(prestaro za odgovor)
Uvoz automobila - EU
SonyLux
2013-06-04 21:29:18 UTC
Post by Lagonda
Ljudi se stvarno vesele da ce apsolutno sve pojeftiniti... Hm hm...
A ti proklinješ samo pomisao na situaciju da prometala pojeftine. To je zato
jer si nedavno kupio automobil pa se sad cijeli grizeš od muke jer si mogao
proći jeftinije. Ajde priznaj, koliko su te oderali?
Ti si niskointeligentna osoba ocito. U Austriji na cijenu auta u Njemackoj
placas 12% eko takse i 20% poreza, i to je to, dakle 32% od cijene auta
vani, tebi bolje ako mos izbit MwSt. Dakle, NECES PROMASIT NAS PDV, jel
toliki problem probavit tu informaciju ? Znaci imat ces taksu po Co2 + PDV
25% na auto, na tvoju i moju zalost.
SonyLux
2013-06-04 21:29:19 UTC
Tak da ne znam od kud ljudima ideje da ce auti postati turbo jeftiniji i
slicno.
Al nemojte bas napamet pricati.
Moj rođo je nedavno uzeo Golf 5 u Italiji kojeg j eplatio 5000e+1000e
davanja dok je takav isti kod nas oko 9000e.
Da, auti ce biti jeftiniji.
To o 1000€ mos pricat u lokalnim birtijama.
SonyLux
2013-06-04 21:29:19 UTC
Post by Lagonda
Post by Lagonda
[...]
Boze, ne znam samo od kud ti ta ideja?
Nesto ce pojeftiniti, nesto poskupiti. Vozim auto star 6 godina i ne treba
mi nish vise od toga.
Ne znam samo zasto ljudi ne zele prihvatiti cinjenicu da nece biti tako
bajno za bas sve aute.
A ako netko od vas zna, ali bas ako zna, dakle ako se bavi uvozom,
spedicijom, radi na carini i slicno, neka mi kaze konkretni podatak koji je
izglasan za te regule, neka slobodno napise.
A sve ovo kaj se pametuje ovdje, Boze... Sve vrsni znalci. Od propisa
zakona, PDV-a, automobila, posebno onih super automobila koje nikad nisu
vozili i slicno...
Osli njuzi u krasni...
E tu si u oravu, njuzi su puni tih mudraca koji mozda nemaju ni vozacke,
strasno nesta. I demantiras budalu sa cinjenicama 10 puta i on opet turpija
isto.
ToMo
2013-06-05 07:19:25 UTC
Post by SonyLux
Post by Lagonda
[...]
I to je kao nesto novo na njuzima?
:)
ToMo
Morrison
2013-06-05 07:39:04 UTC
Post by SonyLux
E tu si u oravu, njuzi su puni tih mudraca koji mozda nemaju ni vozacke,
strasno nesta. I demantiras budalu sa cinjenicama 10 puta i on opet turpija
isto.
A ti si potpuno siguran da je on budala, a da si ti mudrac? ©to ako on
smatra suprotno, da si ti budala koja oèito nema vozaèku, a on je mudrac.
Tko æe presuditi?
Morrison
2013-06-05 07:41:48 UTC
Post by SonyLux
[...]
Stvarno treba bit mozak pa pricati ovakve pizdarije. Èovjek ti je lijepo dao
dva linka na kojima sve pi¹e crno na bijelo. To je zakon koji stupa na snagu
1.7., a sve ¹to pi¹e je vrlo egzaktno, uopæe ne spada u one dvojbene zakone.
Samo se ti tje¹i da se nisi zajebao. Zajebao si se, dao si puno novaca za
govno od auta i sad tje¹i¹ sam sebe da neæe nitko nakon 1.7. povoljno proæi.
Ne brini, proæi æe i taj kredit kojeg otplaæuje¹ jednoga dana. Tada æe¹
lijepo moæi uzeti novi kredit i kupiti sebi automobil u Njemaèkoj.
Morrison
2013-06-05 07:43:35 UTC
Post by John Smithsonian
to sad znaci da bude auto star 9-10 godina imal 26% vrijednosti novog?
i na tih 26% budu isli ovi nameti?
to se cini ok, a cini se i tak postavljeno da se stimulira uvoz par godina
starih auta - tipa do 3 godine starosti je najisplativije
npr auto koji je kostal 100k, bude nakon 2 godine po njima vredil 64,5k
kaj se meni cini cisto ok
a za aute starije od 10 let bude valjda isto onih 26%? to je valjda tak
radi destimulacije uvoza starih autov :)
Stare aute ce destimulirati sa tim postotkom i CO2 porezom koji je velik za
one koji dime. Zato je najisplativije uzeti auto sa <=120 grama co2. Tada je
postotak koji placas na procjenjenu vrijednost 3,5% na CO2 i jos 1% na
vrijednost auta (ako je do 100 000 kn). Znaci placas 4,5% na tih 64 500 kn.
Bla
2013-06-05 08:08:40 UTC
Post by Morrison
Pi¹e na onom gore linku koji je postan kako æe iæi. Raèunat æe se po
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_05_52_1060.html
ma vidio sam .. al pise ti da to ti mozes sam
zatraziti da ti po tom clanku obracunaju i to
se onda smatra skracenim postupkom, ali nemas
obavezu ici na tu varijantu, vec i dalje ostaje
mogucnost procjene po tablicama itd.

vidi stavak 7 istog clanka
signatjur nije moja furka ;)
SonyLux
2013-06-05 20:58:38 UTC
Post by SonyLux
[...]
Stvarno treba bit mozak pa pricati ovakve pizdarije. Čovjek ti je lijepo dao
dva linka na kojima sve piše crno na bijelo. To je zakon koji stupa na snagu
1.7., a sve što piše je vrlo egzaktno, uopće ne spada u one dvojbene zakone.
Samo se ti tješi da se nisi zajebao. Zajebao si se, dao si puno novaca za
govno od auta i sad tješiš sam sebe da neće nitko nakon 1.7. povoljno proći.
Ne brini, proći će i taj kredit kojeg otplaćuješ jednoga dana. Tada ćeš
lijepo moći uzeti novi kredit i kupiti sebi automobil u Njemačkoj.
Ovakvim postovima odajes da si ili balavac pristavi ili si
niskointeligentna neobrazovana jedinka. Kakogod bilo, sramim se sam sebe
sto diskutiram s tobom. Moj auto je star 5 godina, kupljen za kes i na
odlaznoj godini. A nagodinu kad budem mjenjao auto pa ne budem mogao
dovesti iz EU auto po tim tvojim umisljenim crno na belo pravilima smatrat
cu prigodnim da ti ko mamic iznabijam sve na gamaru pa te molim da ostavis
neki kontakt mail da se cujemo i raspravimo tko je bio u pravu. Dakle ti i
tvoje baljezganje o placanju vinjete i rezervara goriva pa prebacivanje na
nase tablice ili ja i vecina pametnih sa grupe sa pricom o carini i PDVu na
cijenu vozila vani.
SonyLux
2013-06-05 20:58:38 UTC
Post by SonyLux
E tu si u oravu, njuzi su puni tih mudraca koji mozda nemaju ni vozacke,
strasno nesta. I demantiras budalu sa cinjenicama 10 puta i on opet turpija
isto.
A ti si potpuno siguran da je on budala, a da si ti mudrac? Što ako on
smatra suprotno, da si ti budala koja očito nema vozačku, a on je mudrac.
Tko će presuditi?
Nemas sta smatrat kad te cinjenice demantiraju !
John Smithsonian
2013-06-05 20:59:00 UTC
Post by Morrison
[...]
to je odlicno
za 2 godine bude za solidnu lovu npr novih (novi model, rabljeni auto
star 2 godine) i30-tki dizela iz slovenije, a oni su negde oko 105g co2
cini mi se :)
mozda bude se dalo za oko 65k-70k kn dobiti 2 godine stari i30 dizel sa
jos 3 godine garancije (slovenski nemaju ogranicenje kilometraze za
garanciju, samo se nadam da bude garancija prenosiva na hr drzavljanina :) )
Morrison
2013-06-06 08:04:32 UTC
A ti si sudionik prepucavanja i sudac istovremeno :))))
Morrison
2013-06-06 08:06:22 UTC
Post by SonyLux
Ovakvim postovima odajes da si ili balavac pristavi ili si
niskointeligentna neobrazovana jedinka. Kakogod bilo, sramim se sam sebe
Vidi se ko je ode s koko¹ijim mozgom. Zakon ti je postan na grupu, a ono ¹to
pi¹e je vrlo egzaktno. Ima¹ i AutoScout i Mobile pa baci oko i tamo.
Raèunica je jednostavna.
Niksa Franceschi

Toliko u umisljenosti i neinformiranosti....
SonyLux
2013-06-06 10:36:22 UTC
Post by SonyLux
Ovakvim postovima odajes da si ili balavac pristavi ili si
niskointeligentna neobrazovana jedinka. Kakogod bilo, sramim se sam sebe
Vidi se ko je ode s kokošijim mozgom. Zakon ti je postan na grupu, a ono što
piše je vrlo egzaktno. Imaš i AutoScout i Mobile pa baci oko i tamo.
Računica je jednostavna.
Opet kazem, ja se nadam da si ti u pravu al znam kako placaju frendovi iz
Austrije, nemam iluzije da ce bit tako kako nama odgovara, pa nije Linic
glupan, nije bezveze napravio zakon po Co2 koji je podigao cijene novih
luksuznih auta 10-20%. Pa tako kad ukine ono uvecanje trosarina za polovne
sto je nekad bilo doc ce na isto. Ovo za ispod 120 gr me ne zanima jer
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
Morrison
2013-06-06 11:08:30 UTC
Post by SonyLux
Opet kazem, ja se nadam da si ti u pravu al znam kako placaju frendovi iz
Austrije, nemam iluzije da ce bit tako kako nama odgovara, pa nije Linic
J*bala te Austrija, ja ne priæam o Austrijskim zakonima, nego o Hrvatskim
koji su ti ovdje jasno i nedvosmisleno predoèeni.
Post by SonyLux
glupan, nije bezveze napravio zakon po Co2 koji je podigao cijene novih
luksuznih auta 10-20%. Pa tako kad ukine ono uvecanje trosarina za polovne
Da, ali pi¹e ti u zakonu i kako æe se raèunati porezna osnovica. Èak stoji
detaljan izraèun.
Post by SonyLux
sto je nekad bilo doc ce na isto. Ovo za ispod 120 gr me ne zanima jer
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
Ja æu upravo takav kupiti, sa 120 konja. MoŸe¹ ti uzeti i ne¹to jaèe jer do
130 grama je porez 7%, a do 140 grama je 11,5% ¹to isto nije puno.
Post by SonyLux
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
Naravno da PDV neæe¹ plaæati. Jedino ako si kupio od pravne osobe u
Njemaèkoj onda ti oni izdaju raèun bez PDV-a (¹to znaèi da se auto ne smije
vi¹e registrirati u Njemaèkoj), a onda ovdje plati¹ 25% na netto cijenu. Ako
si kupio od fizièke osobe onda ti NE SMIJU naplatiti hrvatski PDV ni ikoji
jer je on veæ plaæen u EU. U tom drugom sluèaju ti ide dodatnih 5% porezan
an promet.

Dakle, sve ti jasno pi¹e u zakonu, a ja sam se potrudio da ti dodatno
rastumaèim. Ako nastavi¹ dalje, onda podrazumijevam da si ni¹ta drugo nego
TROL!!!
Lagonda
Nas PDV bez obzira jel auto nov ili polovan?
John Smithsonian
2013-06-06 20:20:26 UTC
Post by SonyLux
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
za rabljene aute ne treba placati nas pdv ako ga kupis od fizicke osobe
u njemackoj
SonyLux
2013-06-06 21:59:28 UTC
Post by SonyLux
Opet kazem, ja se nadam da si ti u pravu al znam kako placaju frendovi iz
Austrije, nemam iluzije da ce bit tako kako nama odgovara, pa nije Linic
J*bala te Austrija, ja ne prićam o Austrijskim zakonima, nego o Hrvatskim
koji su ti ovdje jasno i nedvosmisleno predočeni.
Post by SonyLux
glupan, nije bezveze napravio zakon po Co2 koji je podigao cijene novih
luksuznih auta 10-20%. Pa tako kad ukine ono uvecanje trosarina za polovne
Da, ali piše ti u zakonu i kako će se računati porezna osnovica. Čak stoji
detaljan izračun.
Post by SonyLux
sto je nekad bilo doc ce na isto. Ovo za ispod 120 gr me ne zanima jer
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
Ja ću upravo takav kupiti, sa 120 konja. Možeš ti uzeti i nešto jače jer do
130 grama je porez 7%, a do 140 grama je 11,5% što isto nije puno.
Post by SonyLux
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
Naravno da PDV nećeš plaćati. Jedino ako si kupio od pravne osobe u
Njemačkoj onda ti oni izdaju račun bez PDV-a (što znači da se auto ne smije
više registrirati u Njemačkoj), a onda ovdje platiš 25% na netto cijenu. Ako
si kupio od fizičke osobe onda ti NE SMIJU naplatiti hrvatski PDV ni ikoji
jer je on već plaćen u EU. U tom drugom slučaju ti ide dodatnih 5% porezan
an promet.
Dakle, sve ti jasno piše u zakonu, a ja sam se potrudio da ti dodatno
rastumačim. Ako nastaviš dalje, onda podrazumijevam da si ništa drugo nego
TROL!!!
Onda isti vrag, ili tamo neto pa nasih 25% ili njihov + 5%. Kako sam skuzio
iz tablice ono sto mene zanima ide na oko 250k kn i oko 140-150 grama, to
ce bit 20% samo Co2 porez. Vidit cemo dok prvi uvezu, sto manje to sam
sretniji.
John Smithsonian
2013-06-07 08:48:15 UTC
Post by SonyLux
[...]
pa da, najvise bude se isplatilo uvoziti jeftine male dizele koji imaju
male emisije co2

< Prethodna stranica Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 3