iskustva VOLVO V40 1.9tdi
(prestaro za odgovor)
Hrvoje
2006-02-12 02:52:08 UTC
Molim sve one koji ne¹to znaju o tom autu da napi¹u pokoju o njemu.Zanima me
cjena odrŸavanja,djelova,mane,uèestalost kvarova itd. Hvala
grimreaper
2006-02-12 09:07:14 UTC
Post by Hrvoje
Molim sve one koji ne¹to znaju o tom autu da napi¹u pokoju o njemu.Zanima me
cjena odrŸavanja,djelova,mane,uèestalost kvarova itd.
Hvala
Mislim da je bilo vec 10-ak puta u zadnjih par mjeseci. Ukratko, izbjegavaj
bilo sta sa oznakom td. Eventualno ovi noviji CR dizeli od redizajna 2000.
godine.
Jura
2006-02-13 11:16:06 UTC
Ja sam novi ovdi pa bi molija pojasnjenje zasto bi ih tribalo izbjegavat?
Drnya
2006-02-13 11:58:24 UTC
Post by Jura
Post by grimreaper
Mislim da je bilo vec 10-ak puta u zadnjih par mjeseci. Ukratko, izbjegavaj
bilo sta sa oznakom td.
Ja sam novi ovdi pa bi molija pojasnjenje zasto bi ih tribalo izbjegavat?
Zato jer su manje pouzdani od modela 99 ili 2000 nadalje, puno
bucniji... To ne znaci da ih svakako treba izbjegavati.

Upisi na http://groups.google.com/advanced_search?hl=en volvo v40 s40
grupa: hr.rec.automobili, i vidjet ces hrpu infoa.
Drnya
Jura
2006-02-13 13:39:45 UTC
Post by Drnya
[...]
Hvala majstore. Meni su ta dva auta na oko isti pa reko di moze bit tolke
razlike?

Drnya
2006-02-12 13:34:31 UTC
Molim sve one koji nešto znaju o tom autu da napišu pokoju o njemu.Zanima me
cjena održavanja,djelova,mane,učestalost kvarova itd. Hvala
Izbjegavaj modele prije CR dizela. To su i meni govorili...pa sam na
kraju uzeo 850tdi.

Radije ako mozes naci dobrog V70 prvu verziju s 5 cil. audijevim 2.5tdi
103kW motorom...

A, najbolje kak danas stvari stoje s dizelom, V70 benzinca prvu verziju
npr. 2.5i 20V (neturbo) i ugradis plin.
Drnya
grimreaper
Kak si zadovoljan sa 850?
Drnya
2006-02-12 20:36:41 UTC
Post by Drnya
Izbjegavaj modele prije CR dizela. To su i meni govorili...pa sam na
kraju uzeo 850tdi.
Kak si zadovoljan sa 850?
Sad ce bit 2 god. Ide ko zmaj - a ne trosi nis. Prosjecna potrosnja
zadnje 2 god. samo 6.7L (svaki dan 25km x2 po obilaznici na posao u ZG).
Gradske voznje bas i nemam... Auto je meni mrak. Kupio sam ga u Nj. -
pun opreme, ima cak i webasto. Otkad ga imam riknuo mi je MAF, a da sam
bio pametniji prosao bih jeftinije (ovak 1800kn za rabljeni, a nije ni
novi katastrofa ko za nove npr. Seat tdi-e, sdi-e itd.)...

Prije sam 12 god. vozio tenk - 244 GLD6 :-) Imao i sudar... Prodao ga i
neki dan ga vidio - jos ide i ima 422000km. Dobro bila - je jeftina
generalka na 350000km :-)

BTW, moj 850 je crni karavan i ima 235000 :-)
Drnya
grimreaper
2006-02-13 08:07:42 UTC
Post by Drnya
Post by Hrvoje
Post by Drnya
[...]
Zelim jos puno sretnih km u 850:-) S70 koji sam planirao uzet mi je prodan
pred nosom:-( a sam sad bacio oko na jedan sa tim audijevim dizelom....
grimreaper
2006-02-13 09:56:30 UTC
Ma, kupi V70 benzinca do cca 200tkm i ugradi plin. Prava Volvo masina
(2.5i 20V) ide zauvijek :-) Takvi se nadu u Nj. bez problema, povoljnije
od dizela, i nemaju tolko km.
Ah, ne da mi se bas protegnut do Njemacke... A ovdje bas i nije neka
ponuda:-(

Razmisljao sam mozda do Italije (brat zivi tamo pa mogu provest par dana
tamo i imam nekog tko zna jezik:-))...
Drnya
2006-02-13 10:39:45 UTC
Post by grimreaper
[...]
Sigurno ti ne moram govorit da pazis u Italiji :-)

I ne manje vazno. Kad nades auto posalji VIN u:

Volvo Car Austria GmbH; Podružnica u Zagrebu; Zavrtnica 17, 10000
Zagreb, Croatia

https://www.volvocars.hr/_Tier3/ContactUs/default.htm

I oni ce ti reci da li prolazis homologaciju (ako je auto prosao 7 god).

Sretno!
Drnya
Drnya