Dexcar - obmana ili?
(prestaro za odgovor)
ToMo
2016-02-23 08:26:25 UTC
Vidim da se dosta ekipe po Puli pomamilo za tim dexcarom.
Ja nisam imao pojma. Navodno ta neka firma u Njemackoj, ti kao platiss
200-300-400 EUR i dobijes auto mini klase (corsa, twingo, taj djir) na 2
godine. Placas samo benz, kao.
Nakon 2 godine (kao ne smijes vise od 50k km preci) vracas auto (fizicki
ga vozis u Njemacku, kao i kad ides po njega) i kao prelazis u donju
srednju klasu (golf...), isto na 2 godine 300-400 eur. Itd.
Meni naravno zvuci ko lovacka i govorim ekipi da zvuci predobro da bi
bilo istinito, no da da, neki su navodno vec uplatili i to.
Pa ako netko zna provjereno nesto o tome, slusam.
ToMo
ToMo
2016-02-23 08:43:15 UTC
[...]
Ma ne morate odgovarati, koliko vidim jos jedna multilevel konstrukcija
za mlacenje para na lakomislenima.
ToMo
Bruno Babic
2016-02-23 08:47:14 UTC
Post by ToMo
[...]
S obzirom na cinjenicu da se voznja automobila sa stranom registracijom
smatra kao carinski prekrsaj, cisto sumnjam da je to istina.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Gyz
2016-02-23 10:13:02 UTC
Post by Bruno Babic
S obzirom na cinjenicu da se voznja automobila sa stranom registracijom
smatra kao carinski prekrsaj, cisto sumnjam da je to istina.
baš mi to prvo palo na pamet...
;->>

nego, kak je to u ostalim članicama eu?
ili su to opet one blagodati preadministrativiranosti naše administracije
;->>

kak projde hrvat kad vozi slovenske tablice po sloveniji
ili kak projde hrvat kad vozi slovenske tablice po njemačkoj

imal sam prilike videti, kad ekipa iz njemačke sa slovenskim tablicama
dojde doma u hrvatsku...
odmah druga upada... i piči za njemačku

pital, jel znate da je to carinski prekršaj
;->>

"boli me *****, gazda valjda zna kaj dela"
gazda je slovenec
;->>>
Bruno Babic
2016-02-23 14:55:16 UTC
Post by Gyz
kak projde hrvat kad vozi slovenske tablice po sloveniji
ili kak projde hrvat kad vozi slovenske tablice po njemačkoj
Iskreno receno, nemam pojma. Ja sam u CH vozio auto sa CH registracijom
i nisam razmisljao o tome sto ako me zaustave. Pretpostavljam da to nije
problem, kao sto i kod nas nije problem da stranac vozi auto s HR
registracijom unutar HR (tipican rent-a-car slucaj).
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
NixHR
2016-02-24 09:37:05 UTC
Post by Bruno Babic
Post by Gyz
[...]
Znam da u Irskoj sa stranom registracijom mozes voziti 6 mjeseci a onda
moras izaci iz zemlje na 24h pa ponovo mozes voziti 6 mjeseci.
fujiku
2016-02-28 10:59:48 UTC
Post by NixHR
Znam da u Irskoj sa stranom registracijom mozes voziti 6 mjeseci a onda
moras izaci iz zemlje na 24h pa ponovo mozes voziti 6 mjeseci.
A ja znam da svi hercegovanci u Zagrebu voze, ili su barem vozili cijelo
vrijeme aute s herceg-govnarskim tablicama.
e***@gmail.com
ToMo
e***@gmail.com
Nije nikakva obmana ovo je stvarnost ja sam se upisala za auto i još te nagrađuju pa dobivam 310 eura mjesečno za kućni budžet s tim karticama redovito kupujem što god mi treba. Dobivaš i benzin besplatno... San snova i nije nikakav multi level ovo je novi način reklamiranja auta. Za uzvrat nosiš njihovu reklamu na autu. Sreća da postoji takvo nešto. a što se tiče carine samo u HR treba platiti za privremeni uvoz i dozvoljena je vožnja po HR. poslije 2 god. kada vratiš auto carina ti vraća novac 66 %. Ako te zanima nazovi: o99 5027310 Zlatko Ri.
Ben Hur
2016-07-30 18:00:24 UTC
Post by e***@gmail.com
[...]
Kakve sve idiotarije neću pročitati...
Ben Hur
Vaso
2016-07-30 19:14:14 UTC
Post by Ben Hur
Post by e***@gmail.com
[...]
Za pocetak da li unaprijed uplacujes neku lovu na neki racun, ili kada
ides podignuti vozilo!?
ToMo
2016-08-01 06:37:11 UTC
Post by Vaso
Za pocetak da li unaprijed uplacujes neku lovu na neki racun, ili kada
ides podignuti vozilo!?
Uplacujes jedno 500 eur i cekas vozilo tipa godinu dana. :)
ToMo
Sin&sha
2016-08-01 06:34:31 UTC
A ako uzmeš golfa?
k***@k.com
Golf najbolje drzi cijenu.
s***@gmail.com
2019-03-28 23:10:28 UTC
Bok.
Pitanje
Ja sam uplatila za audi prije 2 god i 3 mj. I nitko me nije kontaktirao za ama bas nista.
Ako imas kakvih info bila bih ti zahvalna..
Jer svaki puta kad pitam.kaj je s time dobim milion opravdanja i izgovora... i ono" sad ce to kod nas u Hr"...
Pa me zanima kad ce doci taj "sad"???
Darko_R
2019-03-29 07:28:52 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
Taj "sad" će ti doći na stari hrvatski način, sutra !
Ako nije jasno, da pojasnim, svaki puta kad pitaš odgovor će biti "evo
baš sutra je to u planu"
ono, kad ćeš mi platiti, ma nema problema, sutra su novci na računu itd ....
:)
Ulf Kutzner
2021-05-04 16:44:56 UTC
Dobar dan,
Post by s***@gmail.com
[...]
Schwerpunktstaatsanwaltschaft Bochum, Landgericht Essen, Savezna Republika
Njemačka.

https://www.tagesschau.de/investigativ/wdr/autovermieter-betrugsverdacht-103.html