YARIS 1.0 iskustva?
(prestaro za odgovor)
FadeIn
2007-05-07 17:10:24 UTC
Pozdrav grupi,
Daklem zanimaju me iskustva iz prve ruke, kako je sa kvarovima, cijenama
dijelova I stvarnom potrosnjom.

Opci dojam?

Da li je netko s njime prosao preko 200.000 km I sa kakvim iskustvom?

Razmisljam o kupnji rabljenog s nekih 50-70km po mogucnosti 02' godiste ili
novije.

Na sto treba posebno obratiti paznju kod kupnje, koje su mu slabe tocke.

PUNO Hvala.
FadeIn

PUNO Hvala.
+0m.
2007-05-10 12:21:56 UTC
Post by FadeIn
PA sto stvarno niko nema taj model na grupi (a da ima 10 min vremena za
odgovorit :)
osobno nisam imao, kolega ga je imao u auto skoli, prosao je preko 250k km
kad ga je zamjenio; kaze da nije imao nikakvih problema s njim. samo redovni
servisi.

---
+0m.
Dragec
2007-05-10 20:48:58 UTC
Post by FadeIn
[...]
Imam ja, 99. godiste, 130000km. Zasada gotovo bez greske. Pisem gotovo, jer
je bio manji problemcic sa senzorom protoka zraka (auto je malo zacukavao),
za sto su htjeli u servisu naplatiti 400eur jer se to kao ne moze
popraviti, ali prema uputstvima s interneta, ocistio sam ga i dalje je sve
ok.

Osim toga mijenjao sam kuplung lamelu na 90000km (oko 2000kn), 2 puta disk
plocice, i nista drugo, cak je i 1. lonac gore.

Servisi su normalni, nema nikakvih "velikih" servisa jer nema zupcastog
remena. Ako auto nije pod garancijom, ne moras ici u ovlasteni servis jer
naplacuju cijenu rada bezobrazno skupo (u zadnje 2-3 godine, prije je bilo
ok).

Mijenjaj svakih 15000km ulje (Castrol TXT 5W30), svakih 45000 svjecice,
svakih 30000-45000 zracni filter, svakih 60000 ulje u kocionom sistemu,
svakih 75000 stazni remen, i to je to.

Potrosnja oko 6,5L/100km.
FadeIn
2007-05-11 09:16:39 UTC
Hvala puno!
Za sada sam za taj auto cuo vecinom pohvale, a I cijene rabljenih nije tako
bezobrazna. Cini mi se to dobar izbor.
Jedino me zanima da li novije gneracije (mislim nakon 2002) proizvedene u
francuskoj I dalje drze tu kvalitetu ili su ipak kvarljiviji. Ako su I oni
tako dobri, iduci u garazi ce biti yaris :)
Hvala na odgovorima jos jednom.
Potrosnja oko 6,5L/100km.
jozo
2007-05-11 09:26:12 UTC
Post by FadeIn
Jedino me zanima da li novije gneracije (mislim nakon 2002) proizvedene u
francuskoj I dalje drze tu kvalitetu ili su ipak kvarljiviji.
Vjerojatno nitko nema tocan podatak, nego svi uglavnom kenjaju da su francuski primjerci losiji,
valjda cisto zato sto su francuski...prema meni dostupnim informacijama, podjednaki su.
Dragec
2007-05-11 14:37:44 UTC
Post by FadeIn
[...]
Eh da, zaboravih "opci" dojam: dopada mi se sto se ni nakon 130000 nista ne
trese, ne lupa, ne cvrci, sve je na svome mjestu kao i prvog dana, auto
isto trosi, isto ide i ponasa se isto kao i prvog dana. Znam , sad ce se
javiti dezurna gundjala, ali ulje nisam pogledao od onda kad je auto imao
10000km pa do danas, jer kod svake izmjene ga ima isto kao sto je i ulijano
(barem se na sipki ne vidi da bi nedostajalo). Kad se primjeti da nesto
fali, vjerojatno cu poceti i provjeravati :))

Istina, unutrasnjost, tj., dizajn polako gazi vrijeme, ali naravno, tako je
kod svakog auta. Plastika je poprilicno tvrda i nije bas neki pojam
ljepote, ali zato nema vidljivih tragova habanja kao kod ovih
"usminkanijih". Sjedala isto dosta neudobna i izdrzljiva, amortizeri
relativno tvrdi, ali ne pokazuju znakove umora. Uglavnom, kao i kod vecine
japanaca: ako ne patis na udobnost, "mekocu" i neke finese, ovo je auto za
tebe. Tjeraj dok ne krepa. A nece uskoro.
sony
2007-05-13 10:27:45 UTC
Post by FadeIn
[...]
Imao sam ja 2001.g., prodao prosle sa 89tkm. Ne mogu ga prezaliti.
Jedina mana koju sam imao i zbog kojeg sam ga prodao je mali gepek, pa
nisam mogao sa troje djece nikuda. Inace besprijekoran, redovni servisi
600 - 800 kn, za citavo to vrijeme jednom mijenjao svjecice i jenu
zarulju od zmigavca, 2 gume i nista vise. Imao sam motor 1.0 i trosio je
do 6 lit, a za sipku za ulje i danas ne znam gdje se nalazi.Osobno
mislim da je 2001 bolji izbor od 02 jer se 2002 radila u Turskoj, a moj
je bio orginal japanac. U svakom slucaju preporuka.
FadeIn
2007-05-14 10:43:10 UTC
U Turskoj???
Ja cuo da su od 2002 poceli proizvodit u francuskoj za eu trziste, za tursku
ni glasa!
Znam za mali gepek ali nas je dvoje pa ak nam treba jos mjesta mozemo
spustit naslone zadnjih sjedala :)
Havla na preporuci.
Mari0
sony
2007-05-15 16:35:37 UTC
Post by sony
[...]
Informaciju o Turskoj sam dobio u Toyotinom servisu, a takodjer mi je to
potvrdio kupac koji je kuio od mene auto (inace serviser u Toyotinom
salonu u Zagrebu), pa sam to primio zdravo za gotovo. Nemojte me drzati
za rijec.
Cuo sam i ja da je poslije proizvodnja preseljena u Francusku, naime
navodno se 2002 samo sklapao u nekom pogonu u Turskoj poradi
izbjegavanja dodatne carine za uvoz sa istoka.
FadeIn
2007-05-16 10:26:19 UTC
Hvala,
Vodit cu racuna o tome pri kupnji... Sigurno je sigurno. Iako mislim da si
japanci ne bi priustili neke vece propuste bez obzira na mjesto sklapanja.
Pozdrav.