lakiranje auta - troskovi?
(prestaro za odgovor)
RecRuiT
2006-10-10 21:31:17 UTC
pozdrav

zanima me koliko bi otprilike moglo kostati lakiranje cijelog auta, te
koliko to obicno traje (farbanje, susenje....). ne metalik, obicna boja....

hvala
Kevin
2006-10-10 21:35:16 UTC
cca 1000eura
Jens
2006-10-10 21:45:45 UTC
Post by Kevin
Post by RecRuiT
[...]
moj sused bi ti uzeo cca 500eura. Mozda i manje jer je frendu uzeo za staru
ajkulu 3200kn za lakiranje s tim da je bilo puno kitanja i limarije.
Moj punto je trenutno kod njega na lakiranju i limariji, straznja desna
vrata popravak i lakiranje, isto tak i blatobran. Metalik lak i uzeo mi je
900kn. Sutra idem po njega pa puknem slike na binse ak hoces vidjet kak je
napravljeno.
--
...i tak se vozim i onda je pocelo nekaj smrdit. Pogledam, kad ono
zapalilo se crveno!
vsabljic
2006-10-10 21:53:11 UTC
Post by Jens
[...]
Vecina susjeda naplacuje toliko, provjerena kvaliteta se placa vise.
--
There is no dark side of the moon really.
Matter of fact it's all dark.
Jens
2006-10-10 22:00:02 UTC
Post by vsabljic
Post by Jens
[...]
naravno, bio sam i u rakitju kod vjerojatno boljeg lakirera i za to na puntu
mi reko 1800kn.
A 900kn razlike mi je ipak prihvatljivije, makar mu nebi dao da neznam kakav
je s lakiranjem. Sutra cu postat slike na binse...
--
...i tak se vozim i onda je pocelo nekaj smrdit. Pogledam, kad ono
zapalilo se crveno!
Kef
2006-10-10 21:43:23 UTC
Post by RecRuiT
zanima me koliko bi otprilike moglo kostati lakiranje cijelog auta, te
koliko to obicno traje (farbanje, susenje....). ne metalik, obicna boja....
premalo podataka si navel za neki smisleni odgovor...
gdje? u ZG, u Hr, u Turkmenistanu?
da li u istu boju?
da li i elementi s druge strane, kao hauba, stokovi, pragovi?
dali je postojeci lak i lim u dobrom stanju, il treba popravaka i pripreme?
koji je auto u pitanju, fico il M5?
cijena moze bit od 500 do 5000 eura, pa se drugi put potrudi malo kad postavljas
pitanje ak oces dobit smisleni odgovor...
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
RecRuiT
2006-10-10 21:55:53 UTC
Post by Kef
[...]
uf, ja mislio da to ide za nekih 2000 kn :)
radi se o hr, ck ili vz zupanija, nebi istu boju, postojeca je neka
krem-bijela, a zelio bih neku plavu vjerojatno. htio bih kompletno
lakiranje, s obje strane elemente, full sve sto je sadasnja boja, da bude
nova. e sad, nema korozije, mozda nesto sitno, al vecinom nema....
Kef
2006-10-10 22:02:49 UTC
Post by RecRuiT
uf, ja mislio da to ide za nekih 2000 kn :)
za sve navedeno i velicinu auta od cca 4,5m pripremi tolko eura ;)
vsabljic
2006-10-10 22:05:20 UTC
Post by RecRuiT
[...]
Korozija i mjenjanje boje :(

Mnogi se ne bi ni prihvatili toga ako im ne bi ponudio finu cifru, kao 10k
kn.
--
There is no dark side of the moon really.
Matter of fact it's all dark.
RecRuiT
2006-10-10 23:24:40 UTC
Post by vsabljic
Korozija i mjenjanje boje :(
Mnogi se ne bi ni prihvatili toga ako im ne bi ponudio finu cifru,
kao 10k kn.
koma. ja sam mislio da je to laganini posel. kak sam drvo doma staro uzel,
tj 30 godina stari prozor, pobrusil posteno (pohoblal) i fino pofarbal
natrag i skoro ko novo je

mislio sam da je tak i sa autima, lik skine staru boju, ocisti, nabaci novu
i amen.... ocito sam krivo mislil :(

ovo mi je smjesno, auto mi ne vrijedi toliko da bi ulagao te novce nutra.
bolje dati nek mjestimicno srede koroziju i polakiraju na istu boju, a
ostatak si sam ispoliram i ok bude ....
vsabljic
2006-10-10 21:50:40 UTC
Post by RecRuiT
pozdrav
zanima me koliko bi otprilike moglo kostati lakiranje cijelog auta, te
koliko to obicno traje (farbanje, susenje....). ne metalik, obicna boja....
S manjim ostecenjima, bez unutarnjih povrsina i u istu boju, na prosjecnom
autu je cca 1000EUR.
--
There is no dark side of the moon really.
Matter of fact it's all dark.
Vedr@n
2006-10-11 06:58:20 UTC
Post by RecRuiT
[...]
Trazio sam ponudu za Vectru B npr.

Nekoliko sitnih ostecenja, ne previse kitanja, na jednom mjestu
ostecen branik (plasticar), skidanje naravno svega ukljucivo i sjedala
iz unutrasnjosti. Voskanje kompletne unutrasnjosti i sve sto dobro
lakiranje podrazumjeva + preventivna zastita podvozja.

Covjek je rekao da im za dobar posao treba 2-3 tjedna i okvirna cijena
je oko 1500E s njegovom bojom i svime.
Radi se o termolakrinici i nije neki suster, vec kaze da jednostavno
za takav posao toliko treba vremena.

Auto inace na sebi nema ni traga koroziji, ali je proslo 10g i nakon
toga bi bio jos bolji. :-)
Filip
2006-10-11 09:27:23 UTC
pa kad treba dati 1500 eura ali nije bolje malo ga ulastiti prodati auto i
dodati tih 1500 eura i kupiti drugo?????????????????? razumijem da netko sam
promijeni boju ali 1500eura mi je malo skupo za takav zahvat....... moj
dojam ;) ali recimo kad bih auto sredjeno htio mijenjati boju e to je druga
prica, ali auto za svaki dan, ma nek trune.... zato i imam 2 auta.... jedan
neka pati jeftini za na posao, a za vikend divljastva samo je jedan bimmmer
;)
toga bi bio jos bolji. :-)
Vedr@n
2006-10-11 10:28:25 UTC
On Wed, 11 Oct 2006 11:27:23 +0200, "Filip"
Post by Filip
[...]
Covjek je pitao za cijenu takvog aranzmana.

Uopce ne ulazim u to zasto to netko radi.

Moram priznati da sam i sam dosao do zakljucka da, ako bas ne zelim
voziti auto jos toliko, da se to ne isplati.
Jens
2006-10-11 14:27:58 UTC
Post by RecRuiT
[...]
imas na binsima slike kak je auto slozen i za koju lovu.
Pa ak hoces, javi se na majlo pa ti dam kontakt od majstora.