Northena gume iz OBIja
(prestaro za odgovor)
Tomy, 9A5ALL
2011-11-22 07:09:34 UTC
Pozdrav!

Kaj je to za gume (Northena)? Vredi to kaj ili je smeće? (argumentirano,
bez auto-pljuvačkog moda).

Google nikad čul za nju, a 205/55 R16 je skoro upola jeftinija od Save
S3. Međutim, S3 je S3....

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
bRkiX_theKeyMaster
2011-11-22 07:23:40 UTC
Kaj je to za gume (Northena)? Vredi to kaj ili je smeæe? (argumentirano,
bez auto-pljuvaèkog moda).
sumnjam da se neko intelektualne razine da je u stanju koristit net, ima
muda to instalirat na auto.

u¹paraj na zamjenskim djelovima, u¹paraj na gorivu (odi 2-3 puta sa
tramvajem nekud), al nemoj na gumama.
Tomy, 9A5ALL
2011-11-22 07:39:16 UTC
Post by bRkiX_theKeyMaster
sumnjam da se neko intelektualne razine da je u stanju koristit net, ima
muda to instalirat na auto.
E, kolega, ova ti izjava nikak ne stoji... Pa kaj se do sad nisi uvjeril
ko sve koristi net... :)

Ajd idemo ovak: Ja sam znatiželjan. Zanimaju me argumenti, ne
pretpostavke. Pretpostaviti da se radi o lošoj gumi (s obzirom na
cijenu) mogu i sam.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
bRkiX_theKeyMaster
2011-11-22 07:53:58 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by bRkiX_theKeyMaster
sumnjam da se neko intelektualne razine da je u stanju koristit net, ima
muda to instalirat na auto.
E, kolega, ova ti izjava nikak ne stoji... Pa kaj se do sad nisi uvjeril
ko sve koristi net... :)
ajoj samo kad se joze sjetim :-)
Post by Tomy, 9A5ALL
Ajd idemo ovak: Ja sam znatiželjan. Zanimaju me argumenti, ne
pretpostavke. Pretpostaviti da se radi o lošoj gumi (s obzirom na cijenu)
mogu i sam.
da su nekaj spektakularno, havlili bi ih valda po casopisima, netu, forumima
itd...

a gle ovak, sad da ih moja stara stavi na auto, (ima dve godine staru corsu
sa 7000 km trenutno) ona bi rekla da su super itd.
da ih moj stari stavi na auto, (taxira) za dva mjeseca bi reko da su sranje
vjerojatno...jer ne koce po mokrom, ne drže po snjegu itd (pretpostavljam da
je tako, inace nebi bile jeftine)

ja osobno ih se nebi ni usudio stavit na auto...guma me je nekak prevažna
komponenta, tj. svaki dan bi razmišljal, jel ce me danas na aneki nacin ta
guma sjebat...

tak da sumnjam da ceš ikad dobit neki objektivni odgovor na pitanje..
Tomy, 9A5ALL
2011-11-22 08:03:42 UTC
Post by bRkiX_theKeyMaster
da su nekaj spektakularno, havlili bi ih valda po casopisima, netu, forumima
itd...
Slažem se. Al me zaintegriralo to da nemogu ništa naći o njima. Ni dal
su reciklirane.
Post by bRkiX_theKeyMaster
[...]
Hehe, to je istina.
Post by bRkiX_theKeyMaster
ja osobno ih se nebi ni usudio stavit na auto...guma me je nekak prevažna
komponenta, tj. svaki dan bi razmišljal, jel ce me danas na aneki nacin ta
guma sjebat...
Slažem se, s time da zimi ionak, bez obzira na gumu razmišljam kaj bude
me sjebalo. Dal možda koja "mlaka" leda, ili ugaženi snijeg...
Post by bRkiX_theKeyMaster
tak da sumnjam da ceš ikad dobit neki objektivni odgovor na pitanje..
No, to se odnosi na bilo koju temu na ovoj grupi :)
Al svejedno, reko, možda je netko imal muda montirati je (makar na
prikolocu ili tačke :) ), pa da veli svoje mišljenje.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Ivica Hercog
2011-11-22 08:22:35 UTC
Pozdrav ekipi..

Northena gume su protektirane gume iz Italije ili Portugala, ovisno iz koje
tvornice dolaze... a pripadaju firmi Marix. moŸe¹ naæi vi¹e o njima na
www.marix.it... te pod nazivom northena nema¹ jer ih Obi naruèuje za sebe
pod tim imenom i prodaje ih u svim svojim trgovinama, a mislim da ih po ¹ari
gume moŸe¹ prepoznati u Marix Ecotrac..
E sad koliko vjeruje¹ protektiranim gumama... sam odluèi... u toj odluci ti
nemogu pomoæi...
pozdrav
Post by bRkiX_theKeyMaster
da su nekaj spektakularno, havlili bi ih valda po casopisima, netu, forumima
itd...
SlaŸem se. Al me zaintegriralo to da nemogu ni¹ta naæi o njima. Ni dal su
reciklirane.
Post by bRkiX_theKeyMaster
a gle ovak, sad da ih moja stara stavi na auto, (ima dve godine staru corsu
sa 7000 km trenutno) ona bi rekla da su super itd.
da ih moj stari stavi na auto, (taxira) za dva mjeseca bi reko da su sranje
vjerojatno...jer ne koce po mokrom, ne drŸe po snjegu itd (pretpostavljam
da
je tako, inace nebi bile jeftine)
Hehe, to je istina.
Post by bRkiX_theKeyMaster
ja osobno ih se nebi ni usudio stavit na auto...guma me je nekak prevaŸna
komponenta, tj. svaki dan bi razmi¹ljal, jel ce me danas na aneki nacin
ta
guma sjebat...
SlaŸem se, s time da zimi ionak, bez obzira na gumu razmi¹ljam kaj bude me
sjebalo. Dal moŸda koja "mlaka" leda, ili ugaŸeni snijeg...
Post by bRkiX_theKeyMaster
tak da sumnjam da ce¹ ikad dobit neki objektivni odgovor na pitanje..
No, to se odnosi na bilo koju temu na ovoj grupi :)
Al svejedno, reko, moŸda je netko imal muda montirati je (makar na
prikolocu ili taèke :) ), pa da veli svoje mi¹ljenje.
Pozdrav!
Tomy, 9A5ALL
bRkiX_theKeyMaster
2011-11-22 09:06:21 UTC
ajoj! niti na prikolicu dood...niti na prikolicu :-)
Tomy, 9A5ALL
2011-11-22 10:06:31 UTC
Post by Ivica Hercog
Pozdrav ekipi..
Northena gume su protektirane gume iz Italije ili Portugala, ovisno iz koje
tvornice dolaze... a pripadaju firmi Marix. mo¾e¹ naæi vi¹e o njima na
www.marix.it... te pod nazivom northena nema¹ jer ih Obi naruèuje za sebe
pod tim imenom i prodaje ih u svim svojim trgovinama, a mislim da ih po ¹ari
gume mo¾e¹ prepoznati u Marix Ecotrac..
E sad koliko vjeruje¹ protektiranim gumama... sam odluèi... u toj odluci ti
nemogu pomoæi...
pozdrav
Hvala na konkretnom odgovoru.
Kaj se tiče protektiranih guma sam skeptičan, makar ljudi koji ih "voze"
nemaju zamjerke na njih. No, to je naravno opet subjektivno.
S druge strane ono kaj se da zgooglati o protketiranim gumama se uopće
ne čini loše.
Jednostavno nema konkretnog odgovora, argumenta za ili protiv.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Mario Kvesic
2011-11-22 08:38:04 UTC
On Tue, 22 Nov 2011 09:03:42 +0100, "Tomy, 9A5ALL"
Post by Tomy, 9A5ALL
Post by bRkiX_theKeyMaster
[...]
Jesi li siguran? Shoping centri tog tipa (Bau*), prodaju protektirane
gume, po cijenama slicnim ovim tvojim.
Pogledaj deklaraciju, uvoznika, nazovi ih, raspitaj se za "certifikat"
za zimske gume.

Mario
k.horvat@work
2011-11-22 10:01:41 UTC
Argumentiraj ovu izjavu! :D
hbogner

Tomy, 9A5ALL
Jure C.
2011-11-22 12:54:50 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Google nikad čul za nju, a 205/55 R16 je skoro upola jeftinija od Save
S3. Međutim, S3 je S3....
Ako ni Google ne zna za nju, ne kupuj :)

J.
Tomy, 9A5ALL
2011-11-22 13:03:43 UTC
Post by Jure C.
Ako ni Google ne zna za nju, ne kupuj :)
Ultrasumnjivo. Osim toga, kak može i postojati nekaj kaj je googleu
nepoznato? :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
(-_-)
2011-11-22 15:41:13 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
Pa ako upisujes Northena naravno da nije, jer takve gume ne postoje.
Ove koje tebe zanimaju su NORTENHA
Tomy_9A5ALL
2011-11-22 18:07:31 UTC
Post by (-_-)
Pa ako upisujes Northena naravno da nije, jer takve gume ne postoje.
Ove koje tebe zanimaju su NORTENHA
JE! Istina - Jer su i oni sami krivo napisali! :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Tomy_9A5ALL
2011-11-22 18:37:53 UTC
/CUT

Dakle, cijelo popodne sam potrošil na istraživanje (kolko je to god
moguće prek weba) protektiranih guma i njihovih testova. Nisam našel ni
jedan argument protiv. Doduše, osim cijene, ni jedan za :)

Kaj se tiče Nortehne, ništ pametno osim ova dva članka:
http://www.tyrepress.com/News/1/16751.html
http://www.kraiburg-retreading.com/en/news/details-2008-2009/archive/2009/june/article/mit-sicherheit-mehr-kilometer/?tx_ttnews%5Bday%5D=17&cHash=77d8752c283362bbd6f4a07c4e9deb0d

i par filmića kak se gume recikliraju (recimo

Na kraju sam se otpelal do OBI-ja da ih uživo vidim. Izgleda ko i svaka
druga guma tog profila.
Nakon malo razgledavanja odlučil sam u ime znanosti (i kućnog budžeta)
riskirati, te sam kupil 205/55 R16 (440kn). Za usporedbu, Sava S3 je cca
800kn. Zapravo, s obzirom na moju vožnju i nije neki rizik.

E sad, dal sam se zaxebal ili ne, budem vam pričal kroz kojih mjesec
dana nakon vožnje po mokrom, snegu, ledu, bljuzgi i autocesti (posebno
me zanima dal trese i/ili dal je bučna).
Eto. Živi bili pa vidjeli.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
(-_-)
2011-11-22 19:54:25 UTC
[...]
I ja sam nedavno kupio te dvije zimske Nortenha jer me zanimalo kakve su
i za sad mi djeluju skroz ok s obzirom na cijenu. Moje su 185/65R14 na
zadnjim kotacima i zadnjim pogonom. U usporedbi s Kleber Krisalpom imaju
više gripa, ali su mi premekane i relativno bucne.
M.P.
2011-11-23 14:04:30 UTC
kaj to znaci?
(-_-)
2011-11-23 17:23:21 UTC
Post by M.P.
Post by (-_-)
djeluju skroz ok s obzirom na cijenu.
kaj to znaci?
Za gradsku vožnju i kratke relacije su dobre s obzirom da su kostale oko
530kn dvije s montazom.
Inace na 100kmh su dosta bucne jer imaju poprilicno dubok profil.
Kao sto sam vec napisao dosta su mekane i lose reagiraju na naglije
promjene smjera (''plivaju'') i to mi najvise smeta.

Jure C.
2011-11-22 20:48:19 UTC
Post by Tomy_9A5ALL
[...]
Ako si kojim slucajem blizu Slovenije, zajebo si se jer je tamo Eskimo
S3 u tvojoj dimenziji 68 Eura s povratom poreza.

J.
Tomy_9A5ALL
2011-11-22 21:03:07 UTC
Post by Jure C.
Ako si kojim slucajem blizu Slovenije, zajebo si se jer je tamo Eskimo
S3 u tvojoj dimenziji 68 Eura s povratom poreza.
Di? Gledal sam kod Furlana, tamo je cca 75EUR (bez DDVa), plus kaj se
treba otpelati do tam, plus kaj treba te gume unapred naručiti... itd...

BTW, S3 me se nije dojmio na mokroj cesti. Vjerojatno nebude ni ova, al
recimo da me ova razočarala.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Jure C.
2011-11-22 23:24:31 UTC
Post by Tomy_9A5ALL
Di? Gledal sam kod Furlana, tamo je cca 75EUR (bez DDVa), plus kaj se
treba otpelati do tam, plus kaj treba te gume unapred naručiti... itd...
Lasic. Znam da treba otici tamo zato i pitam otkud si.
Ne znam za narucivanje, ali ako i treba to se obavi telefonom.

I imas normalnu gumu a ne protektiranu.

J.
Tomy, 9A5ALL
2011-11-23 06:28:24 UTC
Post by Jure C.
Lasic. Znam da treba otici tamo zato i pitam otkud si.
Ne znam za narucivanje, ali ako i treba to se obavi telefonom.
Iz ČK.
Post by Jure C.
I imas normalnu gumu a ne protektiranu.
A dobro. Posle yebanja nema kajanja. Budemo vidli uostalom.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Jure C.
2011-11-23 14:49:53 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
Iz ČK.
To je cca 160 km u jednom smjeru, 320 u oba, ako trosis 8 litara na 100
to je 80kn na 100km, odnosno 3.2*80 = 256 kn za gorivo.
Ako trosis manje od 8...znas i sam. :)

J.
Tomy_9A5ALL
2011-11-23 15:10:28 UTC
Post by Jure C.
To je cca 160 km u jednom smjeru, 320 u oba, ako trosis 8 litara na 100
to je 80kn na 100km, odnosno 3.2*80 = 256 kn za gorivo.
Ako trosis manje od 8...znas i sam. :)
Papir sve trpi :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL
Raven_sk
2011-11-23 07:38:42 UTC
Post by Tomy, 9A5ALL
[...]
doso prije jedno mjesec dana kod vulkanizera frendu kupiti cetiri gume i
d amu ih montira na celicne felge pa cemo mi kao zasarafiti na auto kad
se on vrati s posla iz ZG

frajer prije mene s puntom 1, vadi cetiri celicne felge iz auta, NOVA
guma, mucice s strane na njima.....veli "ove gume mi bus skinul, one idu
zeni na cvjece a gore mi stavi svoje save i zasarafite mi to na
auto".......ja zbunjen, skoro ponudio d akupim gume za par sto kuna, i
tak u pricu malo s covjekom veli on.......

"cuj sinek, prosle godine ti je pal sneg, i nisam stigel nikako rijesiti
gume, neki vulkanizeri nisu imali vremena, neki nisu imali guma na
lageru i kud cu sta cu, odo ja u obi po cetiri gume, zmontiram negdje
nekak preko reda i sav sretan gas.......kad ono, gore neg na letnima, to
se klize u bozju mater, niti krenuti niti stati, ni po snegu ni po
vlaznom, a gume su tak dobre, da kad lupnes u malo vecu neravninu na
cesti odmah spusti...."

eto, pa ti sada vidi, ovo je iskustvo iz prve ruke...tj tebi druge :D
--
Raven
remove NOSPAM from mail