Discussion:
Iste gume na sva 4 kotača?
(prestaro za odgovor)
Sime
2013-04-05 10:51:45 UTC
Permalink
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu kaŸe
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drŸi za tlo, kakva god da bila, nije
da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i straŸnje trebaju biti
meðusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no za¹to prednje i zadnje
moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i poku¹ava prodati 4 komada :)
hvala
ToMo
2013-04-05 11:29:04 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu kaže
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drži za tlo, kakva god da bila, nije
da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stražnje trebaju biti
međusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no zašto prednje i zadnje
moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i pokušava prodati 4 komada :)
Reci joj da je glupaca i kupi sve 4 razlicite jer i ovo s dvije iste
naprijed/nazad ne drzi vodu, guma je guma, dira tlo i ne komunicira s nikim.
E da, i napisi kad si na cesti.
:)
--
ToMo
Sime
2013-04-05 12:05:26 UTC
Permalink
Post by ToMo
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu kaŸe
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drŸi za tlo, kakva god da bila, nije
da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i straŸnje trebaju biti
meðusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no za¹to prednje i zadnje
moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i poku¹ava prodati 4 komada :)
Reci joj da je glupaca i kupi sve 4 razlicite jer i ovo s dvije iste
naprijed/nazad ne drzi vodu, guma je guma, dira tlo i ne komunicira s nikim.
E da, i napisi kad si na cesti.
:)
--
ToMo
Pomogao si mi manje od nje. Hvala
davor55
2013-04-05 11:48:08 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu
kaže da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drži za tlo, kakva god da bila,
nije da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stražnje trebaju
biti međusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no zašto prednje i
zadnje moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i pokušava prodati 4 komada :)
hvala
obavezno moraš imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste dimenzije

nego kada tako nastupaš, jesi siguran da voziš auto koji ima 4x4 pogon?
Sime
2013-04-05 12:08:33 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu
kaŸe da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drŸi za tlo, kakva god da bila,
nije da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i straŸnje trebaju
biti meðusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no za¹to prednje
i zadnje moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i poku¹ava prodati 4 komada :)
hvala
obavezno mora¹ imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste
dimenzije
nego kada tako nastupa¹, jesi siguran da vozi¹ auto koji ima 4x4 pogon?
Oprosti, ali prièa¹ gluposti. Prednje i zadnje su razlièite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je razlièita dimenzija, za¹to proizvoðaè mora biti isti?
Jesam.
ToMo
2013-04-05 13:00:51 UTC
Permalink
Post by Sime
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Ma ajt molim te, ko s vakim gumama pise po juznetu?
--
ToMo
Sime
2013-04-05 13:11:52 UTC
Permalink
Post by ToMo
Post by Sime
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Ma ajt molim te, ko s vakim gumama pise po juznetu?
--
ToMo
Ja.
davor55
2013-04-05 13:12:15 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu
kaže da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drži za tlo, kakva god da bila,
nije da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stražnje trebaju
biti međusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no zašto prednje
i zadnje moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i pokušava prodati 4 komada :)
hvala
obavezno moraš imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste dimenzije
nego kada tako nastupaš, jesi siguran da voziš auto koji ima 4x4 pogon?
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan i
etiketirati ljude da su glupi?
Sime
2013-04-05 13:18:42 UTC
Permalink
Post by Sime
Oprosti, ali prièa¹ gluposti. Prednje i zadnje su razlièite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je razlièita dimenzija, za¹to proizvoðaè mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto Ÿivi¹! kako te nije srambiti tako bezopbrazan i
etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da prièa¹ gluposti, a ne da si
glup. No ti si sam donio zakljuèak o sebi koji je izgleda ispravan.
davor55
2013-04-05 13:22:51 UTC
Permalink
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Sime
2013-04-05 13:24:46 UTC
Permalink
deèko ajde odi ma¹tati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na djeèje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti
debelo fali
Istina, i ja sam jako jako zadovoljan s autom.
Vidim da ih ni ti ne uspijeva¹ naæi.
davor55
2013-04-05 13:30:15 UTC
Permalink
Post by Sime
Post by davor55
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti
debelo fali
Istina, i ja sam jako jako zadovoljan s autom.
Vidim da ih ni ti ne uspijevaš naći.
a imas mastu kao djete iz vrtića, samo ko papagaj ponavljaš
EOD
Sime
2013-04-05 13:32:32 UTC
Permalink
Post by Sime
deèko ajde odi ma¹tati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na djeèje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti
debelo fali
Istina, i ja sam jako jako zadovoljan s autom.
Vidim da ih ni ti ne uspijeva¹ naæi.
a imas mastu kao djete iz vrtiæa, samo ko papagaj ponavlja¹
EOD
I opet si pobjednik za neshvaæanje napisanog.
Winneerrrrr
kzendra
2013-04-05 17:23:36 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
davor55
2013-04-05 18:59:00 UTC
Permalink
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
kzendra
2013-04-05 19:11:37 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
Ajde reci da nisi pisao gluposti?
"obavezno moraš imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste
dimenzije"

Kad ono po tehničkim specifikacijama nisu sve iste dimenzije. Blebno si
glupost i čovjek to je to opravdano napisao i potkrijepio to podatkom.
Šuti.
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
davor55
2013-04-06 09:14:45 UTC
Permalink
Post by kzendra
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
Ajde reci da nisi pisao gluposti?
"obavezno moraš imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste
dimenzije"
Kad ono po tehničkim specifikacijama nisu sve iste dimenzije. Blebno si
glupost i čovjek to je to opravdano napisao i potkrijepio to podatkom.
Šuti.
ako je netko stvarmno napisao glupost onda si to ti, uhvati te to ponekad,
premda imas i pametnih komentara, ali ne ovaj put.
znao sam da ces to napisati, ajde lijepo procitaj redom sto je covjek
napisao i na sto sam odgovarao, on na nekoliko prvih postova uopće nije
govorio da ima auto koje su gume tvornički različitih dimenzija naprijed i
straga, pa sam u tom smislu i odgovarao,
a on se ponasao da je baba glupa u dučanu, da ja pišem gluposti, a sam ne
zna objasniti što vozi, kako bi KEF rekao nemam kristalnu kuglu pa da znam
sto vozi.
a to što sam napisao stoji 4 gume iste marke, istog modela i istih
dimenzija, naravno ako nije drugačije homologirano
dakle i ti čitaj s razumijevanjem, a ne da ti pišeš gluposti i mene napadaš
i kažeš da pišem gluposti, a ti si se prosro i to debelo

samo da ti kažem, jer puno se voziš svojim Opelom, pa pretpostavljam ne samo
po nasim selendrama nego i po Europi, ako nista Austriji, pa imaj tamo 4
različite gume pa ćeš vidjeti kada te ulove što će biti, naravno ako tako
nije upisano u prometnoj, to je valjda jasno
toliko o mojoj gluposti, tako da se posipaj pepelom i ti zašuti
woobie
2013-04-06 10:34:54 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti
isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
Ajde reci da nisi pisao gluposti?
"obavezno moraš imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste
dimenzije"
Kad ono po tehničkim specifikacijama nisu sve iste dimenzije. Blebno si
glupost i čovjek to je to opravdano napisao i potkrijepio to podatkom.
Šuti.
ako je netko stvarmno napisao glupost onda si to ti, uhvati te to ponekad,
premda imas i pametnih komentara, ali ne ovaj put.
znao sam da ces to napisati, ajde lijepo procitaj redom sto je covjek
napisao i na sto sam odgovarao, on na nekoliko prvih postova uopće nije
govorio da ima auto koje su gume tvornički različitih dimenzija naprijed i
straga, pa sam u tom smislu i odgovarao,
Samo malo, covjeku si tvrdio da mora imati iste dimenzije zato sto si
*pretpostavio* da na autu ima iste dimenzije i onda si mu se isa rugati, da
ako ni to ne zna, da kako zna da vozi 4x4?

To je samo tvoj zajeb a ne njegov. To sto je njegovo pitanje ispalo trik
pitanje i vrlo lukavo, to je njegov plus a tvoj odgovor minus :)
Post by davor55
a on se ponasao da je baba glupa u dučanu, da ja pišem gluposti, a sam ne
zna objasniti što vozi, kako bi KEF rekao nemam kristalnu kuglu pa da znam
sto vozi.
Pa ako nemas kristalnu kuglu, zasto si onda isao ista tvrditi?
Znas onu, nema glupih pitanja, samo glupih odgovora :))
Post by davor55
a to što sam napisao stoji 4 gume iste marke, istog modela i istih
dimenzija, naravno ako nije drugačije homologirano
To nije ni priblizno isto od onoga sto si prije izjavio. A brijem da ni ovo
sto si sad napisao nije tocno.

Koliko znam CVH propisuje samo istovjetnost guma na istoj osovini

http://www.cvh.hr/cvh/propisi-i-upute/pravilnici/zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama/pravilnik-o-tehnickim-pregledima-vozila.aspx

6.7. Gume
- dubina gaznog sloja
- istovjetnost guma na istoj osovini
- odgovarajuće karakteristike guma za promatrano vozilo
- stanje bočnice gume
Post by davor55
dakle i ti čitaj s razumijevanjem, a ne da ti pišeš gluposti i mene napadaš
i kažeš da pišem gluposti, a ti si se prosro i to debelo
Ogcigledno je da ti nisi procitao sa razumijevanjem i jedini koji je
stvarno bezobrazan u svemu ovomu si samo ti.
--
Petar Samardzija (woobie)
***@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Sime
2013-04-09 06:39:15 UTC
Permalink
Post by woobie
To je samo tvoj zajeb a ne njegov. To sto je njegovo pitanje ispalo trik
pitanje i vrlo lukavo, to je njegov plus a tvoj odgovor minus :)
nije trebalo biti trik pitanje. pitao sam za proizvoðaèa, a on je genije.
Post by woobie
Ogcigledno je da ti nisi procitao sa razumijevanjem i jedini koji je
stvarno bezobrazan u svemu ovomu si samo ti.
ma super je on :DD
kzendra
2013-04-06 15:09:00 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti
isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
Ajde reci da nisi pisao gluposti?
"obavezno moraš imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste
dimenzije"
Kad ono po tehničkim specifikacijama nisu sve iste dimenzije. Blebno si
glupost i čovjek to je to opravdano napisao i potkrijepio to podatkom.
Šuti.
ako je netko stvarmno napisao glupost onda si to ti, uhvati te to ponekad,
premda imas i pametnih komentara, ali ne ovaj put.
znao sam da ces to napisati, ajde lijepo procitaj redom sto je covjek
napisao i na sto sam odgovarao, on na nekoliko prvih postova uopće nije
govorio da ima auto koje su gume tvornički različitih dimenzija naprijed i
straga, pa sam u tom smislu i odgovarao,
a on se ponasao da je baba glupa u dučanu, da ja pišem gluposti, a sam ne
zna objasniti što vozi, kako bi KEF rekao nemam kristalnu kuglu pa da znam
sto vozi.
a to što sam napisao stoji 4 gume iste marke, istog modela i istih
dimenzija, naravno ako nije drugačije homologirano
Dakle, iste dimenzije nisu uvjet, što u prijevodu znači da pišeš gluposti.
Bez obzira na sve ostalo. I onda napadneš čovjeka kad te upozori na to
(štoviše, vrlo neagresivno te upozorio da pišeš gluposti, što je inače
iznimka ove grupe). Daj se skuliraj, šta te to tako jako naživciralo jučer
da si tako svadljiv?
Post by davor55
dakle i ti čitaj s razumijevanjem, a ne da ti pišeš gluposti i mene napadaš
i kažeš da pišem gluposti, a ti si se prosro i to debelo
samo da ti kažem, jer puno se voziš svojim Opelom, pa pretpostavljam ne samo
po nasim selendrama nego i po Europi, ako nista Austriji, pa imaj tamo 4
različite gume pa ćeš vidjeti kada te ulove što će biti, naravno ako tako
nije upisano u prometnoj, to je valjda jasno
toliko o mojoj gluposti, tako da se posipaj pepelom i ti zašuti
:-)
Zašto bi imao 4 različite gume?
Ali prednje dvije - zadnje dvije možeš svugdje imati različite. Koliko
različite to propisuje homologacija. Duboko udahni, prihvati da si zajebo i
spusti se na sve 4 ;-)
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
Sin&sha
2013-04-08 07:08:44 UTC
Permalink
....
Daj se skuliraj, šta te to tako jako naživciralo jučer
Post by kzendra
da si tako svadljiv?
Bah, force of Habit.
Sime
2013-04-09 06:37:51 UTC
Permalink
Post by davor55
znao sam da ces to napisati, ajde lijepo procitaj redom sto je covjek
napisao i na sto sam odgovarao, on na nekoliko prvih postova uopæe nije
govorio da ima auto koje su gume tvornièki razlièitih dimenzija naprijed i
straga, pa sam u tom smislu i odgovarao,
a on se ponasao da je baba glupa u duèanu, da ja pi¹em gluposti, a sam ne
zna objasniti ¹to vozi, kako bi KEF rekao nemam kristalnu kuglu pa da znam
sto vozi.
ti si rekao da MORAJU biti sve 4 isti. ili mora ili ne mora. nema iznimki.
ti si tvrdio da svaki 4x4 moram imati sve kompletno iste.
Post by davor55
a to ¹to sam napisao stoji 4 gume iste marke, istog modela i istih
dimenzija, naravno ako nije drugaèije homologirano
ti se sad vadi¹ na sve 4 iste, a to sam i sam rekao.
M.F.
2013-04-06 08:32:07 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
idi doktoru da ti pojaca terapiju...
davor55
2013-04-06 09:15:32 UTC
Permalink
Post by M.F.
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora biti isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
idi doktoru da ti pojaca terapiju...
vjerojatno je tvoja terapija jača nego moja, pa mi daj broj doktora kojemu
ideš
M.F.
2013-04-07 10:12:48 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by M.F.
Post by davor55
Post by kzendra
Post by davor55
Post by davor55
Oprosti, ali pričaš gluposti. Prednje i zadnje su različite dimenzije.
Prednje su 255/50/19, a zadnje 285/45/19.
Zato i pitam, ako je različita dimenzija, zašto proizvođač mora
biti
isti?
Jesam.
ja glup? glup si ti pa eto živiš! kako te nije srambiti tako bezopbrazan
i etiketirati ljude da su glupi?
Izgleda da si se sam etiketirao. Ja sam rekao da pričaš gluposti, a ne da
si glup. No ti si sam donio zaključak o sebi koji je izgleda ispravan.
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti debelo
fali
Koji tebi kurac, čovjek postavio normalno pitanje, jest da je malo uzvan
okvira prosječnog newsera, ali je pitanje. Šta se odmah dižeš na zadnje
noge?
da ti ja kazem da ne pises gluposti, jel da?
idi doktoru da ti pojaca terapiju...
vjerojatno je tvoja terapija jača nego moja, pa mi daj broj doktora
kojemu ideš
aaa
malo se potrudi, ako ti je stalo da vlastitog zdravlja!
Lagonda
2013-04-09 06:56:17 UTC
Permalink
deèko ajde odi ma¹tati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na djeèje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti
debelo fali
Fakat nemam nista protiv tebe, al cekaj... Cim netko napise da ima vece gume
odmah sanja, klinac s pristevima, bla bla... Ne kazem da sam i na njegovoj
strani i da ne zna neke stvari ili zna... Al ono, zbog cega netko ne bi
mogao voziti takav auto?
Susjed na poslu je imao krajem devedesetih sedmicu sa 255/285 na 18 cola. Ne
kutim zasto netko ne bi mogao kupiti takav auto nekoliko godina star i doci
na njuze?
Fakat nisam znal da je ovo rezervirano za Tico, Yaris i takve aute...
:(
kzendra
2013-04-09 08:25:43 UTC
Permalink
Post by Lagonda
Post by davor55
dečko ajde odi maštati o gumama i tvom super automobilu sa 4x4 na dječje
stranice
a usput posjeti i stranice s bontonom, ono osnovnim ljudskim, koji ti
debelo fali
Fakat nemam nista protiv tebe, al cekaj... Cim netko napise da ima vece gume
odmah sanja, klinac s pristevima, bla bla... Ne kazem da sam i na njegovoj
strani i da ne zna neke stvari ili zna... Al ono, zbog cega netko ne bi
mogao voziti takav auto?
Susjed na poslu je imao krajem devedesetih sedmicu sa 255/285 na 18 cola. Ne
kutim zasto netko ne bi mogao kupiti takav auto nekoliko godina star i doci
na njuze?
Fakat nisam znal da je ovo rezervirano za Tico, Yaris i takve aute...
:(
Ja imam 18" na oplu :-)
Nisu toliko široke, za toliko širine bi mogo vozit samo ravno :-D
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
Lagonda
2013-04-09 09:04:26 UTC
Permalink
"kzendra" <***@email.t-com.hr> wrote in message
news:1bd50synfasde.1kyxqpw30vhp4>
Post by kzendra
Ja imam 18" na oplu :-)
Nisu toliko ¹iroke, za toliko ¹irine bi mogo vozit samo ravno :-D
A dobro, svi znamo da oplo ima svoja pravila... :) Tak da se ti ne racunas.
:)
Hihihihi!
Oplo je ipak oplo... Oplo EBC. :) Zvuci kao neki lijek za tumor. :)
kzendra
2013-04-09 13:10:23 UTC
Permalink
Post by Lagonda
news:1bd50synfasde.1kyxqpw30vhp4>
Post by kzendra
Ja imam 18" na oplu :-)
Nisu toliko široke, za toliko širine bi mogo vozit samo ravno :-D
A dobro, svi znamo da oplo ima svoja pravila... :) Tak da se ti ne racunas.
:)
Hihihihi!
Oplo je ipak oplo... Oplo EBC. :) Zvuci kao neki lijek za tumor. :)
Još bolje kao nešto od čega dobiš tumor :-)
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
Papcina@lap
2013-04-05 15:33:45 UTC
Permalink
obavezno moraą imati sve 4 iste gume, iste marke, isti model, iste dimenzije
nego kada tako nastupaą, jesi siguran da vozią auto koji ima 4x4 pogon?
ma je, evo na mom autu sve 4 razlicitih proizvodaca, da ne kazem da
nisu ni istih dimenzija... :D

jedino sto je auto za sumu... i drze super svugdje :)

kad se jedna probusi idem na smetliste po novu :D
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
(-_-)
2013-04-05 11:56:31 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu kaže
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drži za tlo, kakva god da bila, nije
da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stražnje trebaju biti
međusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no zašto prednje i zadnje
moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i pokušava prodati 4 komada :)
hvala
Zato jer postoje odstupanja u vanjskom opsegu kotaca ovisno o
proizvodacu i modelu gume.
Zasto je bitno da su sve cetiri istog opsega? Zato da bi svi kotaci (sva
izlazna poluvratila) u svakom trenutku imala istu brzinu vrtnje.
'Klasicni' tj. s cistom mehanickom raspodjelom snage su osjetljivi na to
jer se oslanjaju na brzinu vrtnje da bi odredili kamo prenjet veci ili
manji moment. Takav sustav se onda nepotrebno 'trosi' cak i kad se vozis
po ravnom i suhom. Elektro-mehanicki, hidraulicki,.... isto nebi smjeli
imat razlicite brzine, ali su manje osjetljivi. Ako pretjeras u razlici
opsega moguci su problemi i s ABS-om i ostalim sustavima koji su mozda
ugradeni u tvoje vozilo.

Npr. uzmi primjer vozila koje ima samo jednu pogonsku osovinu. Zbog
prisutnosti diferencijala oba poluvratila bi se trebala vrtiti istom
brzinom ako se voziš ravno jer u suprotnom imas nepotrebno okretanje
planetarnih zupcanika, dodatno zagrijavanje i trosenje, i posljedicno
blokiranje diferencijala.

Ima naravno i jos nekoliko razloga, ali ovo su osnovni, najbitniji.
Sime
2013-04-05 12:11:54 UTC
Permalink
Zato jer postoje odstupanja u vanjskom opsegu kotaca ovisno o proizvodacu
i modelu gume.
Zasto je bitno da su sve cetiri istog opsega? Zato da bi svi kotaci (sva
izlazna poluvratila) u svakom trenutku imala istu brzinu vrtnje.
'Klasicni' tj. s cistom mehanickom raspodjelom snage su osjetljivi na to
jer se oslanjaju na brzinu vrtnje da bi odredili kamo prenjet veci ili
manji moment. Takav sustav se onda nepotrebno 'trosi' cak i kad se vozis
po ravnom i suhom. Elektro-mehanicki, hidraulicki,.... isto nebi smjeli
imat razlicite brzine, ali su manje osjetljivi. Ako pretjeras u razlici
opsega moguci su problemi i s ABS-om i ostalim sustavima koji su mozda
ugradeni u tvoje vozilo.
Npr. uzmi primjer vozila koje ima samo jednu pogonsku osovinu. Zbog
prisutnosti diferencijala oba poluvratila bi se trebala vrtiti istom
brzinom ako se vozi¹ ravno jer u suprotnom imas nepotrebno okretanje
planetarnih zupcanika, dodatno zagrijavanje i trosenje, i posljedicno
blokiranje diferencijala.
Ima naravno i jos nekoliko razloga, ali ovo su osnovni, najbitniji.
Èek, to bi znaèilo da ti redovito izmjenjuje¹ prednje i straŸnje gume, jer
ako su prednje na 6mm profila, a straŸnje na 4 mm profila, to je onda ukupna
razlika u promjeru 4 mm, a u opsegu 12,56 mm.
Razlika prednjih i straŸnjih guma u mom sluèaju (285/45/19 i 255/50/19) je 1
mm.
(-_-)
2013-04-05 12:42:56 UTC
Permalink
Zato jer postoje odstupanja u vanjskom opsegu kotaca ovisno o proizvodacu
i modelu gume.
Zasto je bitno da su sve cetiri istog opsega? Zato da bi svi kotaci (sva
izlazna poluvratila) u svakom trenutku imala istu brzinu vrtnje.
'Klasicni' tj. s cistom mehanickom raspodjelom snage su osjetljivi na to
jer se oslanjaju na brzinu vrtnje da bi odredili kamo prenjet veci ili
manji moment. Takav sustav se onda nepotrebno 'trosi' cak i kad se vozis
po ravnom i suhom. Elektro-mehanicki, hidraulicki,.... isto nebi smjeli
imat razlicite brzine, ali su manje osjetljivi. Ako pretjeras u razlici
opsega moguci su problemi i s ABS-om i ostalim sustavima koji su mozda
ugradeni u tvoje vozilo.
Npr. uzmi primjer vozila koje ima samo jednu pogonsku osovinu. Zbog
prisutnosti diferencijala oba poluvratila bi se trebala vrtiti istom
brzinom ako se voziš ravno jer u suprotnom imas nepotrebno okretanje
planetarnih zupcanika, dodatno zagrijavanje i trosenje, i posljedicno
blokiranje diferencijala.
Ima naravno i jos nekoliko razloga, ali ovo su osnovni, najbitniji.
Ček, to bi značilo da ti redovito izmjenjuješ prednje i stražnje gume, jer
ako su prednje na 6mm profila, a stražnje na 4 mm profila, to je onda ukupna
razlika u promjeru 4 mm, a u opsegu 12,56 mm.
Razlika prednjih i stražnjih guma u mom slučaju (285/45/19 i 255/50/19) je 1
mm.
Ne, obzirom da nisi napisao o kojoj se razlici radi ja sam odgovorio
generalno. Na vozilu koje ima 4x4 pogon manja je razlika u trošenju
prednjih i straznjih guma pa se ne pojavljuju znacajnija odstupanja
(uostalom jednom godisnje se mogu zamjeniti prednje-zadnje ako se pokaze
razlika u trosenju).

Mozes ti slobodno stavit razlicite proizvodace napred i otraga, ali samo
ako si siguran da ce odstupanje bit ono koje si naveo. Jer kad montiras
gumu na felgu i napumpas ju propisno, upitno je koliki ce promjer biti.
Dodatno, upitna je takoder i ujednacenost prianjanja profila razlicitog
dizajna i smjese.

Koje je vozilo s 4x4 u pitanju kad ima razlicite sirine prednjih i
zadnjih kotaca tvornicki propisanih?
Sime
2013-04-05 13:16:29 UTC
Permalink
Post by (-_-)
Ne, obzirom da nisi napisao o kojoj se razlici radi ja sam odgovorio
generalno. Na vozilu koje ima 4x4 pogon manja je razlika u tro¹enju
prednjih i straznjih guma pa se ne pojavljuju znacajnija odstupanja
(uostalom jednom godisnje se mogu zamjeniti prednje-zadnje ako se pokaze
razlika u trosenju).
u mom sluèaju to ba¹ i nije izvedivo zbog razlike u dimenziji guma.
Post by (-_-)
Mozes ti slobodno stavit razlicite proizvodace napred i otraga, ali samo
ako si siguran da ce odstupanje bit ono koje si naveo. Jer kad montiras
gumu na felgu i napumpas ju propisno, upitno je koliki ce promjer biti.
Dodatno, upitna je takoder i ujednacenost prianjanja profila razlicitog
dizajna i smjese.
Iskreno, to mi nekako zvuèi prenevjerojatno. Jasno mi je kod Lade Nive, koja
se po autocesti ne snalazi jer jedna osovina Ÿeli biti brŸa od druge. U ovom
sluèaju su prednje gume "stare" i tu æe veæ biti razlika jer prednje nemaju
puni profil kao nova, a to je moŸda skoro i 8 mm u promjeru razlike. A
sumnjam da izmeðu novih bridgestone i novih dunlop u istoj dimenziji dolazi
do razlike veæe od 1 mm. No sad smo se dotakli neèeg drugog, moje pitanje je
bilo najvi¹e vezano za proizvoðaèe ¹to mi je prodavaèica rekla.
Post by (-_-)
Koje je vozilo s 4x4 u pitanju kad ima razlicite sirine prednjih i zadnjih
kotaca tvornicki propisanih?
Bmw X5.
(-_-)
2013-04-05 13:48:32 UTC
Permalink
Post by (-_-)
Ne, obzirom da nisi napisao o kojoj se razlici radi ja sam odgovorio
generalno. Na vozilu koje ima 4x4 pogon manja je razlika u trošenju
prednjih i straznjih guma pa se ne pojavljuju znacajnija odstupanja
(uostalom jednom godisnje se mogu zamjeniti prednje-zadnje ako se pokaze
razlika u trosenju).
u mom slučaju to baš i nije izvedivo zbog razlike u dimenziji guma.
Post by (-_-)
Mozes ti slobodno stavit razlicite proizvodace napred i otraga, ali samo
ako si siguran da ce odstupanje bit ono koje si naveo. Jer kad montiras
gumu na felgu i napumpas ju propisno, upitno je koliki ce promjer biti.
Dodatno, upitna je takoder i ujednacenost prianjanja profila razlicitog
dizajna i smjese.
Iskreno, to mi nekako zvuči prenevjerojatno. Jasno mi je kod Lade Nive, koja
se po autocesti ne snalazi jer jedna osovina želi biti brža od druge. U ovom
slučaju su prednje gume "stare" i tu će već biti razlika jer prednje nemaju
puni profil kao nova, a to je možda skoro i 8 mm u promjeru razlike. A
sumnjam da između novih bridgestone i novih dunlop u istoj dimenziji dolazi
do razlike veće od 1 mm. No sad smo se dotakli nečeg drugog, moje pitanje je
bilo najviše vezano za proizvođače što mi je prodavačica rekla.
Post by (-_-)
Koje je vozilo s 4x4 u pitanju kad ima razlicite sirine prednjih i zadnjih
kotaca tvornicki propisanih?
Bmw X5.
Sad kad si vec spomenuo konkretno o cemu se radi, mogu ti odgovorit
preciznije jer razgovaramo o tocno odredenom proizvodacu i dimenziji,
4x4 pogonu. Dakle mozes slobodno stavit razlicite proizvodace i nece bit
problema kaj se tice prijenosa/pogona. Dinamika vozila je nesto sasvim
peto i nema smisla o tome raspravljati jer tebi kao kranjem korisniku
vozila ionako to nista ne znaci.
k***@gmail.com
2013-04-05 15:45:15 UTC
Permalink
Iskreno, to mi nekako zvuči prenevjerojatno. Jasno mi je kod Lade Nive, koja
se po autocesti ne snalazi jer jedna osovina ľeli biti brľa od druge. U ovom
Ironija da je bas Niva najmanje osjetljiva na te razlike posto je jedna od rijetkih koja ima centralni diferencijal.
Mario Orsolic
2013-04-05 16:11:08 UTC
Permalink
Post by Sime
Iskreno, to mi nekako zvuèi prenevjerojatno. Jasno mi je kod Lade Nive, koja
se po autocesti ne snalazi jer jedna osovina µeli biti brµa od druge. U
ovom
Ironija da je bas Niva najmanje osjetljiva na te razlike posto je jedna od
rijetkih koja ima centralni diferencijal.
Rekao bih da su manje osjetljivi (osobni) auti bez centralnog diferencijala,
s raznim haldexima, visco-ima i slicnim umjesto njega.
Terenci sa kruto spojenim prednjim/straznjim pogonom su posebna kategorija.
davor55
2013-04-05 13:17:46 UTC
Permalink
Zato jer postoje odstupanja u vanjskom opsegu kotaca ovisno o proizvodacu
i modelu gume.
Zasto je bitno da su sve cetiri istog opsega? Zato da bi svi kotaci (sva
izlazna poluvratila) u svakom trenutku imala istu brzinu vrtnje.
'Klasicni' tj. s cistom mehanickom raspodjelom snage su osjetljivi na to
jer se oslanjaju na brzinu vrtnje da bi odredili kamo prenjet veci ili
manji moment. Takav sustav se onda nepotrebno 'trosi' cak i kad se vozis
po ravnom i suhom. Elektro-mehanicki, hidraulicki,.... isto nebi smjeli
imat razlicite brzine, ali su manje osjetljivi. Ako pretjeras u razlici
opsega moguci su problemi i s ABS-om i ostalim sustavima koji su mozda
ugradeni u tvoje vozilo.
Npr. uzmi primjer vozila koje ima samo jednu pogonsku osovinu. Zbog
prisutnosti diferencijala oba poluvratila bi se trebala vrtiti istom
brzinom ako se voziš ravno jer u suprotnom imas nepotrebno okretanje
planetarnih zupcanika, dodatno zagrijavanje i trosenje, i posljedicno
blokiranje diferencijala.
Ima naravno i jos nekoliko razloga, ali ovo su osnovni, najbitniji.
Ček, to bi značilo da ti redovito izmjenjuješ prednje i stražnje gume, jer
ako su prednje na 6mm profila, a stražnje na 4 mm profila, to je onda
ukupna razlika u promjeru 4 mm, a u opsegu 12,56 mm.
Razlika prednjih i stražnjih guma u mom slučaju (285/45/19 i 255/50/19) je
1 mm.
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se voziš sam više su ti
opterećene lijeve gume, pa sigurno to opterećuje 4x4 pogon i dovodi do
dibalansa ležanja cijelog vozila, što je sigurno opasno, mislim da bi na
mjesto suvozača trebao staviti u tom slučaju vreću cementa
Sime
2013-04-05 13:22:33 UTC
Permalink
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se vozi¹ sam vi¹e su ti
optereæene lijeve gume, pa sigurno to optereæuje 4x4 pogon i dovodi do
dibalansa leŸanja cijelog vozila, ¹to je sigurno opasno, mislim da bi na
mjesto suvozaèa trebao staviti u tom sluèaju vreæu cementa
Koliko ima¹ kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
davor55
2013-04-05 13:29:43 UTC
Permalink
Post by davor55
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se voziš sam više su ti
opterećene lijeve gume, pa sigurno to opterećuje 4x4 pogon i dovodi do
dibalansa ležanja cijelog vozila, što je sigurno opasno, mislim da bi na
mjesto suvozača trebao staviti u tom slučaju vreću cementa
Koliko imaš kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
zans kako se kaze, kreten ostane kreten, što ću ti ja
M.F.
2013-04-06 08:36:19 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by davor55
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se voziš sam više su ti
opterećene lijeve gume, pa sigurno to opterećuje 4x4 pogon i dovodi
do dibalansa ležanja cijelog vozila, što je sigurno opasno, mislim da
bi na mjesto suvozača trebao staviti u tom slučaju vreću cementa
Koliko imaš kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
zans kako se kaze, kreten ostane kreten, što ću ti ja
djizuuus :(

al fakat kaj te pere?

ljubomora? to kaj si ispao glup? ili... koji ti je vrag?
davor55
2013-04-06 09:18:06 UTC
Permalink
Post by M.F.
Post by davor55
Post by davor55
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se voziš sam više su ti
opterećene lijeve gume, pa sigurno to opterećuje 4x4 pogon i dovodi
do dibalansa ležanja cijelog vozila, što je sigurno opasno, mislim da
bi na mjesto suvozača trebao staviti u tom slučaju vreću cementa
Koliko imaš kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
zans kako se kaze, kreten ostane kreten, što ću ti ja
djizuuus :(
al fakat kaj te pere?
ljubomora? to kaj si ispao glup? ili... koji ti je vrag?
ne ti si glup, tipični isprdak modernih internet korisnika
ljubomora? moja?, ma ne bolje neznanje komunikacije i gluposti te manjak
inelekta drugih kao autora početnog posta, kzendere i tebe
nego za tebe ima jedna lijepa narodna poslovica - svakom loncu moraš biti
poklopac, ako možeš shvatiti značenje toga
M.F.
2013-04-07 10:14:56 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by M.F.
Post by davor55
Post by davor55
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se voziš sam više su ti
opterećene lijeve gume, pa sigurno to opterećuje 4x4 pogon i dovodi
do dibalansa ležanja cijelog vozila, što je sigurno opasno, mislim da
bi na mjesto suvozača trebao staviti u tom slučaju vreću cementa
Koliko imaš kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
zans kako se kaze, kreten ostane kreten, što ću ti ja
djizuuus :(
al fakat kaj te pere?
ljubomora? to kaj si ispao glup? ili... koji ti je vrag?
ne ti si glup, tipični isprdak modernih internet korisnika
ljubomora? moja?, ma ne bolje neznanje komunikacije i gluposti te manjak
inelekta drugih kao autora početnog posta, kzendere i tebe
nego za tebe ima jedna lijepa narodna poslovica - svakom loncu moraš
biti poklopac, ako možeš shvatiti značenje toga
:):)

ja poklopac :))))
pa daj prebroj moje postove, pa onda svoje...
a i pogledaj malo sadrzaje istih, pa se onda slobodno zaleti glavom u
zid, kad ti vec terapija ne pomaze!
Sime
2013-04-09 06:41:07 UTC
Permalink
nego za tebe ima jedna lijepa narodna poslovica - svakom loncu mora¹ biti
poklopac, ako moŸe¹ shvatiti znaèenje toga
pa upravo si ti taj
micki
2013-04-06 14:16:01 UTC
Permalink
"M.F." <> wrote in message
Post by M.F.
djizuuus :(
al fakat kaj te pere?
ljubomora? to kaj si ispao glup? ili... koji ti je vrag?
+
Jos jedan glas za glup.
Sime
2013-04-09 06:41:32 UTC
Permalink
Post by micki
Post by M.F.
ljubomora? to kaj si ispao glup? ili... koji ti je vrag?
+
Jos jedan glas za glup.
+ za glup
Sime
2013-04-05 13:31:55 UTC
Permalink
Post by Sime
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se vozi¹ sam vi¹e su ti
optereæene lijeve gume, pa sigurno to optereæuje 4x4 pogon i dovodi do
dibalansa leŸanja cijelog vozila, ¹to je sigurno opasno, mislim da bi na
mjesto suvozaèa trebao staviti u tom sluèaju vreæu cementa
Koliko ima¹ kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
zans kako se kaze, kreten ostane kreten, ¹to æu ti ja
Pa da, ti uvijek ostane¹ na krovu.
mrgud36
2013-04-13 07:51:03 UTC
Permalink
Post by davor55
Post by davor55
ja bi se zabrinuo da sam na tvom mjestu, kad se voziš sam više su ti
opterećene lijeve gume, pa sigurno to opterećuje 4x4 pogon i dovodi do
dibalansa ležanja cijelog vozila, što je sigurno opasno, mislim da bi na
mjesto suvozača trebao staviti u tom slučaju vreću cementa
Koliko imaš kila? Mogu te staviti na krov s desne strane?
zans kako se kaze, kreten ostane kreten, što ću ti ja
ma goni se u 3 pm, glup si ko kurac i uspio si i meni koji je tu zalutao
dici tlak, majmune nedojebani

N!NO
2013-04-05 13:27:43 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu
kaže da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drži za tlo, kakva god da bila,
nije da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stražnje trebaju
biti međusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no zašto prednje i
zadnje moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i pokušava prodati 4 komada :)
hvala
Auto sa sport paketom ti tvornicki dolazi s konfiguracijom koju si spomenuo
pa samim time gume nisu bile iste. Znaci ljudi koji su konstruirali auto
vele da moze i vjerojatno znaju malo vise od prodavacice.
Sime
2013-04-05 13:31:24 UTC
Permalink
Post by N!NO
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu
kaŸe da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drŸi za tlo, kakva god da bila,
nije da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i straŸnje trebaju
biti meðusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no za¹to prednje
i zadnje moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i poku¹ava prodati 4 komada :)
hvala
Auto sa sport paketom ti tvornicki dolazi s konfiguracijom koju si
spomenuo pa samim time gume nisu bile iste. Znaci ljudi koji su
konstruirali auto vele da moze i vjerojatno znaju malo vise od
prodavacice.
Tako sam i aj razmi¹ljao.
Hvala, LP
i***@gmail.com
2013-04-05 13:47:32 UTC
Permalink
Pozdrav svima...
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu kaľe
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
Prema Pravilniku, ne moras. Gume na istoj osovini moraju biti iste.

Uzivajte,

Iggy
Mario Orsolic
2013-04-05 14:27:44 UTC
Permalink
<***@gmail.com> wrote in message news:789e2b94-611b-4df1-8a5c-***@googlegroups.com...
Pozdrav svima...
Post by i***@gmail.com
Prema Pravilniku, ne moras. Gume na istoj osovini moraju biti iste.
Uzevsi u obzir kontekst njegovog pitanja, ovo je isto kao da si mu odgovorio
"prema Stefu iz Klanjca, ne moraju".
:)
i***@gmail.com
2013-04-05 14:33:56 UTC
Permalink
Pozdrav svima...
Post by i***@gmail.com
Pozdrav svima...
Post by i***@gmail.com
Prema Pravilniku, ne moras. Gume na istoj osovini moraju biti iste.
Uzevsi u obzir kontekst njegovog pitanja, ovo je isto kao da si mu odgovorio
"prema Stefu iz Klanjca, ne moraju".
:)
Zakonski ne mora, tehnicki mu mora pisati u uputama (iako je jasno da ne mora), ali Stefica iz ducana preko telefona sigurno nije referenca. :o)

Uzivajte,

Iggy
N!NO
2013-04-05 13:53:40 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavačica na telefonu
kaže da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se drži za tlo, kakva god da bila,
nije da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stražnje trebaju
biti međusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no zašto prednje i
zadnje moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i pokušava prodati 4 komada :)
hvala
Auto ti sa sport paketom serijski dolazi s tom konfiguracijom guma koju
spominjes tako da ocito ne moraju biti iste.
Mario Orsolic
2013-04-05 14:26:13 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu
kaŸe da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
Ovisno o vrsti 4x4 pogona.
Ako je stalan, opseg guma bi trebao biti isti.
Nas SX4 ne bih bas rekao da je stalni 4x4.
Bruno Babic
2013-04-05 15:44:46 UTC
Permalink
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu ka¾e
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
Nije mi jasno da li pod "iste" pricas o dimenzijama, ili o modelu?

Naime, ako se prica o dimenzijama, onda je to sasvim jasno i logicno da
moraju biti istih dimenzija.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Sime
2013-04-09 06:34:59 UTC
Permalink
Post by Bruno Babic
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaeica na telefonu
ka?e
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
Nije mi jasno da li pod "iste" pricas o dimenzijama, ili o modelu?
model.
Post by Bruno Babic
Naime, ako se prica o dimenzijama, onda je to sasvim jasno i logicno da
moraju biti istih dimenzija.
kak je to jedino logièno kad su u originalu razlièite dimenzije?
Sinisa Platz
2013-04-05 19:49:44 UTC
Permalink
Post by Sime
Pozdrav
Kupujem si gume za auto s 4x4 pogonom i sad mi prodavaèica na telefonu ka¾e
da moram imati sve 4 iste ako je 4x4 pogon??
to mi je djelovalo kao glupost, guma se dr¾i za tlo, kakva god da bila, nije
da komuniciraju skupa. prednje trebaju biti iste i stra¾nje trebaju biti
meðusobno iste zbog nekakvog jednolikog gripa itd, no za¹to prednje i zadnje
moraju biti iste?
ili samo radi svoj posao jako dobro i poku¹ava prodati 4 komada :)
hvala
Kolega je imao audi 200, mislim, sa pogonom na sva 4 tocka.
U jednom je trenutku vozio sa razlicitim setom prednjih i zadnjih guma,
i nakon toga mu je krepao mjenjac...
E sad, jel krepao mjenjac, ili diferencijal, na znamm kao i sto ne znam
ima li to veze sa gumama, no majstor je rekao da je problem kada gume
nisu iste, jer diferencijal stalno "radi"...
Ne znamkoliko je to tocno, ali ako ima klasicni diferencijal za
prednji/zadnji pogon, i jos posebno dva diferencijala za lijevi/desni
tocak, ima logike...
Sinisa
2013-04-06 06:49:11 UTC
Permalink
Post by Sinisa Platz
Kolega je imao audi 200, mislim, sa pogonom na sva 4 tocka.
U jednom je trenutku vozio sa razlicitim setom prednjih i zadnjih guma, i
nakon toga mu je krepao mjenjac...
E sad, jel krepao mjenjac, ili diferencijal, na znamm kao i sto ne znam
ima li to veze sa gumama, no majstor je rekao da je problem kada gume nisu
iste, jer diferencijal stalno "radi"...
Ne znamkoliko je to tocno, ali ako ima klasicni diferencijal za
prednji/zadnji pogon, i jos posebno dva diferencijala za lijevi/desni
tocak, ima logike...
Slicna prica, poznanik sa Mazdom B2500, ali bonus od ovog tvoga su bile sve
4 razlicite gume, isto je zavrsio na servisu zbog diferencijala. Objasnjenje
je bilo da je uzrok upravo u razlicitim gumama.
Nakon toga mi samo jedna stvar nije jasna. Ako je to vec tako, da li u tom
slucaju kod recimo istih guma koje nisu napumpane na pravi pritisak moze
doci do iste stvari?

Sinisa
Mario Orsolic
2013-04-06 07:47:07 UTC
Permalink
Post by Sinisa
Slicna prica, poznanik sa Mazdom B2500, ali bonus od ovog tvoga su bile
sve 4 razlicite gume, isto je zavrsio na servisu zbog diferencijala.
Objasnjenje je bilo da je uzrok upravo u razlicitim gumama.
On je vjerojatno imao problem na straznjem diferencijalu, jer srednjeg niti
nema.
Post by Sinisa
Nakon toga mi samo jedna stvar nije jasna. Ako je to vec tako, da li u tom
slucaju kod recimo istih guma koje nisu napumpane na pravi pritisak moze
doci do iste stvari?
Ako naprave istu razliku u opsegu, da.
Loading...