(prestaro za odgovor)
Popravak limarije - procjena troskova?
Dominik Lozic
2004-10-06 19:49:58 UTC
U sudaru mi je ostecen prednji dio auta (direktni udarac u auto ispred
mene koji je trenutak ranije imao sudar sa vozilom koje je dolazilo iz
suprotnog smjera i preslo na svoju lijevu stranu).

Procjena popravka je:
- izmjena poklopca motora (haube) - jer se navodno ne moze ispraviti,
ostecena otprilike prednja trecina
- lijepljenje (varenje) puknutih plasticnih drzaca farova s obe strane
(svaki ima 2 puknuta drzaca)
- varenje veznog lima ispod desnog svjetla
- varenje ostecenog branika
- lijepljenje prednje maske
- popravak jos nesto plasticnih dijelova

Procjena je da je potrebno 30 sati rada limara i 13 sati rada
lakirera. Dakle, samo rad bi kostao oko 6500 kuna.

Radi se o autu Tacuma.
Auto je inace star 2 mjeseca, i nazalost nemam kasko, tako da bih
zelio proci sto jeftinije.

Sto vam se cini?
Rooney
2004-10-06 20:08:13 UTC
Meni je limar radio slijedece:

- ravnanje krova (dobro proguzvanog sa lijeve bocne strane)
- ravnanje C stupa (dobro proguzvanog)
- ravnanje vrata gepeka (sasvim malo)
- zamjena bocne stranice, od prednjih vrata do gepeka
- farbanje krova, bocne stranice, vrata, prednjeg blatobrana
- popravak retrovizora

Ja sam kupio bocnu stranicu i bocno staklo.

Njegov posao sa bojom - 4300 kn. A slovi za skupog majstora.
Posao napravljen odlicno. Razlika izmedu stare boje i novoobojenih dijelova
nepostoji.

Da sam imao novaca, obojao bih cijeli auto i naravno izmjenio i krov, ali
nisam... I nije mi zao.
Eh da, ako je bitno, auto je metalic.

Pozdrav.
djo
2004-10-06 22:34:37 UTC
jos da das broj/ime/adresu limara... ;)
Igec
2004-10-07 07:08:02 UTC
Post by Dominik Lozic
[...]
trebao bi u ovlasteni servis kako nebi izgubio garanciju na prohrdjavanje...
www.ac-mehanika.hr
ak si zainteresiran, mozemo dalje na mail ***@ac-mehanika.hr
Dominik Lozic
2004-10-07 18:56:09 UTC
On Thu, 7 Oct 2004 09:11:18 +0200, "Igec"
Post by Igec
Post by Dominik Lozic
[...]
Ovo je nazalost ovlasteni servis, tako da ne mogu dalje.
Hvala ti na informaciji.
Dragan Kovac
2004-10-07 19:33:31 UTC
Post by djo
Post by Rooney
Njegov posao sa bojom - 4300 kn. A slovi za skupog majstora.
Posao napravljen odlicno. Razlika izmedu stare boje i novoobojenih
dijelova nepostoji.
jos da das broj/ime/adresu limara... ;)
Upravo tako. Podatke na sunce. :)
--