Honda Ruting
(prestaro za odgovor)
sina
2011-03-16 18:29:52 UTC
Hondaaaaaaa!!! Akcija! Honda CRV 2.0 Comfort vec za nevjerovatnih 199990
kn!!
Tako nekako glasi reklama koja se ovih dana vrti u radio eteru. Koliko se
reklamiraju reka bi covjek prilika zivota :-(
Usporedba cijena Hrvatska / Srbija (radi lakse usporedbe cijene su u kunama
i samo akcijski modeli)

Vozilo Hrvatska (akcija) Srbija (akcija)

CRV Comfort 199990 nema
CRV Elegance 214990 166500
Civic 1.4Comfort 129000 102860
Civic 1.8 Sport 155000 118326

To su primjeri samo akcijskih modela u oba zastupnika, ostali su primjeri
jos gori.
Npr. Accord 2.0 Elegance u HR 224900, u SR 169460 (55440 kn
jeftinije!!!!!!!)

Jeb..., mi valjda imamo EU cijene, oni jadni balkanske :-(((
Ovo je samo primjer koliko deru nasi zastupnici, u ovom primjeru Honda
Ruting.
Ruting je u prva dva mjeseca prodao 50-tak automobila, sa obzirom na marze
ludilo lova!!!!
Ako zelite detaljnije pogledati evo vam linkovi.
http://www.honda.hr/automobili/
http://www.honda-srbija.rs

P.s. Kod njih se prodaje i CR-Z a kod nas jos ne, ali se zato kod nas
prodaje Legend kojeg nitko ne kupuje.
Andrija
2011-03-16 19:32:40 UTC
Post by sina
[...]
1. mi imamo puno veci porez na vozila, da li si gledao koliko on iznosi
? Carina na najjeftinije vozilo je 10.000 kn, dakle opel corsa 0,9 motor
ili sto vec cijena vozila + 23% PDV, + 10.000 kn.
Na skuplja vozila naravno i puno vise, pogotovo ako auto nije iz EU
posto se na vozila EU ne racuna carina - tu je to davanje od 10.000 kn
koje ga mijenja, a za vozila izvan EU ide + carina :)

2. Ova cijena je njima tamo skuplja nego nama nasa visa cijena,
matematika je tu vrlo jednostavna, njihova prosjecna placa je upola
manja nego kod nas, gledajuci u Eurima.
Mika
2011-03-16 20:11:08 UTC
2. Ova cijena je njima tamo skuplja nego nama nasa visa cijena, matematika
je tu vrlo jednostavna, njihova prosjecna placa je upola manja nego kod
nas, gledajuci u Eurima.
Cijene u Eu su manje ili jednake nasima, a place su im dvostruko do cetiri
puta vece od nasih.
Kako to objasnjavas ??
hioioi
2011-03-16 20:44:04 UTC
Post by Mika
[...]
evo ti novi passat po 5 soma eura
http://www.forbes.com/2008/07/24/world-cheapest-cars-forbeslife-cx_jm_0724ca
rs_slide_20.html?thisSpeed=undefined
na karticu 6 rata bez kamata
Spire
nikako, jaca ga poslala da nekako ospori tu cjenovnu razliku :)
Andrija
A sto ti je jaca toliko u mislima ? :)
Andrija
2011-03-17 17:37:11 UTC
Post by Mika
[...]
Prouci njihove Zakone - nemam pojma niti me zanima.
Nije li usporedba bila srbija - Hrvatska ?
Sto imam objasnjavati - boli me ona stvar za govno od honde.
WSA
2011-03-16 20:18:42 UTC
Post by sina
Ovo je samo primjer koliko deru nasi zastupnici, u ovom primjeru Honda
Ruting.
Ruting je u prva dva mjeseca prodao 50-tak automobila, sa obzirom na marze
ludilo lova!!!!
e sad kad si spomenuo ruting...
Nekidan sam vidio fakturu honde prema rutingu za CRV full oprema.
Taj automobil je Ruting platio 13200 EURa a prodaje ga za cca 30000 EURa...
ciganska firma!!
RzR
jel moguce napisati nesto hondi ili se ovi mogu ponasati kako hoce?
Hellraiser
2011-03-16 20:36:41 UTC
I tada nas je RzR počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne škrinje
Post by RzR
jel moguce napisati nesto hondi ili se ovi mogu ponasati kako hoce?
mislim da japanci trenutno imaju pametnijeg posla ;)
And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...
Mika
2011-03-16 21:00:25 UTC
Post by RzR
Post by WSA
Post by sina
[...]
haha, a sta bi napisao ??
"Stricek , oprostite kaj smetam dok gasite nuklearku, znate meni lokalni
lopov hoce prodati jednu ondu za cijenu dvije"
RzR
2011-03-16 22:34:30 UTC
Post by Mika
Post by RzR
Post by WSA
Post by sina
[...]
ne bi pisao sam naravno...ali ako stvarno pretjeruju kako kazete, onda
bi iz honde reagirali...ili vi mislite da honde vrijede kao i ostali
poluproizvodi sto se nude po nizim cijenama?

:))))
Kef
2011-03-16 23:04:27 UTC
Post by RzR
ne bi pisao sam naravno...ali ako stvarno pretjeruju kako kazete, onda
bi iz honde reagirali...ili vi mislite da honde vrijede kao i ostali
poluproizvodi sto se nude po nizim cijenama?
smatram da su im cijene okej dokle got im auti ne trunu na
skladistu. kolko vidim ima ova zemlja dovoljno jarana koji
se brinu da sve odu sa skladista po bilo kakvoj cijeni koju
ruting trazi.
inace, navedi jedan razuman razlog zakaj bi imali nize cijene
dok im prodaja cvate i s trenutnim.
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Kef
2011-03-16 22:59:51 UTC
Post by Mika
haha, a sta bi napisao ??
"Stricek , oprostite kaj smetam dok gasite nuklearku, znate meni lokalni
lopov hoce prodati jednu ondu za cijenu dvije"
neg daju na honde u hrvatskoj 10 posto popusta za svaki reaktor koji
im eksplodira :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
WSA
2011-03-17 07:35:15 UTC
Post by RzR
Post by WSA
Post by sina
[...]
mozes ti napisat ali nece se nista promijenit... jer ruting je generalni
zastupnik... nije ti ni kod drugih automobila drukcija situacija, samo sta
recimo kod toyote imas firmu toyota hrvatska i oni samo posreduju izmedju
dilera i toyote tako da dileri vise zaradjuju, a kod honde je ruting
generalni zastupnik i uzima svu lovu, a dileri samo par tisuca kuna po
automobilu, zato i nemogu davat popuste bez rutinga! :)
ono sta se moze je pisati hondi da nisi zadovoljan sa uslugom rutinga,
servisom itd.,. pa kad bi oni konstantno dobijali mailove mozda bi se nesto
i promijenilo... ali na koji mail??
DamirM
2011-03-17 07:23:07 UTC
Post by WSA
Post by sina
[...]
Pa živimo u kapitalizmu; tko ti brani da otvoriš firmu i prodaješ Honde
kad je već takva prilika ?
Stvari nisu onakve kakve na površini izgledaju.
--
Pozdrav,
Damir
WSA
2011-03-17 07:38:06 UTC
Post by WSA
Post by sina
[...]
Pa Ÿivimo u kapitalizmu; tko ti brani da otvori¹ firmu i prodaje¹ Honde
kad je veæ takva prilika ?
Stvari nisu onakve kakve na povr¹ini izgledaju.
hehe pa mozes otvorit firmu, ali nemozes prodavat hondu... jer neces dobiti
generalno zastupstvo, a prodavat je za zaradu 3000 kn (koji ti daje ruting)
po komadu u ovo krizno vrijeme se ne isplati! ;-)
hioioi
2011-03-17 08:04:27 UTC
Pa zivimo u kapitalizmu; tko ti brani da otvoris firmu i prodajes Honde
kad je vec takva prilika ?
Stvari nisu onakve kakve na povrsini izgledaju.
bitno da se prica. Ko i oko pasata nemogu ga smislit
PiN
2011-03-17 09:41:18 UTC
Post by DamirM
Pa živimo u kapitalizmu; tko ti brani da otvoriš firmu i prodaješ Honde
kad je već takva prilika ?
Stvari nisu onakve kakve na površini izgledaju.
Kad je drugar otisao u Madjarsku na pregovore sa Hondom, da im bude
uvoznik za Srbiju, pored salona po standardu, kupovina alata, obuka,
trazili su mu da polozi 2.000.000 maraka, valjda kao garanciju. To
ostaje do kraja saradnje kod njih.

Kaze on - ja da imam toliko para na gomili i da ne znam sta cu sa njima,
dao bih vam ih. Ovako Honda Bank Corporation nece dobiti jos jednu
fransizu. Naravno posle se nasao tajkun, kojem ni milijarda nije problem
da se polozi.

Pozdrav.

PS. Kao u onom vicu o demokratiji:
Pitali hodžu: "Efendija, šta je demokratija?"
"To vam je kao kada se ja popnem na minaret i odozgo vas imam pravo
popišati. A imate pravo i vi mene."

E tako svako moze u kapitalizmu da otvori firmu i radi sta hoce.
Petar Juric
2011-03-17 15:41:10 UTC
Post by PiN
Pitali hodžu: "Efendija, šta je demokratija?"
"To vam je kao kada se ja popnem na minaret i odozgo vas imam pravo
popišati. A imate pravo i vi mene."
Dooobar! LOL!
Post by PiN
E tako svako moze u kapitalizmu da otvori firmu i radi sta hoce.
Sad su stvari malo jasnije. Ne znam kakvi su uvjeti za druge proizvodjace.
Pero
Branimir H.
2011-03-17 08:23:54 UTC
Post by WSA
e sad kad si spomenuo ruting...
Nekidan sam vidio fakturu honde prema rutingu za CRV full oprema.
Taj automobil je Ruting platio 13200 EURa a prodaje ga za cca 30000 EURa...
ciganska firma!!
Vjerojatno si vidio fakturu na neto osnovicu, koja je otprilike jednakog
ranga kao i neto faktura kad u nekoj autokuci vani kupis auto. A kad dodjes
na granicu zagrljaj HR carini, onda ce te oplahnut trosarinom (i carinom za
neEU porijeklo) i pdv-om, a tek na to ce se nadodati trosak transporta,
speditera, dekonzervacije, kuracapalaca, i tek tad imas cijenu auta ovdje.
Na to ide trgovacka marza (o kojoj naravno mozemo raspravljati kolika je) i
eto prodajne cijene auta.

Ne znam zasto se ne nadje neki sposobni poduzetnik pa dofurava Honde iz
Srbije, ak je to tak jednostavno i unosno. Ovine me branim Ruting nit bilo
kojeg HR prodavaca (ta i sam sam vidio uvoznu deklaraciju i fakturu za svoj
auto, puno prije nego su me iz autokuce obavijestili da je stigao) samo
tvrdim da se ne mogu mijesati kruske i jabuke. Odnosno cisti proizvodjacki
neto sa prodajnim brutom.

I badava pisete Hondi, jer Honda jako dobro zna kakve uvjete postavlja za
prodajne salone, pa prema tome i jako dobro zna koliko zadovoljavanje istih
kosta i sasvim sigurno nece reci Rutingu ni aaa ni beee zbog velicine marze.
Sve je to zakon ponude i potraznje.
Vozite Fauveje i Opele, tko vas prisiljava na Honde. :-)))
Vedr@n
2011-03-17 08:49:04 UTC
On Thu, 17 Mar 2011 09:23:54 +0100, "Branimir H."
Post by Branimir H.
Post by WSA
[...]
Zelis reci da Honda kao takva zeli zadrzati ''ekskluzivnost'' svojih
vozila i ne zeli da ih bude previse na cestama?

U novija vremena takve velike firme dolaze cim blize kupcu i prodajom
i servisima i tako omogucuju kupcu potpunu, kvalitetnu i cim jeftiniju
uslugu. To je ono sto se zove kvaliteta za novac i ne pocinje i
sigurno ne zavrsava dobrim autom.

Ne mora Honda nuzno doci u RH, ali bi bio red da i manjim trzistima
omoguci uslugu na nivou imena za koje se prodaje.

Ako je Mazda napravila nesto preselivsi centralu u Austriju, Hyundai i
KIA su dosli ovdje svojim podruznicama, onda bi bio red i da Honda to
napravi, a ne da ignorira lose dilere i losu uslugu opcenito.
Ako znaju za to, to je lose. Ako ne znaju, onda je jos gore.

Na taj nacin parole tipa ''first man then machine'' izgledaju
smijesno.
davor55
2011-03-17 13:51:43 UTC
Post by Branimir H.
Post by WSA
[...]
hm, hm i da se jedna tako velika firma kao Honda zahebava sa samo 59
prodanih automobila u 2 mjeseca, pa zato ima dealera/uvoznika da se s tim
bakce
a samo je stvar njihove generalne politike kada ce direktno doci na neko
trziste i to je njihovo pravo
Vedr@n
2011-03-17 14:12:17 UTC
Post by davor55
hm, hm i da se jedna tako velika firma kao Honda zahebava sa samo 59
prodanih automobila u 2 mjeseca, pa zato ima dealera/uvoznika da se s tim
bakce
59 komada je uzrok ili posljedica?

FIAT prodaje, pazisad...44 komada mjesecno kod nas...uzrok ili
posljedica katastrofalne mreze?
Alfu i Lanciju necu ni spominjati. To je naprosto sramota na sto lici
njihova prodajno servisna mreza .

U usporedbi s njima Honda jos jako dobro i funkcionira.

Uostalom, nitko ne kaze da nam moraju pusiti jednu stvar, ali takav
odnos prema kupcu je definitivno jedan od razloga zasto vrlo velik
broj kupaca nikada ne bi ozbiljnije uzeo u obzir kupnju nekog od tih
auta...na zalost.
Post by davor55
a samo je stvar njihove generalne politike kada ce direktno doci na neko
trziste i to je njihovo pravo
Pa to uopce nije sporno. Mogu se ponasati kao Subaru ili kao Daihatsu
i reci da bas ne zele prodavati aute.

Honda mi se cini ipak kao malo globalniji igrac.
RzR
2011-03-17 14:17:53 UTC
Post by ***@n
Post by davor55
[...]
tko ce htjet hondu, uzet ce je zbog nje same, a ne zbog toga sto mu je
zastupnik napricao hrpu lazi dok mu titra jaja
Goran Mitrovic
2011-03-17 14:55:48 UTC
Post by RzR
Post by ***@n
[...]
To bas nije istina. Ja sam bas htio Alfu, al su u AC bili neljubazni i
nefleksibilni i eto...
davor55
2011-03-17 15:03:13 UTC
Post by davor55
[...]
usporedbe s drugim uvoznicima necu ulaziti jer nemaju svrhe i odlaze u OT

da i bas zato, globalni igrac, sto je njima trziste koje proguta u 2 mjeseca
'samo' 59 komada
nacelno mogu i bez njega, njima se za to neda zahebavati direktno i imaju
dealera i zadovoljni su tako kako jest, period, pardon , tocka
Vedr@n
2011-03-17 16:35:48 UTC
Post by davor55
usporedbe s drugim uvoznicima necu ulaziti jer nemaju svrhe i odlaze u OT
Ne znam ima li svrhe, ali poanta je ista. Nema usluge, nema dobre
prodaje.
Post by davor55
da i bas zato, globalni igrac, sto je njima trziste koje proguta u 2 mjeseca
'samo' 59 komada
E pa je*iga. 50 ondje, 100 ondje, 1000 tamo.
Nije ni cudo da se povuku iz elitnog natjecanja zbog ''krize''.
Post by davor55
nacelno mogu i bez njega, njima se za to neda zahebavati direktno i imaju
dealera i zadovoljni su tako kako jest, period, pardon , tocka
OK shvacam. Znaci Toyota ima interes, Hyundai ima interes, VW ga ima,
ali Hondi to nije zanimljivo trziste.
davor55
2011-03-17 17:58:49 UTC
Post by davor55
[...]
pa Honda jest pristuna i ima interes i odlucili su da je za sada takva
prisutnost u HR za njih OK
mozemo mi tu lupetati koliko god hocemo, Honda ce doci direktno kada bude to
sama odlucila
inace ni Toyota od samog pocetka Htvatske nije direktno dolazila, Hyundai
nije ni sada direktno nego preko Slovenije, ista stvar je i sa KIA...
itd..., svaki proizvodac je direktno ili putem neke firme dosao na HR
trziste u trenutku kada je to njemu pasalo zbog njegovih vlastitih kriterija
koji nisu jednaki za sve proizvodace, dakle njihova odluka i mi tu nista ne
mozemo
RzR
2011-03-17 18:24:01 UTC
Post by ***@n
E pa je*iga. 50 ondje, 100 ondje, 1000 tamo.
Nije ni cudo da se povuku iz elitnog natjecanja zbog ''krize''.
mogu jos 100 puta izaci i uci, i uvijek, ali bas uvijek, ce po pitanju
utrkivanja biti ispred renaulta ili kako im je vec trenutno ime

Andrija
Ja sam vidio 9.700,00 da su platili, gledao si u krivi papir :)
Kef
2011-03-16 19:34:47 UTC
Post by sina
[...]
u srbiji su to cijene za najavljene modele s tsunami opremom :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Goran Mitrovic
2011-03-16 19:51:17 UTC
Post by sina
[...]
Ja sam jedno vrijeme pratio cijene Civica Type R i smijesno je koliko
danas traze za njega...
RzR
kako uopce opstaje ruting :)
Primatelj socijalnog
2011-03-16 20:26:57 UTC
Pa ljudi kupuju Honde u Rutingu eto kako opstaju jedini moj
zakljucak...
RzR
2011-03-16 20:40:39 UTC
vjerojatno da spuste cijene ne bi mogli sve isporucit :P
Hellraiser
2011-03-16 20:38:07 UTC
I tada nas je sina počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne škrinje
Post by sina
Hondaaaaaaa!!! Akcija! Honda CRV 2.0 Comfort vec za nevjerovatnih 199990
kn!!
ja ne znam kako ta firma nije već propala. nisam u životu čuo ništa
lijepoga o njima.
still have a lot to learn...
Kef
2011-03-16 23:06:19 UTC
Post by Hellraiser
Post by sina
Hondaaaaaaa!!! Akcija! Honda CRV 2.0 Comfort vec za nevjerovatnih 199990
kn!!
ja ne znam kako ta firma nije već propala. nisam u životu čuo ništa
lijepoga o njima.
pa prodaju honde! jebote, koga briga za lepe rijeci :)))
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Petar Juric
2011-03-17 15:47:35 UTC
Post by Kef
Post by Hellraiser
ja ne znam kako ta firma nije već propala. nisam u životu čuo ništa
lijepoga o njima.
pa prodaju honde! jebote, koga briga za lepe rijeci :)))
Sad se mi tu smijemo, ali covijek je napisao neosporivu cinjenicu.
Honda je stvarno dobar auto, ali nesto definitivno ne stima u cijeloj
prici. Nemam toliko informacija o tome da udjem u detalje.
Pero
RzR
2011-03-17 16:20:59 UTC
Post by Petar Juric
Post by Kef
Post by Hellraiser
[...]
sto je nejasno...honda je odlican auto i ovi stocari iz rutinga to
koriste maksimalno, jer znaju da ce ljudi svejedno kupiti
Mario
2011-03-17 18:11:28 UTC
Post by sina
[...]
Nije èudno za Srbiju, ali u Sloveniji je Accord 3000 ojra jeftiniji. Kako se
to obja¹njava? Ista je situacija s Fiatima i Alfama, dok Nijemci i Francuzi
imaju gotovo iste cijene kao i u EU. Ruting i Autocommercesu najveæa ðubrad
i lopovi.
Najbolje je ¹to imaju potporu hr novinara. Kad je do¹ao novi Jazz s
basnoslovnom cijenom, svi novinari su prièali kako je to zbog jakog jena. Ma
da?! A za¹to taj jaki jen onda ne utjeèe na ostale japance??