Daewoo Matiz - potrošnja
(prestaro za odgovor)
Tomislav D.
2003-12-09 21:51:06 UTC
Naime problem je da auto u gradu tro¹i oko 7,3 l/100 km, a sad kad je
zahladilo oko 7,8 l/100 km.
Auto imam dva mjeseca i èini mi se s obzirom na snagu i kubikaŸu da ne bi
smio toliko tro¹iti.
Zanima me da li je to normalno i da li netko ima slièna iskustva?
Kenny ( Andrej Horvat )
2003-12-09 22:12:34 UTC
Post by Tomislav D.
Naime problem je da auto u gradu tro¹i oko 7,3 l/100 km, a sad kad je
zahladilo oko 7,8 l/100 km.
Auto imam dva mjeseca i èini mi se s obzirom na snagu i kubikaŸu da ne bi
smio toliko tro¹iti.
Mala kubikaza i snaga ne znace automatski i manju potrosnju.
Sve ovisi o puno faktora, ali mi ovo djeluje kao razumna potrosnja.
--
www.funnyplace.org
ICQ#3815767
norbu
2003-12-10 07:32:55 UTC
Post by Tomislav D.
[...]
Procitaj sto pise u upustvima koja si dobio
s automobilom. mislim da je tamo navedeno 8 kao
gradska potrosnja.
Jurica - breez
2003-12-10 08:07:36 UTC
Post by Tomislav D.
Naime problem je da auto u gradu tro¹i oko 7,3 l/100 km, a sad kad je
zahladilo oko 7,8 l/100 km.
ajd sta se bunis, moja tempra 1.9d po ljeti pije 8.5 a sad citavih 10
litara, a ima 65 konja :)
francuz
2003-12-10 10:12:44 UTC
...u èovjeèe 0,5l odnosno 3,20kn. Stvarno ne znam.
Daemon.Code16
2003-12-10 14:02:20 UTC
I tak dva mjeseca zaredom, pa da vidi¹. Skupi se i DVAJST - TRIJEST kuna!
francuz
2003-12-11 06:39:24 UTC
Dalibor Bauernfrajnd
2003-12-10 11:21:00 UTC
Naime problem je da auto u gradu troąi oko 7,3 l/100 km, a sad kad je
zahladilo oko 7,8 l/100 km.
Auto imam dva mjeseca i čini mi se s obzirom na snagu i kubikaľu da ne bi
smio toliko troąiti.
Zanima me da li je to normalno i da li netko ima slična iskustva?
Da, normalno je. Koliko bi ti da trosi, 4 litre?
Preslab motor za auto pa zato toliko trosi.

Corsa 1.0 trosi 9 u gradu, i vrlo je tesko spustiti ispod toga.
--
Never underestimate the power of stupid people in large groups.
ICQ: 138579247
Ivan Milisic
2003-12-10 11:19:08 UTC
Post by Tomislav D.
[...]
Ovisi kako ubrzavas, probaj biti njezniji sa gasom.Sve u svemu, slab motor,
grad= sasvim normalno
miljenko
2003-12-10 16:32:59 UTC
Post by Tomislav D.
[...]
Naravno da je normalno. Meni je pomalo nenormalno bilo sta mi je Matiz po
ljeti (bez klime) tro¹io oko 9 litara, a s klimom i tri osobe da ne
govorim...Sve ispod 8 l/100 km je super...
Turbo
2003-12-10 19:51:20 UTC
Post by Tomislav D.
[...]
Da mi je samo znati odakle ove decimale izvlacite...

Ono koliko ti auto trosi ???

Pa u prosjeku 7,254844 litara na 100

I da nisam offtopic to je sasvim normalna potrosnja za jednog benzinca
po gradu pa bio on i Matiz....

Database (slave) 0.003878 s
44.2891 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'hr.rec.automobili' (4)
0.000144 s
0.000281 s
0.000196 s
0.000785 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (3)
0.000127 s
0.000150 s
0.000137 s
0.000411 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (1)
0.000198 s
0.000198 s
0.000198 s
0.000198 s
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'KFYuR2kL' (1)
0.000494 s
0.000494 s
0.000494 s
0.000494 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '66820' (1)
0.000560 s
0.000560 s
0.000560 s
0.000560 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'KFYuR2kL' (1)
0.000632 s
0.000632 s
0.000632 s
0.000632 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'KFYuR2kL' AND page = 1 (1)
0.000798 s
0.000798 s
0.000798 s
0.000798 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
Kohana 0.010413 s
62.1406 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (97)
0.000006 s
0.000541 s
0.000107 s
0.010413 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6406 kB
62.1406 kB
Requests 0.089083 s
533.2578 kB
Benchmark Min Max Average Total
"KFYuR2kL/daewoo-matiz-potro-nja" (1)
0.091065 s
0.091065 s
0.091065 s
0.091065 s
561.2813 kB
561.2813 kB
561.2813 kB
561.2813 kB
Thread controller 0.001016 s
27.7188 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001016 s
0.001016 s
0.001016 s
0.001016 s
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
27.7188 kB
Thread parsing 0.069325 s
129.2734 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.007111 s
0.026355 s
0.016733 s
0.033466 s
17.9531 kB
19.2188 kB
18.5859 kB
37.1719 kB
PHP Post Parsing (1)
0.005013 s
0.005013 s
0.005013 s
0.005013 s
71.3594 kB
71.3594 kB
71.3594 kB
71.3594 kB
C++ Post Parsing (1)
0.030384 s
0.030384 s
0.030384 s
0.030384 s
8.7656 kB
8.7656 kB
8.7656 kB
8.7656 kB
Three (1)
0.000462 s
0.000462 s
0.000462 s
0.000462 s
11.9766 kB
11.9766 kB
11.9766 kB
11.9766 kB
Load & uncompress 0.026279 s
16.2109 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.026279 s
0.026279 s
0.026279 s
0.026279 s
16.2109 kB
16.2109 kB
16.2109 kB
16.2109 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.197963 s 0.107624 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.5374 kB 1,179.2500 kB