(prestaro za odgovor)
Lanac ili remen - ?
Jurka
2004-10-13 19:57:40 UTC
Post by Lucky Luke
Koja je razlika u ova dva predmeta sto bivstvuju u motorima :)
Neki svjetli primjeri:

Audi 1.8 T interval izmjene 180000.
Audi V8 4.2 L ima remen izmjena 120000.
Audi 2.6 i 2.8 V6 2V motori nemaju predvidjen interval izmjene.
Audi 2.5 TDI V6 remen pokrece Bosch pumpu i jos trista cuda, interval
izmjene 120000.
Audi 3.3 V8 225 KS Common Rail , remen pored ostalog pogoni visokotlacnu
pumpu goriva (1200 bara).

Mercedes: samo na bicikle.
BMW: Prvi poceo s ugradnjom prvi odustao.
VW: Novi benzinski motori ukljucujuci 1.2 L 3 cilindra 54 KS: lanac.

Snaga potrebna za pogon bregast(ih)og vratila:

Motor 2.0 L 2V Benzin 0,6 KW pri 6000 rpm-a
Motor 2.0 4V Benzin 1.2 KW pri 6000 rpm-a

S obzirom da je potrebna mala snaga i lanac i remen zapravo traju jako dugo.
Damir (DMS)
2004-10-13 19:59:08 UTC
PB wrote:
: I ja mislim da je prednost na strani lanca, ali pravi
: cruiseri preferiraju tisu voznju vise od trajnosti.

Hm, ja imam 2 lanca i vjeruj, nista se ne cuje ;)

--
Pozdrav
Damir

Never take life too seriously. Nobody gets out alive,
anyway.
Damir (DMS)
2004-10-13 19:59:08 UTC
Renato wrote:
: Hm Skodini motori su svi imali lanac... a nisu nista od
: navedenog :)

Ako se ne varam, lanci su bili u modi prije remena.

anyway.
Renato
2004-10-13 20:02:55 UTC
Post by Sanjin Pešut
Štovani Renato dana Wed, 13 Oct 2004 21:52:23 +0200 kaže...
Post by Renato
Post by Sanjin Pešut
Post by Renato
Post by Damir (DMS)
sigurnost, trajnost
Hm Skodini motori su svi imali lanac... a nisu nista od navedenog :)
Nije bas tako:-)
Mrcine su to, a i Porsche je imao prste u 1,3 itd...
Da, vjerovatno jos Ferdinand :)
Ma to su vjerovatno u pauzi za gablec "izprojektirali":-)
Inace stvarno su pomagali u "razvoju" 1.3 motora za Favoritku.
Kazem, vjerovatno uz kavicu i krafne:-)
Pa 1.3 za Favortiku je samo malo pobruseni 1.2 iz Skode 120....
A taj je isti od '45:)
Renato
2004-10-13 20:04:30 UTC
Post by Damir (DMS)
: Hm Skodini motori su svi imali lanac... a nisu nista od
: navedenog :)
Ako se ne varam, lanci su bili u modi prije remena.
Jesu, a eto i vracaju se ponovo. Npr. novi Fordovi motori ponovno imaju
lanac... uostalom pa ti vozis precjenjenog Forda, zar ne? :)))
Damir (DMS)
2004-10-13 20:07:43 UTC
Renato wrote:
: uostalom pa ti vozis precjenjenog
: Forda, zar ne? :)))

Vidim da se nekima ne isplati objasnjavati
razlike u jednom slovu 'J' ;)

anyway.
PB
2004-10-13 20:10:49 UTC
Post by Damir (DMS)
: I ja mislim da je prednost na strani lanca, ali pravi
: cruiseri preferiraju tisu voznju vise od trajnosti.
Hm, ja imam 2 lanca i vjeruj, nista se ne cuje ;)
Ti se to furas na sado-mazo? :)
Jest da su novi lanci relativno tihi, al po definiciji kontakt metala i
metala mora biti glasniji nego remena i metala. Na automobilima vise klase
postoji sasvim dostatna zvucna zastita tako da se nista ne cuje - na
jeftinijim autima mislim da bas nije tako jer se spara na svakom cosku.
Kenny ( Andrej Horvat )
2004-10-13 20:57:28 UTC
Post by PB
[...]
Nista se ne cuje niti kad otvoris poklopac motora, tako da zvucna
izolacija i nije bitan faktor.
--
If it doesn't move and it should, use WD40
If it moves and it shouldn't, use duct tape
Chupa
2004-10-13 20:50:09 UTC
Mjenjao sam lanac nakon 180.000km na renolki, trosak je bio oko soma kuna, s time da nisam stavio origigi francuski vec jeftiniji talijanski.. talijanski "drzi" nekih 50.000km, orginalni i prek 200.000. Obicno ni lanac nije problem vec vodilica lanca i spaner koji se potrose pa ti auto "lagano trzne" pri svakom pustanju papucice gasa.. usporedba s remenom - jos nisam cuo da je nekome puko lanac i polomio ventile, ali ze remenje cujem svako malo :( po meni je lanac sigurnije rjesenje bez obzira sto je kompliciranije, teze i skuplje za proizvest..
DBO
2004-10-13 21:11:06 UTC
Post by Lucky Luke
Koja je razlika u ova dva predmeta sto bivstvuju u motorima :)
Imam Opel Corsu 1,2 16v 99.ta godina i nedavno me na servisu iznenadio meha
s tim podatkom.
Je li to zastarjelo? Dobro/lose? Zasto se ugradjuje umjesto remena u Opelove
motore?
Molim da mi nabacite sve kaj znate a dalo bi vam se pisat o tom meni
golicajucem objektu zudnje ;)
Servus,
Toyota VVTi - lanac! Po defaultu lanac ima manju dopuštenu brzinu vrtnje
od remena i pogodan je za mašine koje se vrte do 6500rpm-a. Neki novi
BMW-ovi sistemi lanaca idu i do 7K rpma.
PB
2004-10-13 21:17:15 UTC
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Post by PB
[...]
Zvucna zastita ukljucuje vise stvari od same izolacije tako da se sve
vibracije teze osjete - to ukljucuje i rotkanje lanca. Na jednom motoru gdje
je lanac uguran u kuciste, ionako nista neces cuti direktno od samog lanca
vec ces valjda kupit vibracije koje se kod jaftinih autiju lakse prenose.
Ali vjerujem da je to ionako relativno zanemarivo.
PB
2004-10-13 21:19:02 UTC
[...]
A zasto nisi uzeo originalni pa da budes mirniji? Zar ne bi razlika trebala
biti zanemarivo mala? Nisam bas u toku, ali zar ne dobijes i originalni
lanac sa zamjenom za manje od 200 Eurona?
Chupa
2004-10-13 21:34:40 UTC
ma auto je bio krs, bilo mi zao u njega ista vise ulagati trebao mi je samo zimu i proljece izdrzat.. a fakat me nerviralo trzanje svaki puta kad pustim gas.. origigi je bio tako nesto oko 1500 kuna..
francuz
2004-10-14 05:32:12 UTC
Post by DGS
Post by francuz
ako imas lanac ostane ti 5000kn u djepu
a ako imas remen svakih 90 - 120000 km pljunes 5000kn za servis i to je to
ukratko
Kakvih 5000kn za servis remena?! Ja cu uskoro mjenjati zup. remen, zatezac,
klinasti remen i to ce me kostati puno manje i od 2000kn
golf IV - mjenjaju se zatezaci, remeni, vodena pumpa bla bla - 5000kn
ovlasteni servis
francuz
2004-10-14 05:32:43 UTC
Post by Goran Zigo
On Wed, 13 Oct 2004 18:54:53 +0200, Kenny ( Andrej Horvat )
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Postoje mdeli automobila kod kojih se prakticki mora rastaviti cijeli
prednji kraj,
moj :-) skida se prednji branik i prednji vezni lim, srecom tek svakih
120.000 km...
prednji branik se skida na audijima, a na 120tkm su alfe... sta vozis?
francuz
2004-10-14 05:33:34 UTC
Post by Goran Zigo
ma daj 5kkn... mene kompletan materijal za izmjenu remena (vodena
pumpa, remen, vodilice, spaner) dodje 1500kn a rijec je o 2.6 V6
motoru...
ne znam sto vozis ali mene sveukupno na G IV to toliko izadje (spaneri,
pumpa, remenje itd.)
francuz
2004-10-14 05:33:03 UTC
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Nisam upucen u Opele, ali BMW na svoje vece motore ugraduju lance i koji
se u pravilu nikad ne zamjenjuju, tj. eventualno spaneri ako se
razlabave.
tako je
francuz
2004-10-14 05:33:48 UTC
Post by sokre111
Post by USRO
Da si bio bolje upucen kupio bi Opela jer bi znao da su Adamovi motori
vjecni.
Opel power!!!!!!!!!!!
LOL
Renato
Moram te malo zezat :))
Vedr@n
2004-10-14 07:12:20 UTC
On Wed, 13 Oct 2004 18:21:28 +0200, "Lucky Luke"
Post by Lucky Luke
[...]
Mislim da u posljednjem broju Autopartnera imas dobro objasnjeno zasto
jedno, zasto drugo i kada.

Danas je remen dostigao nivo trajnosti i cijene koja je vrlo
prihvatljiva.
Sra**a se naravno dogadaju, ali najcesce zato sto ljudi ne odrzavaju
motor kako bi trebalo i zanemaruju cinjenicu da nista nije vjecno.

Remen je konstrukcijski bolja stvar jer je laksi, jednostavniji, tisi,
manje podlozan vibracijama zbog kojih se lanac mora dodatno
'smirivati'.
Rijetko ces kada u trkacim motorima vidjeti lanac.

No to je samo jedna strana medalje.

Pouzdanost je ono zbog cega se lanac opet sve vise ugraduje.

< Prethodna stranica Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 5