Zasto mi blicka lampica od grijača (TDI) ???
(prestaro za odgovor)
miki
2006-02-27 17:50:54 UTC
Skoda Octavia 2002 TDI , nakon paljenja poslije 10-tak sekundi, poène
blickati lampica od grijaèa i stalno blicka?
Inace normalno se ponasa u voznji. pali kao i uvijek besprijekorno ( naravno
sacekam da se ugasi lampica od predgrijaèa i kresne kao od sale.).
Sta me ceka ?
Jel bi mogao bit jedan od grijaca ? Jel ih mogu ja isprobat s instrumentom?
Rabbit
2006-02-27 18:06:31 UTC
Post by miki
[...]
Ta lampica sluzi i kao dijagnosticka lampica te bi ga trebalo spojiti na
dijagnostiku i ocitati gresku (jer se pali kad ima nekakva greska
zabiljezena u ECU)
Pozdrav!
Rabbit
2006-02-27 18:20:35 UTC
Post by Rabbit
Post by miki
[...]
Btw, provjeri prvo stop svjetla da li su obje lampice OK, jer i one imaju
ulogu u lancu elektronike koja upravlja radom motora
Pozdrav
...:::|Kroky|:::...
2006-02-27 18:29:26 UTC
Post by Rabbit
Post by Rabbit
Post by miki
[...]
to nek prvo provjeri, jer zna otici prekidac ispod papucice kocnice, ti
pustis kocnicu a lampe i dalje svijetle kao da kocis... (taj vrag dode oko
70-ak kn i 5 min za zamjenu)

miki> dakle, kad blinka ta lampica pogledaj dali svijetle lampe kao da je
stisnuta kocnica
Busha
2006-02-27 21:30:25 UTC
Post by miki
[...]
Meni je bilo 2 puta na GIV, il ti stalno svjetle stopovi ili ne svijetle
uopce, oso ti je prekidac stop svijetla iznad papucice kocice, zamjeni sam,
nije nauka al se dosta tesko zavrne tamo al tako treba bit...
d***@gmail.com
2019-05-27 15:05:08 UTC
Meni se danas to desilo palila se i gasila lampica grejaca i posle se upalila i check lampica a zatim se ugasila lampica za grejac.I od tad se malo cune zvizdukanje.U pitanju je golf 5 1.9 2007 105ks.
Sin&sha
2019-05-28 10:27:53 UTC
wrote in message news:eb7bbad2-800a-4571-9329-***@googlegroups.com...

Meni se danas to desilo palila se i gasila lampica grejaca i posle se
upalila i check lampica a zatim se ugasila lampica za grejac.I od tad se
malo cune zvizdukanje.U pitanju je golf 5 1.9 2007 105ks.

Vjerujem da se radi o nekoj pregorjeloj sijalici u stražnjim lampama. Ono
zviždukanje je vjerojatno samo nepovezana slučajnost.
Irhad Skenderevic
2020-10-28 12:46:56 UTC
Post by d***@gmail.com
[...]
Pozdrav meni se je upalila lampica od grejaca i nekoliko sekundi poslije od motora pa sad ne znam koji je kvar al sam poslije skontao da mi ne rade ni svijetla kad idem rekverc pa ne znam dal to ima neke veze.Hvala na savjetima.Lp