Vectra - gdje se nalazi senzor temperature?
(prestaro za odgovor)
Jo
2011-01-16 17:54:26 UTC
Zadnja linija Vectre C, jednostavno sam znatiŸeljan gdje se nalazi senzor temperature pa ako ko zna...
Thn'ks
kzendra
2011-01-16 18:12:37 UTC
Zadnja linija Vectre C, jednostavno sam znatiželjan gdje se nalazi senzor temperature pa ako ko zna...
Thn'ks
Vanjske temperature? Negdje na unutrašnjoj strani prednjeg branika...
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
hazunhefer
2011-01-17 08:10:11 UTC
Zadnja linija Vectre C, jednostavno sam znatiľeljan gdje se nalazi senzor temperature pa ako ko zna...
Thn'ks
Koji su simptomi tvog senzora? Kod mene na Corsi C ovih dana pocelo
divljati, od -50°C do +67 °C. Btw jedini kvar do sada.

Jesi se mozda raspitivao koliko bi dosao popravak?
kzendra
2011-01-17 11:34:47 UTC
Post by hazunhefer
[...]
Senzor dođe stotinjak kuna. Ono što mu se zna dogoditi je da ga treba
kalibrirati ponovno. Ako ti je ko šta čačkao oko blatobrana ili slično pa
je senzor odspajan, onda se mu zna zbrkati. Tad je samo potrebno spojiti na
komp da ga kalibriraju u servisu.

http://www.opelclub.hr/
Joje
2011-01-17 14:20:58 UTC
Ma kod mene je sve ok :)
Samo me je interesiralo gdje se nalazi jer vidim da mu treba nekoliko minuta da prikaŸe realnu temperaturu dok vozim.
Zadnja linija Vectre C, jednostavno sam znatiµeljan gdje se nalazi senzor temperature pa ako ko zna...

Josip Hudjek
2022-12-19 11:34:30 UTC
Post by Joje
Ma kod mene je sve ok :)
Samo me je interesiralo gdje se nalazi jer vidim da mu treba nekoliko minuta da prikaže realnu temperaturu dok vozim.
Ispod lijevog prvog blatobrana
Nikolaj Lazic
2022-12-20 10:13:50 UTC
Post by Josip Hudjek
Post by Joje
[...]
Taj je valjda u tih 11 godina uspio i prodati auto...