Eh, da, još jedan kao ja.... - AEZ presigurnosni vijci/matice
(prestaro za odgovor)
Leo Frketiæ
2006-04-30 12:23:49 UTC
c/p sa hraweba kao upozorenje svima:

"
Ovako posto imam alu felge sa 4 sarafa... 3 su mi normalna a 4 je
kodiran.... znaci saraf koji se odsarafljuje sa specijalni kljucem.... e sad
je nastupio problem... saraf mi se zapekao u alu-felgu i pokusavaljuci
skinuti ga, puko mi je taj specijalni nastavak!!! Proizvodac je AEZ model ZV
125.. kod kljuca je E1TO....
kak da skinem to sranje sad s kotaca!!! dali imaju vulkanizer neki nacin da
se skine saraf dolje ak naprimjer pukne glava!!!

i di da taj nastavak sad nabavim
HVALA"

"Jel to vijak ili matica?
Mislim da francuzi stavljaju vijke.
Ukoliko je tako onda je lak¹e jer se vijak moŸda moŸe probu¹it i razmrvit pa
izvadit.
Ako je matica onda si u qrcu (kao ¹to sam i ja bio).

Ja imam u garaŸi set sigurnosnih matica (takoðer AEZ) koje sam pretegnuo
ovog proljeæa. Ostavio sam si ih kao uspomenu i dokaz da su AEZ vijci/matice
lo¹ patent i poddimenzionirani. Dok sam zatezao zadnju maticu kljuè za
sigurnosne matice mi je proklizao. Zubiæi su se nakrenuli i zarezali maticu.
Kasnije sam brzo i¹ao od¹erafljivati ove ostale i na jo¹ dvije matice mi je
proklizao. Samo sam jedan kotaè uspio osposobiti. Ostao sam sa tri
zakljuèana kotaèa. Sve zato ¹to sam kupio polugu za zatezanje koja se
izvlaèila i radila prejaki moment. Nisam imao filinga i pretjerao sa silom
zatezanja.

Uglavnom, napravio si si gadno sranje i tu ti neæe moæi/htjeti pomoæi niti
jedan vulkanizer.
Treba¹ tokara koji æe ti htjeti to raditi. Treba prvo izvadit stare zubiæe i
istokariti kljuè odozada da moŸe staviti nove zubiæe od kaljenog èelika koji
æe biti tvrði. Nakon toga mora uzeti borer koji æe odgovarati dimenzijama
tih zubiæa, prerezati ga u komadiæe i od njega napraviti malo duŸe zubiæe.
Nakon toga mora bremerom zagrijati te nove zubiæe i nakon usijanja ih baciti
u ulje da se zakale.
Nakon toga ih staviti na mjesto starih zubiæa.
Onda dolazi na red pripremanje vijaka/matica. Uzeti bu¹ilicu i produbiti
rupe na vijcima/maticama pazeæi da se ne fula. Onda probati staviti taj novi
kljuè i odvinuti matice/vijke. Meni su frend i njegov djeda uspjeli odvinuti
dva za¹tekala vijka, jedan je ostao. Njega su morali zagrijati brenerom da
bi se ra¹irio i tek onda su ga uspjeli odvinuti. To je podrazumjevalo
sukljanje vatre po lakiranoj alu felgi. Svom sreæom nije joj ni¹ta.
To mi je bila JAKO dobra pouka. Od sada zateŸem SVE èega god se primim
iskljuèivo moment kljuèem. Ako Autodata kaŸe 85Nm onda je to 85Nm. Ni¹ta na
pamet. Da nismo uspjeli s tim zagrijavanjem brenerom onda bi slijedeæi
postupak bio rezanje alu felge.
Grdo sranje. Potpuno lo¹ i opasan proizvod AEZ-a."

"
Evo slike na kaj to sada izgleda.
Ti se vijci NE SMIJU zatezati s pneumatskim zatezaèem niti po filingu.
Iskljuèivo moment kljuè. I biti siguran da stoji 100% okomito na
vijak/maticu. Èim se malo fula u stranu onda slijedi sljedeæe:

"
Fran Mirtl
2006-04-30 12:27:33 UTC
On Sun, 30 Apr 2006 14:23:49 +0200, "Leo Frketić"
zabranjeno je c/p postova s hraweba na druge forume/njuze ;o
Leo Frketiæ
2006-04-30 12:41:19 UTC
On Sun, 30 Apr 2006 14:23:49 +0200, "Leo Frketiæ"
zabranjeno je c/p postova s hraweba na druge forume/njuze ;o
Onda æemo oèito Mili¹iæ i ja morati dogovoriti poslovni potez
koji æe moju pomoæ ovome jadniku naplatiti ovim c/p-om kao
upozorenje i ostalima.
U najmanju ruku bi se osjeæao kao zadnje dŸubre da ne upozorim
i ostale ¹to ih èeka kad iske¹iraju 181kn za ovo smeæe.
DBO
2006-04-30 12:56:11 UTC
U najmanju ruku bi se osjećao kao zadnje džubre da ne upozorim
i ostale što ih čeka kad iskeširaju 181kn za ovo smeće.
sva sreća da si ti kupio i drugi set tih istih vijaka :)
--
Few people understand the psychology of dealing with a highway traffic
cop. Your normal speeder will panic and immediately pull over to the
bastard chase you! He will follow!
Leo Frketiæ
2006-04-30 13:00:00 UTC
Post by Leo Frketiæ
U najmanju ruku bi se osjeæao kao zadnje dŸubre da ne upozorim
i ostale ¹to ih èeka kad iske¹iraju 181kn za ovo smeæe.
sva sreæa da si ti kupio i drugi set tih istih vijaka :)
Koji su posluŸili tokaru da vidi na kojem principu rade.
BrDa
2006-04-30 15:41:20 UTC
Post by Leo Frketiæ
[...]
tak vam i treba kad stavljate to smece na kotace... pa koji ce ti k to? Ako
ce netko ukrast ukrast ce cijeli auto, ko danas krade samo felge. A i kasko
je uvijek tu :-)
MEGAS
2006-05-01 09:04:55 UTC
SlaŸem se !!
marijo
2006-05-01 20:22:39 UTC
Post by BrDa
ko danas krade samo felge.
Ne znas prave ljude :)
--
Nije Kimmi vec je Kimi. Juan Pablo Montoya ne zna podesiti ovjes, a ni motor.
Uzivo sa diska: boney m - Hands Up Baby Hands Up
http://hrvatska-gpl-liga.tk/ Go Mc'Laren !
ND4SPD
2006-05-01 03:05:54 UTC
Post by Fran Mirtl
zabranjeno je c/p postova s hraweba na druge forume/njuze ;o
LOL, nije, zasto bi bilo?

Jedino ako je netko kupio novi auto, onda ce sam to staviti na druge forume
ili newse ako se zeli pohvaliti ili ako se u nekom postu moli da se
materijal (tekst-video-slike) ne prosljedjuje dalje...
--
Po Einsteinovoj teoriji relativnosti, sto brze se krecete to dulje zivite.
Zasto onda voziti sporo?

Pozdrav, Marko
Leo Frketiæ
2006-04-30 12:42:41 UTC
Pardon, da, linkovi ne valjaju pa evo u replyu:

Ante Ljuba
2006-05-01 18:54:38 UTC
Post by Leo Frketiæ
"
[...]
Po N-ti put-taj vijak se ne "¹pana",on se grifom stegne/tek toliko/.
Ekipa ga nogom steŸe:"nebu meni niko ukral felge".
Post by Leo Frketiæ
Inaèe majstori postoji vam specijalni alat za skidanje istih AEZ ili Mc
Guard