(prestaro za odgovor)
Ford Escort 1.8D problem kod paljenja !
feri
2005-08-23 21:14:41 UTC
Pozdrav !

Imam jedan problem kod Ford Oriona (isto sto i Escort) 1.8D (dizel) iz
1992.g.

Naime. kada ga pokusavam prvi put upaliti tokom dana onda trebam jako
puno verglati anlaser prije nego upali, a nekako mi se cini da se
gorivo iz filtera (goriva) povuce i onda prvo trebam napumpati gorivo
u Bosh pumpu tj. nema ga odmah u crijevima !
Mada izmedju Bosch pumpe i flitera goriva postoji jedan ventil koji
propusta gorivo u samo jednom smjeru ali mozda on ne obavlja dobro
funkciju (probao sam sa upuhivanjem zraka i sa jedne strane pusta a sa
druge NE, sto bi trebalo znaciti da je sve u redu, ali ...)

Stvar je u tome da mi tu i tamo upali skoro pa odmah auto , tj. nekako
mi se cini da je gorivo odmah na raspolaganju odnosno da se ne treba
pumpati iz rezervoara !

E sada, zanima me dali je jos netko imao slican problem tj. dali je
nasao rjesenje jer se meni nekako cini da se gorivo povlaci nazada u
rezervoar i ja onda trosim i vrijeme i anlasere sa pumpanjem goriva u
Bosch pumpu ?!?!

Svaka pomoc je dobro dosla !

p.s.

Auto ima nekih 200.000 km i uredno prolazi EKO test tj. jako malo dimi
a nisam mjerio kompresiju motora !!!
Jurka
2005-08-23 21:40:11 UTC
Post by feri
[...]
Ako prilikom verglanja iz auspuha ide veæa kolièina dima problem nije u
gorivu veæ u grijaèima.
Brtvljenje poluge gasa je èest problem kod Bosch pumpi (starijih).Uhvati
rukom polugu za gas i pomièi je u raznim smjerovima dok motor radi.Ako se
izmedju poluge i kuæi¹ta pumpe pojavi gorivo prona¹ao si problem.

Pozdrav!
er
2005-08-24 05:47:28 UTC
Post by feri
[...]
imam isti takav. prvi vlasnik mi je rekao da za normalnih dana grijem do
kraja (nakon što se ugasi lampica čekam klik iz releja grijača) a kad je
zima dva puta do kraja. prije generalke je dugo verglao i izbacio dosta
dima. na generalki se vidjelo da je otišla uljna karika na jednom
cilindru, što mjerenje prethodno kompresije nije uopće moglo naslutiti.
nakon generalke pali bez greške tj. za 1-2 sek na -15. prije generalke
na nekih -5 mu je trebalo oko 15-20 sek. nakon dva grijanja.

neki dan sam mijenjao filter nafte pa sam vidio da nema nafte u crijevo
do filtera. milsim da mu je za paljenje dovoljno ono kaj ima u bosch pumpi.

e da ima još jedan štos za hladne dane. prvo ga zavrtiš bez grijanja pa
kada griješ gori ona našpricana nafta i dođe do boljeg zagrijavanja.
proboa sam par puta i fino je palio i prije generalke.

ovaj moj ima sada 240.000 na generalki je bilo 220.000

eto
ionre
2005-08-24 06:36:28 UTC
e da ima jo¹ jedan ¹tos za hladne dane. prvo ga zavrti¹ bez grijanja pa
kada grije¹ gori ona na¹pricana nafta i doðe do boljeg zagrijavanja.
proboa sam par puta i fino je palio i prije generalke.
true
feri
2005-08-24 07:19:04 UTC
Post by er
Post by feri
[...]
kraja (nakon ¹to se ugasi lampica èekam klik iz releja grijaèa) a kad je
zima dva puta do kraja. prije generalke je dugo verglao i izbacio dosta
dima. na generalki se vidjelo da je oti¹la uljna karika na jednom
cilindru, ¹to mjerenje prethodno kompresije nije uopæe moglo naslutiti.
nakon generalke pali bez gre¹ke tj. za 1-2 sek na -15. prije generalke
[...]
Ajde , probat cu pa cemo vidjeti kakvi ce biti rezultati :)
Nego , koliko te kostala generalaka ili je tosamo bila polu-generalka
postosi samo karike mijenjao ili si jos nesto ?!?
er
2005-08-24 07:50:05 UTC
Post by feri
Ajde , probat cu pa cemo vidjeti kakvi ce biti rezultati :)
Nego , koliko te kostala generalaka ili je tosamo bila polu-generalka
postosi samo karike mijenjao ili si jos nesto ?!?
pa da nije bila prava, sve smo mijenjali (ventili, brušenje glave,
leteći ležajevi, semerinzi, brtve itd.) osim klipova i nismo brusili
cilindre. to mi je radio jedan rodjak, a ja sam mu rekao da napravi da
auto ide još 100.000. platio sam mu za ruke 2800 kn a materijal me
koštao nekih 4000 kn (tu je bila i vodena pumpa, kuplung lamela, relej
ventilatora, ulje u kočnicama, semerinzi uz poluosovine sve skupa oko
4000 kn)
er
2005-08-24 07:58:40 UTC
e da za eko test,

eko test prije generalke bez problema, nakon toga sam se dosta vozio po
gradu, auto se malo začepio pa sam ga propuhao do lučkog i natrag (kao i
prvi puta) na oko 4000 o/min otišao na ekotest i... pao

daklen dimio je oko 5.0 (dozvoljeno 2.5) odem ja kod rodjaka a on smanji
dotok na bosch pumpi tako da se nisam mogao popesti niti uz manji
brijeg, a pretjecanje traktora je bio pravi podvig. dodjem opet na eko
test, tip kaže "izvrsno, što ste mu radili?" ja kažem "pa majstor je
podešavao bosch pumpu." kaže tip "..da, da vidi se." poslije smo vratili
kako je bilo.
Chupa
2005-08-24 09:21:37 UTC
Post by er
[...]
sefe moze malo detaljnije o kojoj je pumpi rijec i
koja je to procedura, na svojoj nevidim nacina
kako mjenjati dotok goriva?
er
2005-08-24 10:37:43 UTC
sefe moze malo detaljnije o kojoj je pumpi rijec i koja je to
procedura,
na svojoj nevidim nacina kako mjenjati dotok goriva?
ford escort 1.8d 92. godina, ima neka dva šarafa s kojima se regulira.
ajmo ovako ja ću točno pitati rođaka pa ću staviti post na grupu
slijedeći tjedan (naime on je van zagreba pa ću ga vidit za vikend) bit
će subject "podešavanje bosch pumpe"
Chupa
2005-08-24 12:35:36 UTC
Post by er
[...]
ajde stavi pliz i vidi tocno koja je pumpa znam da
se u te fordove ugradjivale 2 vrste CAV i BOSCH
Lost
2005-08-24 15:39:31 UTC
Post by feri
[...]
Provjeri cijevi koje idu od dizne do dizne nesmiju ni mrvicu pu¹tati, kod
starog na orionu 91 je bio taj sluèaj.
feri
2005-08-24 17:28:13 UTC
Post by Jurka
Ako prilikom verglanja iz auspuha ide veæa kolièina dima problem nije u
gorivu veæ u grijaèima.
Idem ispitati grijace, mada sam ih vec ispitavo (tokom zime) i bili su
svi u redu. E sada me zanima dali grijaci mogu s vremenom biti losiji
a ipak rade ili su oni samo u statusu radi - ne radi !!

Kao drugo dali postoje bolji grijaci za taj Ford ili je svejedno koji
grijaci su ugradjeni (svi imaju istu funkciju ali nemaju isti vijek
trajanja, pretpostavljam). Preporuka koje grijace uzeti ?!?!
Post by Jurka
Brtvljenje poluge gasa je èest problem kod Bosch pumpi (starijih).Uhvati
rukom polugu za gas i pomièi je u raznim smjerovima dok motor radi.Ako se
izmedju poluge i kuæi¹ta pumpe pojavi gorivo prona¹ao si problem.
Pokusao sam i nisam nista primijetio da curi, sve je suho !