Tko je kriv?
(prestaro za odgovor)
Mad Max
2004-05-03 22:30:54 UTC
U jednosmjernoj ulici vozac se vraca u rikverc s propisno upaljena 4
zmigavca i brzinom od uvrh glave 20 km/h. U trenutku prolaska vozila, sa
bocnog parkiralista u rikverc krece drugi automobil i svojim straznjim
djelom udara prvi automobil po boku. Tko je kriv?
Zahvaljujem se, prilicno je hitno.
Sime Amizic
2004-05-03 22:42:17 UTC
Post by Mad Max
[...]
Vozac sa parkinga je kriv zato jer je oduzeo prednost vozilu na glavnoj
cesti(u ovom slucaju jendosmjernoj ulici) u kojoj se unatrag krece vozilo sa
propisnim svjetlosnim oznakama... BTW na glavnu cestu je zabranjeno izlaziti
u rikverc

--
Sime
==================================
==================================
Mad Max
2004-05-04 07:52:43 UTC
Post by Sime Amizic
Post by Mad Max
[...]
Sva vozila na parkingu su tako parkirana, na koso prednjim djelom prema
naprijed, tako da je to jedini nacin ukljucivanja u promet. Iz vozacke
persepktive gotovo je nemoguce uociti ovo 1. vozilo koje se glavnom
prometnicom vraca u rikverc.
Ovo nisam bio siguran, da li je uopce prekrsaj vracati se jednosmjernom
ulicom unatrag. Hvala.
brainstorm
Kriv je onaj s parkinga cak i da se ovaj na glavnoj ulici nepropisno krece.
Kopjar
2004-05-04 09:36:39 UTC
Ne znam tko je kriv, ali zar nije nepropisno voziti u rikverc u
jednosmjernoj ulici? Jedini logicni odgovor je da je zabranjeno, jer inace
mozes proci u rikverc zabranjenom ulicom i nikom nista :)
Sime Amizic
2004-05-04 09:38:26 UTC
Post by Kopjar
Ne znam tko je kriv, ali zar nije nepropisno voziti u rikverc u
jednosmjernoj ulici? Jedini logicni odgovor je da je zabranjeno, jer inace
mozes proci u rikverc zabranjenom ulicom i nikom nista :)
Nije zabranjeno voziti jednosmjernom u rikverc

--
Sime
==================================
==================================
Pyro
2004-05-04 09:59:39 UTC
Post by Sime Amizic
Post by Kopjar
[...]
Znaci ja mogu slobodno Slavonskom ili slicnom upalit sva cetri i krenut u
rikverc?
Sime Amizic
2004-05-04 10:04:39 UTC
Post by Pyro
Post by Sime Amizic
Post by Kopjar
mozes proci u rikverc zabranjenom ulicom i nikom nista :)
Nije zabranjeno voziti jednosmjernom u rikverc
Znaci ja mogu slobodno Slavonskom ili slicnom upalit sva cetri i krenut u
rikverc?
U zakonu nigdje ne pise da ne smijes, ali vjerujem da bi vrlo brzo krenuo
opet naprijed :-)))

--
Sime
==================================
==================================
Igor Batinic
2004-05-04 10:58:30 UTC
Pozdrav svima...
Post by Pyro
Post by Sime Amizic
Nije zabranjeno voziti jednosmjernom u rikverc
Znaci ja mogu slobodno Slavonskom ili slicnom upalit sva cetri i krenut u
rikverc?
Clanak 25. ZSPC-a :
(1) Vozac koji se namjerava kretati vozilom unatrag moze to uciniti samo
na kratkom dijelu ceste i ako time ne ugrozava ili ne ometa druge
sudionike u prometu.
(2) Za vrijeme kretanja unatrag na vozilu moraju biti ukljuceni svi
pokazivaci smjera.
(3) Kad se vozac krece vozilom unatrag, duzan je kretati se onom stranom
kolnika kojom se dotada kretao voznjom unaprijed.

Uzivajte,

Iggy

Igor Batinic
2004-05-04 10:49:23 UTC
Pozdrav svima...
Post by Kopjar
Ne znam tko je kriv, ali zar nije nepropisno voziti u rikverc u
jednosmjernoj ulici? Jedini logicni odgovor je da je zabranjeno, jer inace
mozes proci u rikverc zabranjenom ulicom i nikom nista :)
Mozes. No, samo na kracem dijelu ceste, s upaljenim svim pokazivacima
smjera i samo onom stranom kolnika kojom si se do tada kretao voznjom
unaprijed.
Iliti, nema skretanja u rikverc u zabranjeni smjer. :o)

Uzivajte,

Iggy
Niko Vrdoljak
2004-05-04 09:48:51 UTC
Post by Sime Amizic
Post by Mad Max
Post by Sime Amizic
Post by Mad Max
U jednosmjernoj ulici vozac se vraca u rikverc s propisno upaljena 4
zmigavca i brzinom od uvrh glave 20 km/h. U trenutku prolaska
vozila,
Post by Sime Amizic
sa
Post by Mad Max
Post by Mad Max
Post by Sime Amizic
[...]
Ja se ispred svoje zgrade slicno parkiram (u koso), a ulica je jednosmjerna.
I kad izlazim postala mi je navika da samo gledam preko desnog ramena iza da
li netko dolazi u ispravnom smjeru. Dok jednog jutra nije naislo auto iz
suprotnog smjera, i malo je falilo da se poljubimo. Od tad gledam lijevo i
desno prije izlaska.
Tko bi bio kriv da smo se udarili? Valjda oboje...
brainstorm
2004-05-04 09:54:08 UTC
Post by Niko Vrdoljak
[...]
Ti bi bio kriv.
Zato jer je vozaè duŸan propustiti sva vozila koja se kreæu po prometnici s
predno¹æu prolaska. Ponavljam: SVA vozila. Èak i ako se kreæu nepropisno.
Sime Amizic
2004-05-04 09:34:39 UTC
Post by Mad Max
Post by Sime Amizic
Post by Mad Max
[...]
Bitno je to da se on nije kretao zabranjenim smjerom, vec se kretao
dozvoljenim smjerom, ali u rikverc :-)... Kod tih situacija mozes se vodit
pravilom "ako je nos auta u smjeru dozvoljenog kretanja" tada nema govora o
zabrajenom smjeru... I da to nije tako, opet je kriv ovaj s parkinga jer je