(prestaro za odgovor)
volvo v40
profa
2013-10-16 16:59:24 UTC
Razmišljam o kupnji novog, početni model dizel ili benzin.
Na net-u ima slabo recenzija o dotičnom pa me zanima ima li tko iskustva iz prve ruke.

Hvala!
Petar Juric
2013-10-16 19:25:55 UTC
Post by profa
Razmišljam o kupnji novog, početni model dizel ili benzin.
Na net-u ima slabo recenzija o dotičnom pa me zanima ima li tko iskustva iz prve ruke.
Hvala!
Po meni preskupo za ono što se nudi, no novac je tvoj i ti biraš. Ako
tražiš alternativu premium segmentu, mogao bi poslje plakati zašto si na
to potrošio novac...
Pero
'ajde
2013-10-16 21:27:38 UTC
Razmi¹ljam o kupnji novog, poèetni model dizel ili benzin.
Na net-u ima slabo recenzija o dotiènom pa me zanima ima li tko
iskustva iz prve ruke.
Ne znam za nove, ali za polovne skupi i tesko nabavljivi rezervni
dijelovi
profa
2013-10-17 10:39:58 UTC
Ma razmišljam o kompaktu kojeg ću vozi narednih 20 godina, da se puno ne kvari i da se ne krade.
Nijemci se kradu
Francuzi i Talijani se kvare
Japanci su dobri ali su za dijelove najproblematičniji
Škoda, Seat i Koreja mi ne leže

Kada sam sve ovo eliminirao dođoh do Volva pa da pitam za iskustva drugih

hvala
Goran Mitrovic
2013-10-17 10:47:00 UTC
Post by profa
[...]
Koliko sam cuo XC90ovi cesto posjecuju servis.

Sumnjam da danas mozes kupiti novi auto kojeg ces bezbrizno voziti 20
godina.
Branimir H.
2013-10-17 11:50:17 UTC
[...]
Subjektivan sam jer vozim Volvo (jest da ima 8 godina i 200 k km) no volio
bih znati koliko si ti auto doticne marke posjedovao da iza navedenog mozes
stati?
Sinisa
2013-10-17 12:39:18 UTC
"profa" <***@gmail.com> wrote in message news:ddfc5a7b-e6a7-4900-935d-***@googlegroups.com...
Razmi¹ljam o kupnji novog, poèetni model dizel ili benzin.
Na net-u ima slabo recenzija o dotiènom pa me zanima ima li tko iskustva iz
prve ruke.

Hvala!

Ako moze iz druge ruke, prijatelj mi ima s40, 5 godina i oko 80000 km,
apsolutno bez ikakvih problema, ni¹ta osim redovnog servisa nije radio.
Motor je 2.0 benzinac.

Sinisa
Sin&sha
2013-10-17 12:10:55 UTC
Post by profa
[...]
apsolutno bez ikakvih problema, ništa osim redovnog servisa nije radio.
Motor je 2.0 benzinac.
Hm, pa to je dobro skoro kao i moj Renault :)
Siniša
2013-10-17 19:13:11 UTC
Razmi=C2=B9ljam o kupnji novog, po=C3=A8etni model dizel ili benzin.=
Na net-u ima slabo recenzija o doti=C3=A8nom pa me zanima ima li tko=
=
[...]
ba=C5=A1 tako, imao sam sre=C4=87u i jedno vrijeme posjedovao starog c70=
, iz =

znati=C5=BEelje sam u ovla=C5=A1tenom pitao koliko ko=C5=A1ta NOVA turbi=
na za 2.5 192ks =

turbaka, cijena od 8000 kuna =C4=8Dinila mi se veoma povoljnom za takav =
komad =

hardvera.
kzendra
2013-10-17 20:06:18 UTC
Post by Branimir H.
Razmi?ljam o kupnji novog, po?etni model dizel ili benzin.
Na net-u ima slabo recenzija o doti?nom pa me zanima ima li tko
[...]
baš tako, imao sam sreću i jedno vrijeme posjedovao starog c70, iz
znatiželje sam u ovlaštenom pitao koliko košta NOVA turbina za 2.5 192ks
turbaka, cijena od 8000 kuna činila mi se veoma povoljnom za takav komad
hardvera.
Toliko dođe i za svakohg prosječnog dizelaša :-)
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/
woobie
2013-10-17 21:17:33 UTC
Post by kzendra
Post by Branimir H.
[...]
Tu kod nas pederi iz ovlastenih traze i vise...
--
Petar Samardzija (woobie)
***@OVOgmail.com
+385 (0)98 470 662
Carlos
aha... reparirana za Octaviu u Porsche auto 12000 kn + ostavljas svoju
'ajde
S40 od 2002g. imao udes i probleme oko nabavke dijelova
kzendra
2013-10-18 10:32:42 UTC
Post by Carlos
Post by kzendra
Post by Branimir H.
[...]
Sweet :-)
Ja za Vectru dobio novu zamjensku za 450 EUR :-)

http://www.opelclub.hr/
Carlos
JTD 150 eura rabljena! ;)
kzendra
2013-10-18 16:09:26 UTC
Post by Carlos
Post by kzendra
Post by Carlos
Post by kzendra
Post by Branimir H.
[...]
Reparirana ili samo rabljena?
Ova moja je NOVA.

http://www.opelclub.hr/
Carlos
Rabljena origigi.
kzendra
2013-10-18 18:47:06 UTC
Post by Carlos
Post by kzendra
Post by Carlos
Post by kzendra
Post by Carlos
Post by kzendra
Post by Branimir H.
[...]
To origigi ti puno znači ako ima 250k Km gaženja za vratom :-)

http://www.opelclub.hr/
Carlos
Ne, nemaju, znam im porijeklo...
kzendra
[...]