(prestaro za odgovor)
KIA pride, muke sa cudnim homokinetickim zglobom
c:\damir.exe
2004-07-02 10:48:51 UTC
Gadne muke sa KIA pride, 97 godina.
Otisao je homokineticki zglob. Postoje samo dva tipa za kiu pride,
ni jedan ne odgovara.
Kompjutor na servisu (ovlastenom) ne prihvaca broj sasije automobila.
??
Tip veli da je mozda auto zalutao, bio namjenjen trzistu u Jordanu ili
Australiji...
Uglavnom zglob koji je gore "ne postoji" za kiu :) ne pase cak ni onaj
za mazdu 121.
Auto ce stati na cesti kad-tad, zato molim ako netko zna gdje je trik da
mi javi.
Hvala
***@email.htnet.hr
Kenny ( Andrej Horvat )
2004-07-02 13:41:06 UTC
Post by c:\damir.exe
[...]
Isti sok sam i ja dozivio s Preludicom - imala je svu opremu za americko
trziste, ali brzinomjer u kilometrima.
Post by c:\damir.exe
Uglavnom zglob koji je gore "ne postoji" za kiu :) ne pase cak ni onaj
za mazdu 121.
Auto ce stati na cesti kad-tad, zato molim ako netko zna gdje je trik da
mi javi.
Nema trika. Kad se zglob raspadne, skinuti ga i nositi uokolo i traziti
s cime je slican.
--
...uvijek sam u pravu osim kad nisam...
www.viralx.com
francuz
2004-07-02 14:03:26 UTC
homokineticki? ZAVARI GA! auto ce ti bit malo tvr?i po zavojima al dobro...
francuz
2004-07-02 14:04:35 UTC
e da i neces moc skrenut u svakom zavoju al hebiga - ne mozes imat ovce i
novce.... LOL
francuz
2004-07-02 14:05:34 UTC
nemoj sta zamjerit,
pozdrav i sretno
francuz
2004-07-02 14:05:17 UTC
ma sorry, nisi ti kriv, nego eto bas sam sretan sto sam ja za svoj auto
nasao homokineticki i ZAMJENIO la la la la la la
Mario Starcic
2004-07-02 14:23:52 UTC
Post by francuz
nemoj sta zamjerit,
pozdrav i sretno
sta si se usro ko pickica da te mafijas u Kia Pride ne
zgazi na cesti?

mario.
--
la madre degli imbecilli è sempre incinta

www.flixvault.net
francuz
2004-07-02 14:34:43 UTC
ne bi mi ni¹ta bilo da me kia pride zgazi, al taj kinetièki zglob me jebe
Mario Starcic
2004-07-02 16:55:22 UTC
Post by francuz
ne bi mi ni¹ta bilo da me kia pride zgazi, al taj kinetièki zglob me jebe
:-))))

mario.
--
la madre degli imbecilli è sempre incinta

www.flixvault.net
c:\damir.exe
2004-07-02 18:42:51 UTC
ne bi mi ni?ta bilo da me kia pride zgazi, al taj kineti?ki zglob me jebe
Dao bog da ti vec sutra ujutro ode desni kineticki zglob i pocne
kloparati :)
***@email.htnet.hr
francuz
2004-07-03 07:08:15 UTC
;)
ray
2004-07-04 17:56:50 UTC
probaj u sloveniji, ali prije još jednom probaj sa uzorkom usporediti, jer
je nemoguce da ni jedan ne paše.
U krajnjem slucaju zamijeni sve kompletno od poluosovine nadalje...