Dihtung glave motora?
(prestaro za odgovor)
PiN
2012-03-16 07:53:12 UTC
Zasto procuri dihung glave motora? Koji su sve razlozi moguci?

Pada mi na pamet pregrevanje motora i eventualno neka hemija koja
nagrize dihtung. Ima li jos neka mogucnost?

Pozdrav.
RzR
2012-03-16 08:39:02 UTC
Pozdrav.
Bruno Babic
2012-03-16 10:06:07 UTC
Post by PiN
Zasto procuri dihung glave motora? Koji su sve razlozi moguci?
Osnovni uzroci su toplina i vrijeme. Sto vise jednog i/ili drugog, to ce
dihtung imati manje sansi da obavlja svoju fukciju.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
PiN
2012-03-16 10:57:21 UTC
Post by Bruno Babic
Post by PiN
Zasto procuri dihung glave motora? Koji su sve razlozi moguci?
Osnovni uzroci su toplina i vrijeme. Sto vise jednog i/ili drugog, to ce
dihtung imati manje sansi da obavlja svoju fukciju.
Sto ce reci - motori sa vecom radnom temperaturom (97 stepeni u odnosu
na drugih recimo 88-90) su podlozniji toj stvari. Hvala.

Pozdrav.
Luka Betevic
2012-03-16 11:58:54 UTC
Sto ce reci - motori sa vecom radnom temperaturom (97 stepeni u odnosu na
drugih recimo 88-90) su podlozniji toj stvari. Hvala.
brtva glave bi trebala biti projektirana sukladnoostalim parametrima motora
izmedju kojih je i radna temperatura...
PiN
2012-03-16 12:37:13 UTC
Post by Luka Betevic
[...]
Eeee sta bi sve trebalo... Sto se mene tice, sve se projektuje da neko
zaradi pare. A to znaci da "drzi bure vodu, dok majstori odu", iliti dok
ne istekne garancija.

Pozdrav.
MasterBlaster
2012-03-16 12:11:26 UTC
Post by PiN
Post by Bruno Babic
Post by PiN
[...]
Ne, tako bi bilo da imaju jednake dihtunge, a nemaju. Radi se o tome da
prekomjerna temperatura (pregrijavanje) skracuje vijek.
Danasnji moderni turbo benzinski motori sa visoko tlacnim (direktnim)
ubrizgavanjem imaju radnu temp iznad 100°C, cesto oko 110, pa su im i
dihtunzi glave tome prilagodjeni.
PiN
2012-03-16 12:43:33 UTC
Post by MasterBlaster
Post by PiN
Post by Bruno Babic
Post by PiN
[...]
Motor se nije ni jednom pregrejao. A radi na 97 za razliku od astrinih
(do) 90.
Bruno Babic
2012-03-16 12:32:58 UTC
Post by PiN
Sto ce reci - motori sa vecom radnom temperaturom (97 stepeni u odnosu
na drugih recimo 88-90) su podlozniji toj stvari. Hvala.
Pogresan zakljucak.
O brtvi ovisi koja je neka maksimalna temperatura koju ona podnosi, pa
je za pretpostaviti da nije u pitanju isti materijal od kojeg se
izradjuju brtve toplijih motora.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
PiN
2012-03-16 12:41:38 UTC
ovisi koja je neka maksimalna temperatura koju ona podnosi, pa je za
pretpostaviti da nije u pitanju isti materijal od kojeg se izradjuju
brtve toplijih motora.
Na astri koja je radila na ~90 stepeni sve bilo ok. Na vektri koja radi
na 97 evo balavi. E sad da li su menjali materijale ne znam. Ali znam da
motor ni jendom nije bio pregrejan. Cak sta vise, bio je pothladjen, kad
je otisao termostat.

Pozdrav.
Sin&sha
A jesi li siguran da je problem u brtvi glave a ne brtvi poklopca ventila?
Jure C.
2012-03-16 13:50:47 UTC
Post by Sin&sha
A jesi li siguran da je problem u brtvi glave a ne brtvi poklopca ventila?
Ja bi se kladio da je ovo drugo.

J.
Sin&sha
2012-03-16 13:57:19 UTC
Post by Jure C.
Post by Sin&sha
A jesi li siguran da je problem u brtvi glave a ne brtvi poklopca ventila?
Ja bi se kladio da je ovo drugo.
J.
Pa i ja bih prvo pomislio na to, tim prije što je na Opelovim 2.0 motorima
to bilo relativno često, pa možda se to naslijedilo i s 1.8.
PiN
2012-03-16 14:36:18 UTC
Post by Sin&sha
Post by Jure C.
Post by Sin&sha
[...]
Cekaj sekundu. Imam crni (deluje plasticni) poklopac koji je pricvrscen
sa Torx vijcima za blok motora (liveni deo). Na tom spoju balavi. Gde bi
tu bio poklopac ventila?
Evo gde curi: www.mediafire.com/?72l3xn8gnggbn6m
Evo gde se pojavljuje ulje - odmah se vidi slika:
MasterBlaster
2012-03-16 17:26:44 UTC
Post by PiN
[...]
http://oi43.tinypic.com/oktydg.jpg
Tu, gdje pokazuje strelica, nije dihtung glave. On se nalazi izmedju
glave i bloka motora, dakle ispod dijela sa usisnim/ispusnim granama,
tj glave motora. Kod tebe ulje slini iznad glave, dakle najvjerojatnije
sere dihtung poklopca ventila...
1***@gmail.com
2018-05-01 10:53:31 UTC
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
DiVeRgEnT
2018-05-01 11:36:33 UTC
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Tesko...
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Vaso
2018-05-01 21:59:36 UTC
Post by DiVeRgEnT
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Tesko...
Losa kvaliteta? Kriva montaza?
--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
Obogatiti Kao g-din Bill Gates!!
Gyz
2018-05-02 06:03:09 UTC
Post by Vaso
Post by DiVeRgEnT
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Tesko...
Losa kvaliteta? Kriva montaza?
;->>

bio sam prisutan u jednoj radioni
gdje su mijenjali dihtung na susjednom autu

baš sastavili...
nalijali ulje i antifriz...
i prvi put upalili...

kad najednom počne pičkaranje????????
;-O

dihtung propišal
;->>>
DiVeRgEnT
2018-05-02 06:38:32 UTC
Post by Vaso
Post by DiVeRgEnT
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Tesko...
Losa kvaliteta? Kriva montaza?
Nisam rekao da ne moze, nego tesko da moze, tj. malo je vjerojatno. U
ponedjeljak sam treci put, na trecem autu zamijenio dihtung glave motora
i nikad mi se nije ponovilo da na istom autu moram to mijenjati.
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sin&sha
2018-05-02 06:25:36 UTC
wrote in message news:59633535-c5fc-482c-891c-***@googlegroups.com...

Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10
mjeseci

Naravno da može. Pogotovo ako nije otklonjen možebitni problem zbog kojeg je
prošli put bio zamijenjen. Glavu i blok treba provjeriti i eventualno
poravnati, a mžda i mijentai.
Bruno Babic
2018-05-02 09:58:55 UTC
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Naravno, pogotovo ukoliko je glava npr. iskrivljena pa niti ne dihta
dobro u startu.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
DiVeRgEnT
2018-05-02 10:13:48 UTC
Post by Bruno Babic
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Naravno, pogotovo ukoliko je glava npr. iskrivljena pa niti ne dihta
dobro u startu.
Pa ravnanje glave bi trebalo biti po defaultu kod izmjene dihtunga?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Bruno Babic
2018-05-02 10:25:50 UTC
Post by DiVeRgEnT
Post by Bruno Babic
Naravno, pogotovo ukoliko je glava npr. iskrivljena pa niti ne dihta
dobro u startu.
Pa ravnanje glave bi trebalo biti po defaultu kod izmjene dihtunga?
Kljucna rijec "trebalo" :)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
miha
2018-05-02 11:10:36 UTC
Post by 1***@gmail.com
Moze li dihtung otici nakon 15 000 pređenih km, dakle zamjenjen prije 10 mjeseci
Samo ako je meho nešto sfušao, onda ti dihtung glave "ode"

Nije poravnao glavu, nije stavio nove vijke odgovarajuće kvalitete, nije
ispravno pritegnuo, kupio krivu verziju dihtunga ili lošu kvalitetu
dihtunga, može biti sto sitnica, a svaku do jedne zna meho koji zna svoj
posao.

zg828
2012-03-16 17:30:04 UTC
Post by Jure C.
Post by Sin&sha
A jesi li siguran da je problem u brtvi glave a ne brtvi poklopca ventila?
Ja bi se kladio da je ovo drugo.
Pa i ja bih prvo pomislio na to, tim prije sto je na Opelovim 2.0
motorima to bilo relativno cesto, pa mozda se to naslijedilo i s 1.8.
Cekaj sekundu. Imam crni (deluje plasticni) poklopac koji je pricvrscen
sa Torx vijcima za blok motora (liveni deo). Na tom spoju balavi. Gde bi
tu bio poklopac ventila?
taj crni dio je poklopac ventila,
kad ga skines vidis bregastu, ona stoji iznad glave
glava motora je takodjer livena, kao i blok, i spojeni su ozbiljnijim
vijcima od ovih torxova, koji nisu ovako po rubu, nego su vise prema sredini
mozda ces prepoznati po tome da su u glavu zasarafljene svjecice, odnosno
dizne kod dizela
Jure C.
2012-03-17 15:50:51 UTC
Post by PiN
http://oi43.tinypic.com/oktydg.jpg
Od donjeg dijela motora prema gornjem: imas brtvu izmedju kartera motora
i bloka, izmedju bloka i glave (brtva glave) i izmedju glave i poklopca
ventila (bregaste).
Po ovoj slici tebi slini ulje na poklopcu ventila, to je pizdarija za
promijeniti.

J.
PiN
2012-03-19 06:33:35 UTC
Post by Jure C.
Post by PiN
[...]
Hvala svima na odgovorima. Definitivno dihtung poklopca ventila.

E sad pitanje svih pitanja: ima li neko podatak (auto data ili slicno) -
kojim momentom se pritezu ovi vijci (gore - torx 10)? Sumnjam da su mi
prilikom ugradnje plinskog uredjaja ostala dva ugaona vijka nedotegnuta
dovoljno, pa da zato tu balavi. Kojim momentom pritegnuti, odn.
proveriti ove vijke gore?

Unapred hvala.

Pozdrav.
PiN
2012-03-19 07:12:38 UTC
Post by PiN
Post by Jure C.
Post by PiN
[...]
Na forumima pronalazim podatak o 8 Nm. Moze li neko da potvrdi ovu
informaciju?

Pozdrav.
Sin&sha
2012-03-19 07:48:09 UTC
Post by PiN
Post by PiN
Post by Jure C.
Post by PiN
[...]
Nisam to zatezao moment ključem, nego onako odoka, pažljivo. Zaista pažljivo
jer sam jednom na trabantu pretegnuo svječicu i uništio navoj.
Dobro očisti dosjedne površine, obje, a umjesto brtve možeš upotrijebiti
neki termootporan silikon. Majstori često to stavljaju, a negdje sam čitao
da se kod nekih proizvođača silikon koristi već u tvornici.
Imaš mail.
PiN
2012-03-19 09:11:38 UTC
Post by Sin&sha
Post by PiN
Post by PiN
Post by Jure C.
Post by PiN
[...]
Necu ja to menjati sam. Oteracu ga u servis i stavicu originalni
dihtung. Ali sam hteo da napravim test sa moment kljucem da proverim
vijke, da slucajno neki nije losije pritegnut. Jer ako jeste losije
stegnut, onda su to zeznuli ovi kod ugradnje gasa. Ako nije, onda je
procurio.

U svakom slucaju, udjem u Opel radnju da pitam posto je originalni
dihtung i ispred mene covek uzima takodje neki dihtung sa rupama od
cilindara. Pita me prodavac sta meni treba, a ja mu pokazem na coveka sa
dihtungom i kazem isto ovo. Pita koji je motor, rekoh Z18XER. A on ce,
pa nije isto, ovo je za Z18XE. Eto ti ga Opl kvalitet.

Pozdrav.

PS. @Sin&sha: Imas odgovor.
MasterBlaster
2012-03-19 09:40:35 UTC
Post by PiN
[...]
??? Tebi netreba nikakav dihtung s "rupama od cilindra", jer takav je
dihtung glave, a tvoj je samo uska gumeno-plasticna traka...
Sin&sha
2012-03-19 09:56:21 UTC
Post by Sin&sha
Post by PiN
Post by PiN
Post by Jure C.
Post by PiN
[...]
Nadam se da nisi kupio to s rupama od cilindara . to je ono što ti, na
sreću, ne trena. To je dihtung glave. Brtva poklopca ventila je par mm
širola trakica pravokutnog oblika s ušicama za vijke i košta oko 5 €, ako se
ne varam.
Jure C.
2012-03-19 10:25:59 UTC
Post by PiN
[...]
Ti si bas navalio promijeniti brtvu glave jelda?

To sto je taj prije tebe kupio je brtva glave:
http://www.aa1car.com/library/ic697.htm

Tebi treba:
http://www.alibaba.com/product-gs/440270241/Valve_Cover_Gasket.html

J.
PiN
2012-03-19 11:02:20 UTC
Post by Jure C.
Post by PiN
[...]
Ajd' na jednom mestu odgovorim svima. Nisam kupio, samo sam otisao da
pitam posto je. U trenutku ulaska u prodavnicu jos uvek nisam bio
siguran sta je. Tako sam i postavio pitanje (kao da je to to). Posto smo
pogledali pod haubu, covek je potvrdio da je dihtung poklopca ventila.

Za moj motor to bi trebalo da izgleda bas ovako:
http://bit.ly/wUO5Ls

A cifra u zvanicnom mu dodje ~45 EUR

Pozdrav.
MasterBlaster
2012-03-19 11:54:04 UTC
Post by PiN
[...]
Kojikurac si se tu onda raspitival, ak ne vjerujes odgovorima? :)
Post by PiN
http://bit.ly/wUO5Ls
A cifra u zvanicnom mu dodje ~45 EUR
Trebao bi znat ti i svakako serviseri, pa tako i oni koji su ti
ugradjivali plin, da je na novim autima taj dihtuhg za jednokratnu
upotrebu. Jednom skinut vise nece dihtat bez dodatnog brtvljenja za
to predvidjenim kitom, ili naravno zamjena novim...
PiN
2012-03-19 12:47:59 UTC
Post by MasterBlaster
Post by PiN
[...]
Da znam koje su sve opcije u igri.
Uskoro cu na redovni servis plina, pa cu ih pitati za zdravlje...
Jure C.
2012-03-19 16:16:12 UTC
Post by PiN
http://bit.ly/wUO5Ls
A cifra u zvanicnom mu dodje ~45 EUR
Eto, rijesen problem. Ova grupa opet ima smisla :)

J.
Sin&sha
2012-03-20 07:25:41 UTC
Post by Jure C.
Post by PiN
http://bit.ly/wUO5Ls
A cifra u zvanicnom mu dodje ~45 EUR
Eto, rijesen problem. Ova grupa opet ima smisla :)
J.
Al' sam se zeznuo za 40€ :(
Mislim da sam ja platio 40-ak kuna za Leganzu s GM 2.016V motorom.
PiN
MasterBlaster
Na kojem mjestu i koju tekucinu?
Stalker
2012-03-16 20:09:57 UTC
Post by PiN
Zasto procuri dihung glave motora? Koji su sve razlozi moguci?
Pada mi na pamet pregrevanje motora i eventualno neka hemija koja
nagrize dihtung. Ima li jos neka mogucnost?
Pozdrav.
Imam ja pitanje, da li se glava motora obavezno mora brusiti prilikom
zamjene dihtunga glave?
Stalker
MasterBlaster
2012-03-16 22:31:59 UTC
Post by Stalker
Imam ja pitanje, da li se glava motora obavezno mora brusiti prilikom
zamjene dihtunga glave?
Nemora prilikom zamjene ispravnog dihtunga, jer je dihtung samo za
jednokratnu upotrebu.
Mora ako je razlog skidanja glave sjebani dihtung...