Prijevoz tereta na krovu osobnog automobila SLO- AUT
(prestaro za odgovor)
Igor Mamuziæ aka Pseto
2009-10-28 11:20:34 UTC
Imam na autu krovni nosac tereta na kojeg su trenutno postavljeni nosaci za
bicikle. Ukoliko skinem te nosace smijem li na ovom nosacu tereta u Austriji
i Sloveniji prevoziti teret (ok ovo sad vec glupo zvuci:)) koji je samo
fiksiran spanner trakama? Ili moram imati onu kosaru odnosno neki atestirani
sustav pricvrscivanja tereta? Prevezao bih kutiju visine 10cm sirine 100 cm,
a duzine 150 cm. U HAK-u nisu sigurni, AMZS i austrijanci ne mogu reci dok
ne vide kako je teret ucvrscen, pa ako neko ima informaciju iz prve ruke ili
je vec vozio teret na gore opisani nacin neka mi eto odgovori;)
Hus
2009-10-28 11:46:41 UTC
Post by Igor Mamuziæ aka Pseto
[...]
Da li smijes busiti tu kutiju? Pa da je U serafima pricvrstis za nosace
slicno kako se radi sa kutijama za skije.
Igor Mamuziæ aka Pseto
2009-10-28 11:53:47 UTC
Pa ne bas...ne mogu busiti :)
Mike
2009-10-28 13:04:15 UTC
[...]
Prije 5-6 godina vozio sam nekoliko puta razne solidno pricvrscene terete
kroz A i Slo prosao sve granice i na autoputu me pretjecala policija bez
zaustavljanja. Ne vjerujem da postoje propisi u smislu odabira spanera kad
krovni nosac mozes pricvrstiti kaugumom:)
Predpostavljam da prometni policajac moze ako hoce provjeriti ucvrscenost
tereta modernom metodom koja se naziva cukanje, i procjenom tezine ako
smatra da ista djeluje na stabilnost vozila.
Ja bi pricvrstio (inace tako radim) sa tim spaner trakama (pazi na nosace i
krov da ga ne potrgas) i pokrizao par elasticnih vise manje protiv uroka.
Mozes i dan danas vidjeti "austrijance" vikendom na nasim cestama i kaj sve
na krovu imaju. Vise nemaju tacke.

Mike
jablan
2009-10-28 13:08:17 UTC
[...]
hm, prevezao sam hrpu namjestaja iz Ikee na autu iz Austrije i nikada mi
nitko
oko toga nije radio probleme, na istim tim nosacima koje ti spominjes

znalo je biti i dosta vecih komada od navedenog i nije mi nikada niti palo
na
pamet da bi me netko oko toga mogao gnjaviti

ucvrsceno je uvijek bilo s onim neelasticnim trakama za ucvrscivanje i
ekspanderima
Igor Mamuziæ aka Pseto
2009-10-30 06:18:21 UTC
OK...fala svima na odgovorima...prevest cemo tako tu kutijicu iz Ikeje :)
tada:)
d***@gmail.com
2020-07-09 07:47:01 UTC
Dali smijem voziti dva suncobrana od nekih skoro 4 metra iz Austrije, preko Slovenije za hrvatsku na krovnim nosačima??? Hvala
Darko_R
2020-07-09 08:54:03 UTC
Post by d***@gmail.com
Dali smijem voziti dva suncobrana od nekih skoro 4 metra iz Austrije, preko Slovenije za hrvatsku na krovnim nosačima??? Hvala
Dobro pitanje
nekad to nije bio problem, danas silna administracija raznim
izmišljotinama opravdava svoje postojanje pa je i ovo upitno.
Ja bi to dobro zamotao u jednu cijelinu, dobro vezao, postavio tako da
otraga minimalno
izlazi izvan dimanzija automobila, zavezao neku crvenu krpu ili postavio
neki mali reflektirajuči trokut.
ovo što piše u nekom "pravilniku":
Predmet koji se prevozi mora biti dobro učvršćen, te može premašivati
vanjske gabarite automobila max. 50 cm na svaku stranu.
Na krajeve predmeta koji strši izvan gabarita mora biti vidljivo
pričvršćen sigurnosni trokut.

Bio sam blizu
:)