Mercedes i servis B
(prestaro za odgovor)
NAVI
2008-02-07 08:35:04 UTC
Imam pitanje u vezi servisa e klase (w210). Komp mi pokazuje da moram iæi na
servis B, pa me zanima kaj sve on obuhvaæa? Da li tu obavijest na kompu mogu
sam poni¹titi? Po¹to mogu i sam napraviti servis glupo mi je iæi nekom
plaæati za to ako ba¹ ne moram. (BTW nedavno sam mu napravio mali servis)
Grunf
2008-02-07 09:27:47 UTC
Post by NAVI
[...]
Ako ima¹ njegovu knjigu unutra ti pi¹e ¹to taj servis obuhvaæa.
Indikator moŸe¹ sam poni¹titi, samo ¹to sam sad na poslu a Autodata je
doma...
NAVI
2008-02-07 09:51:06 UTC
Post by Grunf
Ako ima¹ njegovu knjigu unutra ti pi¹e ¹to taj servis obuhvaæa.
Problem je u tome kaj je na njemaèkom, pa ni¹ta ne razumijem :-(
Super, ajd mi molim te, kad doðe¹ doma, po¹alji kako da to poni¹tim!
Grunf
2008-02-07 11:54:37 UTC
Post by Grunf
Indikator moŸe¹ sam poni¹titi, samo ¹to sam sad na poslu a Autodata je
doma...
Super, ajd mi molim te, kad doðe¹ doma, po¹alji kako da to poni¹tim!
Ok, kad doðem doma pogledat æu. Ako ima i sadrŸaj tog servisa stavit æu i
to.
Grunf
2008-02-09 17:04:42 UTC
Evo konacno sam se sitija tebe :) oprosti, ali gripa radi svoje.
Nadam se da ce ti slijedece slike pomoci:

Sadrzaj B servisa:

Ponistavanje indikatora:

Ako imas jos nesto pitaj. Ovo sam puknuo W210 i prvi model koji je izletio
jer nisi naveo detalje.

Pozdrav!
Tomo Micic
2023-09-10 15:30:44 UTC
http://img516.imageshack.us/img516/5575/96455157ve7.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/4294/93481283bu1.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/3152/60474440rm0.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/3962/79104654pg0.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/5631/45094130vi2.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/6175/90209281sh9.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/1865/57273479mh9.jpg
Pozdrav!
b***@net.hr
2008-02-07 13:31:55 UTC
Imam pitanje u vezi servisa e klase (w210). Komp mi pokazuje da moram ići na
servis B, pa me zanima kaj sve on obuhvaća? Da li tu obavijest na kompu mogu
sam poniątiti? Poąto mogu i sam napraviti servis glupo mi je ići nekom
plaćati za to ako baą ne moram. (BTW nedavno sam mu napravio mali servis)
"Servis B" samo govori o tome sto sve treba ispitat, nije dakle
predvidivo sto ce sve zaista i trebat napravit.

- Inspect windshield wiper inserts and service windshield washer
system (Replacement of wiper inserts additional*).
- Inspect and rotate tires, record tread depth, and correct tire
pressure. (Wheel balance additional*).
-excludes AMG, Sports Models, SLK, and vehicles
with staggered wheels
- Engine oil change and oil filter replacement
-Includes Mobil 1 synthetic oil
- Lubrication service
- Includes hood hinges, lock cylinders, striker
plates, sun roof tracks and top off all fluids
- Cooling system inspection
- Includes antifreeze protection level, hoses and
clamps
- Brake inspection
- Includes check of pad thickness and condition of
discs, fluids and lines
- Inspect heating and ventilation dust filter, replace if needed.
(Replacement additional*. Dust filter prices vary by model)
- Function check
- Includes warning lamps, headlights, exterior
lights, seat belts, windshield wiper and washer
- Inspect and lubricate throttle linkage
- Check and clean air filter
- Reset flexible service system counter
- Inspect front axle ball joints; check steering play and power
steering clutch; and rear differential levels
- Inspect Poly V-Belt for condition
- Inspect starting and charging system and service battery
- Inspect climate control refrigerant

Ovo je sa http://www.atlantaclassiccars.com/custom/AtlantaClassicService.pdf
ali najbolje ces informacije vjerojatno dobit na
http://www.motor-talk.de/forum/mercedes-e-klasse-w210-b154.html ali
malo je teze bez Njemackog. Sljedeci put kupi auto ciji jezik znas :)
b***@net.hr
2008-02-07 13:37:25 UTC
Post by b***@net.hr
Ovo je sa http://www.atlantaclassiccars.com/custom/AtlantaClassicService.pdf
Odnosno slicno to na Njemackom:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120205361324

Ako ides u ovlasteni vidi da mozda sam dofuras ulje jer na tome znaju
posteno odrat.