BMW broj šasije
(prestaro za odgovor)
Mali stric
2013-09-08 15:24:27 UTC
Kako saznati koji je točno motor u tom autu po broju šasije? Ukucavao sam zadnjih 7 znamenki ovdje http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&series=E90&body=Lim&model=320d&zone=ECE&prod=20080700&motor=N47&steering=L&arch=0 i sve što dobijem je to da je motor oznake "N47". Guglajući došao sam do podatka da N47 motori su se pravili od 120 i 130kW i to do 9mj 2008. Kako sad da saznam koji je ugrađen u ovom? Inače trebalo bi se raditi o BMW 320d 130kw/177ks 2008g. ali samo želim potvrditi da je to taj model, a ne onaj od 163ks.
SonyLux
2013-09-08 16:56:54 UTC
Post by Mali stric
Kako saznati koji je to
no motor u tom autu po broju aasije? Ukucavao sam zadnjih 7 znamenki ovdje
http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&seriesé0&body=Lim&model20d&zoneěE&prod
080700&motor=N47&steering=L&arch=0 i sve ato dobijem je to da je motor
oznake "N47". Guglajui doaao sam do podatka da N47 motori su se pravili
od 120 i 130kW i to do 9mj 2008. Kako sad da saznam koji je ugraen u ovom? Ina
e trebalo bi se raditi o BMW 320d 130kw/177ks 2008g. ali samo ~elim
potvrditi da je to taj model, a ne onaj od 163ks.
Ne moze bit 163 ks ako je napravljen u 2008. Zadnji 163 ks su napravljeni u
9.mj 2007.
Roby
2013-09-09 07:05:50 UTC
"Mali stric" <***@gmail.com> wrote in message news:6656fce5-025f-4a4a-8c4a-***@googlegroups.com...
Kako saznati koji je toèno motor u tom autu po broju ¹asije? Ukucavao sam
zadnjih 7 znamenki ovdje
http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&series=E90&body=Lim&model=320d&zone=ECE&prod=20080700&motor=N47&steering=L&arch=0 i
sve ¹to dobijem je to da je motor oznake "N47". Guglajuæi do¹ao sam do
podatka da N47 motori su se pravili od 120 i 130kW i to do 9mj 2008. Kako
sad da saznam koji je ugraðen u ovom? Inaèe trebalo bi se raditi o BMW 320d
130kw/177ks 2008g. ali samo Ÿelim potvrditi da je to taj model, a ne onaj od
163ks.

btw, si èitao/èuo da bi od 01.01. 2014 trebali poèeti priznati iznose na
raèunima??
Mali stric
2013-09-09 09:40:18 UTC
"Mali stric" wrote in message
btw, si čitao/čuo da bi od 01.01. 2014 trebali početi priznati iznose na
računima??
Nisam čitao ali sam upravo danas od čovjeka iz Tomić&Co nešto čuo u vezi mogućeg smanjivanja trošarina od 1.1.2014. iako sam ja uvjeren da to neće biti neka drastična razlika za aute koji imaju nešto nižu emisiju CO2 kao npr. za predmetni BMW 320d iz 2008.g. koji ima CO2 128g/km i za njega su davanja trenutno oko 10500kn. Ako i bude nešto manje to će vjerojatno biti povoljnije za skupe limuzine sa velikom emisijom CO2 koje mi obični smrtnici ne kupujemo.
k***@gmail.com
2013-09-09 10:12:10 UTC
I koji je broj šasije?
Mali stric
2013-09-11 20:47:48 UTC
Post by k***@gmail.com
I koji je broj šasije?
Kontaktirao sam Baumgartnera u Čakovcu, auto ima 130kW i ispuh CO2 128g/km
p***@gmail.com
2020-07-28 01:44:34 UTC
H14737

vaso
2013-09-11 01:48:36 UTC
Post by Mali stric
Kako saznati koji je točno motor u tom autu po broju šasije?
Guglajući došao sam do podatka da N47 motori su se pravili od 120 i 130kW i to do 9mj 2008.
Kako sad da saznam koji je ugrađen u ovom?
Teško! Snaga ovisi i o kvaliteti goriva!..LOL