Popravak limarije - procjena troskova?
(prestaro za odgovor)
Dominik Lozic
2004-10-06 19:50:44 UTC
U sudaru mi je ostecen prednji dio auta (direktni udarac u auto ispred
mene koji je trenutak ranije imao sudar sa vozilom koje je dolazilo iz
suprotnog smjera i preslo na svoju lijevu stranu).

Procjena popravka je:
- izmjena poklopca motora (haube) - jer se navodno ne moze ispraviti,
ostecena otprilike prednja trecina
- lijepljenje (varenje) puknutih plasticnih drzaca farova s obe strane
(svaki ima 2 puknuta drzaca)
- varenje veznog lima ispod desnog svjetla
- varenje ostecenog branika
- lijepljenje prednje maske
- popravak jos nesto plasticnih dijelova

Procjena je da je potrebno 30 sati rada limara i 13 sati rada
lakirera. Dakle, samo rad bi kostao oko 6500 kuna.

Radi se o autu Tacuma.
Auto je inace star 2 mjeseca, i nazalost nemam kasko, tako da bih
zelio proci sto jeftinije.

Sto vam se cini?
Rooney
2004-10-06 20:08:19 UTC
Meni je limar radio slijedece:

- ravnanje krova (dobro proguzvanog sa lijeve bocne strane)
- ravnanje C stupa (dobro proguzvanog)
- ravnanje vrata gepeka (sasvim malo)
- zamjena bocne stranice, od prednjih vrata do gepeka
- farbanje krova, bocne stranice, vrata, prednjeg blatobrana
- popravak retrovizora

Ja sam kupio bocnu stranicu i bocno staklo.

Njegov posao sa bojom - 4300 kn. A slovi za skupog majstora.
Posao napravljen odlicno. Razlika izmedu stare boje i novoobojenih dijelova
nepostoji.

Da sam imao novaca, obojao bih cijeli auto i naravno izmjenio i krov, ali
nisam... I nije mi zao.
Eh da, ako je bitno, auto je metalic.

Pozdrav.
djo
2004-10-06 22:34:49 UTC
jos da das broj/ime/adresu limara... ;)
Dragan Kovac
2004-10-07 19:33:44 UTC
Post by djo
Post by Rooney
Njegov posao sa bojom - 4300 kn. A slovi za skupog majstora.
Posao napravljen odlicno. Razlika izmedu stare boje i novoobojenih
dijelova nepostoji.
jos da das broj/ime/adresu limara... ;)
Upravo tako. Podatke na sunce. :)
Pif stiki, fif stiki.
Igec
2004-10-07 07:11:18 UTC
Post by Dominik Lozic
[...]
trebao bi u ovlasteni servis kako nebi izgubio garanciju na prohrdjavanje...
www.ac-mehanika.hr
ak si zainteresiran, mozemo dalje na mail ***@ac-mehanika.hr
Dominik Lozic
2004-10-07 18:56:58 UTC
On Thu, 7 Oct 2004 09:11:18 +0200, "Igec"
Post by Igec
Post by Dominik Lozic
[...]
Ovo je nazalost ovlasteni servis, tako da ne mogu dalje.
Hvala ti na informaciji.

Database (slave) 0.003857 s
44.3047 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'hr.rec.automobili' (4)
0.000166 s
0.000324 s
0.000227 s
0.000910 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (3)
0.000135 s
0.000142 s
0.000139 s
0.000417 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (1)
0.000180 s
0.000180 s
0.000180 s
0.000180 s
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'Z9nik4aj' (1)
0.000958 s
0.000958 s
0.000958 s
0.000958 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '66820' (1)
0.000504 s
0.000504 s
0.000504 s
0.000504 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'Z9nik4aj' (1)
0.000531 s
0.000531 s
0.000531 s
0.000531 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'Z9nik4aj' AND page = 1 (1)
0.000357 s
0.000357 s
0.000357 s
0.000357 s
2.7109 kB
2.7109 kB
2.7109 kB
2.7109 kB
Kohana 0.009258 s
51.0000 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (77)
0.000006 s
0.000274 s
0.000120 s
0.009258 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6623 kB
51.0000 kB
Requests 0.081552 s
478.1016 kB
Benchmark Min Max Average Total
"Z9nik4aj/popravak-limarije-procjena-troskova" (1)
0.083477 s
0.083477 s
0.083477 s
0.083477 s
506.1172 kB
506.1172 kB
506.1172 kB
506.1172 kB
Thread controller 0.000986 s
27.7188 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.000986 s
0.000986 s
0.000986 s
0.000986 s
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
Thread parsing 0.064206 s
94.4922 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.004688 s
0.024869 s
0.014778 s
0.029557 s
12.5859 kB
13.8281 kB
13.2070 kB
26.4141 kB
PHP Post Parsing (1)
0.003350 s
0.003350 s
0.003350 s
0.003350 s
53.0547 kB
53.0547 kB
53.0547 kB
53.0547 kB
C++ Post Parsing (1)
0.030839 s
0.030839 s
0.030839 s
0.030839 s
7.3359 kB
7.3359 kB
7.3359 kB
7.3359 kB
Three (1)
0.000460 s
0.000460 s
0.000460 s
0.000460 s
7.6875 kB
7.6875 kB
7.6875 kB
7.6875 kB
Load & uncompress 0.024796 s
10.2031 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.024796 s
0.024796 s
0.024796 s
0.024796 s
10.2031 kB
10.2031 kB
10.2031 kB
10.2031 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197949 s 0.100717 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.4351 kB 1,127.4063 kB