slazete li se sa ?
(prestaro za odgovor)
D.V.
2004-11-26 11:46:27 UTC
http://www.htnet.hr/lifestyle/auto/page/2004/09/21/0118006.html

Moram priznati da ni meni nikad nije bilo jasno zasto sam proizvodjac ne
ucini ono sto rade "chip tuneri" ?!
Isao moj sogor da mu "nabriju" A4. I jesu. Sav sretan i zadovoljan kako sad
auto vozi.
Njegovi komentari: "Osjetim da sad bolje vuce u nizim brzinama, ali vise
nemam onu max. brzinu kao prije. Sad je max 200 km/h a bilo je 220."
Ne sjecam se vise koliko su mu naplatili tih 15-ak minuta posla ali znam da
su trazili dodatnu lovu za mjerenje snage prije i poslije "tuninga". I to ne
malu - valjda se tak oosiguravaju od provjera ucinkovitosti :). naravno da
nije dobio ni racun za izvrsenu uslugu. Inace letak za njih je dobio na
velesajmu (mislim auto show) i tamo je pisalo da sa letkom ima 10% popusta.
Na kraju kako nije dobio racun nije ni dobio nikakav popust jer "tuner" nije
platio PDV :)
DBO
2004-11-26 12:05:27 UTC
Post by D.V.
http://www.htnet.hr/lifestyle/auto/page/2004/09/21/0118006.html
Da! I da imam auto koji mogu chipati ne bi to radio jer sva tehnika IMHO
treba raditi s nekom rezervom.
Post by D.V.
Moram priznati da ni meni nikad nije bilo jasno zasto sam proizvodjac ne
ucini ono sto rade "chip tuneri" ?!
Zato što to skraćuje radni vijek mašine, naravno! Pošto ti proizvođač
daje garanciju na 100K km tom rezervom snage se osigura da nešto gadno
ne prosvira pa da ima velike troškove popravaka cijele serije vozila.
--
"The Subaru was a good boy's car, but that, the Mitsubishi, is a man's
car." - The STIG (about the Impreza WR1 and the EVO MR)
DGS
2004-11-26 11:59:19 UTC
Post by D.V.
Moram priznati da ni meni nikad nije bilo jasno zasto sam proizvodjac ne
ucini ono sto rade "chip tuneri" ?!
Zato sto proizvodjac mora garantirati rad motora i na tome mu se temelji
ugled. Posto chip-tuning ZNATNO smanjuje vijek trajanja motora to
proizvodjaci ne rade. VW motor od 101ks i onaj od 130ks NISU potpuno isti.
Onaj jaci ima neke mnogo izdrzljivije komponente i projektirani su za isti
vijek trajanja. Chip-tuning nije nikakav tuning jer je za "tuning" potrebno
znanje i rad. Chip tuning je prvenstveno namijenjen majmunima prve klase.
Kopjar
2004-11-26 12:31:50 UTC
Post by DGS
[...]
Kad sam ja ovo rekao prije cca. godinu - godinu i pol dana na grupi, bio sam
popljuvan.....
killer
2004-11-26 12:42:18 UTC
Post by DGS
[...]
jebiga sad je veæ pro¹lo godinu dana i nekima su se poraspadali èipani auti
moŸda i motor moŸe izdrŸat vi¹e snage, al popratni elementi tipa ovjes
nosaèi motora, getribe prijenosi.. jednostavno se razlohavaju i raspadaju
DBO
2004-11-26 13:04:02 UTC
jebiga sad je već prošlo godinu dana i nekima su se poraspadali čipani auti
možda i motor može izdržat više snage, al popratni elementi tipa ovjes
nosači motora, getribe prijenosi.. jednostavno se razlohavaju i raspadaju
Bez brige, prvo motor kaže doviđenja :)
...:::|Kroky|:::...
2004-11-26 19:41:47 UTC
Post by killer
[...]
Bez brige, prvo motor kaŸe doviðenja :)
iz iskustva?

http://www.dbdrag.info/
DBO
2004-11-26 19:54:00 UTC
Post by ...:::|Kroky|:::...
Post by DBO
Bez brige, prvo motor kaže doviđenja :)
iz iskustva?
Da, a čak nije ni chipan :)
...:::|Kroky|:::...
2004-11-26 20:45:25 UTC
Post by ...:::|Kroky|:::...
Bez brige, prvo motor kaŸe doviðenja :)
iz iskustva?
Da, a èak nije ni chipan :)
i kakve to veze ima sa cipom? to samo dokazuje da ako je auto cipan, da
nemora biti da je nesto crklo zbog cipa...

http://www.dbdrag.info/
DBO
2004-11-27 08:58:07 UTC
Post by ...:::|Kroky|:::...
i kakve to veze ima sa cipom? to samo dokazuje da ako je auto cipan, da
nemora biti da je nesto crklo zbog cipa...
Gle, ja ti želim puno bezbrižnih kilometara u chipanom autu, ali snaga
se mora dobiti nauštrp nečega, a to nešto je obično trajnost.
...:::|Kroky|:::...
2004-11-27 13:02:39 UTC
Post by ...:::|Kroky|:::...
i kakve to veze ima sa cipom? to samo dokazuje da ako je auto cipan,
da nemora biti da je nesto crklo zbog cipa...
Gle, ja ti Ÿelim puno bezbriŸnih kilometara u chipanom autu, ali snaga
se mora dobiti nau¹trp neèega, a to ne¹to je obièno trajnost.
ak nastavi kak je do sad bilo (90k km) sve 5:)

http://www.dbdrag.info/
DBO
2004-11-27 13:02:29 UTC
Post by ...:::|Kroky|:::...
ak nastavi kak je do sad bilo (90k km) sve 5:)
Pa nekih 130-150K km bi trebao proći bez greške...
Dule
2004-11-27 14:32:46 UTC
Post by ...:::|Kroky|:::...
ak nastavi kak je do sad bilo (90k km) sve 5:)
Pa nekih 130-150K km bi trebao proci bez gre?ke...
Mislis 250K.
DBO
2004-11-27 14:46:46 UTC
Post by Dule
Post by ...:::|Kroky|:::...
ak nastavi kak je do sad bilo (90k km) sve 5:)
Pa nekih 130-150K km bi trebao proci bez gre?ke...
Mislis 250K.
Oko 150K km je obično prvi veći zahvat, a to je reparacija turbine.
Nino
2004-11-27 11:52:18 UTC
Post by DGS
[...]
evoluirali su u u tih godinu i pol :)