(prestaro za odgovor)
Lakiranje auta
Sonic
2004-09-10 02:33:23 UTC
Zanima me ako ima na grupi koji lakirer ili osoba koja zna nesto o cijenama,
koliko bi se realno trebalo platiti za lakiranje vozila..konkretno Megane
coupea.....znaci samo priprema i lakiranje nema nekih udaraca..samo
lakiranje metalik boja, normalno samo dvoja vrata itd.......hvala
jesus
Oko 5-6 k kn , ako je metalik lak i ako ce sve skidat ...
Josip
2004-09-11 14:21:15 UTC
Post by Sonic
[...]
FYI:
Mene kostalo prije godinu dana lakiranje Mitsubishi Colta nekih 6000 kn...
Mettalic crvena (iliti Japansko crvena)... sve skidano - sve stavljano...
cak sam dobio i jamstvo na sjaj laka 5 godina... sve uredno i pedantno
obavljeno - ukljuceno i farbanje celicnih felgi u srebrnu boju...
Josip, Zagreb
Sonic
2004-09-11 16:56:28 UTC
Post by Josip
Post by Sonic
[...]
To je prihvatljiva cijena....hvala na pomoci...