ciscenje leca(projektora) u faru?
(prestaro za odgovor)
TC
2008-08-25 12:42:04 UTC
da li je tko cistio lece na faru, s unutarnje strane se skupilo crnila, to
bi trebalo ocistiti kroz
onu rupu kad se skine zarulja, a ne pada mi na pamet cime to ocistiti..
mozda neku spuzvu
nataknuti cvrsto na neki fleksibilni stapic sa sa nekim sredstvom to
pokusati brisati?
iskustva, ideje?

radi se o A6 '99.. glupo mi je ulupati 2500kn za zamjenske farove ako se ovo
nekako moze ocisitit..
Busha
2008-08-25 14:19:32 UTC
Post by TC
[...]
Bubam napamet al da probas kupit stapice za usi ali one sto imaju debelo
vate na krajevima (citaj najskuplje) i onda nekim cistim alkoholom
pocistit...
Filip Lolic
2008-08-25 17:53:28 UTC
Post by TC
[...]
Ako i uspijes na neki nacin to ocistiti, to ti je tek pola price jer ti je
jednako tako zaprasena i vanjska strana lece te prednje staklo.
Ja sam na Cliu rastavljao far i to ocistio, nakon ciscenja svijetli brat
bratu najmanje 50% bolje, stvarno ogromna razlika.
Jedino je zaje*ano rastavit i poslije sastavit far a da nesto ne slomis ili
ti kasnije ne ulazi voda...
### http://disi.pondi.hr/ ###
@ N43.52145, E16.54027
TC
2008-08-25 19:20:42 UTC
Post by Filip Lolic
Post by TC
[...]
Uspio sam doci do unutrasnje strane sa boka lece, ali ne cini mi se da sam
uspio nesto napraviti, nisam jos
po mraku isprobao. Moguce da je prednja strana vise u banani, jer na
unutrasnjoj nema neke razlike.
Prednje staklo mislim da nije problem jer duga svjetla rade ko blesava
Filip Lolic
2008-08-25 20:46:45 UTC
Post by TC
[...]
A neznam sto da ti kazem, ja sam mislio da kod mene lece nisu puno naprasene
sve dok ih nisam poceo brisati. I bilo je puno vise prasine na prednjem
dijelu.
### http://disi.pondi.hr/ ###
@ N43.52145, E16.54027
Sven
2008-08-26 09:21:53 UTC
Post by Filip Lolic
Post by TC
[...]
Jesi to rastavljao pomoću pecnice? Ona prica o nekom silikonskom kitu
koji omeksa na ne znam koliko stupnjeva, pa razdvojis, ocistis i
poslije ista prica za natrag?

Dobio sam takvu informaciju, da bi to trebalo. Ja mislio ocistiti, ali
me frka rasturati ako je toliko svega.
Filip Lolic@w
2008-08-26 11:49:41 UTC
Jesi to rastavljao pomoæu pecnice? Ona prica o nekom silikonskom kitu
koji omeksa na ne znam koliko stupnjeva, pa razdvojis, ocistis i
poslije ista prica za natrag?
Dobio sam takvu informaciju, da bi to trebalo. Ja mislio ocistiti, ali
me frka rasturati ako je toliko svega.
Da, grijao sam u pecnici. Ide bez problema kad se ugrije na 60, 70
stupnjeva. Samo treba paziti da ne pregrijes i istopis far :)
Isto treba paziti da ne polomis plasticne kvacice i da ne useres sve sa tom
rastopljenom diht masom koja se razvlaci i lijepi za sve sto dotakne.
### http://disi.pondi.hr/ ###
@ N43.52145, E16.54027
s***@gmail.com
2008-08-26 14:50:39 UTC
Post by Filip ***@w
[...]
Ja sam po fiatovim forumima citao da povadis sve zaruljice i onda
zagrijes na 180-200 stupnjeva!
Nego, mene vise muci kak bum ja to sklopio nazad. Rastavljanje stvari
mi je vec i ko malom jaako dobro islo:)
Ne znam koliko je pametno to nazad zakeljiti sa crnim silikonom za
20kn.
Kef
2008-08-26 17:00:50 UTC
Post by s***@gmail.com
Nego, mene vise muci kak bum ja to sklopio nazad. Rastavljanje stvari
mi je vec i ko malom jaako dobro islo:)
Ne znam koliko je pametno to nazad zakeljiti sa crnim silikonom za
20kn.
postoji takva crna gumena masa u kartusi, bas za dihtanje\ljepljenje
stakla i farova, koja nema kiselinska isparavanja pri susenju.
silikonskim ili slicnim kitom, koji intenzivno isparava i smrdi po
kiselini mozes upropastit cijeli posao i zamutit ociscene farove...
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
maredo
2008-08-26 18:50:09 UTC
Post by Kef
Post by s***@gmail.com
[...]
Je, i mala kartu¹ica dojde oko 130-150 Kn. Neki dan staklar
iz Bukovaèke dao ¹ogoru 1/3 kartu¹e da si zalijepi gumu oko
¹ajbe na Cliu, dal mu 20 Kn za pivicu i svi sretni :-)
"When in doubt, fuck!" (LtCol. Frank Slade - Scent of a woman)
Kef
2008-08-26 19:17:11 UTC
Je, i mala kartušica dojde oko 130-150 Kn. Neki dan staklar
iz Bukovačke dao šogoru 1/3 kartuše da si zalijepi gumu oko
šajbe na Cliu, dal mu 20 Kn za pivicu i svi sretni :-)
je znam za tu cijenu, zato kad nekej trebam zalepit odem do
suseda autolimara, pa mu malo fkradnem :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Filip Lolic
2008-08-26 18:25:39 UTC
Post by s***@gmail.com
Ja sam po fiatovim forumima citao da povadis sve zaruljice i onda
zagrijes na 180-200 stupnjeva!
Povadis sve sto se da povaditi, zarulje, motoric i ako ima jos kakva
plastika. Ja sam to radio usred ljeta i skoro pa da nije trebalo grijati za
rastaviti. Ipak, islo je puno lakse nakon zagrijavanja. Sad kakvu diht masu
koristi Fiat to neznam ali sumnjam da treba toliko grijati. Na Cliu su
Hellini farovi.
Post by s***@gmail.com
Nego, mene vise muci kak bum ja to sklopio nazad. Rastavljanje stvari
mi je vec i ko malom jaako dobro islo:)
Ne znam koliko je pametno to nazad zakeljiti sa crnim silikonom za
20kn.
Ja sam svoje farove sastavio bez ikakvog dodatnog brtvila jer kad sam ih
rastavljao 99% brtvila je ostalo u kanalu na straznjoj strani fara. Nakon
ciscenja sve skupa sam dobro ugrijao u pecnici i samo vratio nazad, to
brtvilo je toliko omeksalo da se sve odlicno zdihtalo i uopce se ne primjeti
da su farovi otvarani. Naravno, ne ulazi ni voda ni vlaga. Silikon vulgaris
(acetatni) u svakom slucaju treba izbjegavati, Kef je objasnio zasto. Evo
jedna slika fara kad sam ga otvorio, prije ciscenja lece:
### http://disi.pondi.hr/ ###
@ N43.52145, E16.54027
Sven
2008-08-28 13:40:07 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
jedna slika fara kad sam ga otvorio, prije ciscenja lece:http://img363.imageshack.us/img363/138/cliofarxn3.jpg
### http://disi.pondi.hr/ ###
@ N43.52145, E16.54027
Na slici fali samo 'staklo' fara, ili se ne da skinuti sa
reflektirajuce povrsine, a tako si ga dobro ocistio da se ne vidi???
Niksa Franceschi
2008-08-27 08:55:56 UTC
Post by Sven
[...]
Yep, far otvaras tako da ga ugrijes u pecnici.
Pecnicu ugrijes na cca 200C.
Nakon toga *obavezno* ugasis pecnicu, a far ubacis unutra. Ispod njega
stavi nesto hladno da ne nasjedne na vruce stangice, jer ce se inace
tamo rastopiti.
Nekih 5-8 min kasnije izvadis far van, i mozes ga otvoriti jer se
ljepilo omeksalo. Uzmi neki nozic da si pomognes ljepilo razdvojiti.
Moras jako paziti da ljepilo ne ode na kromirani dio fara, jer to neces
uspjeti pocistiti!