(prestaro za odgovor)
OTKUP GUMA
MIHI
2006-11-18 02:46:56 UTC
e da, zanima me da li je stupio na snagu onaj zakon o otkupu automob.guma po
XX kn/kom???
kao ¹to je za boce 50lp, èitao sam da za krntiju od auta daju 400, friŸidere
i sl. 50-100, za gume bi trebali 10>kn/kom isplaæivati...
gdje se mogu prodati stare gume?
ZG only
odg, ¹to prije da ne popu¹im bezveze 50-ak kn s obzirom da mijenjam 6 guma..
:)
hvala!!!
Leo Frketiæ
2006-11-18 12:58:24 UTC
Post by MIHI
[...]
Otkupim ti ja gume ak su 205/55/16 i
ak imaju jo¹ vi¹e od 2mm ripni
meshin
2006-11-18 15:17:11 UTC
Post by MIHI
èitao sam da za krntiju od auta daju 400,
Gdje to ako moze ? Imam par koje trebaju u smece pa da barem si slepu platim
do setlista...
Busha
2006-11-19 18:16:16 UTC
Post by MIHI
[...]
Neki mali mulac mi u zgradi reko da je 50 kn po staroj gumi, ja unosio nove
a on poceo srat da mogu dobit 50 kn za njih, reko budalo pa sad sam ih
platio 1000 kn os da te pretucem !!! :) Ko da je reko Unior ili tako neko
dvoriste koje valjda i flase otkupljuje i to...
MEGAS
2006-11-19 22:19:48 UTC
Post by Leo Frketiæ
Post by MIHI
[...]
imam ja 15" :)
--
o ukusima se ne raspravlja, ali ni o Mercedesima jer nega vozi oni koji
mogu, znaju i imaju (by 5ar)