(prestaro za odgovor)
Reparacija turbine
ICU
2006-02-05 17:46:26 UTC
Evo jedan sam od sretnika kojem odlazi turbina na 70000 km i 6 mjeseci po
isteku garnacije
Auto: P 307 HDI
Po likovima u servisu jos radi ali ne dovoljno...
Trenutno sam u pregovorima i istrazivanjima mogucnosti, no ako imate kakve
preporuke, linkove ili adrese turbina majstora u zg i SZ Hrvatskoj, te
koliko servis cca kosta odnosno da li se uopce isplati...
HrVOjE

Drnya
2006-02-05 18:07:09 UTC
Post by HrVOjE
A kazi iskreno: jesi li pazio na turbinu u tih 70k km?
Hrvoje
Pa mislim.... Pa kaj joj se mora raditi da ode tak brzo? :-(
Strava kakve aute rade danas.

-
Drnya
m0nk
2006-02-05 18:38:57 UTC
Post by Drnya
Post by HrVOjE
A kazi iskreno: jesi li pazio na turbinu u tih 70k km?
Hrvoje
Pa mislim.... Pa kaj joj se mora raditi da ode tak brzo? :-(
Strava kakve aute rade danas.
Problem je sto vecina ljudi ne zna voziti auto s turbom.
Mene cudi kako te nove turbine uopce izdrze toliko kod nekih, s obzirom
kako voze. Vecina ljudi nema vremena ostaviti auto pola minute-minutu u
leru, pa onda ga ugasiti, ne mogu cekati da se ugrije pa ga onda ganjati i
sl.
A i cinjenica je da ove nove turbine sigurno nisu iste kao i one prije
10-15 godina.
MEGAS
2006-02-05 19:24:03 UTC
Post by m0nk
Post by Drnya
Post by HrVOjE
[...]
ja na mazdi nisam nikad ostavio auto da radi poslje voznje i nema problema
sa turbinom...
MEGAS
2006-02-05 19:24:22 UTC
sve su bolji ti peugeoti...
Zlaja
2006-02-05 19:28:03 UTC
frendu na novoj laguni 1.9dci takoder riknula turbina na oko cca 85000 tkm,
popravak tj. nova turbina kod PINJUSICA oko 1000 eura, na staroj pukla
osovina ko p...!!!
pozdrav
10-15 godina.
bK
2006-02-05 19:56:10 UTC
Nikad? Niti nakon ganjanja?
MEGAS
2006-02-05 19:59:31 UTC
nikad...
jj
2006-02-05 21:33:12 UTC
[...]
ZA turbine samo pinju¹iæ u zagrebu dubrava,
sve su ostalo prevaranti i neuki majstori koji nemaju alat opremu niti ljude koji ce dobro srediti turbinu

ili ces dobiti tvornicki repariranu kao i ja

ja sam platio za alfu 145 1,9 TD
Turbina 2400 kuna - tvornicki reparirana
pozdrav
Mladen

KRISCHNER BRUNO Zagreb, Gole¹ka 14 (01) 6141 873
Chupa
2006-02-05 22:04:51 UTC
Post by jj
ja sam platio za alfu 145 1,9 TD
Turbina 2400 kuna - tvornicki reparirana
samo da ne bi bilo zabune to si u pinjusicu kupio
repariranu?

-koliko si cekao, oko cjele zamjene.. tj. koliko
si bio bez auta?
kupujem komplet klimu za Tempru 1.9Tds
jj
2006-02-05 22:42:00 UTC
Post by jj
ja sam platio za alfu 145 1,9 TD
Turbina 2400 kuna - tvornicki reparirana
samo da ne bi bilo zabune to si u pinjusicu kupio repariranu?
Da mehanicar je skinuo turbinu i odnio ju
ostavio im turbinu
sutra su ga nazvali uzeli su mu neispravnu, dali mu novu turbinu mi imdali 2400 kuna
garancija 100 000km
znaci ovisi eto ja sam cekao 2 dana a sad ovisi valjda da li imaju turbinu i kolko ima treba da se to rijesi

- covjek ti je dole naveo kirchenra iz blata... ja bas ne bi tamo isao jer sam cuo vec od par ljudit da im se njegove reparirane
turbine raspale nako par tisuca km

pozdrav
Chupa
2006-02-05 22:53:19 UTC
me ne treba meni, moja za sada "kuc kuc o drvo"
jos dobro radi, mislim da nema ni 30tak kkm na
njoj.. ali me zanimalo cisto informativno..
kupujem komplet klimu za Tempru 1.9Tds
Boris Bijelic
2006-02-06 07:58:10 UTC
Post by MEGAS
Post by m0nk
Post by Drnya
Post by HrVOjE
[...]
Bolje nemoj izazivat, znam nekoliko ljudi kojima je riknula turbina na
mazdi (323, 626 i 6) vecinom se nemoze reparirat, a cijenu nove bolje da
neznas.
Mladen Frank
2006-02-06 10:26:08 UTC
Post by ICU
[...]
valter gustin, rijeka
znam da to dela jako dugo, a kako dela bo.
Dsaltak
2006-02-06 12:53:11 UTC
Post by Mladen
Post by ICU
[...]
Mladen,
jel ima¹ kakva iskustva s njim? Pa ne moŸe èovjek samo tak "probat",
nije to balansiranje guma da ode¹ drugom vulkanizeru ak je prvi sfu¹al.
ICU
2006-02-06 15:55:07 UTC
Post by jj
Post by ICU
[...]
Kaj znaci mozes tamo jeftinije dobiti tvornicki repariranu?
U peugeotu mi ponudili tvornicki repariranu cca 4500 kn (nova 9500, sweet
mother of jesus :((), bas da je takva razlika u cijeni?
ICU
2006-02-06 16:11:00 UTC
Post by HrVOjE
A kazi iskreno: jesi li pazio na turbinu u tih 70k km?
Ne, nisam nikad niti pomislio na nju, isto kao sto nikad ne mislim na sta ja
znam, poluosovinu, ili getribu...
Mislim na ulje, mislim na gume, mislim na kocnice, na svjetla, na to dal sam
zakljucao auto
Auto je garaziran, naravno da ga ne ganjam hladnog, a ni inace, vozim
normalno, 60% otvorene ceste, vrlo prometne
Imam 30 godina, stalni posao, voljenu osobu, 20000 eura manje za auto koji
mi je prijevozno sredstvo s motorom koji MORA normalno odraditi barem
300000, i ne, nikad nisam pomislio na to pati li mi turbina i da ce budem li
ju koristio (????) ranije otici, u tri picke materine...
Chupa
2006-02-06 16:24:12 UTC
Post by ICU
[...]
da samo tvornicka treba shvatiti reparirana kod
njih, a svako imaju opremu i kvalitetno to odrade
mozda i bolje nego sto bi u bilo kojoj pugovoj
tvornici..
--
kupujem komplet klimu za Tempru 1.9Tds
Sljedeća stranica >