Ponuda kredita između ozbiljnog i brzog pojedinca u roku od 48 sati
(prestaro za odgovor)
Pawel Szerbert
2019-06-13 08:30:42 UTC
Poštovani gospodine i gospođo,
ponuda kredita između pojedinaca, svima onima kojima je potreban određeni kredit za obnovu života. Tražite kredit, kreirajte svoj posao, proizvodni projekt ili kupite stan, ali je zabranjen ili je banka odbila Vaše kreditno izvješće. Ja sam pojedinac, odobravam kredite u rasponu od 5.000 do 20.000.000 EUR ili $ svakome tko može ispuniti uvjete. Moja kamatna stopa je 3% godišnje. Ako trebate novac iz drugih razloga, slobodno me kontaktirajte za više informacija. ozbiljni i pošteni ljudi. Hvala vam što ste me kontaktirali putem e-maila: ***@gmail.com
c***@gmail.com
2020-06-25 10:02:09 UTC
Ja sam dionicar i financijski operater.
Dajem kredite izmedu pojedinaca u rasponu od 3.000 do 500.000 € svim ljudima kojima je potrebno i pošteno ih otplacuju s kamatama od 3%
Ako vas zanima više informacija, kontaktirajte me.
WhatsApp: +33756834372
E-adresa: ***@gmail.com