Toyota Yaris potrosnja goriva
(prestaro za odgovor)
Papcina
2007-02-07 09:11:23 UTC
pozdrav grupi

sto mislite o Toyoti Yaris, opcenito.. jel ok za svoju cijenu?
I najvise, sto mislite o potrosnji goriva iste
tocnije, radi se o modelu Toyota Yaris 1,4D-4D

eto, pa ako moze malo misljenja
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
***@gmail.com
bRkiX_the keyMasteR
2007-02-07 09:36:48 UTC
Post by Papcina
[...]
moja stara voiz tog yarisa (auto od firme, al ju ima u 24-7 posjedu, i za 3
godine mogucnost otkupa)

mod. d-4d 90 ks, sa nekom boljom opremom, cijena je oko 15.500 eura

stara je recimo zadovoljna sa tim autom uz par zamjerki.

vec je 3 puta bio auto u servisu na reklmaciji (neispravne mlaznice za
šajbu, neispravan rad abs-a, neispravan rad motora, sve u 7 mjeseci kolko je
auto star), ocajno mali gepek, imbecilo smještene komande board kompa (na
sred instrument table, moraš se dobro rastegnut da stisneš gumb), relativno
necitljiv display kad je sunce u zalasku, osrednja udobnost i držanje ceste
(moja stara to poprilicno dobro zna...radi izmedu 30 i 50 tkm godišnje)

dobre strane su mala potrošnja, poprilicno jak motor, s obzirom na
karoseriju u kojoj je smješten, brdo pretinaca,

prije je vozila punto2, 4 godine, bez ijedne greške, bez posjeta servisu
(osim redovnog), nakon toga p206 1 godinu, kojeg nemre prežalit.

i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)

pozdrav

bRkiX
DBO
2007-02-07 09:42:49 UTC
Post by bRkiX_the keyMasteR
i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)
upravo tako.
bijeli zec si je odgrizao glavu.
censor
2007-02-07 09:45:03 UTC
Post by DBO
Post by bRkiX_the keyMasteR
i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)
upravo tako.
Za te novce ako se auto ne kupuje primarno za grad isplati se okrenuti
pogled prema kompaktnoj klasi.
censor
Sad ce netko reci da lazes jer su Toyote nepogresive.
RzR
2007-02-07 09:50:12 UTC
Post by censor
Post by bRkiX_the keyMasteR
[...]
nije bitno da li neka marka ima problema, nego koliko od prodanih auta
ima problema i kakvi su ti problemi :)
censor
2007-02-07 09:59:23 UTC
Post by censor
Sad ce netko reci da lazes jer su Toyote nepogresive.
nije bitno da li neka marka ima problema, nego koliko od prodanih auta ima
problema i kakvi su ti problemi :)
Logicno.
Samo sto Toyota u Europi nema bas tako veliku prodaju.

A da malo vise citas automobilske vijesti (posebno americke) mogao si
zapaziti da Toyota ima sve vise problema sa "reliability".

Casna pionirska da tako kazu :-)
xxx
2007-02-07 10:23:14 UTC
reci ce ti likovi u servisu toyote....

Ja imam yarana 1.3, 110000 km, malo vise od 3 godine star i hrpu problema od
nekik 30.000 km. Sa svim garancijama i redovnim servisima u 3 godine u
ovlastenom servisu, nisu mi nista popravili.
Slijedi dio problema:
Ulje slini na glavi motora, radio gubi memorirane stanice, putno racunalo
blokira, mjerac kolicine goriva blokira, armatura skripi, potroseni diskovi
na 80.000 km, sistem spojke skripi,......

U svakom slucaju nikad vise Toyotu u dvoriste upeljati necu, a dati 15.000 E
za tu baju moras biti ludjak.
censor
2007-02-07 10:45:52 UTC
Post by xxx
[...]
Da ne ispadne pretjerivanje (u stilu X auto je smece)
moram reci da osobno mislim da su Toyote
definitivno pouzdanije od VW, Renaulta i drugih europskih marki.
(Tako da na tu liniju diskudije odmah stavimo EOD.)

No tu prica ne zavrsava...
xxx
2007-02-07 10:53:34 UTC
Mislim da nisi u pravu.

Toyota je Japanac, ali samo prvi model Yarisa, dok Yaris "II" i najnoviji
Yaris se sklapaju u Evropi, mislim u Belgiji ili Francuskoj.
Ja sam na srecu imao prilike voziti 2 godine yarisa koji je proizveden u
Japanu, nazalost skrsio sam ga i prodao (nazalost), a sad imam predzadnji
model iz Belgije sa brdom gresaka u proizvodnji.
Voznja ta dva Yarisa je bilo kao dan i noc.

Pozdrav!
No tu prica ne zavrsava...
Vedr@n
2007-02-07 12:59:44 UTC
Post by xxx
[...]
Rade se iskljucivo u Francuskoj, u Valenciennesu.

Svi vise manje proizvodnju sele na mjesto gdje aute i prodaju i
nerijetko su te tvornice pod visim standardima nadzora nego one
maticne tako da problema ne bi smjelo biti.
jozo
2007-02-07 20:07:02 UTC
Post by xxx
Toyota je Japanac, ali samo prvi model Yarisa, dok Yaris "II" i najnoviji
Yaris se sklapaju u Evropi, mislim u Belgiji ili Francuskoj.
Hm...IIRC, sve linije su se radile (i rade) i u Japanu, Francuskoj i
Tajlandu.
Post by xxx
a sad imam predzadnji
model iz Belgije
?
Valjda Francuske...?
Malo je nezgodno usporedjivati "1:1"...
mala
2007-02-07 20:36:50 UTC
Post by xxx
[...]
Novi Yaris se proizvodi u Francuskoj, ali.. zalomi nam se i koji primjerak
iz Japana.. doduse, nikad ne znas..
jozo
2007-02-07 20:42:24 UTC
Post by mala
zalomi nam se i koji primjerak
iz Japana..
Sto to znaci "zalomi", kako stigne - stigne, ili postoji odredjen sistem
narucivanja...?

Pozdrav!
mala
2007-02-07 20:50:20 UTC
Post by jozo
Post by mala
zalomi nam se i koji primjerak
iz Japana..
Sto to znaci "zalomi", kako stigne - stigne, ili postoji odredjen sistem
narucivanja...?
Pozdrav!
Automobili se nalaze na lageru u Sloveniji, u Kopru. Iskusniji prodavaci
(malo samohvale ne skodi) mogu po broju sasije prepoznati koji auto je iz
Japana i konkretno taj auto naruce
Japanskom Yarisu sasija pocima sa JTD*****, a Francuskom ide VNK**

Sistem narucivanja je uvijek isti, a ipak postoje male sanse da su na nase
trziste poslali Japanca.

Uglavnom, da ti skratim muke - dok ne vidis broj sasije, ne znas koji auto
ti stize. Sasiju vidis samo onim autima koji su na lageru, a onim koji su u
dolasku ne.
jozo
2007-02-07 21:00:08 UTC
Post by mala
Iskusniji prodavaci
(malo samohvale ne skodi)
:-))
Post by mala
Sistem narucivanja je uvijek isti, a ipak postoje male sanse da su na nase
trziste poslali Japanca.
Hm...je l' mozda znas kakav bi otprilike mogao biti omjer?

Hvala, pozdrav!
mala
2007-02-07 22:09:03 UTC
Post by jozo
Post by mala
Iskusniji prodavaci
(malo samohvale ne skodi)
:-))
Post by mala
Sistem narucivanja je uvijek isti, a ipak postoje male sanse da su na nase
trziste poslali Japanca.
Hm...je l' mozda znas kakav bi otprilike mogao biti omjer?
Hvala, pozdrav!
ne bih se u to upustala, u meni su 2006. stigla 4 Yarisa iz Japana. A
prodala sam ih negdje oko 70-80
censor
2007-02-08 12:26:27 UTC
Post by mala
Novi Yaris se proizvodi u Francuskoj, ali.. zalomi nam se i koji primjerak
iz Japana.. doduse, nikad ne znas..
Gdje Toyota proizvodi agregate ?

S obzirom na gro statistika ispada da etiketa Assembled in Japan ne
garantira nekvarljivost.
Vedr@n
2007-02-08 13:15:17 UTC
Post by censor
Post by mala
[...]
Ne bih stavljao ruku u vatru, ali mislim da sam negdje citao da
Poljska i Slovacka u odredenoj mjeri rade taj dio posla.
censor
2007-02-12 12:44:11 UTC
Post by ***@n
Ne bih stavljao ruku u vatru, ali mislim da sam negdje citao da
Poljska i Slovacka u odredenoj mjeri rade taj dio posla.
Pronadjoh podatak na
http://www.autointell.com/asian_companies/toyota_motor/toyota-mfg/toyota-european-plants/toyota-european-mfg-01.htm
http://www.toyota-europe.com/images/Chapter_4.pdf
http://www.graduates.toyotajobs.com/html/about_locations.asp#loc7

Benzinci
1.0 - Poljska/V. Britanija/Francuska
1.3 - Francuska
1.4 - V. Britanija
1.6 - V. Britanija
1.8 - V. Britanija

Mjenjaci za benzince od 1.0 do 1.8 - Poljska

Dizelasi
1.4 D4-D Francuska
ostali dizelasi - Poljska
Lemi
2007-02-08 13:33:12 UTC
Post by censor
Gdje Toyota proizvodi agregate ?
S obzirom na gro statistika ispada da etiketa Assembled in Japan ne
garantira nekvarljivost.
Po cijelom svijetu ,blize nama , ovisno o tipu motora :Francuska-1.3 benzin
i 1.4 diesel -za yaris, U.K. 1.4, 1.6, 1.8 benzin, Poljska-2.0, 2.2 diesel.
Nikakva etiketa ne garantira kvalitetu danas,sve je to isti drek,neki manje
smrdi, a neki malo vise :)
jozo
2007-02-07 19:33:30 UTC
Post by xxx
Sa svim garancijama i redovnim servisima u 3 godine u
ovlastenom servisu, nisu mi nista popravili.
Hm, hm...to je onaj servis u Rijeci...?
Za njih si vezan pupcanom vrpcom...?
Post by xxx
radio gubi memorirane stanice, putno racunalo
blokira, mjerac kolicine goriva blokira,
Hm, hm...cini mi se da sam s tobom vec razgovarao; nije li se ispostavilo da
nesto nisi znao resetirati (isprika ako grijesim!)...?
Post by xxx
potroseni diskovi
na 80.000 km,
Ovo moze jako ovisiti o nacinu voznje...
Post by xxx
U svakom slucaju nikad vise Toyotu u dvoriste upeljati necu,
Bi li promijenio misljenje ukoliko bi znao da si recimo jednostavno
"naletio" na los primjerak?
Post by xxx
a dati 15.000 E
za tu baju moras biti ludjak.
Necu reci da je ovo glupost, ali ni da je pametno.
xxx
2007-02-08 08:40:53 UTC
Da , servis u Rijeci mi je najblizi.
Silom prilika sam morao biti vezan, ali vise necu.

Mislim da nismo razgovarali oko resetiranja, mozda si me zamijenio sa nekim
drugim.
Mozda ovaj moj model imam "auto reset"

pozdrav!
censor
2007-02-08 12:47:15 UTC
Post by jozo
Post by xxx
U svakom slucaju nikad vise Toyotu u dvoriste upeljati necu,
Bi li promijenio misljenje ukoliko bi znao da si recimo jednostavno
"naletio" na los primjerak?
Kazes "jozo" bitno da se proda jos jedna Toyota i svemir je u redu ?

Covjek vise ne zeli Toyotu i to je to.
Da ne brines puste brige, sigruno ovog trena, negdje na planeti postoji
netko takav slican,
koji vise ne zeli cuti za VW...
Galic
a mozda i 2 takva za VW
censor
a mozda i 3 za Toyotu
Galic
2007-02-12 14:12:24 UTC
Post by censor
Post by Galic
Post by censor
[...]
cek :)
poanta ovog mog "mozda 2".... je da vidis kako je besmisleno tvojih "mozda
1" :))

sad ako ti kazes opet "mozda 3" samo potvrdjujes tu besmislenost svoje
izjave :))

jer "mozda" nista ne znaci....... kako moj mozda, tako i tvoj :) ui urpavo
tako mozemo do besvjesti dizat za n+1 :)

zar ne ? :) znaci vratimo se na onu tvoju PRVU izjavu "mozda" i pobrisemo
jer je besmislena :))
censor
2007-02-13 07:40:33 UTC
Post by Galic
Post by censor
Post by Galic
[...]
Da pa naravno. Kako god.
No mislim da ti to najbolje moze objasniti "jozo" :-))
Domagoj Zecevic
2007-02-08 12:07:20 UTC
Post by xxx
[...]
Ja imam Istog toga yarisa. Kupljen u 7. mjesecu 2003 i za sada nikavih vecih
problema, osim debila u servisu u OS. Inace ja sam na tek na pragu 30k km...
Jako malo se vozi, i trenutno razmisljam da kupim Aurisa, ali tek samo 7,8
mjesec da ne pokupim prve modele.

Pozdrav.
mala
2007-02-07 20:34:50 UTC
JBG, desi se.. i najboljima..
censor
2007-02-08 12:40:55 UTC
Post by mala
Post by censor
Sad ce netko reci da lazes jer su Toyote nepogresive.
JBG, desi se.. i najboljima..
No offence, ali Toyota nije najbolja :-)

Kvaliteta je sirok pojam.

Sto ti vrijedi 10 % (statistika se bavi brojkama) veca pouzdanost od
prosjeka kad svaki
dan moras trpit granitnu plastiku, nepregledan display, prosjecne vozne
osobine i rijetke servise u koje mozes imati povjerenje ?
I sto je najgore, kad shvatis da ti se auto, "najpouzdaniji na planeti"
pocne kvariti ?
Galic
2007-02-08 12:48:43 UTC
Post by censor
[...]
bolje mi je to nego da znam kako je auto "prosjecno" pouzdan i kvari mi se
jos i cesce :))

sto se tice displaya - samo pohvale

pita draga kolko idemo - ja reko 80 :)))) ona naravno ne vidi zbog
konstrukcije diplaya :)
censor
2007-02-08 13:11:38 UTC
Post by Galic
Post by censor
[...]
Pita draga zasto stojimo usred zeljeznickog prijelaza ?
Kaze dragi jer na displayu pise 0 kmh.

:-)
Galic
!? kakve to ima veze s bilo cim ?!
jozo
2007-02-11 20:05:32 UTC
Post by Galic
Post by censor
Pita draga zasto stojimo usred zeljeznickog prijelaza ?
Kaze dragi jer na displayu pise 0 kmh.
!? kakve to ima veze s bilo cim ?!
Kreten je negdje procitao kako je vlak udario u Yaris...ostatak ce ti morati
objasniti sam. ;-)

Pozdrav!
Galic
2007-02-12 08:59:10 UTC
Post by jozo
Post by Galic
Post by censor
[...]
pa nek je i udario :) kakve sad to ima veze ? u golfa nikad nije udario vlak
??!
censor
2007-02-12 13:53:18 UTC
Post by Galic
Post by jozo
[...]
"jozica" sugerira da je Yaris stao jer je glupi vozac zaboravio natankati
gorivo.
Dok je zapravo svjestan da je problem slicne prirode kao i sa Corollom koja
je zbog elektronike stala usred tunela.
jozo
2007-02-12 14:03:14 UTC
Post by censor
[...]
IDIOTE, "jozica" ne sugerira nista; nego te pita(o), posto se trudis
prikazati informiranim o slucaju, koja je bila pozadina problema (naime,
moguce je da je isto rezultat vise raznih uzroka, od u nekakvoj ojadnoj
sprdnji spomenutog goriva, preko moguce vozacke greske, pa do samog auta,
odnosno Toyote).

BTW, stvarno nema potrebe za dokazivanjem, bjelodano je da si kreten...
censor
2007-02-13 07:39:44 UTC
Post by jozo
[...]
Moguce je i da su Yaris namjerno ostavili tamo.
A zapravo je najbitnije (a tko zna mozda) i nije da se nadrobi sto vise
teksta da se nesto kaze
pa da "jozo" kaze da mozda je ovako a mozda i nije. A bjelodano je da je a
nije.
Odnostno Toyote.
jozo
2007-02-13 10:16:31 UTC
Post by censor
Moguce je i da su Yaris namjerno ostavili tamo.
Svakako; iako IMO vrlo, vrlo malo vjerojatno.
Post by censor
A zapravo je najbitnije (a tko zna mozda) i nije da se nadrobi sto vise
teksta da se nesto kaze
pa da "jozo" kaze da mozda je ovako a mozda i nije.
;-)
Gle, KRETENU, pa reci nam TI kako je bilo!
Post by censor
A bjelodano je da je a
nije.
Odnostno Toyote.
;-)
"Censor-e", opet se gubis...
censor
2007-02-13 12:19:53 UTC
Post by jozo
Post by censor
Moguce je i da su Yaris namjerno ostavili tamo.
Svakako; iako IMO vrlo, vrlo malo vjerojatno.
:-)))))))))))))
"jozo" zar ti stvarno bolujes od kretenizma ?!?
Post by jozo
Gle, KRETENU, pa reci nam TI kako je bilo!
Gle, kretenu "jozo", Yaris sigruno nije tamo stao jer su ga namjerno
ostavili ...
Post by jozo
"Censor-e", opet se gubis...
O ne, ne. Samo te plagiram i nista drugo.
(Doduse ne koristim toliko besmislenih zagrada kao ti. To jos moram
usavrsit).
Galic
2007-02-12 14:13:30 UTC
Post by censor
Post by Galic
Post by jozo
[...]
a zasto je stao ? jel se zna ili imamo samo sugestije ?
Post by censor
Dok je zapravo svjestan da je problem slicne prirode kao i sa Corollom koja
je zbog elektronike stala usred tunela.
hm.. to s elektornikom i tunelom/tracnicama je povezano ili ne ?

odnosno dali bi jednako tako stala i na parkingu ili bas radi "neceg" je
stala u tunelo/tracnicama ?
censor
2007-02-13 07:51:21 UTC
Post by Galic
Post by censor
"jozica" sugerira da je Yaris stao jer je glupi vozac zaboravio natankati
gorivo.
a zasto je stao ? jel se zna ili imamo samo sugestije ?
Nestalo benzina.
Post by Galic
hm.. to s elektornikom i tunelom/tracnicama je povezano ili ne ?
odnosno dali bi jednako tako stala i na parkingu ili bas radi "neceg" je
stala u tunelo/tracnicama ?
Mozda je a mozda i nije.
A mozda su u sumi :-)
Galic
2007-02-13 08:44:44 UTC
Post by censor
Post by Galic
[...]
dakle ne znamo.. odnosno dotican primjer ne govori nista o marki vozila - pa
zasto ga onda spominjati ?
censor
2007-02-13 08:46:15 UTC
Post by Galic
dakle ne znamo.. odnosno dotican primjer ne govori nista o marki vozila -
pa zasto ga onda spominjati ?
Dakle znamo.
No to je vec druga prica :-)
Galic
2007-02-13 09:32:19 UTC
Post by censor
Post by Galic
dakle ne znamo.. odnosno dotican primjer ne govori nista o marki vozila -
pa zasto ga onda spominjati ?
Dakle znamo.
kako znamo ? u djelu koji si pobrisao smo konstatirali da NE ZNAMO zasto je
auto stao... kako sad znamo ?
evo ti kopija tvog texta da ne znamo
--------
Mozda je a mozda i nije.
A mozda su u sumi :-)
-----
jozo
Pusti, nek' slini...
censor
2007-02-13 12:17:06 UTC
Post by Galic
kako znamo ? u djelu koji si pobrisao smo konstatirali da NE ZNAMO zasto
je auto stao... kako sad znamo ?
evo ti kopija tvog texta da ne znamo
Rekoh ti vec.
"jozo" ce ti vec objasnit.
Galic
2007-02-13 12:21:47 UTC
Post by censor
Post by Galic
kako znamo ? u djelu koji si pobrisao smo konstatirali da NE ZNAMO zasto
je auto stao... kako sad znamo ?
evo ti kopija tvog texta da ne znamo
Rekoh ti vec.
"jozo" ce ti vec objasnit.
za sada si ti objasnio da ne znamo, stoga je navedeni primjer nebitan jer ne
znamo zasto je stao
censor
2007-02-13 12:34:21 UTC
Post by Galic
za sada si ti objasnio da ne znamo, stoga je navedeni primjer nebitan jer
ne znamo zasto je stao
Samo je 1 razlog zbog cega bi stao da nije bilo kvara.
Nedostatak goriva.
Sve ostalo spada u statistike pouzdanosti.
Znaci ovdje biljezimo +1 (od 1000) Yaris pokvaren.
Galic
2007-02-13 12:35:41 UTC
Post by censor
Post by Galic
za sada si ti objasnio da ne znamo, stoga je navedeni primjer nebitan jer
ne znamo zasto je stao
Samo je 1 razlog zbog cega bi stao da nije bilo kvara.
Nedostatak goriva.
pa mogao je stat i ako nije bilo struje - opet nije kvar
mogo je okretat kljuc u krivu stranu . opet nije bio kvar.

mogo si je narihat kasko - opet nije bio kvar
evo pisu ti gore razlozi.. vise nego 1 - a ne mora bit kvar
censor
2007-02-13 12:49:12 UTC
Post by Galic
Post by censor
Samo je 1 razlog zbog cega bi stao da nije bilo kvara.
Nedostatak goriva.
pa mogao je stat i ako nije bilo struje - opet nije kvar
mogo je okretat kljuc u krivu stranu . opet nije bio kvar.
Ajde sad ozbiljno :-)

Vidim da se nisi bas potrudio upoznati sa metodologijom statistike
pouzdanosti.
Ne samo da "nedostatak struje" spada u kvarove nego taj tip problema cini
skoro 40 % evidentiranih kvarova.

Pogledaj tortu "Die haufigsten fehler" na
http://www.oeamtc.at/netautor/pages/resshp/anwendg/1115150.html#
gdje se lijepo vidi sto ADAC biljezi u svoje podatke.
Post by Galic
mogo si je narihat kasko - opet nije bio kvar
To je upravo razlog zasto te dosad nisam shvacao ozbiljno.
Logikom financija bio bi na teskom gubitku cak i kad bi ucinio cudo -
preveslao sudske vjestake koji daju izvjesce osiguravajucoj kuci.
+ u slucaju da istraga utvrdi da se radi o kaznenom djelu ne ginu godine
hladjenja u krletki.
Galic
2007-02-13 12:55:50 UTC
Post by censor
Post by Galic
Post by censor
[...]
ne kvar, nego liku je los akumulator.. sta j aznam.. krepo akumulator nakon
xy godina
Post by Galic
[...]
gdje si na gubitku ? lupis se u stup i sjebes auto - odvuces ga na prijelaz
i to je to

kako si na gubitku ?

a price dal ce te uhvatit ili ne - to nema veze s tim dali je to uzrok
stajanja na pruzi ili ne

i zaboravio si okretanje kljuca u krivu stranu
censor
2007-02-13 13:01:49 UTC
Post by Galic
ne kvar,
Da ne zapocinjemo nepotrebnu igru rijeci, od sad nije "kvar" nego "tehnicki
nedostatak."
Post by Galic
nego liku je los akumulator.. sta j aznam.. krepo akumulator nakon xy
godina
Potpuno nevazno. Svaki tehnicki nedostatak se broji i iz njega izvodi
statistika.
Post by Galic
gdje si na gubitku ? lupis se u stup i sjebes auto - odvuces ga na
prijelaz i to je to
U zemlji Petra Pana.
Post by Galic
kako si na gubitku ?
Tako da ces dobiti manje novaca nego da si isti auto prodao na sajmu.
Post by Galic
a price dal ce te uhvatit ili ne - to nema veze s tim dali je to uzrok
stajanja na pruzi ili ne
i zaboravio si okretanje kljuca u krivu stranu
No dobro.
Eto, konstatirali smo da doticni Yaris nije imao tehnickih nedostataka nego
je stao usred zeljeznickog prijelaza
zbog toga sto nije bilo goriva ili pak je vlasnik namjerno to ucinio iz
koristoljublja da iskoristi kasko osiguranje.
Galic
2007-02-13 13:44:20 UTC
Post by censor
Post by Galic
ne kvar,
Da ne zapocinjemo nepotrebnu igru rijeci, od sad nije "kvar" nego "tehnicki
nedostatak."
ali nije do toyote.. pa akumulator ima zivotni vijek
Post by censor
Post by Galic
nego liku je los akumulator.. sta j aznam.. krepo akumulator nakon xy
godina
Potpuno nevazno. Svaki tehnicki nedostatak se broji i iz njega izvodi
statistika.
znaci potrosena pakna je tehnicki nedostatak proizvodjaca ?
Post by censor
Post by Galic
gdje si na gubitku ? lupis se u stup i sjebes auto - odvuces ga na
prijelaz i to je to
U zemlji Petra Pana.
ne vidim niti jedan argument protiv - mozda zato sto ga nema ?
Post by censor
Post by Galic
kako si na gubitku ?
Tako da ces dobiti manje novaca nego da si isti auto prodao na sajmu.
neces......zato se i narihtavaju stete
Post by censor
Post by Galic
[...]
ili je okretao kljuc u krivu stranu.....

znaci opet nemamo nikakav podatak koji ni nesto govorio o marki vozila
censor
2007-02-13 13:52:30 UTC
Post by Galic
ali nije do toyote.. pa akumulator ima zivotni vijek
Kad bi bilo da bi bilo.
Da je akumulator, cuo bi vlasnik simptome i prije.
Kao sto rekoh ili je nestalo goriva ili ona tvoja kasko teorija :-)
Post by Galic
Post by censor
Potpuno nevazno. Svaki tehnicki nedostatak se broji i iz njega izvodi
statistika.
znaci potrosena pakna je tehnicki nedostatak proizvodjaca ?
Nije valjda da hoces reci da statistike pouzdanosti nemaju bas nikave tezine
?
Ako je tako opet smo na pocetku :-))

Onda ja tvrdim da je pouzdanost istocnjaka cista marketinska agresiva.
Dokazi suprotno ako mozes :-)))
Post by Galic
ne vidim niti jedan argument protiv - mozda zato sto ga nema ?
Dobro, dobro.
Post by Galic
Post by censor
Tako da ces dobiti manje novaca nego da si isti auto prodao na sajmu.
neces......zato se i narihtavaju stete
Zanimljivo.
Post by Galic
Post by censor
[...]
Usred voznje ?
Imamo.
Galic
2007-02-13 14:01:02 UTC
Post by censor
Post by Galic
ali nije do toyote.. pa akumulator ima zivotni vijek
Kad bi bilo da bi bilo.
Da je akumulator, cuo bi vlasnik simptome i prije.
ljudi nisu culi ni cudnije stvari :)
Post by censor
Kao sto rekoh ili je nestalo goriva ili ona tvoja kasko teorija :-)
ili je akumulator.... ljudi nisu ni cudnije stvari culi

Post by censor
Post by Galic
Post by censor
[...]
neuc nista reci, nego pitam dali je potrosena pakna nedostatak proizvodjaca
?

dali je potroseni toner greska HP-a ? :))
Post by censor
Onda ja tvrdim da je pouzdanost istocnjaka cista marketinska agresiva.
Dokazi suprotno ako mozes :-)))
ja ne pricma o nikakvoj pouzdanosti....
jasno pitam dali je potrosena pakna nnedostatak proizvodjaca ?

potrosena pakna je kao i potroseno gorivo.... samo se pakne trose sporije

to nema nikakve veze s pouzdanosti..... ovisi o tome kako vozis

s rezervarom mozes preci vise i manje km - ovisno o voznji
s paknom takodjer - ovisi o kocenju
Post by censor
Post by Galic
ne vidim niti jedan argument protiv - mozda zato sto ga nema ?
Dobro, dobro.
hehe :)
Post by censor
Post by Galic
Post by censor
Tako da ces dobiti manje novaca nego da si isti auto prodao na sajmu.
neces......zato se i narihtavaju stete
Zanimljivo.
velim ti ja :)
Post by censor
Post by Galic
Post by censor
[...]
neeeee...... kad je stao i on ga "pokusao" upalit i konstatirao - nece da
upali :))
Post by censor
Post by Galic
znaci opet nemamo nikakav podatak koji ni nesto govorio o marki vozila
Imamo.
koji ? potrosena pakna je nedostatak proizvodaca ?

svakako je ako izvezes novi auto iz salona s potrpsenom paknom :))

ako si je ti potrosio ond anije nedostatak proizvodjaca :)

jozo
2007-02-13 10:19:35 UTC
Post by Galic
dakle ne znamo.. odnosno dotican primjer ne govori nista o marki vozila - pa
zasto ga onda spominjati ?
Zato jer:
1. "censor" jest KRETEN i sitno go*no (koje se ne libi predstaviti tudjim
"nick-om", ali je istovremeno dovoljno neinteligentno da pritom promijeni i
vlastitu "mail-adresu ;-) ) ;
2. TO opisano u tocki 1 ne moze naci drugi argument.

Pozdrav!
censor
2007-02-13 12:23:44 UTC
Post by jozo
[...]
To smo vec odavno razjasnili.
Samo lik poput tebe ne razumije da je glavno sredstvo identifikacije
korisnika njegova E-mail adresa.
Pace, zakonski gledano, zabranjeno je krivotvoriti tudje osobne podatke pod
koje spada i spomenuta E-mail adresa.

Doduse, od nekoga poput tebe ne ocekujem da ce razlikovati realnost od
fantazije.
censor
2007-02-12 12:48:40 UTC
Post by Galic
Post by censor
Pita draga zasto stojimo usred zeljeznickog prijelaza ?
Kaze dragi jer na displayu pise 0 kmh.
!? kakve to ima veze s bilo cim ?!
Pardon.
Vidim da nisi upoznat :-)
http://www.jutarnji.hr/crna_kronika/clanak/art-2006,4,22,prezivjeli_prometna,22787.jl
Galic
2007-02-12 14:17:03 UTC
Post by censor
Post by Galic
Post by censor
[...]
evo citam i kaze
Vozaču I. P.(29) iz Rijeke se na pružnom prijelazu ugasila Toyota Yaris te
se prilikom dolaska vlaka iz Zagreba prema Rijeci nije mogao pokrenuti.

e sad po meni se ne moze zakljucit nista jer ne znamo zasto se ugasio i
zasto se nije dalo pokrenut ?

mozda je kvar elektornike, a mozd anije bilo benge....to ne znam....

mozda je bio los akumulator pa nije bilo struje ? otkud znamo ? ne znamo

stoga po meni ovo nije niti argument ZA niti PROTIV.....jer se razlog ne zna

mozda je lik lopov pa hoce izvuc lovu od kaska, a jucer se zaletio u stup
sjebo auto, i doguro ga na tracnice :)) i ko ce sad utvrdit jel auto bio
ispravan prije udara vlaka kad je sveden na mrvice ? :))
censor
2007-02-13 07:51:44 UTC
Post by Galic
evo citam i kaze
Vozaèu I. P.(29) iz Rijeke se na pruŸnom prijelazu ugasila Toyota Yaris te
se prilikom dolaska vlaka iz Zagreba prema Rijeci nije mogao pokrenuti.
Jedini benigni slucaj po pozudanost Yarisa moze biti prazan rezervoar.
Sto mislis, jeli to slucaj ?
Post by Galic
[...]
A mozda posaljemo i ekspediciju na Mars :-))

Ma "jozo" ce ti vec objasnit. On zna kako objasniti neobjasnivo.
Galic
2007-02-13 08:45:46 UTC
Post by censor
Post by Galic
[...]
zasto ? moze biti prazan akumulator, moze biti da je okretao kljuc u krivu
stranu od soka.. ko ce ga znat ?
Post by censor
Post by Galic
[...]
znaci ne znamo razloge, pa je primjer kao takav besmislen i ne govori nista
o marki auta
jozo
2007-02-13 10:20:49 UTC
Post by Galic
ko ce ga znat ?
Pa "censor". ;-)
Samo sad nam nece odati tajnu... ;-)))

Pozdrav!
censor
2007-02-13 12:24:42 UTC
Post by jozo
Post by Galic
ko ce ga znat ?
Pa "censor". ;-)
Samo sad nam nece odati tajnu... ;-)))
Tajne su tvoj resor !
"jozo 007" !
:-))))
vsabljic
2007-02-08 18:11:19 UTC
Post by censor
Pita draga zasto stojimo usred zeljeznickog prijelaza ?
Kaze dragi jer na displayu pise 0 kmh.
:)
--
There is no dark side of the moon really.
Matter of fact it's all dark.
mala
2007-02-08 20:08:55 UTC
Na Novom Yarisu, suvozac vidi SAMO trenutnu brzinu ;)
Galic
to je lose onda :))))
Vlado
2007-02-07 11:46:18 UTC
"bRkiX_the keyMasteR" <***@inet.hr> wrote in message
Post by bRkiX_the keyMasteR
[...]
Vec skoro 3 mjeseca imam Yaris 1.4 D-4D Stella i imam oko 13k km ciste
gradske voznje s njim.
Slazem se s vecinom sto si napisao (doduse jos zbog niceg nisam morao u
servis jedino mi na pocetku anlaser nije htio vrtiti dok kupung nije bio
stisnut do kraja, al tko jos cita manual) osim s osrednjim drzanjem ceste.
Na njemu su dosle neke Yokohame 185/60/15 a sad su gore Michelin Alpin istih
dimenzija, a sto se drzanja ceste tice s autom sam odusevljen. Da ne bi bilo
zabune trenutno jos imam '06 Imprezu WRX sport wagon i '04 BMW 740d pa nije
sad da me odusevljava bas svasta. Definitivno drzanje ceste ne stoji. Bio s
njim na skijanju i desilo mi se svaki puta ujutro (na nekih -10oC) paljenje
na 3 cilindra (izgleda da jedan grijac hebe).
Post by bRkiX_the keyMasteR
dobre strane su mala potrošnja, poprilicno jak motor, s obzirom na
karoseriju u kojoj je smješten, brdo pretinaca,
Malo govance ima 10.5s do 100km/h sto je i vise nego OK.
Post by bRkiX_the keyMasteR
[...]
Dao sam za njega 112k kn i nije mi zao. Ostat ce staroj cim se rijesim firmi
po ZGu jer su mi ostali auti skroz neprakticni za voznju i parking po
centru.
bRkiX_the keyMasteR
2007-02-07 12:49:53 UTC
Post by Vlado
sad da me odusevljava bas svasta. Definitivno drzanje ceste ne stoji. Bio s
njim na skijanju i desilo mi se svaki puta ujutro (na nekih -10oC) paljenje
na 3 cilindra (izgleda da jedan grijac hebe).
neznam, stara je rekla da se u p206 puno sigurnije osjeèala prilikom brŸe
voŸnje ( a zna stara povuæ ohoho ak joj se Ÿuri) moŸda ima veze sa tim da je
yaran dosta teŸi napred zbog rudolfa, pa je i sam osjeæaj drukèiji.
daj mi ovo objasni uz prezzu?
Vlado
2007-02-07 13:00:05 UTC
Post by bRkiX_the keyMasteR
Post by Vlado
[...]
Imah gomilu tim malih prdekalica i ovaj mi je definitivno ostavio najbolji
dojam drzanja ceste.
Post by bRkiX_the keyMasteR
Post by Vlado
sad da me odusevljava bas svasta. Definitivno drzanje ceste ne stoji. Bio s
njim na skijanju i
daj mi ovo objasni uz prezzu?
Isli s 2 auta (ja zbog posla dosao dan kasnije i otisao dan ranije), a nakon
prve noci palo puno snijega pa mi se nije dalo otkopavat Imprezu jer je bila
neusporedivo zatrpanija (Yaris ostao 50ak metara dalje gdje snijeg nije
toliko zapuhivao) pa smo se vozikali u Yarisu. Ja bio zadovoljan s Yarisom,
nitko me nije pretekao niti uzbrdo niti nizbrdo :)
Lemi
2007-02-07 13:04:34 UTC
"bRkiX_the keyMasteR" wrote in message
Post by bRkiX_the keyMasteR
neznam, stara je rekla da se u p206 puno sigurnije osjeèala prilikom brŸe
voŸnje ( a zna stara povuæ ohoho ak joj se Ÿuri) moŸda ima veze sa tim da
je yaran dosta teŸi napred zbog rudolfa, pa je i sam osjeæaj drukèiji.
Ma taj diesel i nije tolko tezi a i prednji prevjes je mali, nego se u
yaranu sjedi nekak vise i cudnije neovisno kolko si rihtas i sic i
volan,meni je isto dosta trebalo da se naviknem.

Pozdrav
censor
2007-02-07 13:51:33 UTC
Post by bRkiX_the keyMasteR
yaran dosta teŸi napred zbog rudolfa, pa je i sam osjeæaj drukèiji.
To je vjerojatno pravi razlog jer na tako malom auto svaka kila klacka preko
ovjesa.
Makar je ovjes ojacan ljudi cesto zaboravljaju da uljare imaju tezi nos.
Lemi
2007-02-07 14:04:36 UTC
"censor" wrote in message
Post by censor
To je vjerojatno pravi razlog jer na tako malom auto svaka kila klacka
preko ovjesa.
Makar je ovjes ojacan ljudi cesto zaboravljaju da uljare imaju tezi nos.
Vidis, vidis, bas sam pogledao u manualu, ispada da je uljar 45 kg tezi.

Pozdrav
mala
2007-02-07 20:39:07 UTC
Lako za tebe, a mene znaju zvat sa tehnickog da Yaris nece upaliti ;)
Vlado
2007-02-08 09:30:56 UTC
Post by mala
Post by Vlado
[...]
Mislis da ja nisam zvao u Toyotu da ih pitam koji se to vrag desava pa su me
brzo spustili na zemlju :)
jozo
2007-02-07 16:50:35 UTC
Post by bRkiX_the keyMasteR
vec je 3 puta bio auto u servisu na reklmaciji (neispravne mlaznice za
šajbu, neispravan rad abs-a, neispravan rad motora, sve u 7 mjeseci kolko je
auto star),
Bi li se stav drasticno promijenio ukoliko bi se pokazalo da je to sve sto
je moglo "otici" (uvjetno receno)?
Post by bRkiX_the keyMasteR
ocajno mali gepek,
To gledas iz pozicije nekoga tko posjeduje P307 SW?
Post by bRkiX_the keyMasteR
imbecilo smještene komande board kompa (na
sred instrument table,
Nisu svi vrtni patuljci...

BTW, to je komotno mogla probati kad je birala auto.
Post by bRkiX_the keyMasteR
i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)
Kako tko...
Meni recimo uopce ne bi palo na pamet kupiti go*no zvano P307...
Galic
2007-02-07 17:35:31 UTC
"jozo" <***@gmail.com> wrote in message news:eqd0d3$q55$***@news1.carnet.hr...

nego jozo ti imas yarisa

kako promjenis lampicu na prednjoj LIJEVOM faru ?
desno jos mozes rukom, ali lijevo nema mjesta... jel se to ikako moze sam
obavit ?
jozo
2007-02-07 19:18:51 UTC
Post by Galic
kako promjenis lampicu na prednjoj LIJEVOM faru ?
desno jos mozes rukom, ali lijevo nema mjesta... jel se to ikako moze sam
obavit ?
Ti si neki provokator? ;-)

Na nasem (1.3, 2003.) ona s vozacke strane ide otezano, ali uspijevam, bez
ikakvog micanja icega sto nije predvidjeno...
Galic
2007-02-08 08:46:21 UTC
Post by jozo
Post by Galic
[...]
?! pa jel ima ona kockica tamo ? kod mene izgleda kao neki kompjuter...
mogu prste ubacit , ali ne mogu cijelu saku... tak da nemam snage isceprkat
onu zicu
jozo
2007-02-08 10:12:17 UTC
Post by Galic
?! pa jel ima ona kockica tamo ? kod mene izgleda kao neki kompjuter...
IIRC to je kutija s osiguracima.
Stvarno ne znam; kod mene, kako rekoh, ide otezano, ali ide...
Galic
2007-02-08 11:09:38 UTC
Post by Galic
onu zicu
Stvarno ne znam; kod mene, kako rekoh, ide otezano, ali ide...
a super :( ja sam onu zicicu uspio vratit JEDVA ! znas kolko sam je vracao ?
valjda sat i pol ! nikako da klikne na mjesto

ili ima neki trik kako to ide puno lakse ?
Kef
2007-02-08 14:57:48 UTC
Post by Galic
a super :( ja sam onu zicicu uspio vratit JEDVA ! znas kolko sam je
vracao ? valjda sat i pol ! nikako da klikne na mjesto
ili ima neki trik kako to ide puno lakse ?
jasno da ima ;)

prije nego ju otkopcas, zavezi oko njene sredine jedan malo dulji
komad spage. kad si gotov sa poslom i poklopac je na mjestu, povlacenjem
te spage, prema nekom ruom lko dostupnom dijelu, povuces feder lagano
natrag na mjesto. tu spagu ostavi unutra za ubuduce; meni na vecini auta
vise spage oko tih federa :)
Galic
2007-02-08 15:47:04 UTC
Post by Kef
Post by Galic
[...]
cek ne kuzim .) zavezem spagu gdje ? kako mislis oko sredine ?
pazi ako povlacim - onda moram povuc u smjeru prednjeg dijela auta (da bi
stavr sjela na mjesto) - ali ne mogu vuci naprijed jer je naprijed sama
lampa i maska.... jedino mogu vuc prema nazad.. znaci prema straznjem dijelu
auta... ali onda otvaram umjesto zatvaram

ili sam nesto krivo skuzio ?!
Kef
2007-02-08 16:09:22 UTC
Post by Galic
ili sam nesto krivo skuzio ?!
vjerojatno sam ja krivo skuzil, jer neznam kak je to na yarisu; na mojim
autima se ti poklopci kopcaju (tesko dostupnim) kopcama, koje se micu
lijevo\desno, a ne kao kod tebe napred\natrag...
Galic
2007-02-08 17:05:59 UTC
Post by Kef
Post by Galic
[...]
da :( kod mene naprijed natrag i da bi je stavio moraj je "gurnut" prema
naprijed... znaci iskljucivo moram gurnut, a nemam prostora stavit srafciger
pa s njim pritisnut
Kef
2007-02-08 17:19:55 UTC
nemam ideju.., morao bi to prvo vidit...
Kef
2007-02-07 17:30:57 UTC
Post by jozo
imbecilo smje?tene komande board kompa (na
sred instrument table,
Nisu svi vrtni patuljci...
slazem se, jer takav smjestaj najvise odgovara dvoglavim cudovistima ;)
Siniša
2007-02-07 09:40:08 UTC
Mislim da ti je taj dizel neisplativ.Preskup je,razliku u cijeni goriva
NIKAD nećeš pokriti.Ja sam imao onog s 1.0 motorom VVT-i.Potrošnja
Split-Zagreb,autoput stalno 140 kmh,ispalo 6,4 l.Sad izračunaj koliko će
ti trebati kilometara da kompenziraš puno veću cijenu tog auta s D4D
motorom.Inače i ovaj 1.0 jako dobro vuče,uopće nemaš osjećaj da je motor
1000 kubika.
--
For Your eyes only:

Nix.HR
2007-02-07 10:25:43 UTC
Post by Siniša
Mislim da ti je taj dizel neisplativ.Preskup je,razliku u cijeni goriva
NIKAD neæe¹ pokriti.Ja sam imao onog s 1.0 motorom VVT-i.Potro¹nja
Split-Zagreb,autoput stalno 140 kmh,ispalo 6,4 l.Sad izraèunaj koliko æe
ti trebati kilometara da kompenzira¹ puno veæu cijenu tog auta s D4D
motorom.Inaèe i ovaj 1.0 jako dobro vuèe,uopæe nema¹ osjeæaj da je motor
1000 kubika.
Ja recimo imam osjeæaj da ima 4.7 V8 ispod haube....
©alu na stranu, auto jako malo tro¹i (prosjek 6.2 svakakve voŸnje), al qurca
ne ide.
jozo
2007-02-07 17:04:02 UTC
Al' ga zato Clio dCi prasi sve u sesnaest... ;-)
-= Nenad =-
2007-02-07 10:26:28 UTC
Post by Siniša
[...]
I da ima 3 cilindra. Bas uzimam AyGO pa vidim da su isti motori...
--
Sys & Net Admin forum
http://www.baddisk.info
Siniša
2007-02-07 13:46:28 UTC
Zabuna.U Yarisu (ja imao 2002.godište) je četiri cilindra motor
For Your eyes only: http://youtu.be/jjID8JpZ8Oo
brko
2007-02-07 10:54:32 UTC
Post by Papcina
[...]
U Puli ,Autohrvatska,su bili prosli tjedan dva testnaa modela,dizelas (koji
je odmah prodan i to bez garancije na motor zbog loseg INA-inog disela) i
1.0 stella (nesto preko 2000km,kasko....) za nekih 12500 €.
To mi je rekao covjek koji je kupio prosli tjedan novoga.On zapeo za ovog
testnog,ali njegova zena nece auto u kojem je vec neko sjedio :)
Ako si zainteresiran,probaj nazvati i pitati.
Lemi
2007-02-07 12:47:04 UTC
"Papcina" wrote in message
Post by Papcina
sto mislite o Toyoti Yaris, opcenito.. jel ok za svoju cijenu?
I najvise, sto mislite o potrosnji goriva iste
tocnije, radi se o modelu Toyota Yaris 1,4D-4D
eto, pa ako moze malo misljenja
Svog 1.4D-4D sol eto vozikam 11mj.(u subotu idem na prvi servis pa me bas
zanima koliko ce me odrati),prosjecna potrosnja mu je (po BC-u) od 4,3 pa do
6,7 ovisi o tipu voznje."Vuce" vec od nekih 1900 rpm pa do 3000 rpm kad
ostaje bez sape.Imao sam problema jedino sa "cvrckom" u kabini a to su
rijesili na servisu bez beda (danak proizvodnji u Francuskoj :)).Sami
materijali bi mogli biti kvalitetniji s obzirom na cijenu pogotovo plastika
po cockpitu koja je tvrdja od one na Ladi i pezejcu zajedno.
Sve u svemu da se naci za te novce i dobar auto compact klase. Al j...a onda
bi svi vozili Opele i VW :)

Pozdrav
censor
2007-02-07 13:55:05 UTC
[...]