smrdi kad ugasim klimu
(prestaro za odgovor)
BigBobby
2005-05-15 18:27:03 UTC
Pozdrav.

Vlasnik sam ciroen xsare i peugeota 206 i obaimaju cudan problem. Naime iako
su stari ispod 2 godine na oba dok radi klima se je super, ali kad se ugasi
jedno vrijeme nenormalno smrdi iz ventilacije, da bi se kasnije smirilo.

Bio sam na dezinfekciji klime, mijenjao filter peludi i nista...sto bi to
moglo biti?
Kenny ( Andrej Horvat )
2005-05-15 18:47:04 UTC
Post by BigBobby
[...]
Uvijek nekoliko minuta prije gasenja auta ( ako je radila klima ) upali
ventilaciju ( s ugasenom klimom ) da se osusi unutarnja jedinica.
--
If it doesn't move and it should, use WD40
If it moves and it shouldn't, use duct tape
Nenad Sucurovic
2005-05-15 20:24:43 UTC
Post by BigBobby
Bio sam na dezinfekciji klime, mijenjao filter peludi i nista...sto
bi to moglo biti?
Samo dezinfekcija sredstvom ili demontaza unutarnjeg isparivaca i
njegovo pranje? Meni su to nudili uz cijenu od cca 600 kn.. za sad sam im se
lijepo zahvalio.. A i prestalo je smrditi. :)
--
Pozdrav!"#$%&
Suco!

...Ja sam POSREDNI vegetarijanac,
...jedem samo biljojede..
Kiscina
2005-05-15 21:23:28 UTC
"BigBobby" <***@gmail.com> wrote in message news:d684ft$95a$***@sunce.iskon.hr...

| Naime iako su stari ispod 2 godine na oba dok radi klima se je super, ali kad se
ugasi
| jedno vrijeme nenormalno smrdi iz ventilacije, da bi se kasnije smirilo.

Ja sam vozio novu Astru zbog toga na servis da bi mi rekli da je to zbog kondenzata
koji se stvara u sustavu i nakon gasenja klime i ponovnog paljenja osjeti se miris
vlaznog filtera.
Rjesenje ti je, kako kaze Andrej, propirivanje klime nakon gasenja klime, a ne
gasenje auta sa klimom ili paljenje sa klimom.

Pozdrav...
--
Kiscina
I*Q #: 127-921-678
DP
2005-05-15 21:39:29 UTC
Post by BigBobby
[...]
Meni je to smrdilo na novom Puntu, ali je prestalo kad je bio star cca. 8
mjeseci. Kondezacija, skoro pa nemoguce izbjeci, preporuca se ono sto je Kenny
napisao. Ista stvar uocena u nekoliko vozila VW koncerna.
kzendra
2005-05-15 22:15:18 UTC
Post by DP
Post by BigBobby
[...]
Astra G također.
--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.
damir
2005-05-16 07:31:29 UTC
Post by BigBobby
[...]
I meni smrdi na Meganu, ali ako je klima stalno upaljena onda ne smrdi.
Tak da obièno kod auta sa automatskom klimom ne smrdi, jer ona cijelo
vrijeme radi. Ni¹ta stra¹no.
Jerko Cilas - Zvjer
2005-05-16 08:34:53 UTC
Tak da obično kod auta sa automatskom klimom ne smrdi, jer ona cijelo
vrijeme radi. Ništa strašno.
Ha cuj, i automatsku klimu mozes ugasiti :)
I onda opet smrdi .. nista strasno, otvoris prozore da ne saugash alge i
vozi misko :)
--
* Jerko Cilas - Zvjer *
Astra - Rokto letjelica
Jens
2005-05-16 07:49:07 UTC
Post by BigBobby
[...]
moglo bi se rec da je to normalno... negdje sam cital da gljivice i neke
madafakin alge pocnu "rasti" :)) u isparivacu jer im odgovara sve i
temperatura i vlaga i mrak...
reko, ko ga jebe...:)
Drazenko Novak
2005-05-16 11:12:07 UTC
Post by BigBobby
[...]
Nisu dobro dezinficirali klimu odnosno sve elemente klime. Tak su mene
zajebavali s kucnom klimom, dva puta godisnje dok se nisam lani sam
primio posla. Kupio sam u metrou sprej za dezinfekciju klime (ima ga i
drugdje), rastavio klimu koliko se moze i sve unutra ocistio i
naspricao s tim sprejem. Klima je cijelo proslo ljeto bila ok, a i sad
je.

Jednome sam to isto sugeriraro ne nekom forumu, on je skinuo filter
klime u autu i naspricao s tim sprejem sve sto je mogao, u sve rupe i
sl., ukljucio klimu da sprej dodje do svega i viola... rijesio se
smrada.
Ivan Gasparovic
2005-05-18 00:18:56 UTC
Post by Drazenko Novak
Post by BigBobby
[...]
Upravo tako. Nisu dobro dezinficirali klimu. Ponekad je vrlo tesko doci do
isparivaca klime. Treba dobro naspricat isparivac i to sretstvom bas za
dezinfekciju. Potrazi sam i daj si malo truda, postoji sansa da ces napraviti
bolje nego dosta majstora.