Problem: alnaser (anlaser), brava, relej ili neka baja?
(prestaro za odgovor)
k.horvat@work
2011-05-11 06:42:24 UTC
Kao prvo, koji je ispravan naziv, alnaser ili anlaser (znam da je
elektropokretac knjizevno)?

Eto, prvi cudnovati kvar u cetiri godine na talijanskom "smecu"
(Marea)....

Problem je slijedeci: kod paljenja, alnaser okrene 1 zub i stane, kao
da je auto u brzini.
Prvo je to bilo svako deseto paljenje, sad je svako drugo.
Sad se zna desiti dva tri uzastopna takva slucaja i onda desetak
normalnih paljenja.
Nije zvuk kao da nema struje, tj. da ne ubaci automat nego bas krene
vrtiti ali odmah stane.
Motor pali normalno kak bi se reklo "na prvi zub" ali, ovo kao da stane
na pola zuba. :)

Meni smrdi na bravu, mozda relej, a mozda je i u sumi! :D
Ivan
2011-05-11 06:52:11 UTC
Post by ***@work
[...]
Automat elektropokretaca ! Premda moŸe biti i elektro dio bravice !
I ima jo¹ mogucnost da ti masa kabl (negdje na motoru pletenica mase izmeðu
motora i ¹asije strgana), ba¹ neki dan imao takav sluèaj !
DaemonTool
2011-05-11 07:01:32 UTC
Anlaser
Locutus of Borg
2011-05-11 08:28:33 UTC
Post by ***@work
[...]
cetkice
ista stvar kod mene bila, samo sto je od 1/10 paljenja do svakog drugog
proslo tjedan dana i jos tjedan dok je potpuno krepalo.
DIY nemoj ni pokusavat, osim ako ne mozes auto dic pol metra u zrak ili
nemas grabu - elektricari su na stupnoj dizalici imali sta radit sat
vremena dok su ga skinuli

ps kod mene 1.8 benz motor, mozda je na manjim i na traktorima drugacije
ali 90% da su cetkice
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
k.horvat@work
2011-05-11 08:34:22 UTC
Post by Locutus of Borg
ps kod mene 1.8 benz motor, mozda je na manjim i na traktorima drugacije
ali 90% da su cetkice
Bad, 1.6 je motor. Jako slicno kao kod tebe.
A meni je tako nevino izgledao sa tih svojih par sarafa! :(
Kef
2011-05-11 10:16:35 UTC
Post by ***@work
Post by Locutus of Borg
ps kod mene 1.8 benz motor, mozda je na manjim i na traktorima drugacije
ali 90% da su cetkice
Bad, 1.6 je motor. Jako slicno kao kod tebe.
A meni je tako nevino izgledao sa tih svojih par sarafa! :(
hehe, bus videl, lakse je na tim motorima skinut getribu :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
k.horvat@work
2011-05-11 10:25:51 UTC
Mrcino, kad cemo na kahvu? Slijedeci tjedan koji dan?
Locutus of Borg
2011-05-11 12:18:12 UTC
Post by ***@work
Post by Locutus of Borg
ps kod mene 1.8 benz motor, mozda je na manjim i na traktorima drugacije
ali 90% da su cetkice
Bad, 1.6 je motor. Jako slicno kao kod tebe.
A meni je tako nevino izgledao sa tih svojih par sarafa! :(
nisi jedini kojem je nevino izgledao...
nakon 2 sata zafrkancije sa dizanjem auta na fosne i neuspjelim skidanjem
ta 3 sarafa, zagurali smo ga i odvezli kod lektricara
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
k.horvat@work
Uf, imas pivo za ovaj savjet!
Kef
2011-05-11 10:15:46 UTC
Post by Locutus of Borg
[...]
meni je na 1,4 motoru, nakon istih simptoma, bilo dovoljno generalno
ciscenje anlasera, smirglanje kolektora i podnazivanje utora\vodilice
za cetkice.
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Locutus of Borg
2011-05-11 12:16:56 UTC
Post by Kef
Post by Locutus of Borg
[...]
kod mene nije bilo vise cetkica :D
mora da je zato sto na satu ima 260k, i kupljen je iz uvoza...
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
k.horvat@work
2011-05-11 12:20:27 UTC
235 kkm, nije uvoz, dakle, doslo je do tog trenutka. :(
Kef
2011-05-11 10:13:56 UTC
Post by ***@work
Kao prvo, koji je ispravan naziv, alnaser ili anlaser
alnaser te moze naguzit, a anlaser ostavit na cesti, pa biraj ;)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
k.horvat
2011-06-17 16:02:52 UTC
Konacno je problem eskalirao, auto je palio na svakih 5-6 okretanja
kljuca.
Meho je konacno nasao vremena i pogledao kaj je, rastavio anlaser.
Cetkice su ok, piksa je iglicni lezaj, ok je.
Nasao je hrpu zeljeznih spena, to je ocistio, podmazao sve i sastavio.
Dosao je s autom, popravljeno, super!
Za pola sata probam, pali, probam jos, pali, treci put, NECE!
Meho se kriza, i nema sad vremena, uzeo drugi auto vec.
Idem probati bravu, frend ima jednu viska za probu, zamijenim
i pali bez greske.
Samo, naravno, kod svjijetli ali pali bez greske.
Zamijenio sam sad doljni dio brave i radi.

Eto, ipak je brava (ne fiat :) ) bila u kvaru.
s***@gmail.com
2018-03-29 16:38:12 UTC
Izgorio mi je alnaser odvezao sam ga majstoru stavio je reparirani alnaser i sve je bilo dobro tjedan dana dok nije zaruzdalo i nije htio upaliti vise
Rekli su mi bravica kljuca uzrokuje kvar zamjenio nju i donju bravicu upravljacki kompjutor i kutiju s osiguracima i dalje isti kvar kad se upali nece iskljuciti alnaser molim pomoc ivan 0981614909 ili dobar savjet
Bruno Babic
2018-03-30 11:40:32 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
Pod uvjetom da je problem jos uvijek u bravi:
Mozda ti relej koji daje struju anlaseru ostane zaglavljen u zatvorenom
polozaju? Odi nekom elektricaru naka ti to provjeri.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Bruno Babic