakon 35 metara selidba
u vanjsku...hahahahah, zato se i cudite prometu ko pura dreku kad se maknete
van Zg....
woobie
2011-08-21 14:05:31 UTC
Post by Bartek
[...]
isto kao sto iz srednje nemas kaj izlaziti van jer je to protivno zakonu
(osim ako nije izricito dozvoljeno prometnim znakom a to nije isprekidana
linija)
--
Petar Samardzija (projektilski, woobie)
***@OVOgmail.com
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-21 16:09:12 UTC
Post by woobie
isto kao sto iz srednje nemas kaj izlaziti van jer je to protivno zakonu
(osim ako nije izricito dozvoljeno prometnim znakom a to nije isprekidana
linija)
Sad jos samo napisi da isprekidana linija to zabranjuje i sve5.

Inace iz srednje niko nemoze van, pa je potpuno bespredmetno o
tome raspravljat. Svako ko iz srednje zeli van *MORA* prvo u
vanjsku, pa van, osim ako ne vozi aviJon, pa vanjsku preleti...
woobie
2011-08-21 17:45:23 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
tako je. ali presjecanje trake nije isto kao i prestrojavanje pa onda
izlazak.
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-21 18:01:11 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
Gdje je to definirano, tj u kojem clanku zakona se definira
*presjecanje* trake? Koja je kazna za takvu *nezakonitu* radnju?

Gdje su u zakonu navedene razlika izmedju presijecanja i prestrojavanja?
Ili je ovo samo tvoje "tumacenje" bez suvislog zakonskog uporista?
woobie
2011-08-21 18:34:38 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
26) »raskrižje« je površina na kojoj se križaju ili spajaju dvije ceste ili
više cesta, a i šira prometna površina (trgovi i sl.) koja nastaje
križanjem, odnosno spajanjem cesta,

75) »prestrojavanje« je zauzimanje takvog položaja s vozilom na prometnoj
traci i na *takvoj udaljenosti od raskrižja* ili drugog mjesta na cesti, iz
kojeg se na siguran način može izvesti naredna radnja vozilom (skretanje,
okretanje, zaustavljanje i sl.),

U raskrizju a to je tam gdje pacijeniti izlaze iz srednje trake ne postoji
pojam prestrojavanja, a pojam presjecanje si potrazi u rijecniku nekom.

A sad odi nekom pokusati podvalit da si se u raskrizju prestrojavao i da
nisi izlazio iz srednje :)
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-21 19:08:46 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
A sad pokusaj odgovorit na postavljena pitanja: gdje se u *zakonu*
govori o *presijecanju* koje ti spominjes? Koja je zakonska kazna
za *presijecanje* trake?
Zatim nadji gdje se u zakonu govori o rotoru, a ne o krizanju, jer
na krizanjima su trake drugacije oznacene. Imaju na odredjenoj
udaljenosti *punu* crtu, koje nigdje nema u rotoru o kojem je ovdje
rijec, ako nisi do sad primjetio...
woobie
Odustajem
kobac
2011-08-22 00:45:57 UTC
On Aug 21, 9:08 pm, MasterBlaster
Post by MasterBlaster
[...]
... zato sto sam izmislio prekrsaj presjecanja a tesko mi je sad to
priznati.
woobie
2011-08-22 05:32:01 UTC
Post by MasterBlaster
[...]
Ne nego zato jer neki ocigledo ne znaju da rotor iliti kruzni tok nije
nista nego obicno krizanje (kruznog tipa) te da sam pojam rotor ili kruzni
tok ne postoji u zakonu :)

I nigdje nisam rekao da je presjecanje zabranjeno (makar sam taj cin krsi
neke druge zakone) nego sam tako opisao radnju koja se izvodi unutar samog
krizanja i da se to nikako ne moze okarakterizirati kao prestorojavanje
posto se radnja odvija unutar krizanja.

A ako netko ima problem shvatiti da je kruzni tok skup krizanja onda
stvarno nema smisla raspravljati.
mob: +385 (0)98 470 662
mmm
2011-08-22 08:47:40 UTC
Post by MasterBlaster
[...]
po tebi bi srednja tkaka trebala biti ista kao i unutarnja.

ajd malo zamisli kako bi to izgledalo.

koliko traka je na izlasku iz rotora ali kod bilo kojeg izlaska.

mislim da su tri od toga jedna koja usmjerava direktni izlaz a dvije su za
prvu traku i srednju traku rotora., logika bi bila ovakva da srednjoj traci
zabrane izlaz povuči u visini izlaza punu crtu.

dogot je sve nacrtano ovako kako je sad srednja traka ima mogučnost
izlaska u lijevu traku ali pri toj radnji treba paziti na vozilo u prvoj
traci jer kad skrečeš on ti dolazi sa desne strane i ima prednost, osim
toga siječeš tu traku po kojoj vozilo ako hoče može raditi krugove do
besvjesti jer opet znakovi okomiti i horizontalni nemaju izričite naredbe.
woobie
2011-08-22 09:10:45 UTC
Post by mmm
Post by MasterBlaster
[...]
Taj rotor je ocajno napravljen, o tome nema dileme, ali zakon je zakon i iz
srednje ili unutarnje se ne smije izlaziti bez tocno odredjenog prometnog
znaka (B5x).

U Vukovarskoj ulici smjer zapad-istok nakon sto se prodje semafor za
skretanje u Strojarsku, cca 100m dalje ima ulica desno, sve trake imaju
crtkano ali nema sanse da iz srednje skrenes desno, kaj ne?

Isto tako je u Baruna Filipovica.

A ujedno, znam iz iskustva da i policija i sudski vjestaci i sam sud vrlo
jasno i nedvosmisleno govori da se iz srednje trake na tom rotoru ne smije
izlaziti.
mob: +385 (0)98 470 662
mmm
2011-08-22 12:03:40 UTC
Post by woobie
Post by mmm
Post by MasterBlaster
[...]
kad si zadnji put bio na tom rotoru.

dali postoji iscrtkana linija vodila u zadnju lijevu traku na izlazu iz
rotora.

ako ima a ja znam da ima onda što ti to govori.

henzlova/vukovarska nema te linije vodilje iz druge trake za skretanje
desno, da ima skretanje je dozvoljeno.

volio bih da mene policmen stavi u stranu zbog toga pa da mu ja objasnim
horizontalne oznake koje su određene isto kao i vertikale.

večinom u raskrižjima postoje ili ne postoje linije vodilje, kod skretanja
postoje a ako ideš ravno onda ih nema jer i netreba.

isto tako naši vrli inspicjenti na prometnim nezgodama kad rade rade
površno pa ima zbog toga jako puno prigovora i bezrazložnog suđenja.

suci su samo da donose sudske presude a ne da tumače zakone u što se debelo
miješaju pa nam zato i sudovi rade kako rade.
woobie
2011-08-22 13:55:38 UTC
Post by mmm
Post by woobie
Post by mmm
Post by MasterBlaster
[...]
Ne postoji. Postoji samo iscrtkana linija koja vodi desnu traku van.

A i da postoje isprekidane linije koje bi vodile, i dalje ne bi bile
prometni znak koji dozvoljava izlazak iz srednje trake. Za to postoji jasno
definiran znak, koji se neces vjerovati koristi na skoro svakom raskrizju a
sadrzi nacrtane strelice - bilo horizontalno i vertikalno postavljen.

Ne mislis da bi nakon x godina postavili te fakin' strelice da je dopusteno
skretanje? Nemoj mi se samo izvlaciti da su bas samo i jedino na tom rotoru
zaboravili/ nisu htjeli postaviti (a farabjuga svako malo), ali zato
svugdje drugdje gdje je moguce iz srednje skrenuti je postavljeno, i pritom
u 100% situacija tada desna traka postane obavezna za desno, ali bas eto na
rotoru to nisu napravili?
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-22 14:31:48 UTC
Post by woobie
Post by mmm
[...]
Naravno da postoji isprekidana linija koja iz rotorske srednje vodi van
u izlaznu desnu, samo ju ti nevidis. Za takve ko ti su bas obavezne
linije "uzdignute", da vam tako dopre do mozga obavezni smjer kojim
iz dolazne desne morate odmah van u prvu izlaznu desnu.
Nes vjerovat, ali i te "uzdignute" su bas na *lijevoj* strani vazeceg
traka, kao i one samo iscrtkane koje srednji rotorski trak vode van...
woobie
2011-08-22 19:49:06 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by mmm
[...]
nema. nema isprekidane linije koja vodi sa lijeve strane srednjeg traka
van.
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
Skoci na brzinu autom i provjeri.
woobie
2011-08-22 20:22:54 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
Bio danas, provjerio, ima i nedavno post u kojem i drugi to potvrduju. Kad
bi postojala isprekidana linija koja bi vodila sa ljeve strane srednje
trake prema van, znacilo bi da presjeca srednju traku. Srednja traka kroz
citav rotor nema neku isprekidanu liniju preko svoje trake.

Sad ostaje samo lagati i ignorirati sud, policiju, sudske vjestake i citav
ovaj dio:

[...]

zaboravili/ nisu htjeli postaviti (a farbaju ga svako malo), ali zato
svugdje drugdje gdje je moguce iz srednje skrenuti je postavljeno, i pritom
u 100% situacija tada desna traka postane obavezna za desno, ali bas eto na
tom rotoru to nisu napravili?"
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-22 21:34:36 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Skoci na brzinu autom i provjeri.
Bio danas, provjerio,
Onda dob'o.., a bas si mogel jos jednom, za svaki slucaj...
woobie
2011-08-23 08:43:02 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Skoci na brzinu autom i provjeri.
Bio danas, provjerio,
Onda dob'o.., a bas si mogel jos jednom, za svaki slucaj...
budem, svako malo tamo prolazim.

znacili ovo sturo podhebavanje da nemas agrumenata vise, ali da si i dalje
p*ckica pa je tesko priznati da si bio u krivu ili si jos ludji pa i dalje
vjerujes da imas zakonsko pravo izlaziti is srednje na tom rotoru?
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-23 09:25:30 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
Ak je neko pickica, onda si to samo ti...
Post by woobie
da si bio u krivu ili si jos ludji pa i dalje
vjerujes da imas zakonsko pravo izlaziti is srednje na tom rotoru?
Ako je neko pickica, onda si to samo ti, jer nisi podastrel ni
jedan zakonski primjer gdje je navedena zabrana izlaska iz srednje
*ROTORSKE* !!! trake. Jos veca si pickica ako nemozes nac ni kolika
je kazna za takvu "protuzakonsku" radnju. Stoga, odi jos jednom
provjeri kak stvari zaista stoje u zakonu i tom rotoru, da nebi
bil jos veca pickica, tj prava laprdava picketina...
woobie
2011-08-23 16:34:34 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
jesam, samo p*ickice citiraju zakon, muskarci kao ti ga izmisljaju :)
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
ma kakve vrazje rotorske trake? kaj si sad izmisljas nepostojece pojmove,
kaj za rotosku traku postoje posebna pravila? Koja opet, kao i obicno, ne
mozes potkrijepit zakonskim citatima...

Ja sam vise puta c/p zakon tak da otprdi sa svojim narodnim mitovima.
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-23 17:34:25 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
To su za normalne ljude lako shvatljive rijeci, ali supljoglavim
pickicama je potreban prijevod, pa evo - to su vozne trake u rotoru.
Post by woobie
Ja sam vise puta c/p zakon tak da otprdi sa svojim narodnim mitovima.
Kako "Find" nigdje u tvojim c/p ne pronalazi rijec *rotor*, sve je
samo tvoja izmisljotina i ostajes i dalje samo bezkarakterna pickica.
woobie
2011-08-23 17:59:16 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
I, jel se one razlikuju od voznih traka u Vukovarskoj? Ako da, pokazi to
kojim prometnim pravilom i zakonom ako mozes, u sto cisto sumnjam.
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Ja sam vise puta c/p zakon tak da otprdi sa svojim narodnim mitovima.
Kako "Find" nigdje u tvojim c/p ne pronalazi rijec *rotor*, sve je
samo tvoja izmisljotina i ostajes i dalje samo bezkarakterna pickica.
Rotor ne postoji kao pojam u zakonu, tak da o cem ti pricas? Sva pravila
koja vrijede za ceste vrijede i za "rotor".

Daj mi reci, kaj si fakat takav brijac da mislis kako u rotoru vrijede neka
posebna pravila?

Da li si ti ikada procitao "Zakon o sigurnosti prometa na cestama" ili
onak, bubas bez veze?
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-23 18:40:38 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
Naravno da se razlikuju, a to je ocito svima koji imaju oci pa stoga
lako uocavaju horizontalnu signalizaciju u obliku punih crta i strelica
u Vukovarskoj, kojih naravno *nema* u rotorskim trakama. Mozda bi ti
pomoglo da provozas nekog s ocima koje nesto vide, umjesto da ovakav
corav bauljas gradskim prometom.., mozda...
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
Ti se pozivas na pravila voznje u rotoru, pa onda ta pravila potkrijepi
zakonom, kao i kazne za onog koji ih se ne prdrzava.
Post by woobie
Sva pravila koja vrijede za ceste vrijede i za "rotor".
Gdje to pise? To si si samo umislil il si negdje procital?

Ceste imaju signalizaciju, bilo vertikalnu bilo horizontalnu bilo obje.
Predmetni rotor ima samo horizontalnu signalizaciju u vidu isprekidanih
linija, koje po zakonu dopustaju promjenu traka na bilo kojem mjestu.
Da nije tako, postojale bi (ogranicavajuce) pune linije.
Post by woobie
Daj mi reci, kaj si fakat takav brijac da mislis kako u rotoru vrijede neka
posebna pravila?
Ne, nego *samo* da se mogu trake mijenjat bilogdje preko isprekidane
linije i da nije fizicki moguce iz srednje izac iz rotora.
Post by woobie
Da li si ti ikada procitao "Zakon o sigurnosti prometa na cestama" ili
onak, bubas bez veze?
Kakve veze sad ima zakon u kojem ti nemozes pronac pravila voznje
u rotoru, koja ti spominjes i na koja se pozivas?
Satir
2011-08-23 21:50:43 UTC
Post by MasterBlaster
Kakve veze sad ima zakon u kojem ti nemozes pronac pravila voznje
u rotoru, koja ti spominjes i na koja se pozivas?
Ne postoje posebna pravila za rotor, nego u njemu vrijede pravila kao i
za sva ostala križanja.

Vrati dozvolu u MUP i idi javnim prijevozom. Opasan si u prometu.
woobie
2011-08-23 22:12:34 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
E pa eto istih situacija ima i u Vukovarskoj u kojoj nema strelica i u
kojoj su izmedju svih traka crtkane linije a sa desne strane postoje ulice.
Da citas malo bolje vidio bi da sam napisao i gdje tocno.

A i tak je nebitno da li se radi o traci u vukovarkskoj ili u rotoru jel
pravila su ista svugdje.
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
Ne pozivam se na pravila voznje u rotoru nego pravila voznje na cestama. Ti
si taj koji se stalno pozivas da se ne radi o cesti nego o rotoru. Pravila
koja ti ja citiram vrijede za sve ceste pa tako i za cestu koju ti nazivas
rotor. Ti pak jos niti jedno pravilo nisi citirao...
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Sva pravila koja vrijede za ceste vrijede i za "rotor".
Gdje to pise? To si si samo umislil il si negdje procital?
Rotor je cesta. Ak ti to nije jasno, onda nisi normalan.
Post by MasterBlaster
[...]
Dopustaju promjenu traka samo ako su u skladu sa zakonom, u kojem pise da
prilikom prestrojavanja ne smijes ugroziti promet, da moras dati pokazivac
smjera, da vrijedi pravilo desne strane, a i medju ostalima u tom istom
zakonu pise da se iz srednje trake ne smije izlaziti van. Dakle smijes
presjeci traku samo ako si u skladu sa ostalim zakonima, sto u ovom slucaju
nisi jer krsis vise zakona.
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
? fizicki nije moguce iz srednje izaci iz rotora? o cem mi onda pricamo?
daj se odluci.
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
Zasto bi trazio pravila voznje u rotoru kad je to obicna cesta, i kad u
zakonu sva pravila se odnose na cestu? Nisi valjda toliko lud da mislis
kako pravilo koje spominje cestu, da se ne odnosi na rotor?

Da li je tebi rotor stvarno nesto razlicito od ceste?
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-23 09:32:53 UTC
Post by woobie
znacili ovo sturo podhebavanje da nemas agrumenata vise, ali da si i dalje
p*ckica pa je tesko priznati da si bio u krivu
Inace, da si ti pickica, i to bez karakterna pickica, netreba veci
dokaz od tvog posta 21.8.2011. 22:03 :-

"Odustajem"

a zatim i dalje seres li ga seres.., karakterno, naravno.
mmm
2011-08-22 21:44:30 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
hej dečko ako misliš na strelice prije kružnog toka onda po tome niti prva
traka tj. srednja traka na ulazu u rotor nebi smjela odmah izači iz rotora
van jer je tu ucrtan samo pravac a ne pravac i stralica za skretanje.
imaš dvije stralicew i jedna koja skreče.

taj znak za koji ti tvrdiš da ti određuje promet u rotoru uopče to nije to
je samo informativni znak koji ti pokazuje koja traka kuda ide tj. on je
postavljen zbog ove krajnje lijeve trake.
woobie
2011-08-23 09:11:21 UTC
Post by mmm
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
Haha, ti znakovi nisu "informativni" nego spadaju u katerogiju "Znakovi
izričitih naredbi"

Potrazi u Narodnim novinama, godina 2005, broj 33
"Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama"

Potrazi kategoriju "Znakovi izričitih naredbi"

Zatim znak, recimo B57 i onda probaj shvatiti da je to prometni znak koji
bi ti dopustio da skreces iz srednje trake.

I jos jedna vazna stvar. Prometni znak prije krizanja (u ovom slucaju
ulaska u rotor) ne vrijedi za sljedeca krizanja (citaj izlaske iz rotora)

Nedavno je bila rasprava u topicu "Presretac kod Arene" gdje Baron vrlo
citko, jasno i opsirno objasnjava kako je to protiv pravila. Imas samo cca
400 postova za procitati :))
mob: +385 (0)98 470 662
mmm
2011-08-23 17:00:01 UTC
Post by woobie
Post by mmm
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
dobro možda sam se krivo izrazio ali misao vodilja nam je ista, taj znak
vrijedi za ulazak u rotor a ne za jedno i drugo.
woobie
2011-08-23 17:15:33 UTC
Post by mmm
Post by woobie
Post by mmm
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
Taj znak o kojem pricam, moze biti i na cesti i u samom rotoru, i samo taj
znak bi dozvoljavao izlazak iz srednje trake. Posto svugdje drugdje gdje je
iz srednje dozvoljeno izlaziti postoji, postavlja se cisto suvislo pitanje,
da li je stvarno moguce da ovaj c/p i dalje vrijedi:

(1) Vozač vozila koje skreće udesno dužan je skretanje obaviti krećući se
krajnjom prometnom trakom koja se prostire uz desni rub kolnika, osim ako
prometnim znakom na cesti nije drukčije određeno.

i da stvarno prometnim znakom nije odredjena mogucnost izlaska iz srednje?
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-23 17:40:14 UTC
Post by woobie
[...]
Ha ha ha, ti si stvarno supljoglava pickica :)))

Kako fizicki nije nikako moguce izaci iz srednje trake van, o cemu ti
cijelo vrijeme laprdas? Ko moze izaci iz srednje kad je to fizicki
nemoguce? Stoga nije ni vrijedno ikakvog navoda u zakonu.
woobie
2011-08-23 18:01:09 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
Nisam rekao da fizicki nije moguce, sto si ti jeo lude gljive?

Da li ti razlikujes izmedju "nije (fizicki) moguce" i "nije zakonom
dozvoljeno"?
mob: +385 (0)98 470 662
MasterBlaster
2011-08-23 18:46:18 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
Naravno da nisi, to ja stalno govorim, al ti to ne kuzis :)))
Post by woobie
Da li ti razlikujes izmedju "nije (fizicki) moguce" i "nije zakonom
dozvoljeno"?
Jel si ti stvarno tako supljoglav ili se samo pravis?

Ja stalno govorim kako je *fizicki nemoguce* izaci iz srednje trake
u tom rotoru, pa zakaj bi onda zakon to dopustal ili zabranjival???

Jel pise u zakonu da se autom preko save nesmije drugacije nego samo
preko mosta? Pa jel ti uopce imas nekaj u glavi il se dopisujem sa
potpunim supljoglavcem?
mmm
2011-08-23 18:40:39 UTC
Post by woobie
Post by mmm
Post by woobie
Post by mmm
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
ma koji znak se stavlja u sami rotor pa jesi ti svjestan svojih izjava. to
što si rekao je slično kao da u centar raskrižja vukovarska/ heinzlova
postaviš znak zabranjena vožnja motornim vozilima .
mmm
2011-08-22 21:45:10 UTC
Post by woobie
Post by MasterBlaster
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
sori ne krajnje lijeve trake več krajnje desne trake koja ima samo
mogučnost skretanja.
MasterBlaster
2011-08-22 10:04:30 UTC
Post by kobac
Post by woobie
Post by MasterBlaster
[...]
Tocno, ali poznato je da su to gluplji sto upornije valjaju gluposti
kako bi tvrdoglavo branili svoju glupost, pa ovo nikog ne iznenadjuje.
M.P.
2011-08-22 06:46:21 UTC
Post by MasterBlaster
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
26) >>raskrije<< je povrina na kojoj se kriaju ili spajaju dvije ceste
ili
vie cesta, a i ira prometna povrina (trgovi i sl.) koja nastaje
krianjem, odnosno spajanjem cesta,
75) >>prestrojavanje<< je zauzimanje takvog poloaja s vozilom na
prometnoj
traci i na *takvoj udaljenosti od raskrija* ili drugog mjesta na cesti,
iz
kojeg se na siguran nain moe izvesti naredna radnja vozilom (skretanje,

ajde, fala k. vise...
kobac
Presijecanje jako ovisi o brzini kojom se vozis
MasterBlaster
2011-08-22 10:11:41 UTC
Post by kobac
Post by MasterBlaster
[...]
Moze bit, mene samo zanima gdje se ono u zakonu spominje i kako je
definirano, tj kad je nekaj prestrojavanje, a kad je presijecanje.

Isto tako lik tvrdi da je rotor obicno krizanje, iako kruznog oblika.
Medjutim i tu je u krivu, jer ni to u zakonu niti pise niti je
definirano. Zato u rotoru vrijede drugacija pravila oznacena
vertikalnom i horizontalnom signalizacijom. Medjuti ta pak nije
u skladu s njegovim poremecenim shvacanjem...
kobac
2011-08-22 00:39:24 UTC
Post by MasterBlaster
Post by woobie
[...]
I ovo je najzdravorazumskije objasnjenje. Samo sto bojim se ovi koji imaju
problema s prestrojavanjem i dalje nece prihvacati. Njima je jednostavmije
kruziti vanjskom pa izaci gdje trebaju tak da nemaju sta mislit previse
Blento
2011-08-19 22:56:50 UTC
Post by q
[...]
nikako....nadaj se da nece tebe napucati i to je to....
ak te napuca...imas problema s sudovima..popravcima i na kraju si u gubitku
para..zivaca i vremena...

oni ce valjda nauciti nakon toga...no naci ce se druga budala..i zacarani
krug se nastavlja....
Jakov Sosic
2011-08-19 23:34:44 UTC
Post by q
[...]
A udji u kruzni tok u srednoj i prestroji se u desnu malo prije
izlaska...i nikad ne vozi s nekim paralelno, ili da si dovoljno ispred
njega ili dovoljno iza
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we loose.
Vedr@n
2011-08-20 20:20:44 UTC
On Fri, 19 Aug 2011 23:34:44 +0000 (UTC), Jakov Sosic
Post by Jakov Sosic
Post by q
[...]
Tocno.
To je recept za sretan suzivot u rotoru.

Ili vozis ispred i pobjegnes mu ili vozis iza u nadi da ce se sjetiti
signalizirati da ne ide van pa nakratko da lijevi zmigavac.

To mnogi osporavaju kao nepotrebno i ni po kojem pravilu, a to je
kljucna stvar da ako je vec toliko glup pa sav pravedan kruzi u
vanjskoj traci da barem svoj hendikep pravovremeno obznani.
kzendra
2011-08-20 21:34:25 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by q
[...]
Najbolji su mi ti koji kruže u vanjskoj traci jer su nesposobni za
prestrojavanje :-)

U Sloveniji je čak prekršaj voziti se u vanjskoj traci ako ne izlaziš na
prvom slijedećem izlazu :-)
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
toni_cobra
2011-08-21 06:56:21 UTC
Najbolji su mi ti koji kruŸe u vanjskoj traci jer su nesposobni za
prestrojavanje :-)
U Sloveniji je èak prekr¹aj voziti se u vanjskoj traci ako ne izlazi¹ na
prvom slijedeæem izlazu :-)
To je, ipak, stvar sistema (potkupljivih instruktora i losih zakona) a ne
onog koji pita sto s onima koji to ne postuju. Meni ne odgovara sto granica
alkohola nije 0,8. sto ograncenja brzine nisu visa, blatruc.

Zato ovo _je bananistan_ jer ljudi (misle da smiju) "ne hebu zivu silu", kad
se za 100/200...kn sve da dogovoriti, ljudi smo.

Ako tebi nesto ne odgovara, mozda da "svog" zastupnika trazis da promijene
zakon (kao sto su napravili susjedi), barem "stranih" (prepisanih) propisa
imamo na bacanje.
kzendra
2011-08-21 07:30:52 UTC
Post by toni_cobra
Post by kzendra
[...]
:-D
Ja nisam rekao da mi ne odgovaraju. Ti ljudi su meni zabavni jer su
nesposobni za osnovnu radnju u današnje doba, vožnju.
Ja nemam problema sa prolaskom kroz kružni, ili sam ispred onog u susjednoj
traci ili sam iza.

http://www.opelclub.hr/
toni_cobra
2011-08-21 12:17:47 UTC
Ti ljudi su meni zabavni jer su nesposobni za osnovnu radnju u dana¹nje
doba, voŸnju.
Npr, zasto necu biti iznenadjen ako Horvatincic (opet) prodje liso
Kad bi neka komisija/inspekcija bilokakdasezove ponovo provjerila znanje
takvih vozaca (koji su, definitivno, opasni za ostale sudionike u prometu)
pa u slucaju "pada", isla provjeriti tko je bio instruktor/komisija na
ispitu, pa opalila masne kazne, stvar bi vrlo brzo dosla na ono sto se u
nomalnim drzavama "podrazumijeva".
Jel netko od nadleznih uopce spomenuo (ili prijavio) da Bandic vozi bicikl
po kolniku (uz "milion svjedoka") iako postoji bic staza..
Uostalom, sto ocekivati kad "the kokos" Vlaisavljevic tumaci zakone kak njoj
pase u datom trenutku
Blento
2011-08-21 16:02:56 UTC
Post by kzendra
Najbolji su mi ti koji kruže u vanjskoj traci jer su nesposobni za
prestrojavanje :-)
U Sloveniji je čak prekršaj voziti se u vanjskoj traci ako ne izlaziš na
prvom slijedećem izlazu :-)
u sloveniji policija kaznjava i one vozace koji su se parkirali na javnom
parkiralistu koji je Mercator prisvojio....a vozaci nisu potrosili pare kod
Mercatora...;)

yeah right...
kzendra
2011-08-21 17:14:06 UTC
Post by Blento
Post by kzendra
[...]
http://zakonodaja.com/zakoni/viii/4/zvcp_1_upb4/cleni/48.clen/48.clen
Ako neznaš slovenski, zamoli da ti prevedem.

Inače, ovo je članak koji je samo nadopunjen izmjenom kazni kad je uveden
euro...

Nisi pročitao kad sam napisao da je ono javni parking? Što jasno i glasno
policiji daje za pravo da svima koji ne zadovoljavaju uvjet napiše kaznu. A
dalje ostaje svačije pravo žaliti se i nadati se da sudac ima smisao za
humor, što u Slo obično nemaju pa ležerno deru po džepu one zabavne ;-)

Baš si blento :-)

http://www.opelclub.hr/
Mika
2011-08-21 21:21:48 UTC
U Sloveniji je èak prekr¹aj voziti se u vanjskoj traci ako ne izlazi¹ na
prvom slijedeæem izlazu :-)
A mislim, tu nema dileme, imas 4 izlaza, za Italiju, Austriju, Madjarsku i
Hrvatsku....a samo jedna traka

:))))))))
kzendra
2011-08-22 08:32:26 UTC
Post by Mika
Post by kzendra
[...]
Je je, zato se purgeri gube na kružnom kod Maribora pa moraju vinjetu kupit
:-)

http://www.opelclub.hr/
Vedr@n
2011-08-20 06:09:54 UTC
Post by q
[...]
A zasto pobogu vozis vanjskom ako ne zelis van?
Mislis da su tri prometne trake u rotoru ukras?
Joe Moodonja
2011-08-20 06:11:57 UTC
Post by q
[...]
Odlično pitanje.
Doduše, mene više muče nepismene budale koji sporo čitaju, onda kod
znaka STOP stoje i treba im pola sata da ga pročitaju :(
M.P.
2011-08-20 06:43:13 UTC
Kako stati na kraj konjima i manijacima u kruŸnom toku
kako stat na kraj trolovima na newsima?
nikako!
isto tako je i s kruznim tokom!

i btw, fakat, sta imas kruzit vanjskom trakom?
to ono, ja imam pravo na to, ja imam prednost, pa zasto to ne iskoristiti...

ima jedan dobar stih za takve, kaze nekako ovako:

"imao je prednost, bio je u pravu, sada na Lovrincu odozdo gleda travu"
Gogi
2011-08-21 12:43:43 UTC
Post by M.P.
"imao je prednost, bio je u pravu, sada na Lovrincu odozdo gleda travu"
Nisam siguran da vecina ljudi u ZG zna sto je Lovrinac, ali sad su to iz
tvog citata vjerovatno zakljucili :-))
turski produzni
trubi mu i jebi mater kroz prozor....a on ce te telecim pogledom gledati....
b2t
2011-08-20 20:24:04 UTC
koji ne izlaze na tom izlazu veæ nastavljaju kruŸiti do npr. iduæeg izlaza?
ROFLMAO
bilo bi oke kad bi ''znalo ¹to je èiniti'' sa komandama
na autu,a ovak ispada da si objavil ''svoje veliko'' FAIL na cesti
still ROFLMAO
Cobra
2011-08-20 20:07:39 UTC
Kako stati na kraj konjima i manijacima u kruŸnom toku koji, npr. u rotoru
u zg-u voze srednjom od tri trake, te se iz te iste trake iskljuèuju iz
rotora oduzimajuæi prednost vozaèima iz vanjske trake koji ne izlaze na
tom izlazu veæ nastavljaju kruŸiti do npr. iduæeg izlaza?
* ko je tu veci manijak, ovaj sta kruzi po vanjskoj ili ovaj sta se
iskljucuje iz srednje u vanjsku ljevu uz desni zmig... !
Satir
2011-08-20 20:31:47 UTC
Post by Cobra
Kako stati na kraj konjima i manijacima u kru¾nom toku koji, npr. u rotoru
u zg-u voze srednjom od tri trake, te se iz te iste trake iskljuèuju iz
rotora oduzimajuæi prednost vozaèima iz vanjske trake koji ne izlaze na
tom izlazu veæ nastavljaju kru¾iti do npr. iduæeg izlaza?
Onaj koji krši ZSPC.
MasterBlaster
2011-08-20 20:47:03 UTC
Post by Cobra
* ko je tu veci manijak, ovaj sta kruzi po vanjskoj ili ovaj sta se
iskljucuje iz srednje u *vanjsku ljevu* uz desni zmig... !
Hej, ne raspravlja se o britanskim rotorima gdje je *vanjska ljeva*.
Kod nas su jos uvjek sve vanjske - desne, bar do izbora... ;)
markec
2011-08-21 06:50:47 UTC
Kako stati na kraj konjima i manijacima u kruznom toku koji, npr. u rotoru
u zg-u voze srednjom od tri trake, te se iz te iste trake iskljucuju iz
rotora oduzimajuci prednost vozacima iz vanjske trake koji ne izlaze na
tom izlazu vec nastavljaju kruziti do npr. iduceg izlaza?
Ha, ha, sad si piknul u osinje gnijezdo :)

Kad se podvuce crta, ostaje cinjenica da je pri sudaru ipak kriv onaj koji
iz srednje trake izlazi van i lupi ovog koji kruzi vanjskom. A ovi koji kazu
da je zakon glup, mozda je, ali je takav kakav je i dok je takav, trebali bi
ga se drzati. Ono sto ekipi u njemu ne pase okrecu na nekakvu vozacku
kulturu, a nisu u pravu. U ZSPC nema nikakvog posebnog spomena rotora,
koliko ja znam, znaci, tretira se kao i svaka druga cesta, osim sto je u
ovom slucaju zamotan u krug. Izlazak iz srednje trake je isto kao da netko
na Vukovarskoj (isto 3 trake) odluci iz srednje trake skrenuti desno. Ista
stvar.
Vedr@n
2011-08-21 07:59:41 UTC
On Sun, 21 Aug 2011 08:50:47 +0200, "markec"
Post by markec
[...]
Nije isto jer je pred raskrizjima najcesce 100 m puna crta tako da
prijelaz preko nje nije propisno prestrojavanje. Ja u rotoru ne vidim
nigdje punu crtu premda se slazem da moram pustiti onog sdesna i to i
cinim.

I hoce li onda jednom netko objasniti dvije stvari:

1. cemu uopce 3 prometne trake u rotoru ako je toliko dozvoljeno
kruzati vanjskom?
2. cemu dvije (+1 zatvorena) izlazne trake ako nije dozvoljeno iz
srednje ici van?

Sada uopce necu spominjati da voznjom vanjskom zatvaras ulazak u rotor
svima onima koji zele u njega uci.

To je vec vozacka etika i to je ocito nebitno.
To je isto kao da autocestom vozis desnom i kad vidis da se netko
ukljucuje na autocestu ne pomaknes se lijevo da ne mora cekati.
MasterBlaster
2011-08-21 09:52:04 UTC
Post by ***@n
1. cemu uopce 3 prometne trake u rotoru ako je toliko dozvoljeno
kruzati vanjskom?
Od viska glava ne boli :)
Post by ***@n
2. cemu dvije (+1 zatvorena) izlazne trake ako nije dozvoljeno iz
srednje ici van?
Ne moze nitko iz srednje van osim ak ne leti, jer prvo mora preci
u vanjsku pa tek onda van. Nemres vanjsku preletit, jelda?
Cobra
2011-08-21 17:44:18 UTC
Post by MasterBlaster
Ne moze nitko iz srednje van osim ak ne leti, jer prvo mora preci
u vanjsku pa tek onda van. Nemres vanjsku preletit, jelda?
* Da, iz srednje mora "presjeci" desnu u rotoru da bi usao u krajnju "ljevu"
van uz desni zmigavac i ako je neko kraj njega u desnoj a iz "nekog" razloga
taj po desnoj nastavlja u rotoru ovaj iz srednje ga mora propustiti "PDS" ,
I TAD IZLAZI ...
MasterBlaster
2011-08-21 18:03:40 UTC
Post by Cobra
Post by MasterBlaster
[...]
Znaci da rotor napusta, tj da iz njega izlazi iz vanjske desne
trake, a ne iz srednje, ne? ;)
Cobra
2011-08-21 18:57:18 UTC
Post by MasterBlaster
Post by Cobra
Post by MasterBlaster
[...]
* ne, iz vanjske u rotoru izlazi u srednju - "prikljucnu", a iz srednje u
ljevu ... koji bi krkljanac bio npr. ujutro kad bi svi koji uðu u rotor ;
prestrojavali u desnu pa van , ta tema je bila vec nekoliko puta pa dalje
nema smisla ...
MasterBlaster
2011-08-21 19:12:26 UTC
Post by Cobra
Post by MasterBlaster
Post by Cobra
Post by MasterBlaster
[...]
ljevu ... koji bi krkljanac bio npr. ujutro kad bi svi koji uđu u rotor ;
prestrojavali u desnu pa van , ta tema je bila vec nekoliko puta pa dalje
nema smisla ...
Ne govorim o izlaznim ili prikljucnim trakama, nego iskljucivo
o onim kruznima u rotoru. *Ne mozes* iz srednje (rotorske) izac
da ga jebes i kolko got se trudil, prije nego udjes u krajnju
desnu (rotorsku) pa tek onda van iz rotora. U koju ces onda, ili
iz koje si dosel, nije uopce u pitanju ;)
mmm
2011-08-22 22:02:39 UTC
Post by MasterBlaster
Post by Cobra
Post by MasterBlaster
Post by Cobra
Post by MasterBlaster
[...]
ovako ti si često na tom rotoru pa vjerojatno i na raskrižju jadranskog
mosta i selske ceste.
kaži mi sa koje strane ti je linija vodilja za skretanje u lijevu u selsku
cestu iz treče trake tj. iz desne trake za skretanje uljijevo koja je usto
i traka za skretanje u desno prema savskoj cesti.

kad mi to odgovoriš ja ču ti odgovoriti na drugo pitanje slikom koja se
nalazi na binsima.
MasterBlaster
2011-08-22 22:33:22 UTC
Post by mmm
Post by MasterBlaster
[...]
Predmet interesa je *samo* taj rotor, a ne neka druga raskrizja,
jer na krizanjima postoje pune crte kao i pripadajuca vertikalna
signalizacija koja reguliraju promet u pristupnim trakama, a svega
toga u (tom) rotoru *nema*.
mmm
2011-08-23 06:27:29 UTC
Post by MasterBlaster
Post by mmm
Post by MasterBlaster
[...]
ne skreči sa teme, jesi li vidio ili nisi ili mlatiš praznu slamu.

a sad si pogledaj sliku koju je netko stavio, pogledaj si zeleni krug, u
zelenom krugu sa lijeve strane žute strelice je isprekidana crta koja
siječe traku u kojoj je žuta linija, e upravo ta linija vodi ove iz srednje
trake u skroz lijevu traku.

jesi li se uvjerio ili nisi i odsad nema smisla više raspravljati o toj
temi, treba razglabati o budalama koje se neznaju voziti opčenito a ne samo
u rotorima.
MasterBlaster
2011-08-23 08:36:22 UTC
Post by mmm
Post by MasterBlaster
Post by mmm
Post by MasterBlaster
[...]
Ako je voznja u rotoru prazna slama, onda ju mlatim, i to samo nju
a ne nekaj drugo.
Nevidim nikakvu sliku rotora ni na misc ni na auto binsima...
juraj
2011-08-22 07:52:52 UTC
Post by q
[...]
Sad ti meni reci, što ti se više isplati: tjerati po svome i kružiti po
vanjskoj traci i svako malo doživiti sudar ili kružiti po srednjoj i
prebaciti se u vanjsku tamo gdje moraš van? Nije Valjda da vjeruješ u
pravnu državu?
Bruno Babic
2011-08-22 09:25:30 UTC
Post by q
[...]
Vanjska traka uvijek izlazi na prvom izlazu!
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
woobie
2011-08-22 09:33:33 UTC
Post by Bruno Babic
Post by q
[...]
Jel, to ti je tvoj deda prenio uz jos par narodnih, pa sad siris to dalje?
mob: +385 (0)98 470 662
Satir
2011-08-22 10:55:18 UTC
A i Elvis je živ
Bartek
2011-08-22 17:20:39 UTC
Post by Bruno Babic
Post by q
[...]
okej, ima slika na binsima"rotor"

i ide pitanje da li žuti mora propustiti crvenog?
mmm
ne pravilo desne strane žuti ide prvi crveni ga propušta i tek onda skreče.
2011-08-22 17:28:24 UTC
mati moja, kakvih sve likova ima, ko tebi da vozačku, idi upucaj se...
2011-08-22 18:54:14 UTC
On 19.8.2011. 22:13, q wrote:
Da sad ne replyam svakom od vas posebno, ukratko:

1. ovaj zg rotor o kojem je riječ ima 3 trake, dok svaki izlaz ima po 2
izlazne trake (osim izlaza prema remetincu gdje postoji jedna izlazna
traka, ako se ne varam)

2. Ne sporim da se osoba iz srednje trake može isključiti na bilo kojem
izlazu bez prestrojavanja u vanjsku traku (osim izlaza prema remetincu
gdje bi se trebala prvo prestrojiti u vanjsku traku pa onda izići van),
ALI: osoba koja vozi vanjskom trakom koja možda ne izlazi na tom istom
izlazu (a osoba koja vozi srednjom trakom izlazi) već npr. na sljedećem
izlazu IMA PREDNOST u odnosu na osobu koja ide srednjom trakom.

3. Vidim da dosta ljudi ne kuži da je kružni tok raskrižje kao i svako
drugo i na njemu vrijede potpuno ista pravila kao i na svim ostalim
raskrižjima, kao i pravilo desne strane (osim ako nema znaka
stop/trokut, što u 99% slučajeva ima, ali u onih preostalih 1% NEMA, ali
to je teško nekima za shvatiti, vidim da dio naših kurčevih autoškola
ima dosta rupa)

4. Vidim neke debilne komentare da se osoba koja vozi u vanjskom traci
MORA isključiti na prvom sljedećm izlazu, kao i debilna pitanja o
vozačkoj kulturi tj zašto se netko vozi vanjskom trakom ako ne ide na
prvom idućem izlazu van?

Po tome, zašto se vi koji ste vozački kulturni vozite u srednjoj traci a
ne u vanjskoj desnoj ako idete van? Kakva je to vaša kurčeva vozačka
kultura?

Zašto se ne bi vozio po vanjskoj traci ako ne izlazim na prvom izlazu,
gdje je to u zakonu zabranjeno? U koje ste vi to jebene autoškole išli,
slobodno napišite da ih normalni ljudi znaju zaobići? Nek mi netko kaže
gdje je to zabranjeno i odmah ću spaliti svoju vozačku.

Pitanje za debile koji postavljaju to pitanje je,
da li se istom tom logikom Vi i na dijelovima vukovarske i slavonske
gdje postoje 3 trake (lijeva i srednja koje idu ravno a krajnja desna
koja ide i ravno i desno) vozite samo lijevom i srednjom trakom kad
idete ravno, a ne vozite desnom trakom kad idete ravno? Da li vozite
krajnjom desnom trakom kad idete ravno ili vam je to isto stvar neke
vozačke nekulture???
b2t
2011-08-24 02:21:03 UTC
"q" <***@q.com> wrote in message blablablablabla

cruzin' and ROFLMAO, nego.....
daj pliz odgovori 'ko je vozio auto.
jel bila Ÿena, kæer ,sin ili moŸda ti ?
punica ziher nije, sumnjam da bi se tolko ¹epuril zbog nje :-D

neg,daj ''Q'' reci pa kaj je to bilo na rotoru.....
se 'ko zabil u vas, jel bilo naglo koèenje, si izbjegaval prek leŸeæih
jesi na krivom izlazu zatim skrenuo ..kaj je bilo ??
mislim ak je bilo ikakvih sranja, i ak si zna¹ table od auta
pa kaj nisi do policajaca oti¹el i rekel bla bla bla bla
moŸda na rotoru imaju kamere pa po¹alju kakvu moralnu
èestitku vlasniku!?!?!
Toma
2011-08-23 06:44:43 UTC
Ovaj iz srednje može desno van u lijevu ako mu nema nikog na desnoj traki
jer ovaj na desnoj ne mora nužno izaći na prvom izlazu van iako bi bilo
dobro da nije ni bio u desnoj ako ne izlazi odma van.

Osnovno pravilo na kružnom toku bilo koje vrste, osim ako nije znakom
drugačije određeno, je da vozilo, koje dolazi s lijeve strane onog ko se
uključuje u tok, ima prednost bez obzira u kojoj je traci. Jer može on biti
i u srednjoj traci i može se baš u tom trenutku počet prestrojavat u desno
jer ide van.

Znači ukratko ti možeš i iz srednje i iz desne van jer tako je i iscrtano
isprekidanim linijama, ali ako ideš iz srednje trebaš gledati desno da
propustiš ovog iz desne trake ako slučajno ne izlazi na tom izlazu pa da mu
ne uletiš u škare.

Naravno u ovome svemu se ne osvrćem na one krajnje desne na nekim izlazima
koje su odvojene sasvim od toka onim povišenim dijelom i služe isključivo
za prolaz desno prvim izlazom van i nemaju previše veze sa kružnim tokom.
--
Just give me the signal,
I'll be there with a whole list full of new insults.
mmm
2011-08-23 07:15:54 UTC
Post by Toma
[...]
znaš što sam ja vidio jedan dan, glupog nizozemca koji je iz krajnje desne
trake za skretanje na jadranski most preko onog povišenog išao u onu prvu
traku koja buni mnoge vozače jer misle da je po njoj obaveza izlaska a
nije.
Luka
2011-08-23 16:55:42 UTC
Post by Toma
[...]
Opet krivo. Nikako nije pravilo da onaj s lijeve strane ima prednost
ako znakom nije drugacije odredjeno, nego uvijek onaj s desna ima
prednost (dakle onaj koji ulazi u rotor), ako znakom nije drugacije
odredjeno.

Sto se tice ove rasprave, ne vidim da je bas tako tesko otvoriti
google maps, uzumirati rotor i lijepo vidjeti iscrtanu signalizaciju.
mmm
2011-08-23 17:02:14 UTC
Post by Luka
Post by Toma
[...]
luka ti buš tek uradio sranje, odakle si sad isčupao pravilo desne strane
za vozila koja ulaze u rotor.

vozila koja su u rotoru imaju prednost nad vozilima koja su u fazi ulaska u
rotor.
woobie
2011-08-23 17:18:29 UTC
Post by mmm
Post by Luka
Post by Toma
[...]
Imaju samo ako je prometnim znakom odredjeno! To ti je onaj trokut na ulazu
u rotoru koji ti kaze da se priblizavas cesti sa prednoscu prolaska.

Da nema tog znaka, vozac u rotoru ne bi imao prednost jer bi obje ceste
bile jednake vaznosti gdje vrijedi pravilo desne strane.

Jako je malo takvih rotora bez trokuta, pa si vozaci misle da automatski
imaju prednost, sto nije tocno.
mob: +385 (0)98 470 662
Luka
2011-08-23 18:19:53 UTC
Post by Luka
[...]
luka ti bu tek uradio sranje, odakle si sad is upao pravilo desne strane
Ne nemaju. U rotoru vrijedi pravilo desne strane. Tocka.
Luka
2011-08-23 18:48:01 UTC
Evo ko voli nek proba skrenut npr tu iz srednje trake u ovu ulicu pred
murijom, pa da vidimo sto ce mu rec :D

http://maps.google.com/?ll=45.801085,15.992223&spn=0.002429,0.001904&t=h&z=19&vpsrc=6
mmm
2011-08-23 21:11:24 UTC
Post by Luka
Evo ko voli nek proba skrenut npr tu iz srednje trake u ovu ulicu pred
murijom, pa da vidimo sto ce mu rec :D
http://maps.google.com/?ll=45.801085,15.992223&spn=0.002429,0.001904&t=h&z=19&vpsrc=6
luka slušaj ne mučkaj lončiče, iznad svake trake ti je semafor i na njima
su strelice i nemožeš to raskrižje uspoređivati sa rotorom je ovo je
opskrbljeno svjetlosnim oznakama koje rotor nema.
Satir
2011-08-23 21:55:11 UTC
Post by mmm
[...]
Ako si iz ZG, provjeri rotor pred Mercatoneom pa ga usporedi s
remetinečkim rotorom. Kad to učiniš, javi nam svima koje si znakove
vidio prije ulaska u oba rotora.
chip9munk
2011-08-23 07:35:59 UTC
Post by q
[...]
ful zabavno je citati to :))

ja se ne zamaram previse sa pravilima nego gledam debile oko sebe pa
onda tako vozim da ne moram raspravljati sa njima jel to u zakonu ili im
je tako deda rekao...... tupljenje pravila je blesavo...
ali... ako si nacrtate kruzni tok sa dvije trake u krugu i po dvije
trake na ulaznim i izlaznim cestama... i koristite pravilo vanjska traka
na prvi izlaz, unutrasnja na ostale, postat ce vam jasno da je apsolutno
nemoguce da dodje do konflikta... jer kad iz unutarnje skreces bilo
gdje, u vanjskoj koju sijeces nikada nece biti nikoga..

isto je primjenjivo i na n-trake tokove...

al, sto je u zakonu i kako vozi vecina... o tom ne bi...
MasterBlaster
2011-08-23 08:39:30 UTC
Post by chip9munk
[...]
Prestaje bit blesavo onog trena kad te neko u rotoru skrsi, jer onda
vise nema rasprave nego se samo odmjeri kazna po zakonu ;)
Zgembo
2011-08-23 09:45:45 UTC
Post by chip9munk
Post by q
[...]
Upisi u gugl verteilerkreis favoriten i vidi kako je rijesen kruzni tok
za debile... Da je takav na jadranskoj aveniji nebi nikada bilo ni jedne
saobracajke...

chip9munk
2011-08-23 09:54:25 UTC
Post by Zgembo
Upisi u gugl verteilerkreis favoriten i vidi kako je rijesen kruzni tok
za debile... Da je takav na jadranskoj aveniji nebi nikada bilo ni jedne
saobracajke...
http://static.panoramio.com/photos/original/34665955.jpg
to je toliko ogromno da se skoro ni ne osjeti skretanje :))

ma meni je u biti cudno kako jedan tako intuitivan i logicki jednostavan
koncept moze stvoriti toliko polemike...?! to sto kazes... saobracajke
su nemoguce ako se slijedi logika.. eh... nema veze, glavno da se mi svi
skupa ispušemo i izvrijedjamo pa nam je onda lakse...