Pljuvanje po Peugeotu ??!!
(prestaro za odgovor)
Robert
2004-09-30 21:21:07 UTC
Pa vec neznam niti sam koliko sam postova procitao na racun isprdavanja PUGa
307 .......................ne kuzim zasto ?
Da . Ja sam vlasnik jednog od tih ali benzinca . Prije njega sam imao Alfu
156 , Audia , Vectru , Golfa , Tipa ...........
Alfa je bila nova kao i sada PUG . Dakle ovo sam naveo da bih otklonio pricu
" pa nisi probao ovo ili ono " .
Ne nalazim mjesta takovom pljuvanju jer meni moj PUG radi sasvim OK .
Nitko nepljuje Alfu ( iako mi je srcu jako drag taj auto ) a mogu za nju
reci samo to da je drlog nad drlozima , sve sto je imala bilo je predivan
izgled ( opet , ima to i PUG 307 ) . Varijator faze , lim , cvrcci itd . a
novi auto . Pa nitko nista .
Ajde sad fino argumentirajte svoju pljucu po PUGu 307 ( i vjerovatno meni
;-) ).......................................
Ante Kolbila - ©panac
2004-09-30 21:23:50 UTC
Slu¹aj sine, maloprije sam napisao ali valja spomenuti:

Francuska kola su simbol nepouzdanosti,
¹to se mehanike, a pogotovo elektronike tièe.
Ne znam ¹to je veæe sranje: Reno, PeŸo ili Citroen.
Vjeruj mi, isprobao sam na vlastitoj koŸi.

Zato pri kupnji nemoj ni razmi¹ljati o kupnji francuza
osim ako ti ga netko pokloni.

Ovo vjerojatno i zna¹, ali valja tu i tamo ponoviti.
Za opæe dobro.

®ivio i kloni se francuza
Ante Kolbila - ©panac
2004-09-30 21:26:17 UTC
Inaèe, francuzi mi i kao narod nisu nikad bili previ¹e simpatièni. Oduvijek
su bili skloniji srbima.
Jebo ja njih i srbe!
DGS
2004-09-30 22:04:12 UTC
Post by Ante Kolbila - ©panac
Inaèe, francuzi mi i kao narod nisu nikad bili previ¹e simpatièni. Oduvijek
su bili skloniji srbima.
Jebo ja njih i srbe!
Meni nikad nisu bili simpaticni konzervativni desnicari iz primitivnih
krajeva Hrvatske koji furaju "njemacko auto". Prepoznao si se?
Tomica mali
2004-10-01 07:59:59 UTC
a jesi se ti prepoznao u onome sto je Ante napisao? ;)
Lacko
2004-10-01 08:04:28 UTC
Post by Tomica mali
Post by DGS
Meni nikad nisu bili simpaticni konzervativni desnicari iz primitivnih
krajeva Hrvatske koji furaju "njemacko auto". Prepoznao si se?
a jesi se ti prepoznao u onome sto je Ante napisao? ;)
Ocito da je :o)

--

\____
I _I__\___
° STILO 1.8 16v 3P °
DGS
2004-10-01 09:45:05 UTC
Post by Tomica mali
a jesi se ti prepoznao u onome sto je Ante napisao? ;)
?? Ne bi imao nis protiv da sam francuz (bar bi imao drzavljanstvo), al
nazalost nije tako.
Lacko
2004-10-01 15:29:38 UTC
Post by DGS
?? Ne bi imao nis protiv da sam francuz (bar bi imao drzavljanstvo), al
nazalost nije tako.
Al tam bi bio francuz jel francuska ti je tak demokraticna
da u njihovom ustavu ne postoji pojam nacionalna manjina i njihova prava
pa bi ti tam bio francuz.. Mo¹ bit crnac, Ÿidov, alŸirac, srbin.. Svi su oni
francuzi..

--

\____
I _I__\___
° STILO 1.8 16v 3P °
DGS
2004-10-01 16:34:51 UTC
Post by Lacko
[...]
Po tvojoj logici u Sloveniji nema hrvata ni srba (ili bolje reci hrvati koji
zive u Sloveniji nisu hrvati vec slovenci) jer oni nisu priznati kao
nacionalna manjina u slovenskom ustavu. Crnac i zidov nisu nacionalnost vec
rasa/vjera
Lacko
2004-10-01 17:29:24 UTC
Post by DGS
Post by Lacko
[...]
Gle decko nije to moja logika vec ti to tak je u Francuskoj..
Post by DGS
Crnac i zidov nisu nacionalnost vec rasa/vjera
Ma dobro.. Al Ÿidov - to je vec diskutabilno..

--

\____
I _I__\___
° STILO 1.8 16v 3P °
Smola
The earth is doomed
Lacko
2004-10-01 08:03:58 UTC
Post by Ante Kolbila - ©panac
Inaèe, francuzi mi i kao narod nisu nikad bili previ¹e simpatièni. Oduvijek
su bili skloniji srbima.
Jebo ja njih i srbe!
Uuuuu.. RESPECT

--

\____
I _I__\___
° STILO 1.8 16v 3P °
g***@gmail.com
2017-08-23 15:21:11 UTC
Popuasis ti Srbima kurac ustaso glup
Darko_R
2017-08-28 08:31:47 UTC
Inače, francuzi mi i kao narod nisu nikad bili previąe simpatični. Oduvijek
su bili skloniji srbima.
Jebo ja njih i srbe!
Popuasis ti Srbima kurac ustaso glupa, mamicu vam jebem onu bednu
Koja je razlika između glupog Hrvata i glupog Srbina?
Sin&sha

Jedan je kreten a drugi krijeten.
m***@gmail.com
2020-07-25 16:38:32 UTC
Jeba li te Srbi rasisto

Sime Amizic
2004-09-30 21:55:56 UTC
Post by Ante Kolbila - ©panac
Francuska kola su simbol nepouzdanosti,
Recenica koja toliko puno govori :-)))))))))))))
--
Sime
==================================
visit us on: www.flixvault.net/calamari
DGS
2004-09-30 22:09:24 UTC
Gospodine/gospodjo Kobila. Ja sam do sada imao/imam 5 francuza (ax, zx,
xantia, xm, pug 106) i nikad nikakvih problema. Za razliku od corolle koju
sam prije imao (koja je bila fenomenalna jer u 140k km nije otislo NISTA,
ali je bila nemastovita funkcionalna limena kanta) uvijek sam se vozio u
autu koji je za klasu/dve udobniji i prostraniji od auta svoje (nazivne)
klase. (to posebno vrijedi za xm koji je prostraniji i udobniji od bilo
kakvog genchera, a ima medjuosovinski razmak koji ni dan danas nemaju auti
njegove klase). Zato ne kakaj.
Dre@mm@ster
Hehe mislim da je gosp/gdjo kobila vise tvrdi bon jovi tip :)))
SilverArrow
2004-09-30 22:20:32 UTC
.. (to posebno vrijedi za xm koji je prostraniji i udobniji od bilo
kakvog genchera, a ima medjuosovinski razmak koji ni dan danas nemaju auti
njegove klase). Zato ne kakaj.
:))))))))))))))))) 'ko prvo nema auta dok ga svabo ne skuje (vjeruj da sam
iskusio), a 'ko drugo koji xm nemozes usporedjivat ni sa jednim Mercedesom,
a kamoli sa Genscherom
Dre@mm@ster
2004-09-30 22:33:45 UTC
Post by SilverArrow
[...]
Genschera nisam vozio, niti sam se vozio u njemu, ti jesi?? ali sam vozio
jako puno drugih mercedesa i udobnost nije bas za usporedbu, xm daleko
najudobniji auto od svih koje sam vozio. savrsen za duga putovanja. i
definitivno je udobniji cak i od od xantije i c5.

i btw, ne znam bas tko si moze gensera priustiti pa da se vozi ko car....od
nas obicnih smrtnika...

A svabo ko svabo, samo sta i on sve manje i manje kuje svoje aute.......
SilverArrow
je imao sam tu privilegiju malo zesce se provozat u njemu
DGS
2004-09-30 22:37:51 UTC
Post by SilverArrow
:))))))))))))))))) 'ko prvo nema auta dok ga svabo ne skuje (vjeruj da sam
iskusio), a 'ko drugo koji xm nemozes usporedjivat ni sa jednim Mercedesom,
a kamoli sa Genscherom
Ove cinjenice o prostranosti i udobnosti xm-a ne moze nitko, pa ni ti,
pobiti. Ne mozes ih pobiti zato jer sam jedan imao dok sam se u drugom imao
prilike voziti.
Robert
2004-09-30 22:45:24 UTC
Post by SilverArrow
[...]
Ma daj ljudi ostanimo u okvirima PUG 307 klase , ove usporedbe o
Genscherima i ostalo nemaju veze sa PUGom 307 . U tim razmjerima jedino
postujem Toyotu po pitanju kvalitete motora ali ona opet nema ono sto PUG ,
sarm i ljepotu . Pa kao sto sam naveo nekoliko postova nize izgleda da je
rezime price samo u tome tko sto voli u voznji automobilom .
Dre@mm@ster
2004-09-30 22:57:44 UTC
Post by SilverArrow
[...]
Definitivno, nema smisla vise vuc pricu u kobasu. Mrzim vise ta pljuvanja po
ovome i onome autu i dizanje u nebesa ovog ili onog auta.....i to sve na
iskustvo tatinog auta.... cast iznimkama
zhiloss
2004-10-01 06:57:39 UTC
frend kupio boru , nakon 10000km pocela trositi ulje ,
prominio motor na 20000 , toliko o njemcima , bilo nekad
danas ni oni nisu mjerilo pouzdanosti ...
a kamoli sa Genscherom
Jay P
2004-10-02 06:30:06 UTC
Post by DGS
[...]
jedino iz francuske sto valja su francuskinje ;-)
al vjerujem da bi ti odabrao neku punasniju cisto da je udobnije ;-))
CroATnet
2004-10-01 06:23:03 UTC
Post by Ante Kolbila - ©panac
[...]
ma jeli, stari kupio peugeota 95.godine i dan danas nije otisao ama bas
nijedan dio! Nikakav popravak osim redovitog servisa u 9 godina i 250.000km!
Ne, lazem, mijenjao je ventilaciju u kabini, ali to zato sto ju je sam
strgao, ne zato sto se pokvarila! Inace 205 1.8D; koliko god da izgledao
jeftino, stari ga nebi prodao za nikakve novce.
Renato
2004-09-30 21:26:09 UTC
Post by Robert
[...]
Evo rece ti Cartman da em mu se cuje kompresor ujutro, em moze tudje
otkljucavat po parkiralistima:))))
DBO
Nije li ono bilo i nešto sa šajbom koja nije dihtala?
Renato
2004-09-30 21:36:32 UTC
Post by Robert
[...]
Nije li ono bilo i ne¹to sa ¹ajbom koja nije dihtala?
Da, i zna vikati da nema ulja:)))
DBO
2004-10-03 12:30:46 UTC
Post by Robert
Post by DBO
Post by DBO
Post by DBO
Post by DBO
Post by Renato
Post by Robert
novi auto . Pa nitko nista .
Ajde sad fino argumentirajte svoju pljucu po PUGu 307 ( i vjerovatno
meni
Post by DBO
Post by Renato
;-) ).......................................
Ma super je francuz, super!!! A koliko je ono koštao?
Renato
2004-10-03 14:04:06 UTC
Post by Renato
Da, i zna vikati da nema ulja:)))
Ma super je francuz, super!!! A koliko je ono ko¹tao?
A sta mene pitas, nisam ga ja kupio.... da jesam bio bi najbolji auto na
svijetu:)
DBO
Ma to je bilo onako, retorički :)
Jay P
2004-09-30 21:31:24 UTC
Post by Robert
Ajde sad fino argumentirajte svoju pljucu po PUGu 307 ( i vjerovatno meni
;-) ).......................................
galsko smece, ne treba dalje argumentirati,
ali opet za nijansu bolje od alfe
Dre@mm@ster
2004-09-30 22:15:11 UTC
Post by Robert
Pa vec neznam niti sam koliko sam postova procitao na racun isprdavanja PUGa
307 .......................ne kuzim zasto ?
Hehe malo si se osjecas prozvanim :o)

Evo i ja vozim jednoga, a usporedno vozim jos nekoliko auta, unutar
obitelji, posla i slicno. I mogu reci da sam vise nego zadovoljan, promjenio
sam fakat puno auta od od famoznih alfi :) do mercana, bmw-a,fiata,forda cak
je jednom i jedan bon jovi bio u moji rukama.do sada nikakvih kvarova,
nikavih sranja..i slicno..
dok recimo stari na moj nagovor kupio svemocnog japanca mazdu 6 /zbog cega
i svaki dan mamu spominje :o))/ i vec nakon 5 mjeseci, rikne kompresor od
klime, pa rikne desni podizac stakla....pa reset racunala jedno 2 puta, hoce
ujutro na posao o njemu fak off e danas me neces vozit, pa on sjedne ljepo u
starog forda koji i danas pali od prve......

Pitam rodaka, doticni nije zavrsio ni osnovno skolu, sta radis u zivotu, a
on meni da je poslovoda u austriji u mercedesovoj tvornici, ja na guzicu. a
kad je tek rekao da je 80 % posto radnika hrvati, bosanci, srbi i aljbanci
sve mi je bilo jasno.pa tek price kako ih sastvljaju...

Nema tu srece, nije stvar u pugu auti su danas sve veca i veca sranja, a jos
kad vidim tko sastavlja mercedese, stvarno se zapitam kakvi onda debili tek
sastavlju ove "losije" aute.

Od svi auta koje sam vozio
br. 1 Star vjecni ford kojeg jos drzim iz sentimentalnih razloga, prvi auto,
prva seva, prvi odlazak na more :o)))
br. 2 realno najbolji bmw 520i, 24V 150ks.....eh to je bio auto iz snova
kad se sjetim zasuze mi oci :/ :)) , ali manjak novcanih sredstava, par
krivih odluka.....i morao sam ga se odreci
br. 3 Pug 307 jednostavno jer do sada bas nikakvih problema nije bilo do
sada s njime.

PS: sjecam se vremena kada se 307 u nebesa dizala na grupi :))
Robert
2004-09-30 22:34:36 UTC
Post by Robert
[...]
Gle , imam 35g. i ne stoji mu opaska " sine .........." ( Anti ) ali nema
veze , sto ce reci da sam dosta toga izvozao ali ljudi na ovoj grupi sude o
tom Peugeotu po meni nerealnim pricama , isto tako za svaki ali bas svaki
automobil moze se naci primjera gdje je ovom ili onom otislo to i to
...................pa nema toliko pljuvanja . Mozda je rezime price ; " tko
sta voli od voznje u automobilu " .
Eric Cartman - Cheesypoofs
2004-10-01 06:18:37 UTC
Post by Robert
Ajde sad fino argumentirajte svoju pljucu po PUGu 307 ( i vjerovatno meni
vjerovao ili ne, ali student prve godine psihologije letimicnim pogledom
grupe ustvrdio bi da ne postoji stvarna mrznja prema P307 nego
samo nedostizna zavist i jal usmjerena prema uzvisenom, mjerodavnom
i referentom intelekutalnom tempu koji rijetki prate - naravno, taj
tempo sam ja..

dakle, svi ti koji ga ne prate, osjecaju se ugrozeno vec evolucijski
utvrdjenim kanalima bojazni da cu im ja otet sve zenke, pa indirektnim
metodama pokusavaju diskreditirati sve aspekte mog zivota koji
imaju veze sa temom ove grupe..

naravno da im to ne uspijeva, jer to je sve stoka sitnog zuba, jer kada
bi im uspijevalo - nebi bili to sto jesu, marva i losa strana statistike
koja spusta nacionalni BDP...

viva P307 1.6 16V sa 16'' felgama i putnim kompjuterom, najbolji
auto u alfa quadrantu :-)

mario.
--
there is room at the top, but first
learn how to smile as you kill

www.flixvault.net
Josip
2004-10-01 06:53:08 UTC
Mislim da je najbolje pogledati testove pouzdanosti kakvi se mogu naci na
net-u, gdje je Peugeot po broju kvarova prosjecan.
Istina je da su danas auti sve veca sranja (tko se jos sjeca kad je vrijeme
izmedju dvije serije auta bilo 8-10godina), i da su doslovce SVI bitno pali
u kvaliteti da bi odrzali konkurentnost u cijeni. Ipak vrijedi pravilo: ako
auto mislis voziti do 8 godina, tada ni s jednim ne bi trebalo biti vecih
kvarova. Treba samo pripaziti da se uzme minimalna kolicina elektronike i to
je to (rucno otvaranje prozora, bez centralne brave...uzmes samo klimu i
ABS). Od japanaca kao pojam kvalitete treba spomenuti Toyotu (unatoc 30%
losijoj kvaliteti od Toyota proizvedenih u Japanu i dalje su europske Toyote
po kvaliteti najbolje), pogotovo sad kad su izvrsno dizajnirane
(Corolla,Yaris,RAV4...), i Hondu te dakako Subaru. Svi ostali (Nissan sa
Renaultovim dijelovima, Mazda s Fordovim dijelovima, Isuzu s GM dijelovima,
Mitsubishi...) su bitno losiji.
Zakljucak: Peugeot 307 je dobar uz uvjet da je u njega ugradjena minimalna
kolicina elektronike i elektrike.
;-) ).......................................
Eric Cartman - Cheesypoofs
2004-10-01 06:40:44 UTC
Post by Josip
Zakljucak: Peugeot 307 je dobar uz uvjet da je u njega ugradjena minimalna
kolicina elektronike i elektrike.
lovac u zitu, moj P307 ima sve od dostupne elektronike u osnovnoj i
dodatnoj opremi osim sat. navigacije i radi savrseno, svaki dan u
sredisnjem naslonjacu nadjem 500 kn :-)

mario.

www.flixvault.net
Renato
Jos uvijek dobijas djeparac od tate? :)))
Marius
2004-10-01 13:20:01 UTC
Dobar! :))
Miljac
2004-10-01 07:43:36 UTC
Post by Josip
[...]
Kupiti novi auto bez centralnog i el. podizaèa je u najmanju ruku glupost!
SlaŸem se da je elektronika najèe¹æi uzrok kvarova na modernim autima, ali
ovdje je rijeè o sustavima koji su u primjeni veæ jaaaaaaaaaaako dugo i s
IMHO s njima ima najmanje problema...

Izvrsno dizajnirana Toyota!?!?! Svaka èast Toyotama i njihovoj pouzdanosti,
ali dizajnom su jo¹ godinama iza (veæeg dijela) konkurencije...

Svi ostali japanci su bitno lo¹iji??? Nisam ba¹ siguran... Po statistikama i
po prièama, svi jesu ne¹to lo¹iji od Toyote, ali BITNO lo¹iji??? Ovo vrijedi
ponajvi¹e za Mazdu... Mislim da dijelovi koji se ugraðuju u aute imaju
najmanje veze s nepouzdano¹æu istih... Uostalom, mislim da se Ford nije
pokazao ni¹ta manje pouzdanim od Peugota...
Mladen Popovic
2004-10-01 17:46:54 UTC
Post by Miljac
[...]
Ford je u zadnjih 5 goidna jaaaaako skoèio ¹to se tièe kvalitete, dok je
prije bio uglavnom na zaèelju ljestvice pouzdanosti, danas je Focus
najpouzdaniji auto u svojoj klasi a ni za Mondea nisam nikada èuo da se
de¹avaju neka sranja niti da se netko Ÿalio na njega! Ford se sve vi¹e
izdiŸe iz prosjeènosti, tako da ove prièe o nepouzdanim Mazdama s Fordovom
mehanikom nikako ne drŸe vodu! To moŸe prièati samo netko potpuno neupuæen u
kretanja u auto industriji! Jo¹ jedan detalj: u zadnjih godinu i pol samo
jedna marka nije imala niti jednu servisnu akciju.....Ford!
Boris Lovric
2004-10-01 07:01:32 UTC
Post by Robert
[...]
Vidim da se dosta odmaklo od teme, sto me cudi, jer u ovoj grupi to nije
slucaj :-) pa evo konkretno:

Imam 307 1.6 XS, sluzbeni, matalic plavi :-) kupljen u Auto Maksimiru,
iskljucivo tamo servisiran, dakle nitko "neovlasten" nije prckao po njemu.
Ovo sam vec napisao na grupu, pa samo ponavlajm, to je bilo do 16 000 km:

Do sada crklo/izmjenjeno/votever:
- sklop rucice zmigavca, sirene kurca i palca, naime sam je davao zmigavac,
te randomly trubio
- brava petih vrata, jednog dana odbio ih otvoriti
- jedno reprogramiranje softvera
- brtva glave motora, te naravno brusenje iste
- gumice ventila
- otpale "srebrene" plastike oko rucice za otvaranje vrata
- pozvan u servis na izmjenu kontakt brave

A ovo je novo od tada:
- sklop rucice zmigavca, sirene kurca i palca, opet
- "pregorio" konektor kratkog svetla - izmjenjen cijeli far, nije se dalo
popraviti
- zadnji lonac

Ono sto nisam naglasio prije:
- pukla armatura ispred suvozaca, na mjestu gdje je zarezano za airbag, u
duzini od par cm, izmjenjena cijela armatura u garnciji
- razmak izmedju armature i lijevih i desnih vrata nije isti, ni prije ni
nakon izmjene

Trenutno radi. Bez vecih problema, osim sto se, dok je hladan, cuje nekakvo
cviljenje koje zvuci otprilike kao kad cvili remen na 200D-u, ali malo
smanjenog intenziteta.

Inace, auto, kad je u voznom stanju i nije na servisu, je ugodan za voziti,
prostrane unutrasnjosti i recimo, da nije ruzan :-) Ekipa u Auto Maksimiru
je ugodna, valjda radi ucestalosti pojavljivanja znaju sve musterije po
imenu :-)

To je za sada to. Biti ce jos.

Pozdrav, Boris.
inkvizitor
2004-10-01 08:27:01 UTC
"Boris Lovric" <boris.lovricHOP!HOP!HOP!@email.hinet.hr> wrote in message news:cjivee$7ii$***@fegnews.vip.hr...
<cut>
Post by Boris Lovric
[...]
a meni je na AR156 otisao ler gas i cvilio jedan zatezac remena u 1.5
godini!!!. auto sad ima 105k km. ma drlog nad drlozima.
nemam kometara.

ink
Jay P
2004-10-02 06:33:15 UTC
Post by inkvizitor
a meni je na AR156 otisao ler gas i cvilio jedan zatezac remena u 1.5
godini!!!. auto sad ima 105k km. ma drlog nad drlozima.
nemam kometara.
frendu se prije par tjedana rasipao motor na AR156 1.8
120k km
imas jos 15k fore ;-))
Don
2004-10-01 08:45:28 UTC
Post by Boris Lovric
Vidim da se dosta odmaklo od teme, sto me cudi, jer u ovoj grupi to nije
Imam 307 1.6 XS, sluzbeni, matalic plavi :-) kupljen u Auto Maksimiru,
iskljucivo tamo servisiran, dakle nitko "neovlasten" nije prckao po njemu.
Sluzbeni kazes? mislim da to dosta pojasnjava... Samo da priupitam, koliko
ga mozes rastegnuti u rikverc i da li se dobro okrece pod rucnom?
Boris Lovric
2004-10-01 12:58:18 UTC
Post by Don
Post by Boris Lovric
[...]
Dijete, fazu izivljavanja sam prosao prije petnaestak godina. Auto, bez
obzira sto je u vlasnistvu firme, sluzi meni, u njemu se vozi moja glava
koju jos uvjek zelim na ramenima, stoga se i odnosim prema autu kao da je
moj osobni.
Vedr@n
2004-10-01 13:18:34 UTC
Na zalost, ne razmisljaju svi kao ti.
Mislim da je to poanta.
Don
I ja mislim.
Don
Dijete ti zenu prasi dok si na poslu.
Boris Lovric
Vidim, donirali su kompjutere centru Suvag...
Don
Imas nesto protiv osoba sa poremecajima u razvoju? Kaj ti i oni prase zenu?
Boris Lovric
2004-10-03 20:32:36 UTC
Post by Don
Post by Boris Lovric
Post by Boris Lovric
Post by Boris Lovric
Post by Don
Post by Boris Lovric
moj osobni.
Dijete ti zenu prasi dok si na poslu.
Vidim, donirali su kompjutere centru Suvag...
Imas nesto protiv osoba sa poremecajima u razvoju? Kaj ti i oni prase zenu?
Dijete, 'ajde reci tati da ti ga izvadi iz shupka i stavi malo u usta,
vrijeme je da dobijes cokoladicu.
Don
Sad se opet moramo vracati na vrijeme dok si ti na poslu.
Boris Lovric
Jebiga, tesko ti je. Dok drugi rade, ti ga primas...
Damir Kosir
2004-10-01 08:28:48 UTC
Glede pljuvanja po Peugeotu
1988. kupio sam novi 205 XR 1.4. Vozio sam ga do 95. i napravio 260 k km,
osim nekoliko auspuha i desne poluosovine, nista. Kada sam ga prodavao, s
kupcem sam otisao u servis po njegovom izboru na kontrolu, rezultat: motor
odlican, ovjes OK, lim, unurasnjost, gotovo kao nov. I danas ga srecem u
gradu, izgleda gotovo isto ko i 95. caj je i lak isti. 95. kupujem 306 XS
1.6 i do 16. 09. 2001. (kad se u Ljubljani jedan balavac s Megane cupeom
zaletio u mene i napravio totalku) napravio 160 k km, nista osim jednog
lagera zadnjeg desnog kotaca ( 80 Kuna) i jednog SOLE inox auspuha nisam
promjenio. U medjuvremenu stari mi od 96. vozi 306 XRD, preko 200 k km bez
bilo kakvog kvara (cak je i auspuh original). Pocetkom 2002. kupujem 307 XSI
HDI 110, evo imam 60 k km i kupio sam nove gume...
Vedr@n
2004-10-01 09:08:14 UTC
Post by Damir Kosir
[...]
Ostro se protivim jednim ovako emotivnim ispadima neznanih junaka koji
zele srusiti sliku Peugeota kao srot auta sto je 'opceprihvaceno' i
'poznato' u svijetu i sire vec desetljecima. ;-)

Na stranu sve.
Kao i svaki auto danas, i oni imaju dobrih i onih drugih strana ili
bolje receno, detalja.
Pitanje je sto tko cijeni i sto zapravo zeli i ocekuje od auta.

Meni osobno na XYZ autu moze smetati svaki zvuk iz unutrasnjosti dok
recimo prijatelj sa Mazdom uopce ne obraca paznju na simfoniju svega i
svacega.

Tko je zadovoljniji? ON, naravno.

Nije lonac mijenjao vec 150000km. Tu i tamo ga poveze zicom i peri
dalje.
Auto izubijan sa svih strana i nikada u zivotu vidio polir pastu. Koga
briga!
Siber se ne otvara od isteka jamstva i neuspjelih pokusaja popravka.
Who cares!
Curi voda u prtljaznik preko brtve. Pih, ma nema problema.

Kad ga netko pita kakav je auto...nepoderiv, covjece! To ne staje!
'Toci i vozi' i slicne kretenske kojima su skloni takvi ljudi.

Auto smrdi i izgleda ko stenara, ali 'toci i vozi'. Nepoderiv!

Jedino se meni cudi zasto se ja toliko brinem oko auta!?

Ali on je taj koji je 'zadovoljan'.
Smiljko Rudan
2004-10-01 08:41:53 UTC
moji roditelji kupuju peugeote benzince. imali su ili voze:

Peugeot 405 ... 150 tisuca kilometara (prodan)
Peugeot 406 ... 110 tisuca kilometara
Peugeot 106 .... 45 tisuca kilometara

osim sto je jednom pukla sajla od brzinomjera na P405, na sva tri auta
nikada ... ali nikada ... nisu imali apsolutno niti jedan kvar. jedino
redovno odrzavanje vozila tipa gume, akumulator, brisaci i sl.

i normalno da ce sada kupiti P407 (koji je doista lijep, meni osobno)

dakle, sto se mene tice, Peugeoti su izvrsni automobili kada je rijec o
pouzdanosti i u svemu drugome ako ih se prihvate kakvi jesu (osrednji
materijali, nisu sportski, ali odlican ovjes itd.).

samo, bojim se da postoji jedan drugi trend u danasnje vrijeme

nesto izmedju hiperprodukcije novih modela i opreme, previse sofisticirane
tehnike, nedovoljno testirani uredjaji (jer se vise isplati zamijeniti ih
unutar garancije), pojeftinjenje svih dijelova tako da funkcioniraju "na
knap" i bez rezerve

i mislim da je rijec o prakticki svim markama automobila, te da nam je to
sudbina ... nesto kao i service packovi na windowse: nemoguce je napraviti
"savrseni" proizvod.

pozdrav,
Smiljko
;-) ).......................................
pup
2004-10-01 10:44:28 UTC
Post by Smiljko Rudan
[...]
jedan od najboljih replaya na cijeli post... pogledajte realno i recite da
niste culi barem jednu pricu od bratica / frendovog /kumica / sestrinog
covjeka / njegovog starog / da se je pokvario neki auto...svi se auti
kvare.

btw. da ja imam taj 307 1.6 16v XT, i to dvije godine bez problema...
Josip
2004-10-01 11:47:06 UTC
Ako se pogleda bolje statistika, vidi se da su razlike u kvaliteti (broju
kvarova) ustvari i male i velike ovisi kako se gleda.
Npr. ako ADAC napise da na 1000 Toyota dolazi 6 kvarova, dok za FIAT na 1000
dolazi 30, to znaci da je Toyota kvalitetnija 5 puta, ali isto tako znaci da
ako ste vlasnik jednog od 970 FIAT-a takodjer nece biti nikakvih problema,
dok ce ovih 30 s neispravnim autom kupiti FIAT-ove dijelove po cijeni
zvakacih guma.
Sve je relativno, kako bi rekao Einstein.
;-) ).......................................
Laki start
2004-10-01 12:04:45 UTC
A zar nije "apsolutna nula" apsolutna :))
Vedr@n
2004-10-01 13:12:47 UTC
Post by Josip
[...]
Ako pogledas da u svakom trenutku na jednu Toyotu na cesti ide barem
10 FIATA, ovih 5X i nije tako los rezultat cak i da je tocan, a ne
sveden na zajednicku velicinu prema prodanim primjercima.
nidj
2004-10-02 20:21:54 UTC
Post by ***@n
Ako pogledas da u svakom trenutku na jednu Toyotu na cesti ide barem
10 FIATA, ovih 5X i nije tako los rezultat cak i da je tocan, a ne
sveden na zajednicku velicinu prema prodanim primjercima.
kakva je to logika pa statistika se radi na 1000 automobila...sve da je
fiata i prodano 2 milijuna to je opet 5 puta vise pokvarenih auta (na 1000)
a ohoho vise u globalu (ako se fiata zaista vise i proda)
nicolas
2004-10-03 18:33:50 UTC
Post by nidj
Post by ***@n
[...]
Strasan podatak da je 5 puta vise pokvarenih neke marke. A najgore plasirana
marka ima nekih 30 kvarova na 1000 automobila. Katastrofa. To sto i kod
"najgorih" postoji barem 970 ljudi koji voze auto bez ikakvih problema
nikome nista.
Vedr@n
2004-10-04 08:25:14 UTC
On Sat, 2 Oct 2004 22:21:54 +0200, "nidj"
Post by nidj
Post by ***@n
[...]
Ne, statistika se na radi na 1000 automobila (koji se stalno prate),
vec se SVODI na 1000 automobila, a u nju ulazi svaki tko proda vise od
30000.

Dakle, FIAT proda npr. 500000, a Toyota 50000 - 10X manje.
Pobroje kvarove UKUPNO i sve svedu na 1000 kom. prema omjeru prodaje.

Naravno, to i dalje ne negira cinjenicu da je teoretski u svakom
trenutku (jer nitko nije dokazao da nije tako kao ni mnogo toga sto je
mutno u tim statistikama) FIATa na cesti ima bas onoliko puta vise
automobila koliko ih je vise prodano.

Dakle, kad bi se islo dokazivati koliko je omjer kvarova i omjer
prodaje, vrlo bi lako bilo dokazati da su oni 'najlosiji' otprilike
visestruko prodavaniji od 'najboljih'. U pravilu.

Zanimljivo?
Laki start
2004-10-01 10:20:17 UTC
Post by Robert
Pa vec neznam niti sam koliko sam postova procitao na racun isprdavanja PUGa
307 .......................ne kuzim zasto ?
Jebo vas Pezo. To nije auto. Ja sam ih tek 3 poderao i to u autoskoli.
Sranje. Dok smo imali aute VW koncerna, nikad nam nije bilo dosadno. Uvjek
smo trcali po servisima. Sad je dosadno stalno raditi, raditi, raditi....
Prije si mogao reci kandidatu da ti je auto na servisu i taj dan sjedis, a
sad nikad odmora....
Sad cu kupiti P 1007. Posto je to novi auto, nadam se da ce biti bugovit, pa
cu cesto biti s njim na servisu i da te dane necu raditi.
Inace, MENE u MOJOJ cipeli zulja KAMEN i to znaci da ssvi pogledate u svoju
cipelu. Mozda i VAS zulja.
Smola
2004-10-01 13:12:02 UTC
Post by Laki start
Inace, MENE u MOJOJ cipeli zulja KAMEN i to znaci da ssvi pogledate u svoju
cipelu. Mozda i VAS zulja.
Jebo mater stvarno, vidi kamen!

Inace, stari mi vozi 307-icu evo tri godine - nikad nista. Kuc, kuc..
The earth is doomed
Juka
2004-10-01 17:47:27 UTC
neki se opterecuju statistikama kvarova i na to se kunu, ja bi prije
gledao kako auto meni odgovara i pase. ak se ugodno osjecam u njemu,
kupujem. ionako svaki auto mora proci quality check iz tvornice, tako
da su kvarovi zadnja briga.
--
UIN:108532653
"Meni lova ne predstavlja nikakav gust, ali ono kaj se kupi za nju predstavlja."
marijo
2004-10-02 01:09:00 UTC
Post by Juka
[...]
Nekako sumnjam u provjeru kvalitete npr. Dacii :)) Ionako se danas provjera
kvalitete vrsi na odredjenom uzorku proizvoda. Ovdje ostavljam mogucnost da
sam u krivu :)
Juka
2004-10-02 17:58:38 UTC
Post by marijo
Nekako sumnjam u provjeru kvalitete npr. Dacii :))
lupetas bezveze. po cem se dacia razlikuje od drugih automobila?
marijo
2004-10-03 00:19:09 UTC
Po cijeni i kvaliteti. Koliko para toliko muzike.
Juka
2004-10-03 18:25:42 UTC
Post by marijo
Post by Juka
lupetas bezveze. po cem se dacia razlikuje od drugih automobila?
Po cijeni i kvaliteti. Koliko para toliko muzike.
ma nonsens, otkad ih je preuzeo renault su ok. stare dacie su stvarno
smece (ono da novi auto prokisnjava...).
Vedr@n
2004-10-04 08:25:03 UTC
On Sat, 2 Oct 2004 03:09:00 +0200, "marijo"
Post by marijo
Post by Juka
[...]
U krivu si.
Svaki auto se kontrolira po odredenom broju tocaka, a random izborom
se s linije povlace auti koji idu na test stazu i kompletno se
'seciraju'.

Tako je u Mercedesu, Toyoti i Dacii.

Sto se Dacia-e tice, situacija ce vrlo vjerovatno biti slicna REVOZ-u.
Tim novim pogonima su nabijeni tako visoki standardi da ce vrlo
vjerovatno grijesiti manje od onih 'etabliranih'.
REVOZ je dosta dugo slovio kao jedan od najboljih pogona u EU.

Svaki pojedinac zna da ga greska moze kostati tesko dobivenog radnog
mjesta pa su price o losim tvornicama u Turskoj, Rumunjskoj i Poljskoj
price za malu djecu.
Stavi se u poziciju da na Jankomiru Renault ima pogone i da imas
sigurnu placu i radno mjesto.

Kako bi se ponasao, kao Blakanac? Sumnjam.
Grdi
2004-10-02 17:36:29 UTC
Post by Robert
[...]
Meni moja Alfa takodjer radi sasvim OK. Jebes Peugeota! :-)))
Oooooo di su dani kad je Alfa bila svetinja na grupi????? :-)
Blade_Ry
2004-10-02 20:26:11 UTC
Post by Robert
[...]
Nemam iskustva sa PUGom, ali francuze bas i ne volim.
Prijateljeva Xara 1.4i (godiste 2000) jos dok je bila pod garancijom, 3 puta
je ostala na cesti jer je krepala elektronika. Krepala oba kljuca na
daljinski...itd. Pocrkavali svi zvucnici u autu, pa jebemu meni u Kadettu iz
87 jos svi zvucnici rade.
Ako je to kvaliteta kod francuza, hvala lijepo, meni nije potrebna.

--
Blade_Ry
---
But, if my present luck holds, they probably will.
Robert
2004-10-03 07:33:10 UTC
Post by Robert
[...]
Vidi , za neki drugi Francuski koncern nisam naceo raspravu . Ovo se
odnosilo iskljucivo na Peugeot 307 .
Ako produbljavas raspravu otici ce u nedogled . Francuzi - Peug , Citro ,
Renault ................
Njemci - Opel , Audi , WW , Merc Benz , BMW ...........
Talijani - Alfa , Fiat , lancia ..................
Mislim da se slazemo kako niti to nije sve tako ?
Blade_Ry
2004-10-03 08:36:56 UTC
Post by Robert
.
Post by Robert
Post by Blade_Ry
Post by Robert
novi auto . Pa nitko nista .
Ajde sad fino argumentirajte svoju pljucu po PUGu 307 ( i vjerovatno
meni
Post by Blade_Ry
;-) ).......................................
Post by Blade_Ry
je ostala na cesti jer je krepala elektronika. Krepala oba kljuca na
daljinski...itd. Pocrkavali svi zvucnici u autu, pa jebemu meni u
Kadettu
Post by Robert
iz
Post by Blade_Ry
[...]
Ma je, slazem se ja, ali ovo me bilo razocaralo do boli.

--
Blade_Ry
---
r***@gmail.com
2017-10-04 16:10:19 UTC
Vi ste poduzetnik; privatni investitor; ili bolje osobu koja treba brzo financiranje s obzirom na situaciju. Možemo vam ponuditi online kredit u 48 sati po stopi od 3% godišnje do 40 godina. Vaše zadovoljstvo je naše olakšanje.
   Kontaktirajte nas na našu e-mail adresu
    E-adresa: ***@gmail.com