(prestaro za odgovor)
hyundai MATRIX 1.6 DOHC Fun
news.carnet.hr
2005-07-28 19:34:54 UTC
Valja li to cudo? Starci planiraju kupit auto i ovaj im je zapeo za oko, pa
me zanimaju vasa iskustva sa ovim modelom, te kliko su dobri ovi hyundai 1.6
motori. Meni se iskreno cini da za oko 115000Kn mozes kupit puno bolji
autic.Moze i neki prijedlog pa da ih probam nagovorit da kupe nesto posteno
za te pare (po mogucnosti do jedno 105000Kn),a da nije Renault ;).

Thx
the_eNd
2005-07-28 20:08:26 UTC
Post by news.carnet.hr
[...]
To je odlican autic! A o Hyundai-evim motorima se nema sta posebno rec,
kvalitetni su, ne kvare se al' zato vole popit koju litricu viska :)

Jos nisam cuo da neko ima problema s tim autom! Jedina prava mana tog
auta je nemastovito ime :)

pozdrav
Sanjin Pesut
2005-07-28 20:49:38 UTC
Štovani news.carnet.hr dana Thu, 28 Jul 2005 21:35:00 +0200
kaže...
Post by news.carnet.hr
[...]
Autic je skriveni biser.
Neupadljiv je, osobno ne bas lijep, no udoban, prostran,
funkcionalan i zabavan.
Motor je ok, malo vise trosi, tako da pitanje "dal moze i
bolje" sa svim navedenim ulazi vise u subjektivne sfere...
Vec
2005-07-28 21:38:24 UTC
Za tu lovu nema bolje. Frend koji radi u jednoj zastitarskoj firmi stalno ga
vozi i veli da je auto jako kvalitetan, taj koji on vozi ima vec prek 200k
km i veli da auto nikakvih problema nema , samo redovni srervisi... Opcenito
hyundai ima jako pouzdane i kvalitetne motore, tak da tu nemres fulat...
Thx
HAL_9000
2005-07-28 21:52:38 UTC
bucan motor
Mr Z
2005-07-29 05:07:50 UTC
Post by HAL_9000
bucan motor
Hm, u Elantri je taj motor toliko tih da moram pogledati brojac okretaja da
bi bio siguran da motor radi... mozda Matrix ima malo oskudniju
izolaciju....

pile
Joj odvratan je, srampta za Pininfarinu
Vedr@n
2005-07-29 06:22:51 UTC
Post by news.carnet.hr
[...]
Prije kupnje probaj nesto od konkurencije i procitaj pokoji usporedni
test.

Prije kojeg broja je u AM&Su bio bas vrlo opsezan test u kojemu je
Matrix prosao po mnogim pitanjima tako kako je prosao.

No, mozda se tvojima stvarno auto svida, a svakako je povoljna kupnja,
neki bi rekli, jeftina.

Zasto ih i pored toga nema bas nesto na cestama, mozda se pitas?
RV
2005-07-29 08:06:36 UTC
Post by Sanjin Pesut
[...]
I moji starci su zapeli za MATRIXA (valjda je to auto za one +50 :), ali
koliko citam po netu to cudo trosi ko kamion,a i malo je preslab motor
(istina ili...???).
Nego i mene zanima neka alternativa u rangu do 110000Kn (sto manje to
bolje), s tim da mora imati klimu plus barem malo bolju opremu (ABS,el
podizaci stakala,.....).

Fala
RV
2005-07-29 08:09:53 UTC
Post by ***@n
Prije kupnje probaj nesto od konkurencije i procitaj pokoji usporedni
test.
Ima neki link za usporedne testove.
Post by ***@n
[...]
Zasto?

Koji auto bi bio alternativa u tom cijenovnom rangu?
Vedr@n
2005-07-29 08:44:52 UTC
Post by ***@n
[...]
Meriva, Mazda 2, Modus, premda si vec rekao svoje misljenje, Colt i
svi ostali, a ima ih.

Auto je dobio generalnu ocjenu 'nije preporucljiv'. Dosta zgodna
ocjena za nesto u sto zelis utuci 100 somova kuna ili te to ne smeta.

Cisto informacije radi, procitaj si test u AM&S od travnja i ostavi
predrasude po strani.

Konkurentna Meriva kosta slicno, a cini se da je drasticno bolji auto.

E sad, naravno, mozes reci da te izgled Matrixa ne smeta, da kocnice,
ENCAP (za kojega BTW nije ni krocio na poligon), rastrosan motor i los
ovjes nisu bitni.
Med0
2005-07-29 08:47:38 UTC
Post by HAL_9000
bucan motor
ne znam, taj motor mi se u Hyundia Coupeu toliko svidio skupa s autom da sam otisao
u salon i skoro kupio novoga.
Pm.
2005-07-29 09:19:49 UTC
Post by Med0
Post by HAL_9000
bucan motor
ne znam, taj motor mi se u Hyundia Coupeu toliko svidio skupa s autom da sam otisao
u salon i skoro kupio novoga.
Ja imam taj motor u Coupe-u i zvuk je odlican.
http://www.pojemario.com/
walker
Honda civic 4V 118.000 kn.... 1,6 LS oprema...
DBO
FIAT Stilo JTD za tu lovu dobiješ.
RV
2005-07-29 11:12:35 UTC
Post by walker
Honda civic 4V 118.00
Hmm ovo mi se cini dobra alternativa,a iskreno Honda mi nije ni pala na
pamet.HVALA. Imas jos mozda kakav model za predlozit.
RV
2005-07-29 11:27:08 UTC
Post by news.carnet.hr
[...]
FIAT Stilo JTD za tu lovu dobijea.
fiat, Nikad vise ;)
RV
2005-07-29 11:31:14 UTC
Kakva su vasa misljenja o SEAT CORDOBI 1,4 diszelasu ili mozda nekom malo
jacem benzincu?
DBO
2005-07-29 11:57:23 UTC
Post by RV
Kakva su vasa misljenja o SEAT CORDOBI 1,4 diszelasu ili mozda nekom malo
jacem benzincu?
Sjeo unutra i pobjegao van glavom bez obzira. Onakvo ruglo si ni KIA ne
dopušta.
DBO
2005-07-29 11:59:49 UTC
Post by RV
fiat, Nikad vise ;)
A ako si se opekao, onda ti je dobro preporučio walker. Taj Civic 1,6 4V
s puno opreme je IMHO odlična prilika. Također bi se možda našla i kakva
Nissan Almera s 1,5 benzincem.

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2