Uvoz automobila - EU
(prestaro za odgovor)
dexy
2013-06-03 20:14:00 UTC
Pitanje je vec vjerojatno bilo, ali moze li netko navesti u par natuknica
dali će i koje promjene biti u vezi uvoza i carine automobila nakon ulaska u
EU.
Na koliki dodatni postotak mogu racunati na cijenu automobila.. a da to bude
finalna cifra.

Hvala
Crni mačak
lol
dexy
2013-06-03 21:28:47 UTC
lol
.I.
Lagonda
2013-06-04 07:28:13 UTC
Al nemojte bas napamet pricati.
Moj roðo je nedavno uzeo Golf 5 u Italiji kojeg j eplatio 5000e+1000e
davanja dok je takav isti kod nas oko 9000e.
Da, auti ce biti jeftiniji.
I da, tvoj rodjo je bas referenca za drzavni uvoza automobila... i to od
nedavno...
LOL!
Kresimir
2013-06-04 07:36:20 UTC
Auti ce biti jeftiniji. Polovni.
Drugo nije bitno.
Kresimir
2013-06-04 07:24:39 UTC
Tak da ne znam od kud ljudima ideje da ce auti postati turbo jeftiniji i
slicno.

Da, auti ce biti jeftiniji.
Lagonda
Nisam znao da smo od nedavno u EU. Ja sam mislio da to ide od 1.7. Hm...
SonyLux
2013-06-04 21:29:19 UTC
Tak da ne znam od kud ljudima ideje da ce auti postati turbo jeftiniji i
slicno.
Al nemojte bas napamet pricati.
Moj rođo je nedavno uzeo Golf 5 u Italiji kojeg j eplatio 5000e+1000e
To o 1000€ mos pricat u lokalnim birtijama.
Lagonda
2013-06-04 07:18:59 UTC
Post by dexy
Pitanje je vec vjerojatno bilo, ali moze li netko navesti u par natuknica
dali æe i koje promjene biti u vezi uvoza i carine automobila nakon ulaska
u EU.
Na koliki dodatni postotak mogu racunati na cijenu automobila.. a da to
bude finalna cifra.
Ne mozes jer se jos uvijek ne zna tocni obracun i na koji nacin ce se drzava
"zastititi". PDV pravilnik se jos uvijek slaze, sto stvari se mijenja...
Ono kaj bu je da auti nece biti tak bas jeftini kako si ljudi misle. Niti
ces ti moci otici u neku drugu zemlju i dopeljati auto ovdje, otisao, sjeo i
dosao ovdje. Morat ces ga prijaviti ovdje i poplacati kojseta drzavi.
Tak da ne znam od kud ljudima ideje da ce auti postati turbo jeftiniji i
slicno.
Bla
2013-06-04 07:48:31 UTC
Post by Lagonda
[...]
wtf? .. kakav "PDV pravilnik" .. sta lupetas ti?

nije da sam "u ekipi" da znam o svima sve, ali
definitivno zvucis kao da imas brutalni lager
unutar ograde, pa je sad frka panika ili ako
trolas, onda to radis fakat profesionalno ;)

sve se vec zna, po pitanju zakona i pravila, a
jedino se ne zna koje ce se vrijednosti uzimati
kod procjene vrijednosti u praksi

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_02_15_241.html

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_05_52_1060.html
signatjur nije moja furka ;)
NixHR
2013-06-04 08:51:48 UTC
Post by Bla
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_02_15_241.html
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_05_52_1060.html
Dakle Euro IV dizel auto do 100k kuna i 120 g/km co2 ima sljedeća davanja:

1% porezna osnovica
3.5% emisija co2
5.5% obujam preko 1001 ccm

PDV se ne plaća ako je PDV već plaćen u nekoj od država članica EU.

To mi se čini nekako premalo davanja...
Morrison
2013-06-04 08:57:42 UTC
1% porezna osnovica
3.5% emisija co2
5.5% obujam preko 1001 ccm
Èekaj, zar porez na obujam nije samo za motocikle? Koliko znam, to su
ukinuli za automobile.
Lagonda
2013-06-04 09:13:31 UTC
Post by Morrison
1% porezna osnovica
3.5% emisija co2
5.5% obujam preko 1001 ccm
Èekaj, zar porez na obujam nije samo za motocikle? Koliko znam, to su
ukinuli za automobile.
Kao sto sam rekao, jos se nista ne zna. Iako neki tu navadjaju pravilnike o
PDV-u iz nn koji vrijede prije 1.7. i neke rodje koju su nedavno kupili
golfa...
Ljudi se stvarno vesele da ce apsolutno sve pojeftiniti... Hm hm...
Morrison
2013-06-04 10:45:04 UTC
Post by Lagonda
Ljudi se stvarno vesele da ce apsolutno sve pojeftiniti... Hm hm...
A ti proklinje¹ samo pomisao na situaciju da prometala pojeftine. To je zato
jer si nedavno kupio automobil pa se sad cijeli grize¹ od muke jer si mogao
proæi jeftinije. Ajde priznaj, koliko su te oderali?
Lagonda
2013-06-04 11:05:37 UTC
Post by Morrison
Post by Lagonda
[...]
Boze, ne znam samo od kud ti ta ideja?
Nesto ce pojeftiniti, nesto poskupiti. Vozim auto star 6 godina i ne treba
mi nish vise od toga.
Ne znam samo zasto ljudi ne zele prihvatiti cinjenicu da nece biti tako
bajno za bas sve aute.
A ako netko od vas zna, ali bas ako zna, dakle ako se bavi uvozom,
spedicijom, radi na carini i slicno, neka mi kaze konkretni podatak koji je
izglasan za te regule, neka slobodno napise.
A sve ovo kaj se pametuje ovdje, Boze... Sve vrsni znalci. Od propisa
zakona, PDV-a, automobila, posebno onih super automobila koje nikad nisu
vozili i slicno...
Osli njuzi u krasni...
SonyLux
2013-06-04 21:29:19 UTC
Post by Lagonda
Post by Lagonda
Ljudi se stvarno vesele da ce apsolutno sve pojeftiniti... Hm hm...
A ti proklinješ samo pomisao na situaciju da prometala pojeftine. To je
zato jer si nedavno kupio automobil pa se sad cijeli grizeš od muke jer si
mogao proći jeftinije. Ajde priznaj, koliko su te oderali?
[...]
E tu si u oravu, njuzi su puni tih mudraca koji mozda nemaju ni vozacke,
strasno nesta. I demantiras budalu sa cinjenicama 10 puta i on opet turpija
isto.
ToMo
2013-06-05 07:00:52 UTC
Post by SonyLux
Post by Lagonda
[...]
I to je kao nesto novo na njuzima?
:)
ToMo
Morrison
2013-06-05 07:20:31 UTC
Post by SonyLux
E tu si u oravu, njuzi su puni tih mudraca koji mozda nemaju ni vozacke,
strasno nesta. I demantiras budalu sa cinjenicama 10 puta i on opet turpija
isto.
A ti si potpuno siguran da je on budala, a da si ti mudrac? ©to ako on
smatra suprotno, da si ti budala koja oèito nema vozaèku, a on je mudrac.
Tko æe presuditi?
SonyLux
2013-06-05 20:58:38 UTC
Post by SonyLux
E tu si u oravu, njuzi su puni tih mudraca koji mozda nemaju ni vozacke,
strasno nesta. I demantiras budalu sa cinjenicama 10 puta i on opet turpija
isto.
A ti si potpuno siguran da je on budala, a da si ti mudrac? Što ako on
smatra suprotno, da si ti budala koja očito nema vozačku, a on je mudrac.
Tko će presuditi?
Nemas sta smatrat kad te cinjenice demantiraju !
Morrison
2013-06-06 07:45:53 UTC
A ti si sudionik prepucavanja i sudac istovremeno :))))
SonyLux
2013-06-04 21:29:18 UTC
Post by Lagonda
[...]
Ti si niskointeligentna osoba ocito. U Austriji na cijenu auta u Njemackoj
placas 12% eko takse i 20% poreza, i to je to, dakle 32% od cijene auta
vani, tebi bolje ako mos izbit MwSt. Dakle, NECES PROMASIT NAS PDV, jel
toliki problem probavit tu informaciju ? Znaci imat ces taksu po Co2 + PDV
25% na auto, na tvoju i moju zalost.
Morrison
2013-06-05 07:23:15 UTC
Post by SonyLux
[...]
Stvarno treba bit mozak pa pricati ovakve pizdarije. Èovjek ti je lijepo dao
dva linka na kojima sve pi¹e crno na bijelo. To je zakon koji stupa na snagu
1.7., a sve ¹to pi¹e je vrlo egzaktno, uopæe ne spada u one dvojbene zakone.
Samo se ti tje¹i da se nisi zajebao. Zajebao si se, dao si puno novaca za
govno od auta i sad tje¹i¹ sam sebe da neæe nitko nakon 1.7. povoljno proæi.
Ne brini, proæi æe i taj kredit kojeg otplaæuje¹ jednoga dana. Tada æe¹
lijepo moæi uzeti novi kredit i kupiti sebi automobil u Njemaèkoj.
SonyLux
2013-06-05 20:58:38 UTC
Post by SonyLux
[...]
Stvarno treba bit mozak pa pricati ovakve pizdarije. Čovjek ti je lijepo dao
dva linka na kojima sve piše crno na bijelo. To je zakon koji stupa na snagu
1.7., a sve što piše je vrlo egzaktno, uopće ne spada u one dvojbene zakone.
Samo se ti tješi da se nisi zajebao. Zajebao si se, dao si puno novaca za
govno od auta i sad tješiš sam sebe da neće nitko nakon 1.7. povoljno proći.
Ne brini, proći će i taj kredit kojeg otplaćuješ jednoga dana. Tada ćeš
lijepo moći uzeti novi kredit i kupiti sebi automobil u Njemačkoj.
Ovakvim postovima odajes da si ili balavac pristavi ili si
niskointeligentna neobrazovana jedinka. Kakogod bilo, sramim se sam sebe
sto diskutiram s tobom. Moj auto je star 5 godina, kupljen za kes i na
odlaznoj godini. A nagodinu kad budem mjenjao auto pa ne budem mogao
dovesti iz EU auto po tim tvojim umisljenim crno na belo pravilima smatrat
cu prigodnim da ti ko mamic iznabijam sve na gamaru pa te molim da ostavis
neki kontakt mail da se cujemo i raspravimo tko je bio u pravu. Dakle ti i
tvoje baljezganje o placanju vinjete i rezervara goriva pa prebacivanje na
nase tablice ili ja i vecina pametnih sa grupe sa pricom o carini i PDVu na
cijenu vozila vani.
Morrison
2013-06-06 07:47:42 UTC
Post by SonyLux
Ovakvim postovima odajes da si ili balavac pristavi ili si
niskointeligentna neobrazovana jedinka. Kakogod bilo, sramim se sam sebe
Vidi se ko je ode s koko¹ijim mozgom. Zakon ti je postan na grupu, a ono ¹to
pi¹e je vrlo egzaktno. Ima¹ i AutoScout i Mobile pa baci oko i tamo.
Raèunica je jednostavna.
SonyLux
2013-06-06 10:36:22 UTC
Post by SonyLux
Ovakvim postovima odajes da si ili balavac pristavi ili si
niskointeligentna neobrazovana jedinka. Kakogod bilo, sramim se sam sebe
Vidi se ko je ode s kokošijim mozgom. Zakon ti je postan na grupu, a ono što
piše je vrlo egzaktno. Imaš i AutoScout i Mobile pa baci oko i tamo.
Računica je jednostavna.
Opet kazem, ja se nadam da si ti u pravu al znam kako placaju frendovi iz
Austrije, nemam iluzije da ce bit tako kako nama odgovara, pa nije Linic
glupan, nije bezveze napravio zakon po Co2 koji je podigao cijene novih
luksuznih auta 10-20%. Pa tako kad ukine ono uvecanje trosarina za polovne
sto je nekad bilo doc ce na isto. Ovo za ispod 120 gr me ne zanima jer
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
Morrison
2013-06-06 10:49:50 UTC
Post by SonyLux
Opet kazem, ja se nadam da si ti u pravu al znam kako placaju frendovi iz
Austrije, nemam iluzije da ce bit tako kako nama odgovara, pa nije Linic
J*bala te Austrija, ja ne priæam o Austrijskim zakonima, nego o Hrvatskim
koji su ti ovdje jasno i nedvosmisleno predoèeni.
Post by SonyLux
glupan, nije bezveze napravio zakon po Co2 koji je podigao cijene novih
luksuznih auta 10-20%. Pa tako kad ukine ono uvecanje trosarina za polovne
Da, ali pi¹e ti u zakonu i kako æe se raèunati porezna osnovica. Èak stoji
detaljan izraèun.
Post by SonyLux
sto je nekad bilo doc ce na isto. Ovo za ispod 120 gr me ne zanima jer
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
Ja æu upravo takav kupiti, sa 120 konja. MoŸe¹ ti uzeti i ne¹to jaèe jer do
130 grama je porez 7%, a do 140 grama je 11,5% ¹to isto nije puno.
Post by SonyLux
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
Naravno da PDV neæe¹ plaæati. Jedino ako si kupio od pravne osobe u
Njemaèkoj onda ti oni izdaju raèun bez PDV-a (¹to znaèi da se auto ne smije
vi¹e registrirati u Njemaèkoj), a onda ovdje plati¹ 25% na netto cijenu. Ako
si kupio od fizièke osobe onda ti NE SMIJU naplatiti hrvatski PDV ni ikoji
jer je on veæ plaæen u EU. U tom drugom sluèaju ti ide dodatnih 5% porezan
an promet.

Dakle, sve ti jasno pi¹e u zakonu, a ja sam se potrudio da ti dodatno
rastumaèim. Ako nastavi¹ dalje, onda podrazumijevam da si ni¹ta drugo nego
TROL!!!
SonyLux
2013-06-06 21:59:28 UTC
Post by SonyLux
Opet kazem, ja se nadam da si ti u pravu al znam kako placaju frendovi iz
Austrije, nemam iluzije da ce bit tako kako nama odgovara, pa nije Linic
J*bala te Austrija, ja ne prićam o Austrijskim zakonima, nego o Hrvatskim
koji su ti ovdje jasno i nedvosmisleno predočeni.
Post by SonyLux
glupan, nije bezveze napravio zakon po Co2 koji je podigao cijene novih
luksuznih auta 10-20%. Pa tako kad ukine ono uvecanje trosarina za polovne
Da, ali piše ti u zakonu i kako će se računati porezna osnovica. Čak stoji
detaljan izračun.
Post by SonyLux
sto je nekad bilo doc ce na isto. Ovo za ispod 120 gr me ne zanima jer
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
Ja ću upravo takav kupiti, sa 120 konja. Možeš ti uzeti i nešto jače jer do
130 grama je porez 7%, a do 140 grama je 11,5% što isto nije puno.
Post by SonyLux
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
Naravno da PDV nećeš plaćati. Jedino ako si kupio od pravne osobe u
Njemačkoj onda ti oni izdaju račun bez PDV-a (što znači da se auto ne smije
više registrirati u Njemačkoj), a onda ovdje platiš 25% na netto cijenu. Ako
si kupio od fizičke osobe onda ti NE SMIJU naplatiti hrvatski PDV ni ikoji
jer je on već plaćen u EU. U tom drugom slučaju ti ide dodatnih 5% porezan
an promet.
Dakle, sve ti jasno piše u zakonu, a ja sam se potrudio da ti dodatno
rastumačim. Ako nastaviš dalje, onda podrazumijevam da si ništa drugo nego
TROL!!!
Onda isti vrag, ili tamo neto pa nasih 25% ili njihov + 5%. Kako sam skuzio
iz tablice ono sto mene zanima ide na oko 250k kn i oko 140-150 grama, to
ce bit 20% samo Co2 porez. Vidit cemo dok prvi uvezu, sto manje to sam
sretniji.
John Smithsonian
2013-06-07 08:48:07 UTC
Post by SonyLux
[...]
pa da, najvise bude se isplatilo uvoziti jeftine male dizele koji imaju
male emisije co2
Morrison
2013-06-07 08:52:42 UTC
Post by John Smithsonian
pa da, najvise bude se isplatilo uvoziti jeftine male dizele koji imaju
male emisije co2
Naravno, on govori o autima tipa Infinitija od 400 konja pa bi htio proæi
jeftino. E neæe naravno. Ali mi ostali govorimo o standardnim autima koji su
veæini ljudi dostupni.
Èak ne mora biti ni mali sitni gradski automobil. Evo ja recimo mislim
kupiti Fiat Bravo 1.6 dizel od 120 konja. Jako dobar automobil, kategorija
golfa, velika snaga, ima prostora sasvim dovoljno... Ista stvar vaŸi i za
aute tipa Lancia Delta, Golf 6 i sl. Èak i auti srednje klase æe se naæi sa
dobrom konjaŸom i nevelikim CO2 pa æe doæi par tisuæa eura jeftinije nego
¹to su sada cijene u HR.
John Smithsonian
2013-06-07 09:16:31 UTC
Post by Morrison
Èak ne mora biti ni mali sitni gradski automobil. Evo ja recimo mislim
kupiti Fiat Bravo 1.6 dizel od 120 konja. Jako dobar automobil, kategorija
golfa, velika snaga, ima prostora sasvim dovoljno... Ista stvar va¾i i za
aute tipa Lancia Delta, Golf 6 i sl. Èak i auti srednje klase æe se naæi sa
dobrom konja¾om i nevelikim CO2 pa æe doæi par tisuæa eura jeftinije nego
¹to su sada cijene u HR.
dobro, mislil sam na kompakte kad sam rekel "mali" :)
meni se npr. svidja novi i30 dizel sa nekih 104 ili 109 g CO2 emisijom
prednost je to da mu je cijena dosta niza od golfa npr., pa bi onaj
porez na vrijednost bil u najnizoj kategoriji za auto star 2 godine

ili s druge strane octavia 1.6 TDI koja ima 99g CO2 emisiju, koja je vec
ogromni auto...
ToMo
2013-06-07 09:34:33 UTC
Post by John Smithsonian
pa da, najvise bude se isplatilo uvoziti jeftine male dizele koji imaju
male emisije co2
Naravno, on govori o autima tipa Infinitija od 400 konja pa bi htio proći
jeftino. E neće naravno. Ali mi ostali govorimo o standardnim autima koji su
većini ljudi dostupni.
Čak ne mora biti ni mali sitni gradski automobil. Evo ja recimo mislim
kupiti Fiat Bravo 1.6 dizel od 120 konja. Jako dobar automobil, kategorija
golfa, velika snaga, ima prostora sasvim dovoljno...
Buduci ga imam, vazna napomena: prostora ima za vozaca do 190 cm, inace
i u krajnje razvucenom polozaju bu problema. Prostora iza ima jaako
malo, a gepek je prilicno prostran, blizu 400l. Tako je bilo i u kadettu
E. Recimo Kia Ceed, koju ima stara, ima drugu spiku, iza je ful
prostrano, ali naustrb gepeka koji je manji. Pa da se zna.
ToMo
Morrison
2013-06-07 11:54:45 UTC
Dobro, ja sam visok 180 pa mene boli kurac.
ToMo
2013-06-07 12:21:00 UTC
Post by Morrison
Buduci ga imam, vazna napomena: prostora ima za vozaca do 190 cm, inace i
u krajnje razvucenom polozaju bu problema. Prostora iza ima jaako
Dobro, ja sam visok 180 pa mene boli kurac.
Nisam do sad povezivao visinu s gonorejom, ali svaki dan se nesto nauci.
;)
ToMo
Morrison
2013-06-07 13:03:28 UTC
Post by ToMo
Nisam do sad povezivao visinu s gonorejom, ali svaki dan se nesto nauci.
Gonoreja, kopnica, filipnska ruŸa... sve je to isto.

Lagonda
Nas PDV bez obzira jel auto nov ili polovan?
John Smithsonian
2013-06-06 20:20:20 UTC
Post by SonyLux
takav auto nit vozim nit cu vozit. Racunica je jasna, Co2 porez + PDV nas,
tako cemo uvozit. Ne znam dali ce se moc doplacivat samo razlika na
njemackih 19% pa do 25 nasih.
za rabljene aute ne treba placati nas pdv ako ga kupis od fizicke osobe
u njemackoj
Niksa Franceschi

Toliko u umisljenosti i neinformiranosti....
Bla
2013-06-04 11:06:00 UTC
1% porezna osnovica
3.5% emisija co2
5.5% obujam preko 1001 ccm
takoje .. osim sta oduzmi obujam jer se ne placa
za automobile, vec samo motocikle, a glavna stavka
je da ce ti nameti ici na "procjenjenu vrijednost"
za koju jos nitko ne zna koja ce biti i ujedno je
to jedini problem, ako bi te procjene isle po ovim
sadasnjim cijenama polovnih u hr

takodjer je bitno za napomenuti da ce se u slucaju
kupnje od privatne osobe, isto kao i do sada u rh,
placati 5% poreza, a ako bi kupio od hendlera koji
ti daje racun sa iskazanim pdv-om (svapskim) onda se
tih 5% ne placa (clanak 26 zakona)
PDV se ne plaća ako je PDV već plaćen u nekoj od drÅŸava članica EU.
To mi se čini nekako premalo davanja...
hehe .. a sad ti je valjda jasno zasto se masovno
furaju patke o "poskupljenjima" i o tome da se "jos
nista ne zna", jer trenutno vlada bolesno velika
panika medju ekipom "hendlera" sa ogradama i mrtvim
kapitalima koji im dodatno kopni pred ocima sve vise
kako se priblizava ulazak u euroslaviju
signatjur nije moja furka ;)
Morrison
2013-06-04 13:28:13 UTC
Post by Bla
je da ce ti nameti ici na "procjenjenu vrijednost"
za koju jos nitko ne zna koja ce biti i ujedno je
to jedini problem, ako bi te procjene isle po ovim
sadasnjim cijenama polovnih u hr
Pi¹e na onom gore linku koji je postan kako æe iæi. Raèunat æe se po
mjesecima starosti vozila:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_05_52_1060.html
John Smithsonian
2013-06-04 19:38:21 UTC
Post by Morrison
Post by Bla
[...]
to sad znaci da bude auto star 9-10 godina imal 26% vrijednosti novog?
i na tih 26% budu isli ovi nameti?

to se cini ok, a cini se i tak postavljeno da se stimulira uvoz par
godina starih auta - tipa do 3 godine starosti je najisplativije
npr auto koji je kostal 100k, bude nakon 2 godine po njima vredil 64,5k
kaj se meni cini cisto ok

a za aute starije od 10 let bude valjda isto onih 26%? to je valjda tak
radi destimulacije uvoza starih autov :)
Morrison
2013-06-05 07:25:01 UTC
Post by John Smithsonian
[...]
Stare aute ce destimulirati sa tim postotkom i CO2 porezom koji je velik za
one koji dime. Zato je najisplativije uzeti auto sa <=120 grama co2. Tada je
postotak koji placas na procjenjenu vrijednost 3,5% na CO2 i jos 1% na
vrijednost auta (ako je do 100 000 kn). Znaci placas 4,5% na tih 64 500 kn.
John Smithsonian
2013-06-05 20:58:56 UTC
Post by Morrison
[...]
to je odlicno
za 2 godine bude za solidnu lovu npr novih (novi model, rabljeni auto
star 2 godine) i30-tki dizela iz slovenije, a oni su negde oko 105g co2
cini mi se :)
mozda bude se dalo za oko 65k-70k kn dobiti 2 godine stari i30 dizel sa
jos 3 godine garancije (slovenski nemaju ogranicenje kilometraze za
garanciju, samo se nadam da bude garancija prenosiva na hr drzavljanina :) )
Bla
2013-06-05 08:10:23 UTC
Post by Morrison
Pi¹e na onom gore linku koji je postan kako æe iæi. Raèunat æe se po
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_05_52_1060.html
ma vidio sam .. al pise ti da to ti mozes sam
zatraziti da ti po tom clanku obracunaju i to
se onda smatra skracenim postupkom, ali nemas
obavezu ici na tu varijantu, vec i dalje ostaje
mogucnost procjene po tablicama itd.

vidi stavak 7 istog clanka
signatjur nije moja furka ;)
Mario Orsolic
2013-06-04 15:56:00 UTC
To mi se èini nekako premalo davanja...
Pazi kakve kmetove su od nas napravili.
Iz cista mira, bez ikakvog razumnog opravdanja, oni nametnu nekakav porez na
nesto sto placamo novcem na koji smo ionako vec platili par poreza, a nama
se jos cini malo.
Lagonda
2013-06-04 08:34:02 UTC
Post by Bla
wtf? .. kakav "PDV pravilnik" .. sta lupetas ti?
Jel se bavis spedicijom? Jesi isao na seminare od Carine i o regulativi
poreza nakon 1.7. po pitanju troskova, trosarina i slicnog kod uvoza
automobila recimo?
Post by Bla
[...]
Nemam n ikakav lager. Govorim ti onako kako je. A to ako mislis da ce bas
sve ostati isto nakon 1.7. ne bih se bas slozio s tim.
I kakve veze imaju ove nn s novim trosarinama, davanjima i ostalim na uvoz
automobila nakon 1.7.?
Bla
2013-06-04 11:01:09 UTC
Post by Lagonda
Jel se bavis spedicijom? Jesi isao na seminare od Carine i o regulativi
poreza nakon 1.7. po pitanju troskova, trosarina i slicnog kod uvoza
automobila recimo?
ne bavim se spedicijom, a niti ne vidim koja
je poveznica spedicije sa unosom bilo cega iz
bilo koje druge eu zemlje nakon 1.7. .. carine
na granici nece biti, a zakonom je nametnuta
obaveza prijave unosa vozila carini/poreznoj,
sto dakle znaci da je konacno donesen nekakav
propis gdje drzava koooooooooonacno mora nesto
provoditi samostalno bez da jebe gradjane kroz
raznorazne birokratske smicalice tipa "vlasnik
mora odjaviti vozilo nakon prodaje" tj. kada
vise nije vlasnik .. ovako ces sada prolaziti
granicu bez ikakve kontrole i nadzora, a nek
drzava onda hvata ilegalce koji nece prijaviti
nikakav unos nego ce trancirati aute u garazi
za dijelove doma i slicno

gotovo cjelokupna legislativa ti je u ona dva
linka sta sam postao ranije i to najsvjezija
Post by Lagonda
[...]
ne kuzim sta bi trebalo ostati isto .. pa nece
nista biti isto .. ja sam stavio linkove na 2
nova propisa koji se primjenjuju od 1.7. i u
njima nema apsolutno nista istoga u odnosu na
propise koji se primjenjuju do sad
--
signatjur nije moja furka ;)