(prestaro za odgovor)
Trebalo im je tri mjeseca... 9.424,23 kune
Fox
2005-08-30 18:42:28 UTC
Eto, proslo tri mjeseca i koji dan otkad me pijani seronja sastavilo na
raskrizju i razvalio mi Astru i napravio totalnu stetu...

Danas, konacno, nakon toliko poziva i cega sve ne, konacno stiglo pismo od
Zagreb osiguranja:

Iznos stete: 9.424,23 kune

To mi nije dovoljno ni za lakiranje a kamoli limarske radove pa stoga trazim
savjet u vezi ovoga...

Ganjati neki veci iznos? Dati sve odvjetniku? Sudit se i tuzit?

Neki su mi pricali kako je dobro nepristati odma na tu cifru vec se malo
klat snjima i da ce dati vise...

Ako moze poneki savjet - konkretan naravno...

Fox

P.S.: sad znam za drugi put... kad me lupi makar i sa 10 na sat, odma se
baciti van iz auta i previjati se od bolova i padati u nesvjest... :))))
zwer
2005-08-30 18:53:28 UTC
Post by Fox
[...]
Evo ukratko. Bratic sasio psa sa Accordom. Izvana
je izgledalo ok, pukla maglenka, malo udubljen branik,
plus je branik kao malo felsao (s lijeve strane do
haube 3-4 mm, s desne 10ak itd... Sa 10 metara ko da
nije ni udaren...

Na kraju osiguravajuca kuca dala neku sicu, bratic
odfuro u servis, ovi pregledali i rekli da je spigan
i nosac, ovo ono, cijela prednja plastika, bla bla,
i zvali procjenitelja opet, nova cifra, bla bla, zbog
takvog trivijalnog sranja auto bio na servisu dva
prokleta tjedna :-/ Treba 1-2 dana da pregledaju,
1-2 dana da se dogovore s procjeniteljem kad ce doc,
1-2 dana da dodje, 3-5 dana da napise izvjestaj i tek
onda se stancaju radovi... Je_o te.

Eto, mozda izvuces koju kunu na taj nacin, sretno...
zwer
Tomislav Buriæ
2005-08-30 20:38:53 UTC
Post by Fox
Eto, proslo tri mjeseca i koji dan otkad me pijani seronja sastavilo na
raskrizju i razvalio mi Astru i napravio totalnu stetu...
Vec sam se pitao di si...
Post by Fox
Danas, konacno, nakon toliko poziva i cega sve ne, konacno stiglo pismo od
Iznos stete: 9.424,23 kune
Sramotno niska ponuda. Cekaj, auto je proglasen totalnom?
Post by Fox
[...]
Ma je kitu bolje, sporo pravosudje im je voda na mlin, znaju da se ljudi
jako tesko odlucuju na tuzbe i zato rade sranja. Mene je uvijek izvlacilo
poznanstvo, ali moj limar koji radi najvise sa osiguranjima ima prica koje
je ruzno slusati...
Post by Fox
Ako moze poneki savjet - konkretan naravno...
Ako je to totalna steta (uz to ide jos i razvaljeni auto) onda ako ti nije o
glavu svakako ganjaj. Ako trebas nekoga za radikalne poteze, javi,
raspolozen sam "provozati" se po recimo javnoj garaŸi u Ljubljani u nekom
kr¹u od par tisuca kuna koje, gle vraga, ima obavezno osiguranje i zelenu
kartu kupljeno u Zagreb osiguranju :-D

--
It's a good idea to drive a little Japanese/Ford/whatever shopping
machine once a year to remind yourself why you're in a BMW for the
t.
MEGAS
2005-08-30 21:24:28 UTC
jebiga trebao sam odrezat ostali tekst :)) sorry
MEGAS
2005-08-30 21:23:59 UTC
Post by Fox
[...]
®alba na iznos bez razmi¹ljanja i dat èe vi¹e...
Fox
2005-08-30 22:49:46 UTC
Post by Tomislav Buriæ
Post by Fox
Eto, proslo tri mjeseca i koji dan otkad me pijani seronja sastavilo na
raskrizju i razvalio mi Astru i napravio totalnu stetu...
Vec sam se pitao di si...
Jesam, ziv i zdrav... a i znas di mi je radnja pa kad si u prolazu, navratis
u malesnicu pa popijemo kaf'cu... vidim da imas novu bebu sa krivim
pogonom... ja sad imam u planu novog metalno gljubimca sa pravim pogonom s
kojim cu se boriti protiv tebe na nekim iducim Mobijima :))))

Navrati, napricat cemo se :))
Post by Tomislav Buriæ
Post by Fox
Danas, konacno, nakon toliko poziva i cega sve ne, konacno stiglo pismo od
Iznos stete: 9.424,23 kune
Sramotno niska ponuda. Cekaj, auto je proglasen totalnom?
Je, prvo su kao nesto rekli da je samo zadnji kraj pa su u Auto Willu
rastavili dosta toga i onda su proglasili totalku...
Post by Tomislav Buriæ
Post by Fox
[...]
Trazio bih ja jos para... malo mi ovo malo :)) samo, na koju foru da ganjam
extra cash... nekakvim dopisom... putem odvjetnika... upad s bombom... kome
se obratiti i na koji nacin... imas li kakvog iskustva u vezi s time... meni
je ovo prvi sudar uopce a vozim i imam aute jos od 1988. godine, dakle, jako
dugo...

Fox
linkres
To je sve zbog bezzakonja i trule države!!!
Sven
2005-08-31 06:16:51 UTC
Kad sam ja imao nekih problema vezanih uz karoseriju i slicne stvari,
lovu nisam ni vidio. Jednostavno sam isao u ovlasteni servis za renole,
koji ima neki ugovor/dogovor ili sta vec s jednim karoserom. Ja dao
srediti auto, potpisao punomoc i oni inkasirali drito pare od
osiguranja. Jebe mi se da li je u pitanju bilo 1000 ili 50000 kunica.
Bitno mi je bilo ad je auto sredjen, akako su oni izvlacili opare od
osiguranja pojma nemam.

E sad, ako ti zelis doci do kesovine pa sam dogovarati popravke, to je
druga prica. Meni nije cilj bio nesto profitirati nego imati popravljen
auto.
kreso @ anindol
2005-08-31 07:05:12 UTC
Post by Fox
Post by Tomislav Buriæ
Sramotno niska ponuda. Cekaj, auto je proglasen totalnom?
Je, prvo su kao nesto rekli da je samo zadnji kraj pa su u Auto Willu
rastavili dosta toga i onda su proglasili totalku...
ako je totalka onda je pocetna cifra obicno vezana za katalog CVH (oko 70%
vrijednosti po katalogu). kod nekih automobila kataloska vrijednost je puno
manja od realne (trzisne) i tu je problem (npr.: x5 je po katalogu cca
40%-50% jeftiniji od trzisne cijene).

koji auto i godina?

i kod "totalke" ne prolazi nikakva kombinacija sa popravkom u servisu pa da
to osiguranje plati, jer u slucaju totalke neplacaju popravak bas zato jer
premasuje "vrijednost" vozila.
--
***@anindol.hr
www.anindol.hr
theone
2005-08-31 07:15:41 UTC
Post by kreso @ anindol
i kod "totalke" ne prolazi nikakva kombinacija sa popravkom u servisu pa
da to osiguranje plati, jer u slucaju totalke neplacaju popravak bas zato
jer premasuje "vrijednost" vozila.
dali se moŸe Ÿaliti na te njihove procjene ?
ako da, na koji nacin se Ÿali ?
Roby
2005-08-31 07:17:58 UTC
tak sam i ja par pura napravio sa Lagunom.. drito u servis pa nek se oni
dogovore...
jedino kaj nasi ljudi radije daju auto nekom lajbeku da mu ga za 5000kn
slozi, a htjeli bi izvuc jos barem tolko da im "pokrije troskove" :)))
auto.
ZeGe
2005-08-31 07:15:11 UTC
Post by Fox
Eto, proslo tri mjeseca i koji dan otkad me pijani seronja sastavilo na
raskrizju i razvalio mi Astru i napravio
totalnu stetu...
..koje je godiste Astra, modet?
Ako je totalna stete, zna se po katalogu koja je procjena auta........
kreso @ anindol
2005-08-31 07:20:38 UTC
Post by theone
Post by kreso @ anindol
[...]
moze, uspjesnost ovisi o dosta faktora - obicno je pocetni ponudjeni iznos
vezan na katalog CVH, prvo treba provjeriti iznos iz kataloga.

nakon toga treba inzistirati da priznaju nesto na stanje vozila (ako je
iznadprosjecno), kilometrazu (ako je manja od uobicajene za vozilo te klase
i starosti), dodatnu opremu (ako je ima), trzisnu cijenu (sajam,
oglasnik...) - treba izabarati ono sto ide u korist ostecenog.

naravno, osim toga treba biti uporan i dosadan.
--
***@anindol.hr
www.anindol.hr
theone
2005-08-31 08:14:48 UTC
Post by Roby
Post by Sven
[...]
Niste uopce isli na procjenu stete u osiguranje onog tko je uzrokovao sudar
?
Tomislav Buriæ
2005-08-31 08:05:52 UTC
Post by Fox
[...]
Otmi zeni C2 pa sutra kreni s nama na Grobnik. :-)
Post by Fox
Je, prvo su kao nesto rekli da je samo zadnji kraj pa su u Auto Willu
rastavili dosta toga i onda su proglasili totalku...
Da, kad je totalka ona nema "igre" sa servisom. Kad nije onda se uvijek rade
dodatne procjene jer procjenjivac ne moze tocno odrediti stetu dok se auto
ne raskopa.
Post by Fox
[...]
1 totalna steta sa Clio je bila tako, li-la. Oni procijenili, ja uputio
prigovor, nismo se nasli, a ja u medjuvremenu dobro prodao razbijeni auto.
2 totalna steta sa 5erom je bila ok. Ja trazio 18k kn, oni dali 20 :-).
Naravno, veza je radila. Ali evo ti smjernice; ako auto radi manje od 15k km
godisnje -> znaci manje habanje od uobicajenog, valjani argument za visu
cijenu. U tvom slucaju pravac majstor -> skidanje kilometraze :-)) (premda
mislim da su ju vec zapisali kod prve procjene :-(( )
Zatim svi racuni zamijenjenih skupljih dijelova (amortizeri...), i na kraju
oglasnik i trzisna cijena tvog automobila. Te tri stvari mi je moj limar
naglasio da najvise uzimaju u obzir prilikom ovakvih natezanja. Sretno!

t.
Mario S.
2005-08-31 09:19:06 UTC
Post by kreso @ anindol
[...]
Mene zanima po kojem katalogu placamo porez na auto, nekako mi se cini da
poreznici imaju skroz drugi katalog.
kreso @ anindol
2005-08-31 09:46:23 UTC
Post by Mario S.
Post by kreso @ anindol
[...]
katalog je isti - od CVH-a.
--
***@anindol.hr
www.anindol.hr
Sven
2005-09-02 06:33:21 UTC
PA bio na procjeni, ali meni se nije ciganilo u smislu da zaradim na
popravku a kasnije (ili prije) se moram jebavati s nekim procjeniteljem
ili karoserom ili serviserom. ja potpisem, oni ugrade, sve novo sto
treba.

NAravno da procjenitelj da svoju procjenu, medjutim moze vidjeti samo
dio price. Uvijek se ispostavi da terba jos ponesto sto nije vidljivo
tek tako. I sad, zasto bih se poslije natezao, oce mi priznati ili
nece? Ma vozi, potpisem punomoc i neka srede auto.