gdje nabaviti materijal za tapeciranje auta?
(prestaro za odgovor)
Dragan Kovac
2004-05-21 15:08:09 UTC
Dakle,

mislim da bih želio tapecirati unutrašnju stranu vrata pa me zanima gdje
mogu naći materijal za to (još kad bih mogao i birati, eeeej... ;) ).

Čuo sam da ima neki tip u Velikoj Gorici koji to radi pa bih mogao možda
pitati da mi proda materijal ali nemam pojma gdje je on pa ako netko zna
neka kaže.
Pif stiki, fif stiki.
Bozo Kauric aka Sabbathian
2004-05-21 15:31:27 UTC
Èuo sam da ima neki tip u Velikoj Gorici koji to radi pa bih mogao moŸda
pitati da mi proda materijal ali nemam pojma gdje je on pa ako netko zna
neka kaŸe.
Telefon nemam ali imam tocno objasnjenje gdje je ....
Udes u Goricu, prodes goricanku, prodes onaj ducan koji
drzi gume (sa desne strane), a malo nakon njega je neki
Panasonic servis .... e, preko puta tog Panasonic servisa,
oliti sa lijeve strane 20-30m plus-minus :-)
Ove godine sam mislijo provest perje kod bake na selu, ali mislit i srat
nije isto pa mi mama nije dopustila jer je babu pro¹le godine proŸdro
vuk, te se preru¹ijo u baku, al to je veæ druga prièa ...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dragan Kovac
2004-05-21 16:32:50 UTC
Post by Bozo Kauric aka Sabbathian
[...]
Ako je to jedina kuća tamo, super, ali ako nije, zaista mi je blesavo
zvoniti od vrata do vrata i pitati "oprostite, da li vi radite tapecirunge
na autima"? ;)
Pif stiki, fif stiki.
Jaki (J.S.)
2004-05-21 20:00:28 UTC
Ako je to jedina kuæa tamo, super, ali ako nije, zaista mi je blesavo
A je ti palo na pamet da ima tablu na kojoj pise da se time bavi ?.
Dragan Kovac
2004-05-21 20:05:40 UTC
Post by Jaki (J.S.)
Post by Dragan Kovac
[...]
Je, to sam već Sabbathiana pitao na mail (ima li neka tabla) ali je rekao
da koliko se on sjeća nema. :)
Pif stiki, fif stiki.
nixa
2004-05-22 08:19:38 UTC
Post by Jaki (J.S.)
[...]
Je, to sam veæ Sabbathiana pitao na mail (ima li neka tabla) ali je rekao
da koliko se on sjeæa nema. :)
tamo imas jednu kucu u kojoj sivaju navlake za siceve po mjeri. vjerovatno
na to misli, neces fulat. ima tabla.
Dragan Kovac
2004-05-22 00:41:20 UTC
Post by nixa
[...]