(prestaro za odgovor)
Toyota Yaris potrosnja goriva
Papcina
2007-02-07 09:12:41 UTC
pozdrav grupi

sto mislite o Toyoti Yaris, opcenito.. jel ok za svoju cijenu?
I najvise, sto mislite o potrosnji goriva iste
tocnije, radi se o modelu Toyota Yaris 1,4D-4D

eto, pa ako moze malo misljenja
--
hr.rec.ronjenje
<°(((><
***@gmail.com
bRkiX_the keyMasteR
2007-02-07 09:36:38 UTC
Post by Papcina
[...]
moja stara voiz tog yarisa (auto od firme, al ju ima u 24-7 posjedu, i za 3
godine mogucnost otkupa)

mod. d-4d 90 ks, sa nekom boljom opremom, cijena je oko 15.500 eura

stara je recimo zadovoljna sa tim autom uz par zamjerki.

vec je 3 puta bio auto u servisu na reklmaciji (neispravne mlaznice za
šajbu, neispravan rad abs-a, neispravan rad motora, sve u 7 mjeseci kolko je
auto star), ocajno mali gepek, imbecilo smještene komande board kompa (na
sred instrument table, moraš se dobro rastegnut da stisneš gumb), relativno
necitljiv display kad je sunce u zalasku, osrednja udobnost i držanje ceste
(moja stara to poprilicno dobro zna...radi izmedu 30 i 50 tkm godišnje)

dobre strane su mala potrošnja, poprilicno jak motor, s obzirom na
karoseriju u kojoj je smješten, brdo pretinaca,

prije je vozila punto2, 4 godine, bez ijedne greške, bez posjeta servisu
(osim redovnog), nakon toga p206 1 godinu, kojeg nemre prežalit.

i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)

pozdrav

bRkiX
DBO
2007-02-07 09:42:30 UTC
Post by bRkiX_the keyMasteR
i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)
upravo tako.
bijeli zec si je odgrizao glavu.
Siniša
2007-02-07 09:40:08 UTC
Mislim da ti je taj dizel neisplativ.Preskup je,razliku u cijeni goriva
NIKAD nećeš pokriti.Ja sam imao onog s 1.0 motorom VVT-i.Potrošnja
Split-Zagreb,autoput stalno 140 kmh,ispalo 6,4 l.Sad izračunaj koliko će
ti trebati kilometara da kompenziraš puno veću cijenu tog auta s D4D
motorom.Inače i ovaj 1.0 jako dobro vuče,uopće nemaš osjećaj da je motor
1000 kubika.
For Your eyes only: http://www.youtube.com/watch?v=jjID8JpZ8Oo
censor
Sad ce netko reci da lazes jer su Toyote nepogresive.
censor
2007-02-07 09:45:22 UTC
Post by DBO
Post by bRkiX_the keyMasteR
i tak, sad se polako navikava na ovog yarana, al da bi pri zdravom razumu
dao covjek 15.500 eura za to, nebi (nebi ni u ludilu)
upravo tako.
Za te novce ako se auto ne kupuje primarno za grad isplati se okrenuti
pogled prema kompaktnoj klasi.
RzR
2007-02-07 09:50:14 UTC
Post by censor
Post by bRkiX_the keyMasteR
[...]
nije bitno da li neka marka ima problema, nego koliko od prodanih auta
ima problema i kakvi su ti problemi :)
censor
2007-02-07 09:59:45 UTC
Post by censor
Sad ce netko reci da lazes jer su Toyote nepogresive.
nije bitno da li neka marka ima problema, nego koliko od prodanih auta ima
problema i kakvi su ti problemi :)
Logicno.
Samo sto Toyota u Europi nema bas tako veliku prodaju.

A da malo vise citas automobilske vijesti (posebno americke) mogao si
zapaziti da Toyota ima sve vise problema sa "reliability".

Casna pionirska da tako kazu :-)
Nix.HR
2007-02-07 10:25:45 UTC
Post by Siniša
Mislim da ti je taj dizel neisplativ.Preskup je,razliku u cijeni goriva
NIKAD neæe¹ pokriti.Ja sam imao onog s 1.0 motorom VVT-i.Potro¹nja
Split-Zagreb,autoput stalno 140 kmh,ispalo 6,4 l.Sad izraèunaj koliko æe
ti trebati kilometara da kompenzira¹ puno veæu cijenu tog auta s D4D
motorom.Inaèe i ovaj 1.0 jako dobro vuèe,uopæe nema¹ osjeæaj da je motor
1000 kubika.
Ja recimo imam osjeæaj da ima 4.7 V8 ispod haube....
©alu na stranu, auto jako malo tro¹i (prosjek 6.2 svakakve voŸnje), al qurca
ne ide.
-= Nenad =-
2007-02-07 10:21:03 UTC
Post by Siniša
[...]
I da ima 3 cilindra. Bas uzimam AyGO pa vidim da su isti motori...
--
Sys & Net Admin forum
http://www.baddisk.info
xxx
2007-02-07 10:31:32 UTC
reci ce ti likovi u servisu toyote....

Ja imam yarana 1.3, 110000 km, malo vise od 3 godine star i hrpu problema od
nekik 30.000 km. Sa svim garancijama i redovnim servisima u 3 godine u
ovlastenom servisu, nisu mi nista popravili.
Slijedi dio problema:
Ulje slini na glavi motora, radio gubi memorirane stanice, putno racunalo
blokira, mjerac kolicine goriva blokira, armatura skripi, potroseni diskovi
na 80.000 km, sistem spojke skripi,......

U svakom slucaju nikad vise Toyotu u dvoriste upeljati necu, a dati 15.000 E
za tu baju moras biti ludjak.
censor
2007-02-07 10:46:20 UTC
Post by xxx
[...]
Da ne ispadne pretjerivanje (u stilu X auto je smece)
moram reci da osobno mislim da su Toyote
definitivno pouzdanije od VW, Renaulta i drugih europskih marki.
(Tako da na tu liniju diskudije odmah stavimo EOD.)

No tu prica ne zavrsava...
brko
2007-02-07 10:54:30 UTC
Post by Papcina
[...]
U Puli ,Autohrvatska,su bili prosli tjedan dva testnaa modela,dizelas (koji
je odmah prodan i to bez garancije na motor zbog loseg INA-inog disela) i
1.0 stella (nesto preko 2000km,kasko....) za nekih 12500 €.
To mi je rekao covjek koji je kupio prosli tjedan novoga.On zapeo za ovog
testnog,ali njegova zena nece auto u kojem je vec neko sjedio :)
Ako si zainteresiran,probaj nazvati i pitati.
xxx
2007-02-07 11:01:52 UTC
Mislim da nisi u pravu.

Toyota je Japanac, ali samo prvi model Yarisa, dok Yaris "II" i najnoviji
Yaris se sklapaju u Evropi, mislim u Belgiji ili Francuskoj.
Ja sam na srecu imao prilike voziti 2 godine yarisa koji je proizveden u
Japanu, nazalost skrsio sam ga i prodao (nazalost), a sad imam predzadnji
model iz Belgije sa brdom gresaka u proizvodnji.
Voznja ta dva Yarisa je bilo kao dan i noc.

Pozdrav!
No tu prica ne zavrsava...
Vlado
2007-02-07 11:46:11 UTC
"bRkiX_the keyMasteR" <***@inet.hr> wrote in message
Post by bRkiX_the keyMasteR
[...]
Vec skoro 3 mjeseca imam Yaris 1.4 D-4D Stella i imam oko 13k km ciste
gradske voznje s njim.
Slazem se s vecinom sto si napisao (doduse jos zbog niceg nisam morao u
servis jedino mi na pocetku anlaser nije htio vrtiti dok kupung nije bio
stisnut do kraja, al tko jos cita manual) osim s osrednjim drzanjem ceste.
Na njemu su dosle neke Yokohame 185/60/15 a sad su gore Michelin Alpin istih
dimenzija, a sto se drzanja ceste tice s autom sam odusevljen. Da ne bi bilo
zabune trenutno jos imam '06 Imprezu WRX sport wagon i '04 BMW 740d pa nije
sad da me odusevljava bas svasta. Definitivno drzanje ceste ne stoji. Bio s
njim na skijanju i desilo mi se svaki puta ujutro (na nekih -10oC) paljenje
na 3 cilindra (izgleda da jedan grijac hebe).
Post by bRkiX_the keyMasteR
dobre strane su mala potrošnja, poprilicno jak motor, s obzirom na
karoseriju u kojoj je smješten, brdo pretinaca,
Malo govance ima 10.5s do 100km/h sto je i vise nego OK.
Post by bRkiX_the keyMasteR
[...]
Dao sam za njega 112k kn i nije mi zao. Ostat ce staroj cim se rijesim firmi
po ZGu jer su mi ostali auti skroz neprakticni za voznju i parking po
centru.
bRkiX_the keyMasteR
2007-02-07 12:49:43 UTC
Post by Vlado
sad da me odusevljava bas svasta. Definitivno drzanje ceste ne stoji. Bio s
njim na skijanju i desilo mi se svaki puta ujutro (na nekih -10oC) paljenje
na 3 cilindra (izgleda da jedan grijac hebe).
neznam, stara je rekla da se u p206 puno sigurnije osjeèala prilikom brŸe
voŸnje ( a zna stara povuæ ohoho ak joj se Ÿuri) moŸda ima veze sa tim da je
yaran dosta teŸi napred zbog rudolfa, pa je i sam osjeæaj drukèiji.
daj mi ovo objasni uz prezzu?
Lemi
2007-02-07 12:58:42 UTC
"Papcina" wrote in message
Post by Papcina
sto mislite o Toyoti Yaris, opcenito.. jel ok za svoju cijenu?
I najvise, sto mislite o potrosnji goriva iste
tocnije, radi se o modelu Toyota Yaris 1,4D-4D
eto, pa ako moze malo misljenja
Svog 1.4D-4D sol eto vozikam 11mj.(u subotu idem na prvi servis pa me bas
zanima koliko ce me odrati),prosjecna potrosnja mu je (po BC-u) od 4,3 pa do
6,7 ovisi o tipu voznje."Vuce" vec od nekih 1900 rpm pa do 3000 rpm kad
ostaje bez sape.Imao sam problema jedino sa "cvrckom" u kabini a to su
rijesili na servisu bez beda (danak proizvodnji u Francuskoj :)).Sami
materijali bi mogli biti kvalitetniji s obzirom na cijenu pogotovo plastika
po cockpitu koja je tvrdja od one na Ladi i pezejcu zajedno.
Sve u svemu da se naci za te novce i dobar auto compact klase. Al j...a onda
bi svi vozili Opele i VW :)

Pozdrav
Vedr@n
2007-02-07 12:59:44 UTC
Post by xxx
[...]
Rade se iskljucivo u Francuskoj, u Valenciennesu.

Svi vise manje proizvodnju sele na mjesto gdje aute i prodaju i
nerijetko su te tvornice pod visim standardima nadzora nego one
maticne tako da problema ne bi smjelo biti.
Vlado
2007-02-07 12:59:58 UTC
Post by bRkiX_the keyMasteR
Post by Vlado
[...]
Imah gomilu tim malih prdekalica i ovaj mi je definitivno ostavio najbolji
dojam drzanja ceste.
Post by bRkiX_the keyMasteR
Post by Vlado
sad da me odusevljava bas svasta. Definitivno drzanje ceste ne stoji. Bio s
njim na skijanju i
daj mi ovo objasni uz prezzu?
Isli s 2 auta (ja zbog posla dosao dan kasnije i otisao dan ranije), a nakon
prve noci palo puno snijega pa mi se nije dalo otkopavat Imprezu jer je bila
neusporedivo zatrpanija (Yaris ostao 50ak metara dalje gdje snijeg nije
toliko zapuhivao) pa smo se vozikali u Yarisu. Ja bio zadovoljan s Yarisom,
nitko me nije pretekao niti uzbrdo niti nizbrdo :)
Lemi
2007-02-07 13:16:10 UTC
"bRkiX_the keyMasteR" wrote in message
Post by bRkiX_the keyMasteR
neznam, stara je rekla da se u p206 puno sigurnije osjeèala prilikom brŸe
voŸnje ( a zna stara povuæ ohoho ak joj se Ÿuri) moŸda ima veze sa tim da
je yaran dosta teŸi napred zbog rudolfa, pa je i sam osjeæaj drukèiji.
Ma taj diesel i nije tolko tezi a i prednji prevjes je mali, nego se u
yaranu sjedi nekak vise i cudnije neovisno kolko si rihtas i sic i
volan,meni je isto dosta trebalo da se naviknem.

Pozdrav

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 5