(prestaro za odgovor)
audi a4 problem
identity
2004-11-05 16:38:12 UTC
Audi A4, 12/2001, 1.9TDI.Auto je bio na redovitom servisu(mislim na 30k km)
i mijenjana je tekucina za kocnice (nemam pojma zasto?!),nakon tog servisa
javljaju se problemi sa kocnicama. Auto u 90 posto slucajeva koci normalno,
ali prilikom naglijih kocenja kocnica postaje uzasno tvrda (osjecaj kao da
servno ne radi). Prva dijagnoza je bila servo bubanj il tak nesto uglavnom
oko 1500kn, nista nismo mijenjali, sad je druga dijagnoza neka cijev koju
ce kao zamijenit za par sto kuna. Da li je netko cuo za kakav slican
problem ili zna u cemu bi mogao biti problem?
Kopjar
2004-11-05 18:01:35 UTC
Post by identity
problem ili zna u cemu bi mogao biti problem?
ako je prije servisa bilo sve OK onda bi mogao biti problem u
mehanicarima/servisu. Odi negdje drugdje....
Jurka
2004-11-05 21:34:29 UTC
Post by identity
[...]
Uvijek kad kvar nastane nakon servisa ima razloga za sumnju.
Kvar servo uredaja kocnica (ili pojacivacu sile kocenja) je vrlo rijedak.
Podtlacna cijev od vakumske pumpe do pojacivaca cesto ispuca sto stvara
probleme kakve si upravo opisao.Ponekad i sama vakumska pumpa zna stvoriti
takvi problem.
Dijagnosticiranje kvara je jednostavno ukoliko imas vakummetar.

Pozdrav!
identity
2004-11-05 23:41:40 UTC
Post by Jurka
Post by identity
[...]
Da bili su prvi put spominjali i vakuum pumpu i neku nebulozno visoku
cijenu iste. Vidjet cemo dal ce sada rijesiti kvar. Ako se kvar ne rijesi
kako im dokazati da je kvar nastao nakon servisa? Pa to je za poludit, das
ispravan auto,a nazad dobijes pokvaren!
Jurka
2004-11-06 11:30:56 UTC
Post by identity
Post by Jurka
Post by identity
[...]
Vakumsko crijevo ima i produzenu garanciju, ne znam tocno kako to ide kod
Audija.
Kociona tekucina se mijenja svake dvije godine, zbog toga sto upija vlagu iz
zraka.
Vlaga u kocionoj tekucini snizuje temperaturu isparivaja.Pri ostrim
uzastopnim kocenjima mogu nastati parni mjehurici, koji smanjuju ucinak
kocenja (papucica kocnice propada), kao i neodzracene kocnice.
Ne vidim kako se na servisu mogli nesto zabrljati oko pumpe crijeva i serva.
Nekako bih i shvatio da nisu dobro odzracili sustav.
Ako nije tajna, koji je servis.
I sam sam dozivio nekoliko slcajeva kad kvar nastane u servisu iako se na
tom sustavu nista nije radilo.Vjerojatnost je mala pa ipak.

Pozdrav!